Lieve Lotte! (shout)

Page 5 of 20 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 20  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Lieve Lotte! (shout)

Post by VelvetBat on 2009-11-30, 4:14 am

Wel jammer dat je vervangende torso niet matcht qua kleur. Maar wel fijn dat je het nu min of meer eruitgeschuurd hebt zodat je de beschadigde versie kunt gebruiken.
Maar dat klinkt dan wel als een hele slechte verpakking.

En zelf heb ik geen pruikjes van die company, dus daar kan ik niks zinnigs over zeggen.
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 29

View user profile http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2009-11-30, 5:55 am

@muisje: Ik heb een pruikje voor mijn pukifee besteld van Tinybear. Was erg goede kwaliteit, maar iets te poofy voor Raene. Ik moet het nog gaan modeleren want nu heeft ze een afro xD.
Maar ik ben zeer tevreden over haar werk.
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Leeftijd : 37

View user profile http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Post by Momo on 2009-12-04, 1:35 am

Hum het is stil hier. Maar ik heb een vraagje dat niet boeiend genoeg is om een topic van te maken...

Ik wil graag bij Ringdoll iets bestellen. (Nee niet de Duitser.) Maar was er verder iets met dat bedrijf heeft iemand er ervaring mee?
Momo

Aantal berichten : 288
Leeftijd : 38

View user profile http://www.wndesign.nl

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2009-12-04, 2:21 am

Nou ik heb wel wat nieuws.

Het is vandaag onze 1ste huwelijks jubileum (sp?)!
Steef zit nu helaas vast in Amersfoort met een lege accu XD Dus heeft geen idee hoe laat hij thuis kan zijn En ik zit hier in het donker met wat schemerlicht van wat lampen te schuren. (komt ook geen end an Razz) Volgens mij begin ik ook keelpijn te krijgen o0.

Iemand op Doa heeft fotos van haar Uh-03 naar mij gestuurt ^^ yay eerste owner pics en ze is echt geweldig.
holyvirus

Aantal berichten : 693
Registratiedatum : 2009-11-06

View user profile

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2009-12-04, 3:00 am

@ Momo: sorry, ik heb er geen ervaring mee.

@ holyvirus: altijd handig, lege accu's. -_-
Draag je geen mondkapje tijdens het schuren dan?

Ik ga straks maar weer eens verder aan de slag met Sereshka. Zij moet ook geschuurd worden.
Eigenlijk wil ik wel beginnen met de hoeven voor Irina, maar toch ben ik ergens wel bang voor het casten, vanwege die sillicone rubber mallen en mijn rubberallergie. Ik kan wel handschoenen aantrekken, maar als ik ook bij bijvoorbeeld latex muurverf door de dampen al uitslag kan krijgen, dan lijkt dat me dus ook mogelijk voor als ik siliconenrubber wil gieten. :/
Hopelijk besluit Angelheim snel hoeven te maken XD GEen idee of ze dat van plan zijn en of ze dan mooi zouden worden, maar ik vind hen nogal soom-achtig en vestig mijn hoop dus op hen.
En anders eventueel toch cuprit hoeven voor Irina op DoA proberen te bemachtigen, maar ze zijn zo duur -_-"
En zeker met het idee dat ik nog 3 dolls met hoeven wil, dan wordt het helemaal zo ontzettend duur. *zucht*

edit: of ik zou apoxy hoeven kunnen maken... Dan zijn ze wel niet transparant, maar dan heb ik in elk geval hoeven hoe ik ze wil en ook voor onder de 500 dollar. -_-
VelvetBat

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2009-12-04, 3:11 am

Ik schuur nat, of te wel met water. Nee ik denk dat ik wat grieperig wordt. Het voelt ook wat ontstoken aan een kant.

Misschien al aan een casting service gedacht? Of iemand anders laten doen?
holyvirus

View user profile

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2009-12-04, 3:14 am

Oh ja, griep kan natuurlijk ook. Wel vervelend. Hopelijk word je niet al te grieperig zo voor de feestdagen.

Nee ik doe het het liefst zelf. Gewoon, omdat ik het leuk vind om vanalles aan mijn dolls zelf te doen, maar ook omdat ik de tnt echt compleet niet meer vertrouw. Dus ik denk dat ik eens een paar hoeven ga maken van klei en dan daarna besluiten of ik ze stevig genoeg enzo vind.
VelvetBat

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2009-12-04, 3:18 am

Er zijn ook transparante klei te verkrijgbaar. En volgens mij moet er ook zoiets van epoxy te verkrijgen zijn? Vast te verkrijgen op de bouwmarkt.

Ziek worden voor of tijdens de December feestdagen is nu traditie voor mij :/ Is me al elk jaar overkomen.
holyvirus

View user profile

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2009-12-04, 3:20 am

Is dat zo? Dat klinkt wel erg interessant. Ik zal eens rondzoeken, bedankt voor de tip!

Hmm dat is ook een nare traditie zeg :/ Veel kippensoep eten, dat schijnt te werken. :p
VelvetBat

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2009-12-04, 3:32 am

Succes met zoeken. Hopelijk kan je iets vinden. Op klei gebied, is er natuurlijk Fimo in transparant. (En misschien ook Sculpey, maar dat merk is moeilijker te verkrijgen)
holyvirus

View user profile

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2009-12-04, 3:38 am

Ik heb nu een Japanse klei genaamt Sukerukun gevonden. Dat schijnt een transparante zelfhardende resin klei te zijn, die als het opgedroogd is op glas lijkt:
voorbeeld
Ik moet nog even uitzoeken hoe en wat en waar ik hem kan kopen, maar het lijkt me wel een klei waar ik wat mee kan. Very Happy

(edit 2: ik heb zelfs een Nederlandse webwinkel gevonden die hem verkoopt. 18,95 per 200 gram)

Fimo moet je in de oven doen he? Ik wist echt niet eens dat transparante klei bestond XD In mijn ogen klonk het nogal onmogelijk. Ik ben echt verbaasd. Zo leer je nog eens wat. Razz

Last edited by VelvetBat on 2009-12-04, 3:46 am; edited 2 times in total (Reason for editing : beter voorbeeld toegevoegd)
VelvetBat

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2009-12-04, 3:50 am

Oeh, die klei zit er mooi uit. Daarvan had ik nog niet eerder van gehoord.

En yep Fimo is een polymeer klei dat door hitte hard wordt.
holyvirus

View user profile

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2009-12-04, 3:54 am

Aha ok. Ik denk dat ik dan voor die Sukerukun klei ga, en dan kan ik altijd nog fimo als optie in mijn achterhoofd houden. Smile

Maar ik denk dat ik eerst ga beginnen met de gewone niet transparante hoeven van apoxy zodat ik er wat meer handigheid in krijg voordat ik aan die transparante klei begin.
VelvetBat

Back to top Go down

Post by Momo on 2009-12-04, 4:23 am

Gefeliciteerd HV en beterschap!

Velvetbat die klei is heel erg mooi!!! Ik ben benieuwd hoe het word!
Momo

Aantal berichten : 288

View user profile http://www.wndesign.nl

Back to top Go down

Post by Muisje on 2009-12-04, 5:54 am

Die klei had ik al eens eerder gezien op DoA, maar daar maakte iemand sierraden van en de naam was me niet blijven hangen. Het lijkt me wel heel interessant als je daar zoiets groots als hoeven van kan maken.

Sint, heb je het kaartje ontvangen? Anders ga ik Greetz schoppen. Razz
Muisje

Aantal berichten : 3208
Leeftijd : 34

View user profile http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2009-12-04, 5:58 am

Ja je kaartje is ontvangen ^^ Nog bedankt ervoor.

Ik ben toch wel wat zieker dan ik dacht en we gaan toch niet uiteten. Zo de vrieskou in lijk me niks....dus steef en ik gaan wat laten bezorgen :3

Edit: Bijna vergeten. Noach is ook 1 jaar ^^
holyvirus

View user profile

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2009-12-04, 6:05 am

Beterschap dan! En bezorgen kan ook gezellig en lekker zijn natuurlijk. ^^
Sowieso trouwens gefelicteerd met jullie 1 jarig jubileum trouwens.
En gefeliciteerd met Noach's 1 jaar!
VelvetBat

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2009-12-04, 6:38 am

Gefeliciteerd met je 1-jarig jubileum holyvirus! en met Noach Smile
Hoop dat je snel weer beter bent.
maankatje2000

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2009-12-04, 10:50 am

Gefeliciteerd en Beterschap Sint. Hopelijk is je volgende trouwdag wat beter!

Ik heb net een heerlijk beauty avondje gehad. Lang onder de douche, haarmasker, gezicht masker, schrub, body lotion, de hele bimbam. Waarom? Geen idee, daarna ging ik Darkspawn slayen. (dragon age rules)
Maar ik zag er wel heel pwetty uit terwijl ik op de knoppen sloeg!

EN... we zijn nog niet klaar
Gisteren zijn mijn hechtingen eruit gehaald. Ben flauwgevallen, maar ik heb geen idee waarom. Ik zit daar relaxed, verbaasd dat ik lekker niks voel en toen was het: WIT LICHT!
en toen werd ik wakker in de armen van de assistente die mijn voorhoofd depte. Waarschijnlijk verkeerd ademhalen en spanning.
Maar het gaat weer goed! Heb nog een grote korst op mijn hoofd, maar die heelt sneller als normaal! *pats herself*

Samenvatting: Hechtingen eruit maar flauwgevallen. Ik ben übersexy met mijn shiny hair en zijdezachte huid terwijl ik Dragon Age speel.

Last edited by tha_queen_of_chaos on 2009-12-04, 10:51 am; edited 1 time in total (Reason for editing : samenvatting toevoegen)

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 30

View user profile http://jointedlove.nl

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2009-12-04, 11:08 am

Fijn dat de hechtingen er weer uit zijn, Chaos! Heb je foto van je ubersexy zelf met shiny hair en zijdezachte huid terwijl je Dragon Age speelt? :p
VelvetBat

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2009-12-04, 10:21 pm

.... nee, maar ik kan aan mijn moeder vragen om dat te doen. Razz
Ik zit wel heel oncharmant op mijn bed als ik het speel, in mijn grot van dekens, aangezien het koud op mijn kamer is.
*wilt een snuggie*

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by Muisje on 2009-12-05, 6:04 am

Amazon raadt me boeken aan met de volgende samenvattingen:
"Trach the tentacle monster is ticked off! His fellow smut monsters are being rounded up to be used in vile sexual acts...Where does he sign up!"

"In volume 3 of the ultra popular, kinky, smut-full "Yaoi Hentai", you'll see tentacle monster Trach nailing an unsuspecting bus rider, a poor bishonen with his wiener caught in a fence hole and the perv friend who helps"

Waar heb ik dat aan verdiend?!! DDD:
Muisje

Back to top Go down

Post by brigitte on 2009-12-05, 6:15 am

ligt dubbel om de beschrijvingen van de boeken. Ik snap de beschrijvinf niet helemaal maar heb wel een beeld waar de boeken over gaan. Arme muisje. *geeft een knuppel aan Muisje* hier kan je ze duidelijk maken dat je die boeken niks vind. *gaat verder grinniken om de beschrijvingen.*
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 36

View user profile

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2009-12-05, 10:34 am

Ik zit een beetje in een doll-plannen dip geloof ik.
Ik zit erover te denken om gewoon helemaal geen hoeven voor mijn dolls meer te gaan maken. Ze zijn op zich wel leuk, maar ik merk gewoon aan Andreiana en Yasha dat ze daardoor veel onstabieler zijn en ik ook veel angstiger met hen ben dan mijn andere 70cms bijvoorbeeld. Dat ze sneller omvallen, moeilijker hun poses vasthouden... En omdat ik voornamelijk portretfoto's maak zie je die hoeven niet eens...

En dan merk ik ook dat ik qua kleding maken mezelf in moeilijke bochten wring, alleen maar om die hoeven nog te kunnen laten zien. (die ik dan dus uiteindelijk niet fotografeer... -_-)

Dus ik denk dat ik maar eens flink ga schuiven, schrappen en veranderen in mijn wishlist. Gewoon fantasy personages zonder hoeven. Die mooie jurken kunnen dragen als ik dat wil.

En ik denk dat ik dan ook niet voor de soom vesuvia ga uiteindelijk. Ondanks dat ze wel heel erg mooi is. Wie weet ooooooit, als ik rijk ben. XD
VelvetBat

Back to top Go down

Post by brigitte on 2009-12-05, 10:50 am

Dat is minder als bepaalde plannen een beetje tegen vallen. Hopenlijk ben je binnekort uit je dipje. *knuffelt*
brigitte

View user profile

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2009-12-05, 10:34 pm

Dank je wel, Brigitte Smile

Gisteravond heb ik uiteindelijk enorm veel lopen hakken in mijn wishlist en dollverhaal. Ik heb me bij elke doll afgevraagd van of hij/zij nu echt nodig is, en wie van hen ik echt zeker weten wil hebben.
Ik realiseer me namelijk dat ik constant achter de feiten aan ren. Ik wil veel dolls die al uitgegeven zijn, en laat me ook te veel verleiden door de Soom MD's. Terwijl ik eigenlijk best wel zonder de galena's kan. (maar ik heb geen spijt nog van hun aankoop Smile)
Maar ik ga nu proberen om in elk geval niet meer in de verleiding te komen voor de volgende Soom MD's. Als ik die steeds blijf kopen, schieten mijn andere dolls al helemaal niet op.

Dus van een wishlist waar eerst 20 dolls op stonden, heb ik er nu nog 10 staan:
Shelovlevaya (Soom MA Meisa), Mirozlava (Soom MA Saiph), Kirilovskaia (Soom MA Saiph), Gavrilovich (Soom MA Sabik elf), Vanya (Soom Beryl human), Ninochka (luts delf soony - maar niet meer als kattenmeisje denk ik), Lucrezia (MNF shushu), Gianna (MNF Ryeon).
Toevallig kwam ik er achter dat 2 dolls die ik heel graag wilde hebben, Dolkot Leaf en Bera, nu in albino skin verkrijgbaar zijn, met albino oren! De laatste keer dat ik keek waren leaf's oren namelijk niet in albino skin verkrijgbaar, en had Bera geen eens elf oren als optie. Nu dus wel en daarom staan zij er nu ook bij, maar ik heb nog geen naam voor hen.

Maar nu moet ik wel even het algemene verhaal van mijn dolls aanpassen.
En als ik deze dan allemaal heb (of bijna allemaal) dan ben ik iets meer dan een jaar verder en dan kan ik tegen die tijd wel kijken of ik meer dolls nog wil, en zo ja dan beslis ik dan wel wie ik wil. Want tegen die tijd zijn er sowieso nog veel meer dolls uitgebracht.

En ik merk aan mijzelf dat ik moet leren onderscheid te maken tussen "die vind ik mooi", en "die vind ik mooi en wil ik graag hebben". Bij mij loopt dat een beetje door elkaar. Alles wat ik mooi vind wil ik hebben. (ik ben soms net een ekster, alleen zijn dolls dan niet glimmend).

Sorry voor het lange verhaal. Razz *deelt koekjes uit voor degenen die het helemaal gelezen hebben en gaat nu het verhaal van Shelovlevaya aanpassen*

Last edited by VelvetBat on 2009-12-06, 1:56 am; edited 2 times in total (Reason for editing : nog 2 nimfen weggehaald)
VelvetBat

Back to top Go down

Post by brigitte on 2009-12-05, 11:21 pm

neemt koekje.

Soms is het inderdaad wel eens goed om even goed na te denken. Ik bedenkt nu pas een char als ik de doll kan veroorloven. Daarom staan er nog maar 2 dolls op me wishlist. (bobobie paarse pandora die een drakenmod word en een dram of doll homme ducan die Valentijn Roos word.) Ik heb ook besloten dat als ik mijn 2 wishlist dolls heb ik denk ook maar eens ga kijken voor extra lichamen. Ik heb een puki puki die ik eigenlijk stiekem heel leuk vind dus dat demoontje moet echt een lichaam krijgen. Tonks is best mooi maar zolang ze haar lichaam deelt met Nimined heb ik vaak niet echt de behoefte om iets specifieks voor haar te maken. Dus ik ga nog een keer een bambicrony lichaam kopen (of een hele doll en mezelf instellen het hoofd te verkopen) dan heb ik nog 2 minifee's die ook een lichaam moeten. Demon is ook de eerste floatinghead die dan een lichaam gaat krijgen. wanneer weet ik niet want nu ik op mezelf woon zal ik het moeten doen met vakantie geld en af en toe overgebleven geld.

Niet dat ik het erg vind dat ik moet minderen qua dolls. Vind het heerlijk om op mezelf te wonen.
brigitte

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2009-12-05, 11:29 pm

Ik ben opgehouden met wishlists maken, want die leggen voor mij te veel de nadruk op wat ik nog niet heb en ik heb toch echt genoeg dolls om me gelukkig mee te voelen. Wink
Muisje

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2009-12-05, 11:34 pm

Ja ik ga denk ik ook proberen om dan na mijn huidige wishlist zo min mogelijk een nieuwe op te starten en dan gewoon te sparen en te zien wat voor een leuks is en dan wat te kunnen kopen.
Mijn grote wishlist kwam ook voort vanuit dat ik ineens een verhaal had verzonnen, en daar dus personages voor nodig had voor allerlei taken die ik had bedacht. Achteraf gezien niet heel handig, want als ik eenmaal een personage heb bedacht dan blijft die ook in mijn hoofd hangen.

En ik moet inderdaad ook nog eens lichamen bestellen voor mijn huidige floating heads.

Maar ik ben ook verder heel gelukkig met mijn huidige dolls hoor. Smile
VelvetBat

Back to top Go down

Post by Wish on 2009-12-05, 11:39 pm

Ik heb gelukkig geen wishlist. Wel een aantal dolls die ik echt super vind, maar geen nood aan heb om ze te kopen.
Is ook maar goed, de enige doll waar ik echt over nadacht en echt wilde hebben voor een paar maanden voor ik hem kocht is de enige waar ik zelden aandacht aan geef... Impulsaankopen doen het bij mij gewoon beter.
Ik ontwikkel de personnages ook pas als ze aangekomen zijn en ik met hen bezig ben. Zo komen de kleine kantjes boven en de rest kleur ik zelf in ^^
Met Skellde moet het nog beginnen, maar hij heeft al wel een aantal persoonlijkheidskantjes die me duidelijk worden. Lynxx zal bijvoorbeeld gewoon de tegenpool (en mss vriendinnetje) van Zaphod worden/zijn. Ze zijn zowat water en vuur op dit moment ^^ gaat nog vonken als ze een eigen lichaam heeft xD
Wish

Aantal berichten : 976

View user profile

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2009-12-05, 11:58 pm

Ik heb een wishlist, en tot nu toe heb ik het nog in de hand *schopt Dood weg*

@ Velvetbat: Als je geen hoeven wilt omdat je geen foto's ervan maakt. Waarom heb je je dolls? Om er foto's van te maken, of om er naar te kijken en te squeeën.

Als je ze in eerste instantie hebt om foto's van te maken, zou ik inderdaad geen hoeven maken, maar als je ze hebt om naar te kijken, vrolijk ervan te worden, zou ik zeggen: Lekker doen!

Bedenk altijd dat je je dolls niet voor andere mensen hebt, maar voor jezelf. Wij hoeven die hoeven niet zo nodig te zien, want hoewel we het leuk en gaaf vinden, je heb je dolls altijd nog voor jezelf.
Als jij vrolijk word van je dolls, ook al post je nauwelijks foto's van ze (of hun hoeven) dan is het voldoende.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2009-12-06, 12:01 am

Nou het is niet alleen voor de foto's maken. Maar ook het feit dat ze er vrij onstabiel mee staan, heb ik zoiets van 2 hoefjes (Andreiana en Yasha) is wel voldoende. Het hoeft niet per se dat ik iedereen hoeven wil doen.

En sowieso doe ik het al helemaal niet voor anderen hoor. :p Puur voor mijzelf. Maar soms sla ik even door in een obsessie. Zoals mijn obsessie voor hoeven. Ze zijn leuk, maar ik merk dus voor mezelf dat het niet per se hoeft eigenlijk. Irina heeft geen hoeven nodig om mooi te zijn. Ze is als mens/nimf ook al erg mooi. Vind ik. Smile
VelvetBat

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2009-12-06, 12:11 am

Dan heb je dus een goede reden om het niet te doen.
De reden dat ik het zeg is dat ik de laatste tijd merk dat mensen met hun ideeën rekening houden met de 'community' en hun meningen, maar dat is het niet, dus oke!

En obsessies zijn normaal in deze hobby! :p

P.S. Mijn mama is tostie aan het maken voor mij. Ik hou van haar!

P.P.S. Ik weet even niet waarom ik het huis uit wil Razz

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2009-12-06, 12:13 am

Oh nee, toen ik in mijn beginperiode in bjd's zat (ten tijde van dat ik alleen Yelena's eerste mold had en Ivan), toen hield ik wel rekening met 'the community' zoals jij dat noemt, maar dat doe ik nu niet meer gelukkig. Smile
Ik doe het lekker allemaal voor mijzelf. <3

Tosti's zijn lekker. <3 En een aardige moeder heb jij :p
VelvetBat

Back to top Go down

Post by brigitte on 2009-12-06, 12:27 am

Krijg honger van je chaos. Misschien zo maar zelf ook ff een tosti maken ondanks dat ik geen ham heb.

zelf heb ik nooit rekening gehouden met wat anderen wilden. Gezien ik er elke dag tegen aan moet kijken. Sommige zijn tegen goedkope bedrijven maar ik moet zeggen dat juist goedkopere dolls fijner vind om te modden. Ik heb liever dat een doll van 100 euro mislukt dan een van 500 euro. de hobby opzich is al duur genoeg. Zo heb ik ook al commentaar gehad dat mijn mad eye moody overdone is. Het enige wat ik daar op kan zeggen is moet je maar klagen bij Rowling ik heb haar beschrijving opgevolgt. Ik ben trots op hem en vind hem schitterend.
Ik heb zelfs al een keer de opmerking gekregen dat ik een gewon puki had moeten kopen in plaats van zo'n goedkope brownie. Want je kan beter duurdere en mooiere dolls kopen. Had toen echt zoiets van wtf als ik die goedkope mooi vind dan vind ik die mooi.
Zelf heb ik echt zoiets van als je mijn dolls niet wil zien, kijk dan niet in me foto topics.
Zelf pas ik altijd heel erg op wat ik tegen mensen zeg vooral als ik merk dat ze onzeker zijn rondom een doll. dan geef ik ze een advies die ik ook ooit heb gehad. Zet de doll op je wishlist en als je hem over een maand nog steeds wilt dan is hij/zij de doll voor jou. Ik zal dan nooit tegen die persoon zeggen van die doll is schitterend of nou ik vind het mondje tegen vallen of wat dan ook. Want de beslissing moet bij die persoon liggen en ik wil die persoon niet beinvloeden. wat ik dan van die doll vind staat daar buiten. ik ben namelijk niet de persoon die hele dagen tegen die doll aan moet kijken.
brigitte

View user profile

Back to top Go down

Post by Wish on 2009-12-06, 12:47 am

Indd, je moet altijd en alleen kopen wat je zelf wil. Anderen mogen altijd hun mening zeggen, maar moeten deze keuze ook respecteren. Ik heb zelf ook vooral van goedkopere bedrijven dolls maar ben echt wel blij met ze!
Voor het kopen van mn eerste kreeg ik van bepaalde mensen verschillende commentaren, zowel mensen die het super vonden als mensen die het dom vonden omdat het een goedkopere company is. Nou, zoals Brigitte zegt, de hobby is duur genoeg, dan maak je liever een goedkopere fout dan een enorm dure. Ik twijfelde ook wat tussen een berg SDs en een enkele MSD :p Ik was bang dat een SD wat groot voor me was en ben dus meer voor de msd gegaan, nooit spijt van gehad, het formaat ligt me net ietsje beter. Ik hou van mn SD hoor, maar het is makkelijker om een msd rond te sleuren op een beurs xD Hoewel ik het eens moet proberen met SD nu ik een carrier heb xD
Iedereen heeft een eigen voorliefde voor bepaalde dingen en je word alleen gelukkig van dingen als je er echt achterstaat Smile Of het nu extreem duur of spotgoedkoop was, als je van ze houd is het nooit een miskoop Wink
Wish

Aantal berichten : 976

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2009-12-06, 1:32 am

Mijn vriend heeft net ook tosti's voor me gemaakt. Thuis bij mijn ouders had ik die zelf mogen maken. XD

Ik heb trouwens wel een paar dolls die ik al min of meer een tijdje wil hebben (Supia Yan en IP Ryan bijvoorbeeld), maar ik heb voor mezelf niet vastgelegd dat ik ze ga kopen. Het voelt anders zo'n verplichting en mijn geld mag ook wel eens naar andere hobby's gaan. Wink
Ik ga gewoon sparen en ik hoop dat ik in april voor mijn verjaardag genoeg geld bij elkaar heb voor een nieuwe doll en welke ik dan koop, zie ik dan wel weer.

Last edited by Muisje on 2009-12-06, 3:14 am; edited 2 times in total
Muisje

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2009-12-06, 3:12 am

niemand maakt voor mij tosti's ._.

Het is erg belangrijk dat je zelf doet wat je leuk vind. Wishlisten heb ik niet wel een aantal droom dolls. Ik ben erg blij nu met mijn dollfamily. Het zal zeker groeien in de toekomst maar nu ben ik happy (ook met de aankomende dolls)

Gisteren was mijn kleine zusje jarig. En zij wil ook erg graag een doll. Ze wil mijn Yuri (CP El) in het klein dus heb ik haar de Littlefee El laten zien. Meteen verliefd. Ik heb gezegd als de verbouwing klaar is dan krijgt ze hem van mij. Dus maar even gaan sparen xD. Mijn moeder weet het nog niet, zal wel gaan protesteren vanwege het dure kado maar ik vind het leuk dat ik haar nu ook enthousiast heb gekregen (deed het niet expres).

Ze wil nu zelfs weer mee naar Nijmegen voor de TP shop :3 .
maankatje2000

Back to top Go down

Post by Muisje on 2009-12-06, 3:15 am

Het virus grijpt om zich heen. Wink

Even compleet anders. Van af het moment dat Dollmore Kyle Reese (een Model Doll) uitbracht, kwam me die naam bekend voor. Net zat ik naar de website van Dollmore te kijken tot het me binnen schoot: Eureka!
Dat het me niet eerder kwam dagen. XD
Muisje

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2009-12-06, 3:34 am

@ Maankatje: ik heb ook niemand die tosti's voor mij maakt, dus je bent niet de enige!
Maar wat leuk om je zusje een littlefee el te geven! ^^

@ Muisje: haha, dat wist ik niet eens!

Ik heb trouwens nog even wat lopen schrappen van mijn wishlist, en ik zit nu op 8. Deze komen er waarschijnlijk dan wel. Smile De drie mecha angel dames als eerst. (tenzij ik tussendoor een 'goedkoop' beryl head tegen kom)
VelvetBat

Back to top Go down

Post by Rosered on 2009-12-06, 10:42 pm

Ik maak ook altijd mijn eigen tosti's. XD

Zelf doe ik niet zo aan een wishlist, koop vooral impulsief popjes. Razz Maar ik schrijf ook geen verhalen of uitgebreide personages.
Wil alleen nog een Soony ooit. (met nieuw 60 cm FL lichaam wanneer die uitkomt)
Rosered

Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 2009-11-12
Leeftijd : 31

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2009-12-07, 5:29 am

*doet een dansje* Mijn Starfigther comic is verstuurd! bounce <- die smiley mag wel wat blijer kijken. :/
Muisje

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2009-12-07, 7:16 am

Yay!

cheers <- die is blijer.
VelvetBat

Back to top Go down

Post by Pete on 2009-12-08, 4:10 am

Yay voor Starfighter! En tosti's! ;3; *gaat een tosti-ijzer vragen voor Kerst, want schande! deze student heeft er geen*
Pete

Aantal berichten : 694
Leeftijd : 26

View user profile

Back to top Go down

Post by sbslink on 2009-12-09, 8:01 am

^^ Ik ben Zondag naar Rammstein geweest <3 het was echt heel erg stoer <3 Ondertussen weer verder aan mijn scriptie aan het werken zodat ik Quam mag kopen ^^
sbslink

Aantal berichten : 711
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 33

View user profile

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2009-12-09, 8:49 am

En, schiet het al op met je scriptie?
VelvetBat

Back to top Go down

Post by [E] on 2009-12-09, 9:36 am

Ik heb vandaag twee werktafels overgekocht
(en heb er een bureaustoel met zebraprint bijgekregen)
Nu kan ik eindelijk wat meer bezig zijn met m'n dolls...

[E]

Aantal berichten : 118

View user profile http://eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.lifeyo.com/Home/

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2009-12-10, 5:44 am

waarom heb ik elke keer zin om foto's te maken als het al donker is en ik nergens fatsoenlijk licht kan krijgen!
Overloop licht is ook stuk, dus ik zie mijn dolls niet eens meer. Het zijn schimmen in het donker!
*moet nieuw lampje kopen*

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by brigitte on 2009-12-10, 6:33 am

Ik heb hetzelfde probleem chaos. Maar dat komt ook waarschijnlijk omdat ik overdag altijd druk bezig ben met iets. Wil eigenlijk foto's maken van mijn dolls bij mijn nieuwe kerstboom die er om op te vreten uitziet. (candy canes en chocokerstballen). Nu ja morgenmiddag zijn mijn ouders weg en kan ik niet gebeld worden om boodschappen te doen of wat dan ook. grote kans dat ik dan even lekker een leuke fotostory ga lopen maken.
brigitte

View user profile

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2009-12-10, 6:59 am

Ach, onze eettafel heeft genoeg licht, maar mijn ouders zijn er niet blij mee als ik daar foto's op maak. Plus, daar staat van alles op.
Ach, misschien dat ik dit weekend zin heb. Heb al een aantal weken een nieuwe pruik van Akuma en nog steeds niet geshowed (plus Megami mag ook wel wat liefde krijgen)

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down