Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Page 6 of 17 Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17  Next

Go down

Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by VelvetBat on 2010-04-28, 11:30 pm

Dat is zeker waar! ^^

Op dit moment heb ik 32 dreads af voor Vladislav. Normaal gesproken heb ik zo'n 60 a 65 dreads per pruikje gebruikt voor mijn elfjes, maar dit zijn natural-looking dreads en ook een stuk dikker dan die van mijn elfjes. Dus ik denk dat ik er minder nodig heb. Voor de zekerheid ga ik door tot 50 (maar niet vandaag). Dus het schiet al op. ^^
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 30

View user profile http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Post by brigitte on 2010-04-29, 12:40 am

dan ben je al zeker aardig op weg. Ik had het toch liever op dreadpruiken maken van wol. Ik denk dat ik het bijna onder de knie heb. bij de eerste versies zag je soms de stof er door heen. Bij de tweede zien je niks maar is het meteen een mega pruik. (mijn doll lijkt net een leeuw als ik hem op doe)

Ik loop nu een beetje te dubben wat ik doe. er zijn dus nieuwe foto's van impl doll demon hunter gepost. Kleren aan doen gaat lastig worden bij hem. maar hij prikkelt mijn fantasie en dit lichaam bevalt me beter dan dat van fantasia. dus ga ik voor me draak die ik al maanden wil. of ga ik misschien toch deze pakken en me draak van me belastingscenten kopen. Maar dan kan ik met december mijn dollzones niet kopen. keuzes... zucht. Gaat heel goed nadenken want zonder speciale kleur is ie 395 en in het grijs kost hij 415 dollar en dat vind ik heel schappelijk voor een doll die ik mooi vind en ook nog eens een unieke uitstraling heeft.
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 37

View user profile

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-04-30, 9:56 pm

Uniek is hij zeker, en persoonlijk lijkt hij mij in het grijs het tofst.

Hmm, na een poosje niet op de DoA marketplace te zijn geweest, zie ik nu een Soom Beryl human (wel met horens) voor $1400... In Europa ook nog. Komende maand krijg ik vakantiegeld, en ik krijg de maand erop nog een leuk bedrag terug van de belastingdienst.
Maar ik begin nu te twijfelen. Of eigenlijk zegt mijn gevoel iets meer naar 'nee - niet doen' te gaan... Ik vind haar nog steeds prachtig, maar bij veel owners kijkt ze zo gepijnigd. Alsof het leven haar te zwaar valt. En een doll die altijd gepijnigd kijkt, ik weet niet of ik daar op lange duur nog blij mee ben.

*diepe zucht*
Moeilijk, moeilijk!
Ik denk dat ik niet voor haar ga en me gewoon lekker ga richten op de nieuwe dolls die Soom gaat uitbrengen. (en voor die $1400 kan je daar al 2 dames voor kopen. Met fantasy parts erbij zelfs)
Zeker omdat mijn gevoel dus nee zegt. Voor Sergei als feeple riff had ik hetzelfde gevoel en ben daarna met maar 2 dagen bedenktijd voor de Souldoll chiron gegaan - en daar heb ik nog steeds geen spijt van. ^^
VelvetBat

Back to top Go down

Post by brigitte on 2010-04-30, 10:12 pm

Als je je niet lekker voelt bij een doll zou ik het zeker niet doen.

Ik heb dus gister de nodige uren lopen dubben rond impl doll demon hunter. Hij is zo lekker uniek maar ik kan niet echt geweldige outfits voor hem bedenken en dat vind ik balen want ik maak zo graag kleren voor me dolls. Dat is ook het enige echt bewaar zat ik tegen hem kan vinden. Dat het zo moeilijk kleding maken word. Plus ik wil mijn draak die niet limited is ook heel graag naar huis halen. Ik had voor dat demon hunter uit kwam al mod met haar besproken om te zien hoe duur het zou worden en ze had me al klei aangeraden voor de staart. En daardoor voel ik ook veel behoefte daar aan te gaan werken.
brigitte

View user profile

Back to top Go down

Post by Wish on 2010-04-30, 10:31 pm

Jij werkt echt tegengesteld van mij! xD Ik vind een mold mooi, koop hem naakt zonder iets en soms zitten ze maanden later nog in hun kamerjas xD *krijgt rake mep van Less*

Ik ga nooit op voorhand een outfit bedenken die ze moeten dragen, het draait toch altijd anders uit en bij mij evolueren ze na verloop van tijd in datgene dat ze nu zijn als ze (bijna) klaar zijn Smile
Wish

Aantal berichten : 976
Leeftijd : 29

View user profile

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-04-30, 10:51 pm

Ja ik heb ook vaak pas dat ik begin aan het outfit als ik de doll voor me heb. Sowieso als je zo'n doll voor je ziet inspireert het beter voor outfits dan van de company pictures, vind ik zelf dan.

(en mijn dolls zitten ook met gemak een poosje naakt. Razz )

Maar goed, je moet natuurlijk doen wat voor jou goed voelt. Smile
VelvetBat

Back to top Go down

Post by brigitte on 2010-04-30, 11:16 pm

ik kan heel inpulsief spullen kopen met als gevolg dat ik er vaak naderhand spijt van krijg. daarom denk ik er eerst uitgebreid over na.
brigitte

View user profile

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-05-01, 3:04 am

Gelijk heb je. Voor iedereen werkt dat natuurlijk weer anders.
VelvetBat

Back to top Go down

Post by Wish on 2010-05-01, 3:20 am

Indd, bij mij zijn mn beste aankopen de impulsaankopen geweest :p
Ben dus een beetje bang voor mn volgende doll, denk er al een hele tijd over na en ben echt verliefd, maar het zal bij hem anders gaan dan bij de anderen xD
Wish

Aantal berichten : 976
Leeftijd : 29

View user profile

Back to top Go down

Post by brigitte on 2010-05-01, 3:26 am

ik heb 2 impuls dolls gekocht de een werkte wel de ander heb ik verkocht omdat ze te klein was waardoor ik geen kleren voor haar kon maken en daarmee verdween mijn grootste liefde voor haar. Ik moet gewoon kunnen naaien, haken en breien voor me dolls. en als daar al belemering in is, krijgt die doll meteen veel minder aandacht ondanks dat de doll schitterend is. Maar ik kan eindelijk een paar dolls helemaal afmaken zoals ik wil. Ben vandaag naar de fabriekswolwinkel geweest en heb alles kunnen kopen dat ik wou (en meer) ik ben er zelfs bollen tegen gekomen waar ik online 6 euro voor heb betaald (plus pakketpost om het aan te laten komen) en die daar maar 1,50 waren. enige nadeel hij is maar eens per maand open. maar goed als ik me commissies heb afgewerkt (of misschien tussendoor als het te laat is om lawaai te maken) kan ik gaan werken aan me pruikjes en dan kan ik eindelijk alle pruikjes van mohair op huid te koop zetten. Ik wil geen dode beesten op me doll maar die pruikjes waren te perfect en sindsdien ben ik in een haat liefde verhouding met die pruiken. Dus ik ben mijn begeleidster nu zo dankbaar dat ze me heeft leren haken. tevens is het misschien goed als ik ff afleiding heb van het nadenken of demon hunter en even met me huidige dolls ga spelen om ze af te maken. Al ben ik er achter dat bij leeke tussen de face up spullen goudverf zit. Dus als ik hem koop weet ik waar ik me goudverf betaalbaar kan halen. Heb namelijk al een grouporder gezien voor eind van de maand en ik kom om de paar weken bij die persoon dus zit niet met die vervelende pakketposten omdat ik het op kan halen.
brigitte

View user profile

Back to top Go down

Post by sbslink on 2010-05-02, 5:08 am

Ik begin meestal ook pas met echt kleding maken als mijn dolls er zijn.. en ik denk dat ik het ook jammer zou vinden als ik het niet voor elkaar zou krijgen om zelf iets voor ze te maken.. Misschien de reden dat ik ook voor een Pukifee ga in plaats van een puki (Al wil ik de pukifee echt heel graag en het niet alleen maar om de kleding is, gewoon om dat even aan te geven) Ik heb alleen voor Xandria al kleding gemaakt voor ze kwam.. voor Pyxel in Quam ga ik dat ook pas doen als ze er zijn.. En voor Quam zal ik niet zo snel zelf een broek maken maar dat maakt me dan weer niet zo erg uit.. ga me proberen uit te leven in t-shirts en zijn face-up/ tattoages :p

EDIT: moet nog even kijken hoe mijn geld er dan voor staat. Maar de datum voor Pyxel bestellen bij Triskel staat nu op 20 Mei als mijn werk ook echt die dag mijn vakantiegeld stort.. anders de dag dat het wel gestort word *hoopt voor de 25ste* En dan word het wachten Razz
sbslink

Aantal berichten : 711
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 33

View user profile

Back to top Go down

Post by Raouken on 2010-05-02, 8:58 am

*is ook zo'n planner xD* ik moet echt wel redelijk zeker weten dat een doll gaat werken voor wat ik wil voor ik 'm koop want ik heb een hekel aan verkopen, is zo'n gedoe.

*wacht nog steeds semi geduldig op Layla*
Raouken

Aantal berichten : 533

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-05-03, 2:34 am

Nu Mercy terug is met supermooie jurk gemaakt door mijn zus, weet ik niet zo zeker of ik een nieuw lichaam voor haar moet halen. 1) omdat de jurk zo stijf is dat ze toch niet haar rug kan buigen en 2) omdat de jurk perfect om haar lichaam past. Ik bedoel dan ook perfect.

Het probleem is wel dat als Mercy haar torso joint niet kan buigen (beter gezegt haar torso joint eruit kan ploppen en haar rug in een akelig uitziende hoek buigen), kan ze ook niet zitten, want dan valt ze naar achteren. Jurk of geen jurk.
Misschien moet ik de jurk eens bij een Kid Delf meisje passen en dan beslissen.

Dacht ik dat ik de Limhwa Arias had weerstaan, verlengt Dollfair de bestelperiode met een week. Het is niet dat ik geen doll zou kunnen veroorloven, maar ik heb zo het gevoel dat er een paar verrassingsrekeningen aan zitten te komen en ik heb geen zin om dan krom te liggen. Het is zoveel makkelijker om er niet mee te zitten dat je een doll niet kan/gaat kopen als er geen bestelperiode open is waarin je ze kan bestellen.
Muisje

Aantal berichten : 3208
Leeftijd : 35

View user profile http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-05-03, 9:03 pm

Balen dat die jurk zo perfect past dat ze nu niet meer kan zitten! :/

Ik heb de dreads voor Vladislav af! ^_^ Nu alleen nog op de wigcap naaien tot een echte dreadpruik.
VelvetBat

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-05-03, 10:10 pm

Leuk Velvet. Ik ben benieuwd naar hoe die dreadpruik eruit gaat zien.

Misschien moet ik voor een Lati Blue lichaam gaan voor Mercy, want die heeft iets meer voorgevel dan een Kid Delf lichaam. Hopelijk kan ik voordat Luts een zomerevent heeft de jurk bij een Kid Delf meisje passen. Wink
[edit] Ik bedacht me net dat Metropolis ook geen grote borstomvang heeft, dus ik zou de jurk ook eerst bij haar kunnen passen. Razz
Muisje

Back to top Go down

Post by Deredere on 2010-05-04, 3:23 am

He Muis ik heb een kid delf meisje waar je bij kunt passen.
De borstomvang van haar is 17cm en taille is 13cm.

Zit te pijnzen om een fairyland msd lichaam te kopen voor het steampunk hoofdje. Ben er weer mee aan het prutsen.
Vind de vleugels van de nieuwe luts MSD's erg gaaf. Zo iets zou ik ook wel willen maken.
http://eluts.com/frontstore/item/ite...&item_num=5828
Deredere

Aantal berichten : 607
Registratiedatum : 2009-11-06

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-05-04, 4:18 am

Misschien moeten we maar eens weer afspreken, Dere. Wink Gaat de 23de mei nog door of wil je die liever dollvrij houden?

Gaat het prutsen met je steampunk hoofdje goed?
Muisje

Back to top Go down

Post by Deredere on 2010-05-04, 4:51 am

Ik heb de oogkassen eindelijk uitgehold. Wat een prutswerk.

23 mei gaat door ja. dus als je dan wilt passen vind ik het best.
de 24ste zou ik een doll meet kunnen houden....
Deredere

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-05-04, 4:59 am

Dan probeer ik niet te vergeten die jurk dan mee te nemen. Wink
Muisje

Back to top Go down

Post by brigitte on 2010-05-04, 5:03 am

Minder van het lichaam muis. Hopenlijk vind je een beter lichaam.

ben benieuwd hoe de jou dreadpruik eruit ziet velvetbat

Hide heeft inmiddels ook een dreadpruik gekregen. Het was me tweede dreadprobeersel van een nieuwe techniek en hij mag hem houden. vandaag op het ac ook een dreadpruik gemaakt op het ac en mijn begeleidsters en mede clienten waren er verliefd op. Was echt super leuk om zoveel complimenten te krijgen. Dus ik heb besloten om s avonds na 9 uur dreadpruiken te maken voor de verkoop. (buurmeisje gaat om 9 uur slapen dus langer mag ik niet naaien.) tevens word ik met de dag meer en meer zekerder van dat ik gewoon demon hunter naar huis moet halen. Anders ga ik mega veel spijt krijgen.

Ardat's eerste sexy jurk krijgt al aardig vorm en hij kan dus binnenkort in mooie stof hergemaakt worden. ook moet ik onderhand eens een keer tijd maken voor een shoot met Nimi. Ze heeft eindelijk na maanden weer een face up en ik ben er nog steeds niet aan toe gekomen om met haar te pronken.
brigitte

View user profile

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-05-04, 9:37 am

Succes met je pruiken maken voor verkoop, Brigitte.

Ik ben nu bezig met de dreads op de wigcap aan het naaien, maar ik merk nu al dat ik flink dreads te kort kom. XD Ik naai ze best wel dicht op elkaar, waardoor hij een lekkere volle bos dreads krijgt. Ik moet dus een aantal nieuwe bijmaken. Maar dat doe ik pas als ik de huidige erop genaaid heb, zodat ik wat beter kan inschatten hoeveel ik nog nodig heb.
Het is altijd best veel giswerk, zeker omdat dit een hele andere dreadpruik constructie is dan ik normaal doe. Mijn lutsjes hebben namelijk dreadpruiken waarbij ik dreads in bestaande pruiken heb gevlochten en bij deze pruik naai ik dus nu de dreads direct op een lege wigcap.

Maar tot op heden ben ik wel tevreden met het resultaat. ^_^
VelvetBat

Back to top Go down

Post by brigitte on 2010-05-04, 9:39 am

vervelend dat je er nog bij moet maken maar fijn dat je tevreden bent.
brigitte

View user profile

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-05-10, 10:13 pm

Ik heb het gevoel alsof ik meer en meer uit mijn dollie-burnout kruip. ^^
Ik ben nog niet echt bezig geweest met werken aan mijn popjes, maar laatst dus een paar foto's geschoten van Yasha en Sergei, en vandaag heb ik eindelijk een shoot gehouden met Yeva (white skin galena)! Die foto's ben ik nu op de pc aan het zetten en straks maak ik even een draadje aan met foto's van haar in het foto-gedeelte.

Yeva als mens bevalt me meer als halve vogel, dus ik hou haar voorlopig lekker mens. En ik wil dan wel ter zijner tijd een nieuw outfit voor haar maken, want de jurk die ze nu heeft had ik vrij snel gemaakt, en her en der zat hij nog niet heel erg mooi.

Maar ik ben echt weer helemaal blij met mijn Yeva! <3
VelvetBat

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2010-05-11, 5:43 am

heeft er ooit iemand hier een normale wig gemaakt van synthetisch haar? Ik heb een wig wens maar deze nooit kunnen vinden :/
maankatje2000

Aantal berichten : 1506

View user profile http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Post by brigitte on 2010-05-11, 6:00 am

fijn dat je er langzaam uit komt velvetbat.

maankatje. Ja en het is best een rotwerkje en je moet de wigcap een paar maten te groot nemen heb ik gemerkt.
brigitte

View user profile

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-05-11, 7:07 am

@ maankatje: Ik heb er zelf geen ervaring mee (wel met extra wefts er tussen naaien enzo), maar ik heb er wel verschillende tutorials over gelezen. Mij lijkt het in principe wel een klusje die goed te doen is, behalve de top van de pruik. Die lijkt mij het lastigst om dan de wefts mooi weg te werken enzo.
VelvetBat

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2010-05-11, 7:19 am

Ik heb wel een paar doll wigs zelf gemaakt. Zelfs eigen wefts. Het topje/kruin is eigenlijk geen weft, maar een soort haarstukje. Helaas heb ik niet kunnen vinden hoe je het zelf kan maken, want het valt een stuk mooier uit dan met wefts door een pruik. Hier een paar handige sites:
http://www.pettingzoowigs.com/wigtutorial_parting.html en http://www.cosplay.com/gallery/m41723/
holyvirus

Aantal berichten : 693
Leeftijd : 38

View user profile

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-05-11, 7:27 am

Ik heb begrepen met die topjes dat je een soort plastic dingetje hebt waar je dan plukje voor plukje de haren doorheen moet steken met een speciale naald.
VelvetBat

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2010-05-11, 7:43 am

Of ze gebruiken een siliconen lapje. Ik denk dat ik maar eens verder naar op zoek ga, want ik wil het toch wel eens proberen. (En de pruikjes een keer afmaken)
holyvirus

Aantal berichten : 693
Leeftijd : 38

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-05-11, 9:28 am

Bij sommige pruiken met een scheiding zie ik dat het haar in een stukje siliconen is ge"root", maar zelf heb ik bij een pruikje dat ik heb gemaakt een stuk weft opgerold en dat door een gaatje in de wig cap gestoken als een soort van kruintje. Daarna kan je de haren met kokend water plat maken.
Muisje

Back to top Go down

Post by sbslink on 2010-05-16, 4:50 am

Heb zo veel ideeen voor mijn volgende twee dolls (Pyxel en Quam) dat het af en toe wel moeilijk is zo lang te moeten wachten (voor Pyxel op mijn geld en bij Quam op mijn scriptie vorderingen die niet alleen van mij af hangen maar ook van de afspraken met mijn begeleidster) Maar ja hopelijk binnenkort ook zowaar op een popje wachten.. en niet alleen tot ik ze kan kopen Razz
sbslink

View user profile

Back to top Go down

Post by Deredere on 2010-05-16, 5:30 am

Helamaal zelf knopen is ook best leuk al zou het gaas wat ik voor mijn pruik gebruikt heb wat te kwetsbaar zijn voor een doll pruik denk ik. Maar je kan het wel helemaal maken zoals je het zelf wilt. Het is niet eens vreselijk moeilijk. het kost alleen een hoop tijd.
Deredere

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-05-17, 2:41 am

Ik denk dat ik inderdaad Noal maar eens een andere naam moet geven, omdat ik nu alweer automatisch de moldnaam gebruik voor haar in plaats van haar echte naam (Noel). Ik vond Noel wel toepasselijk, omdat ze mijn kerstcadeautje was en Christmas met net iets te ver ging (hoewel Phantom Memory Kurau een erg leuke anime is). Hopelijk kan ik een mooie naam bedenken wanneer ze een face-up heeft. (Anders wordt het weer zoiets zoals Schoenveter.)

Ik moet ook maar eens hoofden gaan passen op dat CD lichaam, want zo'n hoofdloos lichaam met tig floating heads er naast is natuurlijk ook belachelijk. Na even tellen zou dat dan doll nummer 25 zijn die bestaat uit minstens één hoofd en een lichaam. ^_^;
Muisje

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-05-17, 3:25 am

Lol, succes met het verzinnen van een nieuwe naam voor Noal en het hoofdjes passen. ^^
VelvetBat

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2010-05-17, 3:48 am

Ik heb een Chrom Firelord head op de kop kunnen tikken en ik heb gezien bij een review van Hiritai (weet niet of ik het goed schrijf xD) dat een Popo-doll lichaam er goed bij past qua proporties, resin verschilt een klein beetje maar dat kan wel geblushed worden of verborgen met kleding. Nu maar hopen dat mijn Monzo gargoyle klauwen erop passen xD. Dan heb ik mijn eigen hybrid.
maankatje2000

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-05-17, 4:02 am

Popo-doll, is die nieuw? Gefeliciteerd met je Chrom. Ik blijf dat een mooi hoofd vinden en als ik niet al zoveel losse hoofdjes had, zou ik er ook een kopen.
Muisje

Back to top Go down

Post by Raouken on 2010-05-17, 4:48 am

Cool Chrom! Very Happy Zo'n mooie doll <3 ben erg benieuwd hoe ie word en dat popo-doll lichaam is sexy <3
Raouken

View user profile

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2010-05-17, 5:11 am

Duurde even voordat ik de entry gevonden had maar je kunt haar Chrom zien op een popodoll lichaam

http://hiritai.livejournal.com/294154.html#cutid1
maankatje2000

Back to top Go down

Post by Raouken on 2010-05-17, 5:22 am

De link is hier forbidden..misschien friends only?

en woeeejjj Cicy gaat naar Sint voor wat mods <3 *heeft weer hele nieuwe plannen met haar*
Raouken

View user profile

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2010-05-17, 6:10 am

ah shit friends only xD, ik mag de foto's niet reposten Sad
maankatje2000

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2010-05-19, 9:19 pm

Ik denk dat ik mijn Sphaler ga verkopen. Ik wou eerst wachten tot hij een behoorlijke face-up had, in de hoop dat ik kon bonden, maar de face-up artists die ik wou zijn niet beschikbaar, en heb ook niet de behoefte om iemand anders te zoeken.
En vanacht droomde ik alweer dat ik hem op Doa zette (voor een trade met een Euclase).
Ergens baal ik wel een beetje, maar ook voelt het alsof er een last van mijn schouders valt.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03

View user profile http://jointedlove.nl

Back to top Go down

Post by Hasel on 2010-05-19, 9:23 pm

Vervelend dat je niet kon bonden maar wel fijn dat je een beslissing hebt kunnen nemen! Ik hoop voor je dat je een euclase kunt vinden om mee te ruilen Smile
Hasel

Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 2009-11-19

View user profile http://www.annevanstormbroek.nl

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2010-05-19, 10:17 pm

jammer dat je er niet mee kon bonden, hopelijk is zijn vervanging wel goed voor je. Wel fijn dat je eruit bent!
maankatje2000

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-05-19, 10:30 pm

Niet schuldig voelen, Chaos. Uiteindelijk hebben dolls geen gevoelens en je moet je niet te veel druk maken over "wat anderen zullen denken". Je bent zeker geen draaideurkoper die het om de aandacht van anderen doet. Wink
Bedenk maar zo, nu kan je misschien binnenkort één van je andere characters naar huis halen.
Muisje

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2010-05-20, 1:42 am

Oh het boeit me ook echt niet wat andere denken Razz
Alleen twijfel ik meer omdat ik er geen spijt van wil krijgen dat ik hem weggedaan heb.
Ach, ik wach nog dit weekend af. Dan ga ik zijn pruik bijknippen (wat ik ook nog steeds niet gedaan heb) en wellicht zijn face-up overnieuw doen en foto's maken.
Kijken of het alsnog lukt, en zo niet, dan zet ik hem op DOA.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03

View user profile http://jointedlove.nl

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-05-20, 7:28 pm

Wat jammer dat je niet kan bonden met hem!
Hopelijk dat het dan komt van het weekend als je die dingen met hem gedaan hebt, en anders: succes met de verkoop (of ruil). Smile
VelvetBat

Back to top Go down

Post by sbslink on 2010-05-20, 9:15 pm

Dat is zeker jammer Chaos.. misschien helpt het nog en anders succes met verkopen.

Nu Pyxel zelf besteld is kan ik als ik straks weer loon heb haar oogjes gaan bestellen. (ze krijgt twee verschillende kleuren dus heb twee sets nodig zodat ik nog reserve heb Razz) En haar pruikje wil ik van Anne dus die moet even wachten tot Pyxel er zelf ook is omdat ze geen maten heeft van de PKF's Smile

En ondertussen zitten de Dollmore GO spullen er ook weer aan te komen.. Dan heb ik nog meer spul voor Quam liggen en ook nieuwe laarsjes en een choker voor Xandria ^^ weer mooi spul voor een shoot bij mijn vriend in de buurt Very Happy
sbslink

View user profile

Back to top Go down

Post by Raouken on 2010-05-21, 12:30 am

Ja, Dollmore GO <3 *had sigaretten voor Layla meebesteld XD* kan ie straks lekker kettingroken..hij heeft er wel een goeie mond voor XD
Raouken

View user profile

Back to top Go down

Post by sbslink on 2010-05-23, 2:27 am

XD cool Raou
sbslink

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-05-23, 9:11 am

Ik zat net een beetje te spelen met Noal, omdat ik er aan zat de denken om haar even snel een face-up te geven, toen ik even om te proberen het Napidoll Chesi op haar lichaam zette. Het staat niet verkeerd. Het nekgat is wel te groot, maar het Dollmore lichaam heeft een superdun nekje dat zelfs te dun is voor het nekgat van Noal. Dus ik laat het Chesi hoofd maar een tijdje op het lichaam en kijk hoe dat me bevalt. Op het moment weet ik even niet wat ik met Noal aan moet, maar wanneer er een face-up op haar hoofd zit, wordt het vast makkelijker te kijken wat ik met haar kan. Ik heb ook geen pruikje dat echt klikt met haar en ik heb gemerkt dat zoiets ook makkelijker gaat met face-up.

Ondertussen heeft het Chesi hoofd de bruine glasogen die ik ooit in 2007 voor Elfred heb gekocht, maar die heeft ze nooit echt gedragen (hij is meer een blauwe ogen type) en ook geen andere doll van me heeft ze gedragen. Ik ben echt een hamster die nu ook weer zegt "Zie je nou wel! Nooit iets wegdoen, want je weet maar nooit wanneer het van pas komt."

Ondertussen is het hoofdloze lichaam nog steeds hoofdloos. XD
Muisje

Back to top Go down

Post by Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 6 of 17 Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17  Next