Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Page 5 of 17 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by VelvetBat on 2010-03-03, 8:04 pm

Als de opties nog wel in het drop down menu staan, dan lijkt het me dus inderdaad een tijdelijke kwestie dat ze nu niet in die maten gemaakt worden. (wel beetje onduidelijk natuurlijk)
Dus hopelijk voor jullie zijn de ogen dan ter zijner tijd wel weer in 14mm te bestellen. Smile
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 29

View user profile http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-03-09, 2:43 am

Ik heb besloten om Umbra, het soom Ai hoofdje die ik nog in een split had besteld, een andere naam te geven.

Umbra's (de ai) personage was gebaseerd op iets wat ik al heel lang in mijn hoofd heb, maar dan gepropt in een tiny met wat aanpassingen. Voornamelijk omdat ik twijfelde of ik het orginele idee wel of niet wilde uitwerken.
Maar nu heb ik besloten dat toch wel te doen. (de drang wordt steeds groter) Waarschijnlijk zal dat dan een Feeple Ester worden. Waarvan de borsten erafgeschuurd moeten worden, omdat Umbra noch mannelijk noch vrouwelijk is.
En het Esther hoofd vind ik ook mooi tussenin mannelijk en vrouwelijk zitten.
(en deze Umbra is gewoon een los personage dan, het is niet een God of Godin)

Nu alleen dus wel een nieuwe naam voor Umbra als Ai verzinnen.
VelvetBat

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-03-09, 3:45 am

Ik ben benieuwd naar wat je van je tiny gaat maken, Velvetbat.

Gisteren heb ik min of meer besloten dat het AE lichaam naar het slapende Sooah hoofdje gaat. De resin matcht niet helemaal, maar dat valt te overzien. Ik ga wel de nek modden voor betere poseerbaarheid en minder giraffelook en ook de heupjoints moeten eraan geloven, want ik word gestoord van de wegdraaiende bovenbeenstukken. Grappig genoeg zit ik eraan te denken om een zelfde soort systeem te maken dat de originele Elfdoll lichamen ook hebben: Een kleine bobbel in het bovenbeen en een kuiltje aan de kruiskant van de joint in het torso.
Nu het grootste probleem: een naam. XD Ik heb al wel een paar suggesties gehad.

[edit] Ik wil nog even squeeën over het feit dat de pruik die bij mijn Zoall zat perfect past op het Sooah hoofdje en het staat haar ook nog eens leuk.
Muisje

Aantal berichten : 3208
Leeftijd : 34

View user profile http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-03-09, 5:13 am

Ik ben ook heel benieuwd naar jouw Sooah, Muisje!
VelvetBat

Back to top Go down

Post by brigitte on 2010-03-09, 10:51 am

succes met het verzinnen van namen Muisje en Velvetbat.

Ok ben er over uit wat ik met Tonks ga doen. Ik vond het best lastig dat ze een Harry Potter char was en dat blokte mijn inspiratie. Nu gaat ze dus een eigen char worden Dus vanaf nu heet Tonks ...
Nimfedetta Bloedwaardig. Tevens gaat ze een tweelingbroertje krijgen een dollzone Kay voor hem heb ik nog even geen naam.
Ze gaat overigens de dochter worden van Kira (msd) en Snoepje (sd) Ze zal pas in het verhaallijn komen rond het jaar 2200. Maar goed ik heb dus vandaag even aan haar gewerkt. Dus bij deze wat foto's

het rokje dat ik voor haar gemaakt heb en van dat groene stofje gaan ik een one piece broek/top setje maken. Overigens wil ik misschien gaan kijken of ik een beter passende pruik voor haar kan vinden in de stijl die ze nu op heeft al overweeg ik ook om gewoon lekker bij leeke een bling wig te bestellen in de hoop dat 1 van de 4 pruiken er leuk bij haar staat.

ardat's vleugels en de mogelijke hairextentions voor Nimf.

vleugeltjes voor Nimf. misschien dat ik ze nog een keer hermaak maar dan netter. maar hier zie je het beeld hoe ze moeten worden. kleurrijk. Overigens zie je de voor en achterkant. beide vleugels zijn herzelfde.
Nog te maken:
one piece setjes
drakenhoorns in sphaler stijl.
drakenstaart
face up misschien iets aanpassen.

Als ze (bijna) af is zal ik goede foto's maken maar was moe en had rugpijn van het intensief met de hand naaien. Vandaar dat de foto's wat onscherp zijn.
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 36

View user profile

Back to top Go down

Post by Raouken on 2010-03-10, 1:26 am

Coole vleugeltjes! Very Happy

Meh, nog steeds geen pruikje =.= heb zaterdag de verkeerde pruik teruggestuurd dus ik hoop dat de goede nu onderweg is en niet kwijt raakt..
Raouken

Aantal berichten : 533

View user profile

Back to top Go down

Post by brigitte on 2010-03-10, 1:39 am

bedankt. hopenlijk komt de goede pruik snel aan.
brigitte

View user profile

Back to top Go down

Post by sbslink on 2010-03-10, 2:00 am

Coole ideeen Brigitte ^^

Hopelijk komt het pruikje snel aan Raou
sbslink

Aantal berichten : 711
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 33

View user profile

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-03-14, 6:24 am

Ik ben echt helemaal verliefd op tinies nu! <3 Lol.
Ik merk van mijzelf dat ik nu Mira vaker hier gewoon naast me neer zet naast de computer, terwijl ik dat met mijn groterds dat nagenoeg nooit deed.

Vandaag ben ik begonnen met een outfit voor Mira, wat ze ook zal dragen op de EFF. Het is een jurkje, en het bovenstuk inclusief mouwen is al af. Daarna nog het rokgedeelte, een petticoat en bloomers (het is een lolita jurkje), en nog een strikje naaien op het bovenstukje.
En ik moet eerlijk zeggen, het formaat om voor te naaien valt me echt 100% mee! Very Happy

Ik heb daarom ook besloten om voorlopig even te concentreren op de tinies die ik nog wil hebben. Dus de Soom cuprit stel ik even uit tot juni (belastingsteruggave), en van mijn vakantiegeld hoop ik een unicorn beyla te kunnen kopen. Ik heb er al eentje in de UK gezien, die dus alleen de unicorn versie te koop heeft gezet. Als die er mid-april nog staat, PM ik de eigenaar voor een korte layaway (april de aanbetaling, mei de rest betalen). *keeps fingers crossed*
Waarschijnlijk zal dat een meisje worden dan.
VelvetBat

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-03-16, 11:21 pm

Na een tijd nagedacht te hebben, denk ik dat ik een ander lichaam voor Mercedes ga halen, want die nutteloze torso joint van het nieuwe AE mini lichaam speelt me toch parten. Waarschijnlijk wordt het een Kid Delf of Lati Blue lichaam. (Als Mercedes terug is, ga ik kijken welke resinsoort matcht)
Nu hoop ik dat de kleertjes die mijn zus nu voor Mercedes aan het maken is straks ook op het nieuwe lichaam passen. XD

[edit] Ik ben zondag vrij, dus hopelijk werkt het weer mee en kan ik een face-up doen. Barry en George staan hoog op de lijst, want Barry heeft een epische outfit van Raouken en George krijgt binnenkort een space outfit. Ik ben ook benieuwd naar wat ik van Noel kan maken, want ik heb nog maar van één andere persoon owner pics gezien van haar mold.
Hopelijk komen er nog meer vrije dagen met goed weer, want ik heb 3 busjes MSC en een hoop blanco hoofdjes en dolls die een nieuwe face-up kunnen gebruiken.
Muisje

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2010-03-16, 11:44 pm

velvet zit bij de tinies nu xD

Jammer dat het lichaam niet voor je werkt Muis, maar misschien dat het nieuwe lichaam wel werkt Smile.
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Leeftijd : 37

View user profile http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-03-16, 11:58 pm

Balen dat je niet tevreden bent met het lichaam, Muisje! Hopelijk matcht een van die andere lichamen dan wel qua resin, en hopelijk bevalt die je dan ook verder.
En succes met je plannen voor zondag. Ik ben benieuwd naar je face-ups, en de outfits van Barry en George. Smile

Ik heb ondertussen dat ik tinies zo geweldig vind dat ik er hard aan zit te denken om mijn Godinnenlijst die ik nog wil hebben, flink in ga korten. Misschien dat de Soom Breccia een naamsverandering krijgt en dan de Godin van Duisternis zal worden. Dat de Soom Cuprit die ik wil, de UberGodin zal worden, en dat ik daarna nog maar 1 Godin (van het Licht) doe.
Ik merk gewoon dat ondanks dat ik mijn SuperGems echt geweldig vind, ik nu ik mijn tiny heb, ik de tiny prettiger vindt om te fotograferen. En ze is gewoon ubercute. XD
Ik zou mijn SuperGems niet willen verkopen, maar naar mijn idee begin ik het zo langzamerhand wel genoeg te hebben in aantal.

Maar goed, ik heb nog alle tijd om na te denken wat ik ga doen, want geld heb ik op dit moment toch even niet en voordat de Soom Breccia hier is, zijn we ook al maanden verder.

Edit: Oja, en Zorana krijgt ook een halve make-over. Andere pruik, ander outfit, en een ander karakter. Androide is leuk, maar ik kan er voor mijn gevoel niet echt wat meer mee. En het past sowieso niet echt in Het Verhaal.
Ik zit te denken om haar Vrouwe van de Onderwereld te laten zijn.
VelvetBat

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-03-17, 12:57 am

Dat gaat wel goed komen met een nieuwe lichaam voor Mercedes, want de twee lichamen die ik op het oog heb, zien er beiden goed uit en hebben een werkende torsojoint (hoewel die van Lati misschien nog gemod moet worden).

Grappig dat je tinies ook leuk begint te vinden, Velvetbat. Vroeger vond ik ze niet interessant, maar nu vind ik het toch leuk om er een paar te hebben. Ik heb wel iets minder mee dan met mijn grotere dolls, maar ze zijn inderdaad makkelijker om bij je bureau te zetten of te fotograferen. Tenminste, ze maken niet zo'n doodssmak als ze omvallen terwijl je net even niet op zat te letten.
Muisje

Back to top Go down

Post by sbslink on 2010-03-17, 3:27 am

@Muisje: Oehh lati blue lichamen zijn wel mooi ^^ ben benieuwd hoe het gaat worden met die face-ups Smile

Ik krijg zelf ook meer idee'tjes voor mijn aankomende Tiny.. dus hoop dat ik mijn pukifee Zoe kan bestellen zodra ik mijn vakantiegeld binnen heb Smile wil haar dan meteen met sleeping faceplate erbij want dat kan ik niet laten. En je Quam zit er ook aan te komen dus dat word binnenkort hopelijk twee nieuwe dolls in mijn team Razz
sbslink

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-03-22, 3:21 am

Gisteren wou mijn vriend D&Den met zijn vrienden en dat wou hij doen aan de keukentafel bij het raam en was ik naar het bureau verbannen die dus zo ver mogelijk van het raam vandaan staat. Daar had ik al weinig licht en elke keer als er iemand door de kamer liep had ik nog minder licht om mee te werken. Het hielp ook niet dat dat een van mijn vriends vrienden de computer pal naast me moest gebruiken en ik me tijdens het schilderen van de wenkbrauwhaartjes druk maakte over gestoot tegen de tafel.
Georges face-up is dus niet helemaal gelukt, maar het kan er voorlopig mee door.

Vreemd genoeg staat door de nieuwe face-up en zijn nieuwe outfit de pruik die hij bijna altijd heeft gedragen hem nu opeens wel. Kan ik eindelijk ophouden met de queeste naar het perfecte pruikje voor hem, want hij had hem al die tijd al.
Ik heb hem nu ook kleinere en lichtere ogen in gedaan. Het zijn de gratis glasogen van JaimeDoll die ik heb gekregen, omdat de bestelling van hen zo lang op zich liet wachten. Nu ben ik blij dat ik een ogenhamsteraar ben en niet snel ben met verkopen, want ze staan hem erg goed.
Zodra ik tijd heb wil ik weer foto's met hem gaan maken en dat is sinds tijden. Het voelt bijna als of ik een nieuwe doll heb gekregen, maar dan vertrouwelijker. XD
Muisje

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-03-24, 11:43 pm

Na de face-up van George wil ik natuurlijk foto's maken, maar ik heb niet echt een futuristische achtergrond bij de hand. Nu kwam ik bij toeval een perfecte locatie tegen: het trein station van Bunnik. Niet dat die plek erg futuristisch is, maar de ondergaande zon geeft een perfect effect met de rails.
Nu is het alleen zaak dat ik tussen half 7 en 7 uur tijd heb en laat ik nou net de hele week elke avond verplichtingen hebben. :S
Zondag hopen op goed weer tussen half 7 en 7. XD
Muisje

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-03-27, 12:17 am

Ik zal voor je duimen dat het goed weer wordt, Muisje!

Ik heb zelf nu al een aantal dagen eigenlijk het gevoel dat ik verzadigd begin te raken wat popjes betreft. Nu wil ik dan nog wel 2 supergem dames om mijn verhaal compleet te maken, en de tinies Soom Appini en Beyla omdat ik die zo schattig vind. Maar ik denk dat ik dan voorlopig stop met nieuwe popjes kopen, en me ga concentreren op hen. (en op andere dingen die ik nog wil kopen, zoals een verstelbare paspop en wat lolita kleding)

Toch wel vreemd, ik had altijd van mijzelf het idee dat ik altijd maar nieuwe popjes zou door blijven kopen en dat het "ik heb er nu wel genoeg"-gevoel niet in mijn woordenboek zou staan.
VelvetBat

Back to top Go down

Post by Rosered on 2010-03-30, 8:51 pm

Hehe ik vind zelf dat ik er nu wel genoeg heb, teveel zelfs. Maar ik wil er niet 1 wegdoen. Ondanks dat heb ik nog 2 dolls op m'n wishlist.

De helft van mijn poppen is 'af' en de andere helft zit nog zonder face-up en kleren. Ik weet niet heel goed waar ik moet beginnen. :/ Heb steeds allemaal ideeën door elkaar voor verschillende dolls. Maar door elkaar heenwerken lijkt me best chaotisch. De laatste tijd ben ik in slakkentempo vooral bezig met mijn MSD's en kleiner.
Het is wel fijn dat ik voor bijna alle poppen de juiste pruiken en ogen nu heb.
Rosered

Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 2009-11-12
Leeftijd : 31

View user profile

Back to top Go down

Post by sbslink on 2010-03-31, 3:21 am

Ik heb geen idee.. heb nog aardig wat op mijn wishlist dus zie wel waar het heen gaat.. Maar de eerste versie van mijn scriptie ingeleverd dus hopelijk hoeft er niet veel aan veranderd te worden en kan ik snel Quam bestellen.. Ik praat er de laatste tijd al te veel over en ook over Pyxel die ook erg in mijn hoofd is gaan zitten Very Happy
sbslink

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-03-31, 5:47 am

Ik ben nu ook langzaam bezig met mijn dolls "afwerken", maar soms heb je gewoon even een pauze nodig bij bepaalde dolls (2 jaar ofzo als je doll George heet).
Sommige dolls zijn trouwens nooit echt af, maar wel "tijdelijk af" tot het moment dat ik ze een nieuwe face-up geef en andere dingen bij ze aantrek. XD
Muisje

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-03-31, 7:05 am

Ik heb ook een paar dolls die eigenlijk niet echt af zijn, maar waaraan ik nog dingen wil veranderen of nog hun ding moet zoeken. Op dit moment zijn dat Yulia en Lilliya, beide hebben ze een ander outfit nodig en Lilliya eventueel een nieuwe face-up.
En Irina moet nog een jurk. (die heeft tijdelijk het Soom Amber outfit aan).
En Yeva een face-up.

Ik zit verder een beetje in een galena dip.
Ik had de vleugels beweggebaarder ingeschat. Ik hoopte eigenlijk dat je ze voorwaards kon buigen, om iemand te omhelzen bijvoorbeeld. Maar het is alleen maar omhoog, opzij en naast het lichaam.
Misschien dat ik Yeva en Zoya meer in hun mensenversie neerzet, en die vleugels er af en toe voor een shoot bijzet.
Sowieso moet ik die vleugelonderdelen ook nog blushen.

Lena moet ook nog een face-up, blush en outfit... Umbra die onderweg is straks ook.

Hmm, al met al moet ik eigenlijk nog behoorlijk veel doen.
Dat idee deprimeert me soms ook al. Neutral Ben blij als ik straks geen nieuwe dolls meer koop en alle incoming dolls gewoon binnen heb. (en gelukkig duurt het nog wel even voordat de soom chalco en breccia verstuurd worden, aangezien ze pas in mei en juni afbetaald worden)
VelvetBat

Back to top Go down

Post by sbslink on 2010-03-31, 7:23 am

Jammer dat het een beetje tegen valt Velvetbat. En succes met alles wat je nog moet doen.
sbslink

View user profile

Back to top Go down

Post by Wish on 2010-03-31, 7:55 am

Iemand op DoA heeft een klein vogeltje gemod zodat het zowel de armen als de vleugels aan heeft. 2 gaten in de rug en dan met epoxy ofzo bijgewerkt zodat het echte jointholtes zijn. Ik vond het effect wel nice, misschien een idee of wil je gewoon de vleugels op de schouders houden?
Wish

Aantal berichten : 976

View user profile

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-03-31, 8:13 am

@ sbslink: dank je.

@ Wish: Ja dat van die tiny had ik gezien. Maar of het ook werkt met die grote bewtijfel ik, aangezien die vleugels daarvan behoorlijk zwaar zijn. En echt mooi zal het ook niet worden denk ik, omdat het niet echt engel-achtige vleugels zijn.
Sowieso wil ik eigenlijk niet dat mijn 2 dames als Engelen worden gezien. Engelen zijn voor mij boodschappers van Goden, terwijl zij zelf Godinnen zijn. Razz
VelvetBat

Back to top Go down

Post by Wish on 2010-03-31, 9:27 am

Hehe ^^ was maar een ideetje hoor ^^ Geen idee of het zou werken met de grote, Misschien ergens een tweedehands borststuk op de kop tikken om te proberen? Wink *evil mood*
Wish

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-03-31, 8:55 pm

Iemand heeft het al geprobeerd met de Gelena vleugels, alleen weet ik niet hoe de balans van de hele doll wordt. Het zou een beetje jammer zijn als de doll dan de hele tijd voorover moet buigen.

Na weken van "zeuren" (sinds 26 januari elke 2 weken een mailtje sturen) heeft dollfair eindelijk gezegd dat ze spare parts in het blauw hebben voor mijn Machina meisje. Metropolis heeft nieuwe armen nodig en stiekem zat ik te hopen op een andere kleur resin dan blauw. Ik had gezegd dat ik een blauwe Machina heb, maar dat de kleur me niet zo veel uit maakte.
Ik denk niet dat de resin gaat matchen, want Metropolis is door Batchix gecast en deze armen komen van Dollfair. Een verschil vind ik niet erg, want het is een robotmeisje en een verschil tussen nieuw en oud is juist leuk.
Maar dan kan ze eindelijk binnenkort weer haar armen poseren en dan kan ik haar ook restringen. Ik durfde dat niet te doen, omdat de arm "peanuts" aan het schuren zijn en een Machina met een los elastiek poseert als een slappe vaatdoek. Niet dus, terwijl ze juist zo fantastisch kan poseren als je haar goed stringt.
Muisje

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2010-03-31, 9:27 pm

fijn dat je meisje straks weer met haar armen kan poseren Smile

Puk is gisteren gearriveerd en het is voor het eerst dat ik een puki in mijn handen vast hou, echt geweldig. Helaas was ik weer eens dood op dus kon ik geen fotos maken, maar morgen ben ik vrij en als het weer dan een beetje meewerkt gaan al mijn nieuwe dolls op de foto. Maar ik ben bang dat het een natte pasen begint te worden.

Ik begin nu pas mijn Iduna te waarderen, ik had namelijk een vervelende boxopening gehad met mijn moeder er bij, 30 minuten een preek waarom dit juist een slechte aankoop was omdat ze zo duur was. Dus ik kon haar niet uitstaan nadat ze in mijn kamer stond. Nu is het een beetje over en ik begin weer gewoon mijn ding te doen. Ik vind dat soom de een te dik elastiek heeft gebruikt omdat haar armen nu mega los zitten, kijken of ik dat kan fixen tzt. Het elastiek is zo dik dat ik het met kracht door haar ledematen moet trekken omdat het gewoon vacuum zit lol. Gister zijn haar origineel geplande ogen binnen gekomen dus die ga ik vanavond ook switchen met haar tijdelijke ogen (al hoewel ik deze ook erg mooi vind, per toeval).
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Leeftijd : 37

View user profile http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Post by Rosered on 2010-04-02, 12:50 am

De Galena vleugels vallen mij ook een beetje tegen wat poseerbaarheid betreft. Ook zijn ze enorm zwaar en ik vind het verschrikkelijk om te zien dat ze na een klein beetje poseren al slijtplekken begint te ontwikkelen en er resin af komt. Ook heb ik totaal geen ruimte voor de vogelversie dus mijn Galena heeft armen en benen. Ik hoop wel dat ik de parts ooit ga gebruiken, anders vind ik het zonde en kan ze dan beter verkopen. Maar aan de andere kant zou dat juist jammer zijn omdat ik haar juist heb gekocht vanwege die speciale onderdelen. Hoewel ze zo ook wel leuk is.
Maarja zie wel. ^_^
Rosered

Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 2009-11-12
Leeftijd : 31

View user profile

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-04-02, 8:53 pm

Ja inderdaad, datzelfde idee heb ik ook. Dus dan maar de parts voor af en toe een shoot gebruiken.

Overigens heb ik gister Yeva's face-up gedaan en ben best wel blij met het resultaat. Binnenkort maar eens foto's maken.

Overigens heb ik besloten om geen Appini te kopen.

@ maankatje: vervelend zeg, wat er gebeurd was tijdens haar boxopening. maar fijn te horen dat je nu wel Iduna weer begint te waarderen. ^^
VelvetBat

Back to top Go down

Post by sbslink on 2010-04-04, 5:07 am

Ik ben benieuwd naar Metropolis met haar nieuwe armen.. vind haar een leuk apart meisje ^^

Jammer van die moeilijkheden met de Galena's allemaal.

*is benieuwd hoeveel ze nog aan haar scriptie moet doen en hoelang dat allemaal gaat duren* Popjes.. Maar ja morgen weer werken en dat geld gaat naar mijn potje voor Pyxel.. niet dat ik er geld in heb zitten nu.. maar ja eerste aanzet is altijd handig Smile
sbslink

View user profile

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2010-04-06, 4:55 am

Leek om te lezen hoe iedereen met zijn doll bezig is.

Ik weet nog steeds niet wie Seishin zijn face-up moet gaan doen. Clockworkangel heeft nooit gereageerd op mijn email en nu ben ik aan het kijken wie ik dan wil.
Hij heeft nu een Chaos Original, maar ik ben bagger in face-up's (nog wel) en wil hem nog een proffesionele face-up geven.
*zucht*

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 30

View user profile http://jointedlove.nl

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-04-06, 4:59 am

CWA is bekend om dat ze traag (of helemaal niet) op email reageert. Is ze dan al weer uit het ziekenhuis?
Ik ken geen leuke face-up artist in een soortgelijke stijl die ik even kan aanraden. Veel face-ups doen en veel uit proberen, want dan gaat het langzaam aan beter. Dat merk ik zelf ook, hoewel ik nog steeds met wenkbrauwen worstel. Het is me wel opgevallen dat het een stuk makkelijker gaat nu ik Van Gogh acrylverf gebruik en niet het goedkope spul dat ik bij DoD had gekocht.
Muisje

Back to top Go down

Post by Wish on 2010-04-06, 5:14 am

Ik kan wel proberen maar dan is het niet pro en soms suck in apen***** xD

Ik heb mn dolls al een week neit bij me gehad en vrees dat het weer even gaat duren voor ik er echt tijd aan kan geven Sad
Wish

View user profile

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2010-04-06, 8:06 am

Wish, ik neem wel lekker mijn face-up spullie mee, kunnen we samen gaan face-up van het weekend.
Heeft tim een xbox? Mag hij een spelletje lenen van mij, is hij ook zoet.

En Muisje: Zover ik zag op DOA en bjdcafe is ze wel uit het ziekenhuis, maar wellicht ligt ze er weer in.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 30

View user profile http://jointedlove.nl

Back to top Go down

Post by Wish on 2010-04-06, 8:22 am

Alleen een playstation :p maar hij heeft nog wel 2 spelletjes die uit moeten xD
Wish

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-04-08, 4:19 am

Woei, mijn Dyuke hoofdje is verkocht. Ik vond hem erg mooi, maar hij was toch "extra". Ik wou een lichaam voor Henk en Little Monica had net een actie dat wanneer je een hele doll zou kopen, je er gratis een Kliff hoofd bij kreeg en Kliff was toch wel een liefde-op-het-eerste-gezicht hoofd en Dyuke "maar" gewoon leuk.
Naast dat ik al te veel losse hoofdjes heb, vind ik het gewoon zonde als ik er waarschijnlijk toch niets mee gaan doen. Nu hopen dat het Wu hoofd ook snel verkoopt. Mijn vriend en ik willen een nieuw bankstel en hoe meer geld, hoe meer opties. Wink

Nu het Kliff hoofd alleen overblijft (gut, dat klinkt best zielig) want hij zou eerst een team zijn met Dyuke, moet ik maar eens wat nieuws voor hem bedenken. Ooit, wanneer ik tijd heb voor floating heads.
Muisje

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-04-18, 11:01 pm

Vandaag zat ik te denken wat ik met een Limhwa Aria zou willen doen, want binnenkort start weer een nieuwe Limhwa group order. Ik kwam er achter dat ik eigenlijk alles zou willen doen qua styling wat ik ook met Piñata kan en wil, dus dat scheelt me eigenlijk weer een extra doll. XD Ik ga het bestellen en het wachten op een nieuwe doll wel missen, maar het scheelt me weer geld en later ook tijd, want Piñata moet nog steeds een nieuwe face-up.
De default face-up is erg mooi, maar zo bruin. Piñata "moet" een combo van roze en mintgroen krijgen. XD
Muisje

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-04-23, 10:50 pm

Ik merk dat ik nu een beetje uit mijn dollie-burnout begin te raken. Afgelopen donderdag heb ik dus die shoot met Andreiana gedaan. Verder heb ik nu ook van mijn beide Galena's hun vleugels eraf gehaald en dat voelt ook al een stuk beter. Ik denk dat ik die vleugels voor af en toe een shoot ga gebruiken, maar ze voor de rest van de tijd gewoon in mensenvorm hou.
Wel jammer van de vleugels an sich (en met name de hoge kosten ervan), maar ik ben dan ook weer zo iemand die ze niet kan verkopen. Razz Ach, het komt vast nog wel een keer van pas, die dingen.

Eens kijken of ik binnenkort een shoot kan houden met Yeva. Ze heeft nu al een paar weken een face-up en ik heb daar nog niet eens foto's van gemaakt. XD
VelvetBat

Back to top Go down

Post by brigitte on 2010-04-24, 2:22 am

fijn dat je uit je dollie burn out. jammer dat de vleugels niet zo zijn als je ze zou willen.
brigitte

View user profile

Back to top Go down

Post by sbslink on 2010-04-25, 1:58 am

Pyxel gaat waarschijnlijk eerder komen dan Quam.. mijn scriptie wil nog niet echt opschieten en ik ga Pyxel waarschijnlijk kopen als mijn vakantie geld binnen is.. dus Nog even wachten en dan kan ik ten minste een van de twee popjes van mijn lijstje bestellen Very Happy
sbslink

View user profile

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-04-25, 9:50 pm

Jammer dat je scriptie (en daarmee Quam) nog niet wil opschieten, maar Pyxel binnenkort bestellen is natuurlijk ook een leuk vooruitzicht! Very Happy
VelvetBat

Back to top Go down

Post by brigitte on 2010-04-26, 3:23 am

fijn dat je in ieder geval alsvast een van je 2 dolls kan bestellen.

woei ik krijg zelf binnenkort een paar finacieele meevallers. vakantiegeld, voorgeschoten gemeentelijke belastingen van vorig jaar en belastingsteruggave. Dus mijn dollpotje (en huispotje ook) kunnen komende maanden een paar keer goed aangevuld worden. Al overweeg ik om mijn dollzones tot december uit te stellen omdat ze dan altijd een gratis xmas doll mee sturen. die van 2009 vond ik niet zo geweldig maar die van 2008 en 2007 wel. Dus waarschijnlijk kan ik eind volgende maand me draakje bestellen.
brigitte

View user profile

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-04-26, 3:53 am

Dat klinkt erg fijn, Brigitte! En als die dollzones die je wil niet limited zijn dan is het inderdaad wel het wachten tot december waard voor hun event.

En ik ben benieuwd naar je draakje! Very Happy
VelvetBat

Back to top Go down

Post by brigitte on 2010-04-26, 4:05 am

Jep ze zijn niet gelimeerd dus het is niet dat ik ze perce nu moet kopen om ze te hebben. Al gaat het me wel raar lijk om dan ineens meerdere dolls binnen te krijgen. Ze kwamen wel eens snel achter elkaar maar altijd 1 per keer. Maar gezien ik de dolls van 2007 en 2008 heb gekocht omdat een van de 2 zo mega leuk waren. kan ik beter afwachten. als ik ze niet leuk vind kan ik het altijd proberen te verkopen.

ik heb besloten dat mijn draakje een Resinsoul Dan word. Ik weet dat ik al maanden loop te duimen voor fantasia maar op de eerste foto's van owners oogt ze me te grijzig ook al zeggen ze dat het paars is. blijkbaar hebben paarse dolls vaak die afwijking. ten tweede heb ik nu de lichaam gezien en ik heb liever torso's die uit 3 stukken bestaan. Dus na het zien van de owner foto's ben ik een beetje afgeknapt. ik ga haar met behulp van holly virus modden of ik laat het volledig door holly virus doen. ligt er aan hoe zeker ik me er bij voel. Maar door de vriendelijke pm's van holly virus heb ik besloten toch maar weer eens te proberen om over de angst heen te komen om ze naar anderen te sturen. ze gaat een oormod krijgen, voetmod. Ik ga sowieso vleugels maken en misschien ook een staart. ook heb ik via de site de lichamen kunnen vergelijken en waarschijnlijk ga ik aan RS vragen of ik haar kan kopen op een 70 cm meiden lichaam aangezien ik vind dat draken best groot mogen zijn en ik haar eigenlijk wel in Ryuu's lengte wil. Maar ik moet er nog ff over nadenken want ik ben bang dat kira dan te klein word vergeleken met haar en hun kinderen dan helemaal klein zijn.
brigitte

View user profile

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-04-26, 6:32 am

Je hebt behoorlijk wat plannen met haar, hihi!
Maar goed dat je nu meerdere ownerpictures hebt kunnen zien van die impl doll, zodat je nu weet dat behalve haar kleur, ook haar lichaam je niet bevalt. Het zou jammer zijn als je daar pas achter komt terwijl je de doll vol vreugde al had besteld.
VelvetBat

Back to top Go down

Post by brigitte on 2010-04-26, 6:52 am

Ja daar ben ik ook heel blij om. Ik was zo flink aan het sparen voor haar dat ik al flink baalde dat ze tegen viel.
brigitte

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-04-27, 5:49 am

Maar nu kan je het geld voor iets anders gebruiken.

Ik vraag me af of er echt een verslavende factor is, want ik heb nu al weken het gevoeld dat ik een nieuwe doll wil kopen, terwijl ik geen nieuwe doll wil. Wink
Muisje

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-04-27, 6:05 am

Ik blijf bij mijn theorie dat er in de resin een kleine stof zit die heel verslavend is met brainwashende eigenschappen. Razz

Zelf ik heb nu weer zin om allemaal nieuwe dolls te kopen XD

Ondertussen ben ik weer (opnieuw) begonnen met de dreads voor Vladislav. De eerste dreads die ik had gemaakt waren te dik. Daarna een poosje niks eraan gedaan, en nu heb ik er weer een paar gemaakt. Zometeen ga ik weer verder.
VelvetBat

Back to top Go down

Post by brigitte on 2010-04-27, 6:06 am

klopt ik heb 2 verschillende projectjes in me hoofd dus een van de twee kan sneller in verulling gaan.

En muisje ik denk van wel. Als ik maar denk dat ik genoeg geld heb om een leuke doll te kopen of als ik een leuke tweedehands doll zie ben ik zo geneigd het te kopen terwijl ik eigenlijk gewoon langzaam wil sparen en goed na wil denken wat ik wil.
brigitte

View user profile

Back to top Go down

Post by sbslink on 2010-04-28, 12:32 am

Ja ik ben wel blij dat er sowieso eentje binnenkort gewoon gaat komen.. en hopelijk volgt Quam daarna snel. Ik weet dan ten minste wel echt dat ik er voor gewerkt heb ^^
sbslink

View user profile

Back to top Go down

Post by Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 5 of 17 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Next

View previous topic View next topic Back to top