Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Page 3 of 17 Previous  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 17  Next

Go down

Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by sbslink on 2010-02-03, 11:26 pm

Ja dat klinkt lastig Raou. :/

@Velvetbat: Ohh dat klinkt stoer ^^

Ik heb zelf ook allemaal ideetjes nu voor een Pukifee Cupid.. dat zou dan een meisje of genderless wezentje worden (denk een elfje ofzo) met een mierzoete face-up (zelf proberen) en een lichtblauw en een licht paars oog ^^ En licht blauw haar waarschijnlijk (hopelijk mohair ofzo) Ik kreeg gewoon zo zin een kleine bjd te hebben en daar ultra zoete kleding voor te maken ^^ Pyxel zou ze dan heten. Dus denk dat dat mijn projectje wordt na Quam ^^ die nogsteeds eerst komt.
sbslink

Aantal berichten : 711
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 34

View user profile

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2010-02-03, 11:35 pm

Het zou misschien ooit leuk zijn om een expositie te maken over onze dolls. Ze zijn eigenlijk ook kunstobjecten uit onze fantasie. Suggestie was van mijn collega lol.

@sbslink: die pukifee cupid is erg gaaf. Ik wilde die ook bestellen maar mijn funds waren op. Maar ze komt in de toekomst!
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 38

View user profile http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-02-04, 12:33 am

@ sbslink: oh dat klinkt gaaf! Very Happy Ja dat moet je zeker doen, dan ben ik heel benieuwd naar het resultaat! ^^

@ maankatje: Lol zou wel geinig zijn ja.
Sowieso zie ik mijn dolls altijd meer als kunstobjecten dan als speelgoed. (Dat is denk ik ook waarom ik nooit de vraag krijg of ik niet te oud voor popjes ben. Als ik iemand mijn BJD verslaving uitleg, omschrijf ik ze ook echt als een kunstobject en medium voor creativiteit in plaats van speelgoed. :p)
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Leeftijd : 30

View user profile http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Post by sbslink on 2010-02-04, 2:45 am

@maankatje: Bedankt ^^ ja ze zijn zeker cool Very Happy jammer dan dat je geen geld heb he Wink

@Velvetbat: Bedankt. En ja was het wel van plan ^^
sbslink

View user profile

Back to top Go down

Post by Pete on 2010-02-04, 9:03 am

Hmmm, eigenlijk kan ik het me niet veroorloven om aan nieuwe dolls te denken, maar ik wil zo graag een Tanned KD Pado! ;3;

*gaat maar weer ouderwets sparen*
Pete

Aantal berichten : 694
Leeftijd : 27

View user profile

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-02-05, 6:22 am

Hihi succes met sparen dan! Very Happy

Ik heb vandaag Milehva's face-up gedaan, en hij is net af. Maar het is nu te donker om mooie foto's te maken, dus die komen morgen. Dan doe ik gelijk een shoot met haar. Ze zit nu namelijk even op Irina's lichaam. (als dat geen echte liefde is. Wink )
Toen ik aan de face-up begon wist ik nog steeds niet echt welke richting ik met haar uit wilde. En aangezien mijn face-ups voor dames altijd dezelfde basis hebben (eyeliner rond ogen, wimpertjes aan de onderkant, eyeliner wenkbrauwen in altijd dezelfde vorm) was ik daarmee begonnen en besloot daarna groene oogschaduw te doen (omdat ze groene ogen heeft) en beetje zachtrode lippen. En met gloss eroverheen.
En nu ziet ze er, totaal onverwachts, heel breekbaar en liefelijk eruit. Dus daar ben ik wel blij mee want op die manier kan ik nu makkelijker haar karakter verder invullen. Very Happy
En gelukkig ziet ze er ook echt uit als een vrouw nu. En niet als een shemale of dragqueen. (lilliya ziet er soms nog wel uit als een dragqueen namelijk, maar dat komt geloof ik omdat ik haar wenkbrauwen iets te hoge bogen heb gegeven. Razz )
*squeet verder*

Na het weekend ga ik beginnen met Zoya's face-up. ^^
VelvetBat

Back to top Go down

Post by sbslink on 2010-02-07, 9:17 am

*zucht* Zie ik net een paar ogen die ook perfect zijn voor Quam (heb al twee paar thuis liggen XD) zijn ze natuurlijk bij een bedrijf waar ik weinig van weet en voor een paar ogen van 13 dollar ook een beetje duur lijkt om van te bestellen :/

http://www.dolkot.com/shop/step1.php?number=1696

Maar zo mooi geel <3
sbslink

View user profile

Back to top Go down

Post by Raouken on 2010-02-07, 9:40 am

Dolkot is een prima bedrijf, ze bestaan al aardig lang, vroegah verkochten ze hun dolls via Dollmore maar die is gestopt wegens een 'tan doll gone green' drama en omdat Dolkot toen weigerde zelf een nieuwe pop te geven(dus Dollmore deed dat uit eigen zak)en omdat ze sowieso slechte comminucatie hadden..maar dat is al jaren geleden en inmiddels is het voor zover ik weet gewoon een prima company. Misschien kun je wat mensen vinden die met je mee willen bestellen?
Raouken

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 2009-11-09

View user profile

Back to top Go down

Post by sbslink on 2010-02-07, 9:47 am

Ahh.. bedankt voor de informatie.. Ga wel even kijken Smile eerst maar even wachten tot ik de doll zelf heb XD hij heeft nu iig twee paar ogen om mee te beginnen en als ik dan niet tevreden ben weet ik waar ik ze kan halen.
sbslink

View user profile

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2010-02-07, 9:48 am

Je kunt altijd een grouporder probereb sbslink.

Vandaag Dasha gehotglued. Viel niet mee omdat haar S-haken dicht geknepen zijn dus ik kan haar niet uitelkaar halen dus veel getrek en gesjor volgde daarop. Toen heb ik Kierans hoofd op haar lichaam gezet maar ik wil echt een jongenslichaam voor hem dus die staat nu op mijn prioriteitenlijst.

Volgend weekend is Yuri aan de beurt ^^.
maankatje2000

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-02-07, 8:52 pm

Wat ik van DolKot weet is zelfs als je een pop besteld, gebeurt het vaak dat die binnen een week al verstuurd wordt.
Maar die ogen zijn zeker mooi geel.
VelvetBat

Back to top Go down

Post by Raouken on 2010-02-08, 10:01 am

Jeej, net Dilly en Cecile terug gehad van Hasel, met hun nieuwe face-ups <3 <3 Ze zijn echt perfect geworden, nu heb ik ook veel meer een idee van wat Cecile eigenlijk moet worden en Dilly is nu echt..helemaal zoals ik 'm in m'n hoofd had *__* haha, na een jaar XD Morgen maar eens foto's maken, hoewel een uitgebreide shoot moet wachten tot ze nieuwe, epische outfits hebben...

*gaat googelen voor victoriaanse jurken voor inspiratie*
Raouken

View user profile

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-02-08, 8:38 pm

Oh dat klinkt veelbelovend! Ik ben benieuwd naar foto's! Very Happy
VelvetBat

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2010-02-08, 9:04 pm

ik ben benieuwd Raouken.

Ik zit zelf te squeeën over mijn Judy die ligt nu bij de douane. Ze is er bijna Very Happy.

Ik heb maandag ivm met carnaval vrijgepakt omdat ik niet bij de optocht in de buurt wil komen dus ik aan mijn Asuma verder met schilderen.
maankatje2000

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-02-09, 7:10 am

Vandaag heb ik het eerste deel van de face-up van Zoya gedaan. Ze heeft zwarte eyeliner en onderwimpertjes, en witte eyeliner wenkbrauwen. Omdat haar haarkleur wit is, wilde ik haar wenkbrauwen ook wit maken. Maar omdat ik haar ogen echt wil accentueren heb ik die zwart gehouden. Ze krijgt nog wat zwarte pastel bij haar ogen. Ik weet niet zeker nog of ik haar witte 'oogschaduw' wil geven of zwarte. Ik denk dat ik wit doe, met dan bij haar onderste ooglid een klein beetje zwarte pastel bij haar wimpertjes.

Haar lippen worden ook wit.
Ik vind witte wenkbrauwen trouwens lastiger dan zwarte. Omdat het er meer als geschilderd uit ziet.

Morgen heb ik het druk, dus waarschijnlijk dat ik het pas donderdag kan afmaken.
VelvetBat

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-02-09, 9:45 am

Blijft witte pastel bij jou wel goed zichtbaar? Ik heb dat lichte kleuren na een laag MSC vaak donkerder worden en soms bijna verdwijnen.
Muisje

Aantal berichten : 3208
Leeftijd : 35

View user profile http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-02-09, 9:54 am

Weet ik nog niet. Ik heb de wenkbrauwen met verf gedaan.
Morgen of donderdag ga ik aan de slag met de pastel.
VelvetBat

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-02-10, 12:15 am

@ Muisje (nogmaals):
Ik bedacht me net dat ik bij Zorana wel eerst met witte pastel heb geprobeerd, maar omdat zij white skin is, je inderdaad het pastel niet goed meer zag. Daarom heb ik de rest van haar face-up toen met witte verf gedaan.

~

Overigens heb ik nu een stukje verder gewerkt aan Zoya's face-up. Ik heb toch besloten haar lippen en oogschaduw zwart te doen. Toen ik Zoya bestelde, had ik namelijk haar personage en uiterlijk geinspireerd op de Banshee / Bean Sidhe. En dat beeld is nogal blijven hangen.
Daarnaast in mijn inspiratie voor het element Lucht ook beperkt, dus nu is Zoya gewoon de Godin van Lucht én de Dood.
Matcht wel leuk met Yeva die Godin van Vuur, Passie en Liefde is. Laughing
VelvetBat

Back to top Go down

Post by Rosered on 2010-02-10, 12:53 am

@ Velvetbat: succes met Zoya's face-up! Very Happy

Nu mijn Galena er is kan ik aan haar personage enzo werken! Very Happy
Ze past iig goed bij Madeline als haar vriendinnetje. Hun neus, mond en ogen zijn dezelfde grootte. <3
Alleen nu ze birdparts 'draagt' geeft het wel wat problemen. Ik kan haar vleugels niet echt poseren omdat ze zo zwaar zijn. Heb het wel geprobeerd maar ze kraakt heel eng en er is al wat grijze verf op de middelste vleugel gechipped. T___T
En ze is langer dan met gewone benen wat het resultaat geeft dat ze Madeline d'r ogen uitprikt met haar boobs. XD whaha

Dilemma!
Ze is zo gaaf met birdparts... maar praktisch is 't niet.
Rosered

Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 2009-11-12
Leeftijd : 32

View user profile

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2010-02-10, 1:16 am

@ rosered: lol killer boobs. Ja dat is lastig wanneer ze in elkaar staat en heel breekbaar over komt.
maankatje2000

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-02-10, 6:37 am

@ rosered: zou je niet iets kunnen inplannen dat als ze met Madeline samen is, ze in haar mensenversie is, en ze daarnaast ook een vogelvrouw kan zijn? Best of both worlds. Wink
Bij mij kraakt haar vleugel ook heel erg trouwens, en is ook lastig poseerbaar, dus wat dat betreft ben je niet de enige.
Zonde van die verf chip trouwens!
VelvetBat

Back to top Go down

Post by Rosered on 2010-02-10, 6:54 am

Heheh ja idd. Ik haal af en toe voor een shoot haar birdparts wel weer tevoorschijn.
Nu is ze weer mens. ^_^ Heb wel leuke ideetjes om het vogel element er alsnog in te houden. Ga ook haar vingernagels langer modden.
Het poseren met de vleugels gaat nu wel wat beter, maar je moet het wel heel bewust en voorzichtig doen. Alsnog jammer van de verf maarja.
Rosered

Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 2009-11-12
Leeftijd : 32

View user profile

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-02-10, 11:14 pm

Ondertussen zit ik te wachten tot eind coatinglaag nummer 2 droog is, en daarna komt nog een derde en dan kan ik glossen en de wimpertjes plakken. <3

Het is denk ik voor het eerst dat ik nu precies weet wat voor een kleding ik voor een nieuw popje wil. En dat weet ik van zowel Zoya, als Yeva.
Yeva krijgt een hele mooie rode flamenco jurk en Zoya krijgt een witte rok van tulle en een witte andere stof (moet ik morgen even kijken op de markt of ik wat leuks tegenkom) en een topje, die dan er gerafeld uitzien.

Wel lastig met die vleugelarmen is dat ze dus geen gewone schouderbandjes kan hebben, tenzij je dan elke keer die vleugels eraf haalt om aan te kleden.
Dus Yeva's jurk die heeft dan dat de schouderbandjes met een strikje vastgezet worden, en Zoya krijgt dan een haltertop.

Ik moet wel nieuwe MSC kopen merk ik. Ik vrees dat mijn bus leeg is nog voordat ik een van Zoya's vleugels gedaan heb. :/

*gaat weer verder squeeen*
VelvetBat

Back to top Go down

Post by Hasel on 2010-02-10, 11:21 pm

Ik heb niet zoveel online gesqued over Jonan maar hij is nu eigenlijk al gewoon zoals hij zou moeten zijn Very Happy Zijn haar is lievig en jongensachtig, zijn nieuwe face-up is mannelijk en jummy en de kleding die ikzelf en die Raou gemaakt heeft voor hem maakt hem lekker eigenwijs en apart 8D Nu nog glasoogjes kopen ipv de tijdelijke acryl die hij inheeft en een paar overhemden ^^

Het enige wat me aan hem stoort is dat ik hem niet op de foto kan zetten zoals hij is, vreemd genoeg doen Chroms me he-le-maal niets op foto's en ook hij verliest zijn charme zodra hij 2d word :s Heeft iemand hier ervaring mee?
Hasel

Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 2009-11-19

View user profile http://www.annevanstormbroek.nl

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-02-12, 3:20 am

Ik ben nog aan het dubben over een MA Meisa, maar Soom heeft nu vakantie tot de 16de en ik weet nog niet wat en of er iets deze maand voor de FFD te koop gaat. Het gevoel om geen geld aan nieuwe dolls uit te geven en me te richten op mijn huidige dolls wordt ook steeds groter.

Raouken heeft trouwens schetsen voor een outfit voor Barry laten zien en ik heb er het vertrouwen in dat het mooi en apart gaat worden. Ik hoop zo dat het binnenkort ophoudt met vriezen, want ik wil nu wel een keer aan zijn face-up beginnen.
Muisje

Back to top Go down

Post by sbslink on 2010-02-14, 10:11 am

hmm.. zit nu te twijfelen tussen een pukifee cupid en een pukifee Zoe :/ een Zoe heeft ook niet zulke dikke lippen (het gene wat me stoort aan de meeste pukifees) En kijkt ook super schattig.. het grote voordeel is dat de Zoe me meer als een meisje over komt.. dus ga er nog over nadenken Smile moet toch eerst nog sparen.

Het idee is nu wel dat Pyxel een soort kleine natuurgod is die naar de aarde gestuurd is om te kijken of er meer evenwicht tussen de natuur en technology gebracht kan worden... zoiets dan Razz
sbslink

View user profile

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-02-14, 10:45 pm

Succes met jullie keuzes maken, sbslink en Muisje. :p

@ Hasel: Sorry, ik heb daar verder geen ervaring mee of tips voor. :/
VelvetBat

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-02-14, 10:50 pm

Er staat nog niets te koop voor de FFD van Soom, maar dat kan aan het Chinese Nieuw Jaarsfeest liggen. Misschien slaat Soom wel een maand over en ik zit er steeds meer aan te denken om pas in april weer te kijken naar nieuwe dolls. Mijn huidige dolls houden me druk bezig. XD

@Hasel, ik heb er geen ervaring mee, maar zolang er iets is wat je leuk vindt aan je doll, zit het toch goed. Je hoeft niet altijd foto's te maken om een doll te rechtvaardigen, want er zitten zoveel kanten aan deze hobby.

[edit] Dacht ik vanochtend nog dat ik waarschijnlijk even geen dolls ging kopen, komt Limhwa met een nieuwe ToYou uit en een jongetjes Aria. Serieus als Limhwa ooit komt met een ToYou jongen of een SD jongen met een lichaam dat lijkt op die van Mono, dan word ik heel blij. ^_____^
Muisje

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2010-02-15, 6:41 am

@ Hasel:
Ik vind ook altijd Megami niet mooi op foto's (wat best in character is) maar in het echt is ze geweldig, dus is ze geweldig en hou ik van haar.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03

View user profile http://jointedlove.nl

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-02-15, 7:47 am

@ Muisje: Soom heeft wel vaker dat ze pas een paar dagen voor hun FFD posten wat er verkocht gaat worden. Ze zijn tot (of tot en met?) de 16e met Lunar vakantie, maar ik denk dat ze de eerste dag dat ze weer terug zijn gelijk dat schema omhoog gooien met wie ze gaan verkopen.

-

Na aanleiding van een draadje op DoA ben ik heftig aan het nadenken over mijn dollplannen. Het topic ging over wie een complete serie van dolls had. Dus bijvoorbeeld alle Iplehouse Circus dolls, of alle luts zuzu's of alle Soom MD's.
Als ik dus inderdaad de beryl, cuprit en vesuvia kan kopen dit jaar (wat ik van plan ben) dan heb ik op de Onyx en Topaz na alle Soom supergem MD dames. Het lijkt mij enorm gaaf om alle Soom supergem dames compleet te hebben. Niet zozeer vanwege de eventuele 'status', maar gewoon omdat ik ze echt allemaal ook ontzettend mooi vind.
Maar financieel is het ongeveer onmogelijk voor mij om zowel de nieuwe MD dames als de oude te kopen, en dan ook nog eens te sparen om voor elke Godin een matchende tiny te regelen.

Dus ik zit te twijfelen of ik wel de hele Godin + Tiny variant wil doen (die overigens me wel erg leuk lijkt nog steeds), of dus besluit om voor de MD dames te gaan.
(overigens zou dat niet betekenen dat ik mijn heren de deur uit doe)

Maar ik wacht het denk ik wel even af totdat ik ook echt mijn Ai's in handen heb. Wie weet vind ik de maat toch te klein om er een hele serie van te willen. (of wie weet juist zo leuk dat ik een dubbel tiny leger wil) Lol. 70cm's trekken me wel meer wat dat betreft. Maar die zijn ook weer een stuk duurder uiteraard.

Maar als ik dan weer voor alle supergem md dames ga, waar eindigt het dan? Dat is dan echt een never ending doll family. XD

Last edited by VelvetBat on 2010-02-15, 10:39 am; edited 1 time in total
VelvetBat

Back to top Go down

Post by Hasel on 2010-02-15, 10:08 am

@Muis, ik las op DoA dat ze wel van plan zijn binnekort een toyou jongetje uit te brengen >.< Ik vind hun meisjes toyou echt uberpretty, ze lijkt ernstig veel op hoe ik Atin zie, net toen ik er eindelijk weer vrede mee had dat ik Atin en Morgaine toch nooit naar huis zou halen... maar jah, een Morgaine vinden in dezelfde maat word 'm toch niet XD Pfiew

en over het fotograveren, ik vind fotograferen gewoon heel leuk >.<'' en ik wil graag nu de onderlinge verhoudingen tussen mijn dolls gaan vastleggen omdat ik in het verleden ze voornamelijk alleen geportretteerd heb, en Eden heeft veel met Praline te maken, en ook een beetje met Saar... dusjah :s
Hasel

Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 2009-11-19

View user profile http://www.annevanstormbroek.nl

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-02-15, 10:32 am

@Hasel, die geruchten van het ToYou jongetje komt door het feit dat Catrina heeft gezegd dat ze met informatie voor een jongetje komt, maar dat is het Aria jongetje en niet een ToYou jongen.
Muisje

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2010-02-15, 10:03 pm

Er staat een Limwha tan Half Elf op de DoA MP, Ik vind het heel verleidelijk om haar te kopen maar ik ben nog steeds met een layaway bezig voor Chalco. Misschien is ze er nog over 3 maanden Sad .
maankatje2000

Back to top Go down

Post by sbslink on 2010-02-15, 11:02 pm

@Velvetbat: Het klinkt allemaal wel cool. Succes met beslissen wat je precies wil.

@Maankatje: Ik hoop het voor je.

Ik zit nog steeds te twijfelen dus ik denk dat het voor mij maar goed is dat ik op dit moment toch geen geld heb.. Razz De Zoe vind ik het schattigst voor een meisje maar ik vind de Cupid ook erg leuk, dus misschien dat ik toch voor Zoe ga en dan Cupid er later als jongetje bij haal XD maar dat zijn allemaal nog toekomst plannen..

Hopelijk snel eerst Quam bestellen.. zat laatst weer naar DIM Ace's te kijken en vind ze nog steeds erg leuk, zelfs als ze niet zo goed gefotografeerd zijn Very Happy dus dat geeft goede hoop! Ik vind ook zo mooi dat ze best grote handen lijken te hebben Smile Ja heb er zin in!
sbslink

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-02-15, 11:42 pm

Ik zou graag een ToYou willen bestellen voor de introductieprijs van $200 dus ik heb met de bankrekening overlegd en die zegt nee. Ach, er komen drie hoofdjes mijn kant op, wat kleertjes en een zwik boeken van Amazon dus ik heb niets te klagen. Op DoA zie ik dat veel mensen een ToYou bestellen, want het is hun droomdoll, dus ik ga er vanuit dat wanneer ze eindelijk aankomen er een aantal de markplaats op gaan omdat de verkoper niet kan bonden en ze hun droomdoll willen kopen. XD
Muisje

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2010-02-16, 12:12 am

Ja dat is ook zo Muisje. Je hebt een hoop goodies die naar je toe komen Smile. Er zal er altijd wel eentje door de mand vallen met bondingsproblemen.
maankatje2000

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-02-16, 3:55 am

@ Muisje: Ja gelijk heb je. Hopelijk kom je er dan eentje tegen voor een leuk prijsje. ^^

@ Maankatje: Balen dat je nu geen geld hebt. Ik ga voor je meeduimen dat zij er over drie maanden nog is! (ik heb precies hetzelfde met een soom cuprit, en die staat er ondertussen ook al een maand of 2 a 3)

@ sbslink: Gelukkig maar dat je de DIM Ace nog steeds leuk vindt! ^^ Dat is wel het voordeel van geen geld hebben / tijdje moeten sparen. Je weet dan zekerder of je een bepaalde doll écht leuk vindt.
En dan heb je ook nog even de tijd om over de Zoe en Cupid te denken. Razz Een jongetje en meisje is ook leuk natuurlijk.
VelvetBat

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2010-02-16, 4:22 am

@velvet: Ik ben al een gedeelte van mijn huisraad aan het verkopen sinds december omdat ik heel erg veel zooi op zolder heb staan dat ik eigenlijk 5 jaar niet gemist heb. Schijnbaar had ik op een gegeven moment 4 tv's @____@. Misschien hou ik daar nog wat van over.

Laten we hopen dat die Cuprit er dan ook nog steeds is!
maankatje2000

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-02-16, 6:19 am

Oh dat is dan wel lekker, als je een hoop spul hebt dat je niet meer gebruikt en kunt verkopen. Dan heb je én wat geld erbij, en een lege(re) zolder! Very Happy

en ja dat hoop ik ook. Ze staat alleen splits toe als ze een koper heeft voor alle onderdelen, en tot nu toe is er alleen een mogelijke koper voor het hoofd. Maar lichamen kun je in andere topics goedkoper krijgen.
Daarnaast zijn er nog wat andere, kale en niet fullset cupirts die ook te koop staan (en ietsjes goedkoper), dus hopelijk gaan andere cuprit jagers eerst op die threads af. XD
En ik denk dat ik in april haar ga PMen of ze hem on hold kan zetten voor mij. Ik krijg in mei mijn vakantiegeld waar ik dus nu op wacht. Razz
VelvetBat

Back to top Go down

Post by brigitte on 2010-02-16, 7:14 am

Succes met de spullen verkopen maankatje
hopenlijk blijft die curpit er nog even voor je opstaan velvetbat.
muisje hopenlijk kan je het popje tweedehands nog op de kop tikken.

Ik was vandaag even mee gegaan naar de speelgoedwinkel en daar zag ik ballarina outfitjes voor 10 euro die vermoedelijk msd's ook passen. al twijfel ik of ze misschien net iets te smal zijn. maar demon is nog smaller dan een mnf dus die kan er vast wel in en nu zie ik de hele tijd een mega foute demon voor me in een tutu. Gezien demon sowieso veel foute outfits moet krijgen, gaat dat denk wel helemaal goed komen.
Op dit moment hoop ik dat mama niet vergeet mijn gameboy advance mee te nemen zodat ik hem te koop kan zetten. Ik kon nog 15 euro te kort voor crackle en de meeste gameboys staan op marktplaats voor 20 euro dus als ik mijn gameboy met alle toebehoren kan verkopen voor 20 euro hrb ik al het geld voor Crackle. dan kan ik volgende week ergens contact opnemen met de verkoper.

Ik weet niet of het juiste topic is maar gezien het voor een toekomstig popje wil weten ga ik het gewoon hier vragen. Zijn er mensen bekend met de poseerbaarheid van Dream of Doll dot lichamen, delf lichamen, corbidoll lichamen, Feeple lichamen en doll familie lichamen. Ik heb dus besloten eerst Valentijn naar huis te halen en het maakt me niet uit hoeveel geld ik in hem moet pompen maar ik wil gewoon een goed poserend lichaam erbij hebben. Ik merk aan mijn msd's dat ze allemaal hun goede en slechte dingen hebben en er is tot nu toe een voorkeur heb qua doll qua poseren. Dus nu heb ik besloten dat ik voor deze sd even eerst research ga doen rondom hun poseerbaarheid. Daarom ben ik op meet expres al het vragen of ik met iedereens dolls mag fotograferen om te ontdekken welke lichamen ik nu lekker vind werken. maar waarschijnlijk krijg ik niet de kans om ze allemaal uit te testen dus hoop ik door ervaringen van andere mensen graag te weten te komen welke wel lekker poseren.
brigitte

Aantal berichten : 915
Leeftijd : 37

View user profile

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-02-16, 8:48 am

Ik heb van jouw lijstje alleen ervaring met Feeple en Delf lichamen. En ik moet zeggen, Feeples zijn echt hemels! Ze hebben double joints in armen en benen, en kunnen daardoor echt veel meer poses aannemen dan delfs. Sowieso vind ik delfs maar matig in hun poseerbaarheid.
Maar feeple is wel 70cm, ik weet niet of dat uitmaakt voor je, maar ik zeg het er voor de zekerheid toch maar even bij.
VelvetBat

Back to top Go down

Post by brigitte on 2010-02-16, 8:59 am

het word een vriendje van mijn 70 cm jongen dus als hij dezelfde grote is, is dat geen ramp al zou iets kleiner me wat schattiger hebben geleken. ik weet trouwens dat luts inmiddels ook double jointed delf lichamen hebben. maar ik weet van me msd's dat double jointed niet altijd beter poseerbaar betekend. (mijn goedkoopste msd een dollzone poseert namelijk veel beter dan mijn minifee.) poseren de dolls van delf en feeple staand en zittend goed? (heb namelijk al een dim doll uit me lijst gegooid omdat die blijkbaar zittend niet goed kunnen poseren)
brigitte

View user profile

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-02-16, 9:09 am

Nou mijn Ivan die heeft een type 3 lichaam en kan inderdaad wel beter poseren dan mijn delf dames, maar evengoed verslaat mijn feeple hen gewoon echt met alles.
Daarnaast hebben ze ook zo'n tight rotation of hoe je dat ook noemt, waardoor feeples ook in kleermakerzit kunnen zitten.
Ik vind ze gewoon fantastisch, de best poserende dolls die ik ooit ben tegen gekomen. XD

Hier op de website van Fairyland heb je een pagina met allerlei poses die hun boy aan kan nemen. Zoals je ziet kan hij veel verschillende zittende poses doen, terwijl mijn Ivan daar maar een paar van kan.
VelvetBat

Back to top Go down

Post by brigitte on 2010-02-16, 9:25 am

De site ziet er goed uit maar ik ga nooit van de officieele site uit omdat hun vaak foefjes gebruiken. Want als ik kijk naar welke poses Kira aan zou moeten kunnen nemen lukt het me vaak ook niet om hem zo te poseren als op de site. Dus wat ik fout doe geen idee.
Maar goed ik houd er rekening mee dat feeple dus goed zouden moeten kunnen poseren wat wel een goed iets is.
brigitte

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-02-16, 9:56 am

Ik heb het oude DoT lichaam en kan dus niets zeggen over de double joints in de armen of die tigh joint in de bovenbenen, maar mijn DoT jongen poseert wel stevig. Het heeft wel de neiging om vanuit zijn heupen om te klappen en ik vermoed dat het nieuwe lichaam dat ook heeft. Dus niet onbeheerd laten staan.
Delf lichamen poseren wel fijn, maar een bekend "probleem" zijn de kicky legs, maar dat is meestal met restringen en sueding verholpen. Delf lichamen zien er beter uit dan Fantasy Doll lichamen, maar ik vind F-doll jongens net iets fijner poseren, mede door de torso joint die ze hebben. F-doll handen vind ik dan weer niets en heb die van Ludowic gelijk vervangen door Delf jongenshanden.
Over de andere lichamen die je noemt kan ik weinig zeggen, maar ik ben erg te spreken over de poseerbaarheid van Little Monica lichamen (ik heb een jongens A lichaam). Lekker stabiel en veel bewegelijkheid in de torso joints, hoewel de double joints in de armen niet helemaal optimaal werken.
Souldoll double poseert ook erg goed, maar dan moet je wel van vierkante knieën houden.
Muisje

Back to top Go down

Post by brigitte on 2010-02-16, 10:07 am

bedankt voor alle informatie muisje. Al wil ik het wel houden bij een complete doll van een bedrijf zodat ik niet naar resinmatches hoef te zoeken. ik heb zelf van de gewenste bedrijven alleen 2 dot's in me handen gehad. de een poseerde heerlijk de ander vreselijk. zou eigenlijk eens na moeten vragen welke lichamen die precies hebben. al moet ik toegeven dat ik dat nieuwste lichaam super mooi vind. maar ja als ik moet kiezen tussen de mooiheid en de poseerbaarheid van een lichaam dan kies ik toch echt voor de poseerbaarheid. maar goed ik ga vast met de gekregen informatie nog maar eens krities naar mijn lijst kijken. heb nog 9 molds om tussen te kiezen en van maar 1 bedrijf weet ik dat ik de lichamen fijn vind maar het nadeel is dat die doll weer perce met fullset besteld moet worden wat ik weer irritant vind.
brigitte

View user profile

Back to top Go down

Post by Raouken on 2010-02-16, 10:33 am

Ik ben dol op hoe mijn Delf jongen poseert, hij is een ouderwetse type 1, dus met single joints maar hij doet mooie, natuurlijke poses. Hij heeft geen torso joint maar een heup joint, dus dat is wel wat lastig. Zitten doet ie redelijk, maar ik heb m'n dolls graag floppy en dan zitten ze sowieso minder goed, dus daar kan ik niet echt een oordeel over geven. Van de dolls die ik heb poseert het Senior Delf lichaam dat ik heb het beste, ook geen double joints maar hij is stevig, houd goed poses en het werkt gewoon lekker. Daarnaast is het ook een heel mooi lichaam...xD
Raouken

View user profile

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2010-02-17, 2:19 am

Ik wil heel graag verder met mijn eigen dolls, maar eigen leven, school en commissies slurpen alles op.

Ik merk met Yoko dat ze een behoorlijk plat en niet expressief gezicht heeft. Lichtval is nu super belangrijk wil ik haar gezicht wat meer diepgang geven. Misschien maar eens HDR fotografie uitproberen Razz
holyvirus

Aantal berichten : 693
Registratiedatum : 2009-11-06

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-02-17, 5:06 am

Oeh, HDR fotografie, dat wil ik ook nog eens proberen. (Eens. Lange try before you die lijst.) Een face-up kan ook helpen met het geven van diepte. Dat merkte is bij Derrick erg goed.
Muisje

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-02-19, 8:04 am

Dat schiet ook niet op zeg:
Ik had een pruikje bij Leekeworld in gedachte voor Umbra. Maar die was out of stock, sinds December.
Wat blijkt, veel van hun pruikjes zijn nu gediscontinued, waaronder nou net diegene die ik voor Umbra wilde. :/
Dus daarvoor moet ik nu ergens anders een mooi spierwit liefelijk pruikje zoeken met krulletjes.

Overigens heb ik min of meer de knoop doorgehakt en ik ga wel voor de tinies die ik gepland heb, en niet voor alle SuperGem dames compleet te krijgen.
Ik heb net belastingsaangifte ingevuld en ik krijg iets meer terug dan ik verwacht had (en mijn ingevulde bedrag komt meestal overeen met het bedrag wat ik daadwerkelijk krijg), en ik heb besloten om dan met dat geld een Soom Afi na te jagen. Gewoon met faun hoefjes en het open ogen hoofdje. Dat andere hoofdje en die horentjes zijn niet nodig voor mij. Hij wordt het kleine hulpje van Vladislav, de Soom Chalco.
Een paar nachten terug had ik een droom over hen, en toen heette die Afi in de droom Taco. En ik heb besloten die naam voor hem te behouden. :p Geen idee hoe ik bij die naam kom, ik heb hem voor zover ik weet niet recentelijk gehoord en ik ken ook niemand die zo heet.
Nu nog verzinnen hoe ik hem verder eruit wil laten zien. Soweiso zal het dus een jongetje worden.
VelvetBat

Back to top Go down

Post by Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 3 of 17 Previous  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 17  Next

Back to top