Lieve Lotte! (shout)

Page 18 of 20 Previous  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Lieve Lotte! (shout)

Post by Raouken on 2010-05-23, 9:13 am

Omg dat is vervelend Chaos! Hopelijk gaat het snel weer beter, en idd, MSC spuiten=geen strak plan @_@

Succes met verhuizen Silk! Very Happy pfff nog eventjes en dan kan ik hopelijk er ook aan gaan beginnen...

..ben vandaag even bij m'n ouders langsgeweest, die op een nieuwe camping zitten in Schoonhoven(ze zaten eerst in Lexmond. Jaja, wat een wereldsteden! XD)en ik was wel benieuwd dus even langsgeweest om handwerkjes aan opdrachten in de zon te doen en ik ben meteen verbrand XDD ..m'n ma vond Layla wel erg leuk, ze vond 'm een beetje een hippie xD
Raouken

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 2009-11-09

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-05-23, 9:14 am

Vandaag was ik getuige van hoe iemand in de straat waar ik zicht op heb vanuit mijn raam zijn heg in de fik stak tijdens de BBQ.

Last edited by Muisje on 2010-05-23, 9:42 am; edited 1 time in total
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 34

View user profile http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Post by Wish on 2010-05-23, 9:15 am

Super! Very Happy
Ok, ik zou er van beginnen lachen :p
Wish

Aantal berichten : 976
Leeftijd : 29

View user profile

Back to top Go down

Post by brigitte on 2010-05-23, 9:36 am

minder dat je verbrand bent Raouken maar wel lekker dat je in het zonnetje bij je ouders op de campian hebt kunnen zitten

muis. lol dat lijkt me wel een komisch gezicht om te zien. arme struik.
brigitte

Aantal berichten : 915
Leeftijd : 36

View user profile

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2010-05-23, 8:45 pm

balen dat je verbrand bent Raouken.

@Muisje: Heb je foto's?

@iedereen:
Ik heb geen MSC gespoten en heb gewoon Hasel gevraagd om de face-up te doen. Ze gaat hem zelfs schoonmaken voor mij! *eeuwige liefde voor Anne* Dus ben echt mega blij. Heb ook zijn pruikje bijknipt en het gevoel begint toch een beetje terug te komen.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 30

View user profile http://jointedlove.nl

Back to top Go down

Post by brigitte on 2010-05-23, 9:16 pm

Fijn dat het gevoel weer terug begint te komen. En het is zeker lief van hasel dat ze hem schoon maakt.
brigitte

View user profile

Back to top Go down

Post by Silk on 2010-05-23, 9:32 pm

@Chaos: Cool van Hasel! En nog even een knuf, omdat het gevoel terug begint te komen.
Silk

Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 2010-05-07

View user profile

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-05-23, 9:43 pm

@ silk: Succes met verhuizen!

@ Chaos: Fijn dat het gevoel weer begint terug te komen!

@ sbslink: Fijn dat je weer een stap verder bent met je scriptie!
VelvetBat

Aantal berichten : 1425

View user profile http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-05-23, 10:04 pm

Gelukkig maar dat het gevoel terug komt.
Geen foto's, want ondanks dat er 2 meter heg in de fik stond, had die vent de brand snel geblust. Ondertussen moest ik nog bijkomen van het WTF-gevoel.
Muisje

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2010-05-23, 10:40 pm

toch wel erg grappig.
Maar wie zet zijn BBQ ook tegen een heg aan?
Het eerste wat mijn vader ons leerde over BBQ'en. Altijd tegen een muur! zo kan er niks in de fik.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by Wish on 2010-05-24, 9:02 pm

Hehe xD

Ik vertrek binnen een halfuurtje naar Spanje!!! ^^
Wish

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-05-24, 9:03 pm

Veel plezier en goede reis!
Muisje

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-05-24, 10:35 pm

Veel plezier in Spanje, Wish!
Hopelijk heb je een goeie reis! (en geen last van bepaalde aswolken :p)
VelvetBat

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2010-05-24, 11:17 pm

spannende tijden voor een aantal van jullie =o!

@wish: veel plezier daar in Spanje. Ik hou van dat land en de mensen die daar wonen.

Voor mij nog twee weekjes countdown dan is mijn vriendje weer in het land. Negen maanden niet gezien. Tja ik weet het had ik maar een Nederlands vriendje moeten nemen, maarja liefde is stekeblind, stokdoof en stronteigenwijs bij mij =x! Ik heb hem gewaarschuwd dat ik dit jaar wel veel voetbal ga kijken omdat het WK is, hij snapt niets van soccer, volgens hem is american football beter maar dat vind ik zoooo saai. Dus gaan we maar naar basketbalwedstrijden lol. Ik ben trouwens voor Japan en Zuid-Korea. Landverader zoals mijn vrienden me noemen xD.
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Leeftijd : 37

View user profile http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2010-05-25, 12:04 am

@ Maankatje:
OMG! Hoe durf je? Waar is je patriotisch gevoel?! Hoe durf je jezelf nederlands te noemen. *geeft oranje hoed, shirt en toeter*

Nee hoor, ik kijk niet eens voetbal, mijn ouders wel, maar ik niet hoor Razz

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by brigitte on 2010-05-25, 12:41 am

veel plezier wish.
brigitte

View user profile

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2010-05-25, 12:51 am

Veel plezier Wish en verbrand je niet Wink
holyvirus

Aantal berichten : 693
Registratiedatum : 2009-11-06
Leeftijd : 38

View user profile

Back to top Go down

Post by allanieew on 2010-05-25, 1:08 am

tha_queen_of_chaos wrote:@ Maankatje:
OMG! Hoe durf je? Waar is je patriotisch gevoel?! Hoe durf je jezelf nederlands te noemen. *geeft oranje hoed, shirt en toeter*

Nee hoor, ik kijk niet eens voetbal, mijn ouders wel, maar ik niet hoor Razz

mag ik dan even heel cynisch zijn
ik hoop dat ze er zo snel mogelijk uit liggen, zijn we ook weer van dat wk gezeik af
(echt de enige reden waar het wk goed voor is is om naar de bioscoop te gaan tijdens een wedstrijd van nederland dan zijn de zalen erg erg rustig Smile....)
allanieew

Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 2009-12-09

View user profile

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2010-05-25, 1:12 am

Ik ga dan meestal ook naar de bios als nederland speelt. Maar toen Korea & Japan de vorige keer zo hoog eindigde was ik wel even fan van het WK. Ik hou van underdogs, dus blijf ik voor ze rooten elk WK. Zo lache als Duitsland, Nederland of Italië verslagen wordt door een van hen.
maankatje2000

Back to top Go down

Post by Wish on 2010-05-25, 5:14 am

Yay, goed aangekomen ^^
lekker weer hier enz :p

Heb al coole foto's gemaakt op het vliegtuig, heb er alleen niet aan gedacht om ook een usbkabel mee te nemen xD
Wish

View user profile

Back to top Go down

Post by brigitte on 2010-05-25, 5:32 am

fijn dat je goed bent aangekomen. we houden je foto's wel te goed als je weer thuis bent.
brigitte

View user profile

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-05-25, 5:33 am

Ik hou ook niet van al dat WK gezeik en ik heb een hekel aan de kleur oranje, zeker als dan hele steden daarmee ondergekotst zijn.

Maar ik kijk nu wel al anderhalf jaar uit naar het WK of EK of wat dan ook. Want zodra Nederland speelt, is het rustig, overal! Ik wil namelijk midden op de grote drukke straat hier staan om een foto te maken van de uitgestorvenheid tijdens die wedstrijden. Dat idee kwam me een paar jaar geleden te binnen schieten, en nu wil ik hem dus ook uitvoeren ook.
En daarna mag Nederland van mij verliezen. ^^

En ik vind dat Italië moet winnen. Al ben ik 1 kwart Italiaans en de rest min of meer Nederlands (klein stukje Duits buiten beschouwing gelaten), die kwart Italiaans bloed is in mij veel patriotischer! XD

@ Wish: Fijn dat je goed bent aangekomen!
VelvetBat

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2010-05-25, 6:33 am

Ik ben pro-azië en helemaal niet Nederlands gezind wanneer het op sport aankomt, weet niet wat het is. Ook bij turnen zit ik bijv. meer te juigen voor Rusland dan voor van Gelder Razz

Fijn dat je goed aangekomen bent Wish! Hola xD
maankatje2000

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-05-25, 10:51 am

Ik ben lid geworden van een konijnenforum en het lijkt alsof ik tussen de konijnenGestapo terecht ben gekomen. :S
Muisje

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2010-05-25, 7:50 pm

@ Muisje: Anekdotes or it didn't happen Razz

@ stilte tijdens het WK: Oeh, dat is we een idee.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by brigitte on 2010-05-25, 8:26 pm

@ muis gezellig forum.

@ velvet klinkt wel als een leuk idee.

Het irritantste aan wk vind ik.
1 er komt niks op tv, over voetbal.
2 Ik hoef niet te kijken of te weten wie er een doelpunt maakt. (bij deze wijk weet ik niet of ze luidruchtig zijn maar in me oude wijk werd er hard genoeg gescholden of gejuigd. en sommige gingen zelfs op straat om kabaal te maken omdat er een doelpunt was gemaakt. en als ze hadden gewonnen dan gingen ze rond rijden en voordurend op de klakson rammen.)
3 ik kan niet eens fatsoenlijk slapen want vaak feesten ze tot 2 uur snachts.
Dus tijdens het wk huur ik meestal een film.
brigitte

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-05-25, 8:47 pm

Stel je een voorsteltopic voor.

"Hallo. Ik ben die en die. Ik heb twee konijntjes van ras X en een drachtige voedster die over twee weken een nestje verwacht."

"Hoi, welkom. Waarom is je voedster drachtig? Gewoon nieuwsgierig."

"Ja, ik wil ook wel weten waarom je voedster drachtig is."

"Waarom is je voedster drachtig?"

Nu mag commercieel fokken niet op het forum besproken worden en worden nestjes ontmoedigd, maar één iemand zei hallo terug en de rest viel over dat zwangere konijn.
Muisje

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2010-05-25, 9:06 pm

@muisje: klinkt erg gezellig daar. Een vriendin van mijn zit op een rattenforum, vraag me af of het daar ook zo gezellig aan toe gaat.
maankatje2000

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-05-25, 9:32 pm

Ach, er staat veel informatie over konijnen en veel konijnen worden verkeerd gehouden wat veel konijnenellende oplevert, maar ik heb gemerkt dat sommige mensen best fel kunnen zijn in het uithangen van de moraalridder.
Muisje

Back to top Go down

Post by allanieew on 2010-05-25, 10:01 pm

maankatje2000 wrote:@muisje: klinkt erg gezellig daar. Een vriendin van mijn zit op een rattenforum, vraag me af of het daar ook zo gezellig aan toe gaat.

ik vermoed dat het daar allemaal wat minder dramatisch verloopt Smile
Ratten zijn wat specifiekere huisdieren dan konijnen en maar weing ouders zullen ze voor hun kinderen kopen omdat ze zo lekker makkelijk en knuffelbaar zijn (ik zeg niet dat ze dat niet zijn maar de meeste mensen denken toch net iets anders over ratten dan over konijnen)

mensen kopen nogal makkelijk een konijn want dat is leuk voor de kinderen, proppen het in een veel te klein hokje in de tuin (het liefst midden in de zon zetten natuurlijk) en vervolgens kijken de kinderen er niet meer naar om.
Mensen die er wat 'beter' over nadenken kopen er twee want dat is gezelliger voor de konijnen, maar ja kleine konijntjes zijn zo moeilijk te seksen (ligt ook aan de dierenwinkels die de beestjes veel te jong verkopen, geloof me ik heb twee volwassen mannetjes gehad met een prachtig stel knikkers eronder dat herken je wel als een mannetje hoor)
resultaat een mannetje en een vrouwtje en dus veel nestjes want een vrouwtjes konijn krijgt een eisprong zodra ze smut heeft gehad en is daarom vrij snel zwanger en dan blijft ze maar zwanger worden want castreren is veel mensen te duur daar heb je toch al gauw een 5 a 6 nieuwe konijnen voor.
En als er niet naar konijnen omgekeken word worden ze echt niet liever naar mesnen toe hoor.
Ik vind konijnen geweldig en verbaas me er steeds weer over hoe slim ze zijn en wat ze kunnen leren, ik vind ze te vergelijken met katten
intelligent maar als ze iets niet willen doen ze het niet en als jij iets niet wilt doen ze het lekker wel en het liefst als je toe zit te kijken. Spoekie was op zijn oude dag een beetje incontinent maar kwam me altijd halen als hij een ongelukje had gehad dan sjorde hij aan mijn broekspijp en liep voor me uit naar de plek waar het plasje lag.

Er zijn genoeg asiels voor honden en katten maar maar weing voor konijnen (daar hebben de serieuze asiels geen zin in ofzo) en die er zijn hebbben het vaak al moeilijk genoeg omdat gemeentes vaak dwars liggen zoals laatst bij asiel goofy, resultaat zij hebben diverse konijnenschuren af moeten breken en mogen nog maar 25 konijnen tegelijk huisvesten terwijl er maar al te vaak grote groepen verwaarloosde konijnen bij fokkers of horders/verzamelaars worden weggehaald (aantallen van 80+ zijn dan heel normaal)
en daarom zijn ze op konijnenfora zo fel op nestjes Smile

maar ik vind wel dat als je zelf en nestje wilt dan moet dat kunnen als je ze maar allemaal een goed onderdak bezorgt

we hebben ooit een ongepland nestje gehad toen een vrouwtje uit het asiel al zwanger bleek te zijn en daar kwamen 3 kleintjes uit we zouden er 1 houden en de anderen zouden naar vrienden gaan, die zijn ze nooit op komen halen dus wij hadden heel lang een leuke groep van 5 konijnen, ik heb heel lang geroepen als we van de flat af zijn wil ik een hond, maar daar ben ik op terug gekomen ik wil alleen nog maar konijnen al is 5 misschien wel wat veel van het goede.

vooral alle dierenartsrekeningen laatst weer een van 200+ euro omdat er een een bacterie had opgelopen waardoor ze last kreeg van epilleptische aanvallen. Maar het konijn is nu 8 jaar oud dat is ouder dan de hond van mijn vader en als je kijkt wat die allemaal aan dierenartskosten heeft (de hond heeft een soort reuma waardoor ze op maat gemaakte braces nodig heeft en goudspuiten krijgt toegediend, terwijl het niets helpt) Het is je huisdier en jij hebt er voor gekozen dus zorg er dan ook goed voor als meer mensen dat zouden doen dan was er geen konijnen maffia etc meer nodig Wink

aaaaarggh alweer een lang konijnen moraalridder verhaal van mij Rolling Eyes
allanieew

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-05-25, 10:30 pm

Ik heb nu nog maar een dag op dat forum gekeken en er worden veel goede tips gegeven, maar soms heb ik het idee dat mensen weg worden gejaagd met agressieve reacties, terwijl je juist die mensen moet blijven informeren.
Aan de andere kant zit er aardig wat dom volk als ik het zo kort door de bocht mag zeggen en in één dag heb ik al meerdere mensen horen zeggen dat ze geen ram willen, want castreren is zo duur. Dat kost 40 tot 60 euro.

Nu heb ik poppenogen die duurder zijn, maar een konijn kost zo tussen de 0 en 35 euro. Dus ik kan begrijpen dat ik dat een schijntje vindt, maar dat andere mensen daar even bij moeten slikken. Aan de andere kant, inenten kost per keer meer dan wat mijn konijn heeft gekost en dat moet twee keer per jaar gebeuren. Daarnaast zijn de kosten van het voer en bodembedekking per jaar ook niet niets.
Een huisdier kost geld. Een blij huisdier dat niet je huis onder sproeit en om de zoveel maanden weer een nestje heeft, kost net iets meer geld.

Ik begrijp dat je bepaalde mensen voor het hoofd kan slaan, maar sommige mensen beschuldigen je meteen van dierenbeulerij. Ik was slecht (volgens iemand op een yahoo group) omdat ik een buitenhok binnen heb staan, want dan kan het konijn aan de buitenkant van het hok knagen. De buitenkant van het hok is onaangetast, want mijn konijn heeft wel wat beters te doen als hij buiten zijn hok mag lopen. De binnenkant van het hok is wel helemaal aangevroten.
Dan denk ik, dat mag best wel wat minder.

[edit] Ik heb even zitten rekenen en als ik de aanschaf, inentingen, castratie en overige dierenartsbezoek bij elkaar op tel, dan heeft mijn konijn al ruim €200 euro gekost en ik heb hem nog niet eens een jaar. XD
Muisje

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2010-05-25, 10:40 pm

Ik heb maar ooit een konijn gehad en die is gestolen uit het buitenhok, ben daarna over gegaan op cavia's omdat deze minder eigenwijs zijn dan konijnen lol. Ik vind het trouwens erg zielig met alle dieren die slecht behandeld worden of broodfokkers.

Mijn laatste cavia kwam van mensen die heel veel cavia's vrij hadden lopen in een schapenstal en eens per 2 jaar mochten de mannetjes erbij en daarna werden de jonkies weggegeven aan vrienden/familie. Nou die cavia is 10 jaar geworden. Toen hij 6 maanden oud was kregen hij een tia Sad dus ik naar de dierenarts en zij zei dat het wel vaker kan voorkomen met knaagdieren. 2 Spuiten en €50 euro later waren we weer buiten, gelukkig geen verlamming in de pootjes. Mijn oom is slager en die vind het onzin dat je zoveel geld spendeert aan een beestje omdat ik daarvoor 3 nieuwe cavia's had kunnen kopen. Maar ja als ik een huisdier heb dan zijn ze er voor de lusten maar ook de lasten.

Ik heb mijn hond die suikerziekte had toch ook nog 3 fijne jaren kunnen geven nadat het geconstateerd was. Ik schreeuwen tegen mijn familie als jullie suikerziekte hebben dan maak ik jullie toch ook niet af.

Ben blij dat er toch mensen zijn die anderen proberen te leren dat je goed voor je diertjes moet zorgen. Zo voorkomen we dierenleed een beetje.

Ik zou graag een konijn willen maar gezien mijn poes lijkt het niet een goed idee >___< tenzij het konijn groter is dan haar. Want ik wil hem toch vrij rond laten lopen. Nu speel ik maar met de hamster van mijn zusje ondanks dat hij mij erg vaak bijt <__<.

[edit]
Ja je hebt gelijk qua dat casteren gedoe, Muisje, mensen willen vaak niet voor die kosten opdraaien. Ben wel blij dat mijn poes geholpen is omdat ik geen tijd heb om haar in de gaten te houden als ze de buurt rondloopt. En ik wil maar een poes dus geen kittens. Mijn poes is een asieldier trouwens, er zitten daar te veel beestjes en als ik ze toch een paar leuke jaren kan geven hebben ze het goed. Ik vind trouwens niet-raskatten sterker qua gezondheid dan raskatten maar dat kan met het kapotfokken te maken hebben.
maankatje2000

Back to top Go down

Post by allanieew on 2010-05-26, 12:02 am

castreren is ook nog een beter voor je konijntje (als ie de operatie overleeft natuurlijk Razz ) tenminste bij vrouwtjes, de konijnen van tegenwoordig zijn zo doorgefokt dat veel vrouwtjes baarmoederkanker krijgen, dus dan beter preventief verwijderen. (vind ik dan he Smile)

een konijn dat goed verzorgd wordt kan met gemak 10 jaar worden (oeps mijn nieuwste konijn is nu 9 en springt nog met gemak op de bank e.d.) dat de meesten niet ouder dan twee worden is dus puur de schuld van slechte baasjes (of pech hebben) waarom zou je voor een hond of kat beter zorgen dan voor een konijn, cavia, rat of hamster.

een jaar of 4 terug ging het met spoekie bergafwaarts hij werd heel mager en bleek artitis en e.cuniculli te hebben. Iedereen in mijn familie riep dat ik hem moest in laten slapen, maar daarvoor had hij nog wel teveel lol in het leven. Nu in Januari ging het weer mis (hij was intussen 9) en toen riep iedereen dan knap je hem toch weer op, maar de fut was eruit en je zag dat hij het zelf opgaf, toen heb ik de beslissing moeten nemen om hem in te laten slapen heel moeilijk, maar wel het beste voor hem en dat is het belangrijkste

@muisje: ik vraag me af wat beter is het aanknagen van een houten buitenhok of een plastic binnenhok Smile konijnen knagen toch wel en ze beslissen zelf waaraan daar kan geen knaagstok of zo'n houten wortel tegenop. (die van mij kangen aan het plastic hok en een van mijn houten bijzettafeltjes en zijn allemaal 7+ dus ik denk dat het wel wat kan hebben zo'n konijn Wink.......)

overigens wil ik niemand voor zijn of haar hoofd slaan alleen als het moedwillig gebeurd, maar dat is mestal niet het geval.
allanieew

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-05-26, 12:17 am

Konijnen zijn ontzettend lief, maar ik heb iemand wel eens horen zeggen dat het houden van konijnen het beste vergeleken kan worden met het houden van schapen. Ik kan daar wel wat in zien. Het is zeker niet hetzelfde als een hond of kat als huisdier.

Die houten wortels vindt mijn konijn trouwens niet interessant. De houten Ikea stoelen daarentegen weer wel. XD
Muisje

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2010-05-26, 1:08 am

Dat vind ik nu grappig aan dieren. Ik heb een speciale krabpaal gekocht voor mijn poes maar ze vind de deurmat toch idealer om te gebruiken. Snap jij het? Ik niet lol.

Mijn vader had ook eens een idee, je moet kattengras kopen want ze eet al mijn stekbloemen op lol. Ik koop kattengras en wat doet ze, krabt al het gras uit de pot (niet eens opgeknauwd) en eet mijn varen op =____=. Eigenwijs beest.
maankatje2000

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2010-05-26, 1:33 am

Mensen vergeten dat huisdieren geen computerbeesten zijn die je uit kan zetten als je er geen zin in hebt.
Ik heb op jonge leeftijd een hamster gekregen, en die moest ik zelf verzorgen en als ik dat niet deed, dan zorgde mijn moeder er wel oor dat ik dat WEL deed, want ik wilde zo graag een hamster.
Nou ben ik ook opgegroeid met 2 katten en een hond, dus zowieso dieren gewend, maar als ik af en toe hoor wat voor domme dingen mensen hun beesten aandoen.

Mijn kat is gecastreerd, mijn vorige poes kwamen we achter dat die zwanger was een paar dagen voor de afspraak,dus nestje gehad (en keurig bij vrienden ondergebracht, behalve 1 die we hielden) en altijd goed voor de beesten gezorgd. Ik bedoel: Ik zit wel heel ongemakkelijk zodat mijn kat maar lekker ligt. Want ik hou van hem! *knuffelt Jengo*

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2010-05-26, 1:51 am

T_T Ik heb echt weer pech met mijn airbush. Bij schoonmaken schoot hij uit mijn hand. Nozzle gebogen. Dus net weer een nieuwe besteld. Bij verder poetsen veeg ik met mijn mouw de naald van de tafel. Nu kan ik dat ding niet meer terug vinden. En hopen dat die niet gebogen is dan kan ik weer een nieuwe naald gaan bestellen X.x

Edit: oef gevonden en niks mee gebeurd Very Happy Gelijk de airbush maar opgeborgen. Daar ga ik later wel mee aan de slag als de nieuwe nozzle er is.

Last edited by holyvirus on 2010-05-26, 1:58 am; edited 1 time in total
holyvirus

View user profile

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2010-05-26, 1:57 am

>__< das balen holyvirus. Mag ik trouwens vragen waar je jouw airbrush hebt gekocht. Ik ben aan het kijken voor een voor mijzelf.
maankatje2000

Back to top Go down

Post by brigitte on 2010-05-26, 2:00 am

beesten houden is zeker iets waar je verantwoordelijkeid voor moet nemen. Ik neem geen knaagdieren meer omdat ze niet echt iets voor mij zijn. Ik vind ieder dier schattig en ze kregen bij mij ook niks te kort. maar ik wou altijd met ze spelen als hun sliepen en hun wouden met mij spelen als ik sliep.

en over kooien. ieder beest laat merken of een kooi goed is voor hem of niet. Ik had een hamster die zijn eigen kooi kon open maken. dan maakte hij een wandelingetje door me kamer terwijl ik sliep en kroop hij weer in zijn kooi. (op die keer na dat ie blijkbaar van mijn bed was gevallen/gesprongen en in de lege prullenbak belande en er niet meer uit kon.) Het was een normale hamsterkooi met buisjes en al. dus goedkoop was hij niet maar ik had zoiets van nou kan ie lekker klimmen en zo recht aan kooitje is zo zielig. helaas voor hem heb ik toch een recht kooitje moeten kopen omdat we katten hebben en ik geen zin had om een opgegeten hamster terug te vinden. Maar hij was van de 10 hamsters die ik heb gehad ook de enige die het kon. en zelfs mijn vriendin die dierenarts heeft geleerd keek er van op dat hij dat kon. want die kooi die hij als eerste had was namelijk de beste voor hamsters in haar ogen. ieder dier heeft een gebruiksaanwijzeging en het is aan de eigenaar om die te ontdekken.
Om maar een paar voorbeelden te geven
micky werd agressief van kinderen en moest naar de slaapkamer als er dus een kind kwam.
micky was een waakkat. wij konden aan zijn gedrag zien hoe ver iemand was om op onze plaats te komen en we wisten ook zeker dat als iemand zou durven te inbreken dat hij met 4 klauwen op die persoons hoofd zou springen vanaf de kast.
frodo is een mannenhater. mannen mogen hem niet aanhalen.
minoeka lust heen vlees maar is dol op melk
minoeka eet liever dieetvoer van frodo dan zijn eigen normale brokken
minoeka kan zijn klauwen niet intrekken en als je met hem stoeit moet je onthouden dat hij niet expres je armen open krapt.
frodo eet graag draadjes en word daar ziek van, dus je moet na het naaien alles meteen opruimen.
sommige vinden het namelijk zielig als ik minoeka appart zet met melk terwijl de andere vlees krijgen. maar mijn kat doe je geen plezier met vlees. dus er is niks zieligs aan.
anderen vinden weer dat ik overdrijf als ik na het naaien meteen me werkplek op ruim of als frodo met een draad speel het meteen afpak. maar ik weet gewoon dat hij daarna ziek word en hij beseft zelf niet dat hij ermee op moet houden.
Je kan veel leren van forums internet en boeken. Maar een dier kan afwijken en je moet kijken naar wat het dier wil.

balen hv.
brigitte

View user profile

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2010-05-26, 2:01 am

Ik heb hem van Raouken overgenomen en zij had hem van Harolds Grafik, dacht ik. Bij Harolds koop ik nu de verf en onderdelen en meestal hebben ze die ook op voorraad Smile

De nozzle kan ik al overmorgen verwachten Smile
holyvirus

View user profile

Back to top Go down

Post by Deredere on 2010-05-26, 2:50 am

Jeaaahhhhh Ik ben met Cherries quilt begonnen. Very Happy
Deredere

Aantal berichten : 607

View user profile

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2010-05-26, 3:12 am

Ja daar zat ik ook al te kijken op die website HV, bedankt! Ben afgelopen zaterdag naar Rotterdam geweest maar ik kon mijn moeder niet meeslepen daar naartoe. Ze was te moe. Maar via het net kun je alles bestellen.

@brigitte: katten met een handleiding vind ik erg leuk, dat maakt ze juist zo uniek. Ik zou graag meer katten hebben maar mijn huidige poes Ratje, wil absoluut geen andere poes/kat op haar territorium. Als er een ander in de voortuin zit dan spring ze tegen de raam omhoog met een hele dikke staart en maar blazen. Dus voor de lieve vrede nog geen ander in huis nu.

@deredere: quilts maken is echt geweldig. Ben benieuwd naar het resultaat ^^
maankatje2000

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2010-05-26, 3:45 am

Mijn kat is een schijterd en kan af en toe opeens venijnig worden. Vaak schrikt hij hier zelf ook van.
Het ene moment kroelt hij lekker met je, het andere moment wil hij stoeien. Mensen vinden het dus heel raar als ik zeg dat ze niet met hem mogen stoeien met hun handen. Want hij moet heel duidelijk weten dat handen geen speelgoed zijn.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-05-26, 6:09 am

Ik heb vandaag een snoepjesbal gehaald voor honden. Je stopt "snoepjes" in de bal en dan komen ze er een voor een uit als je met de bal rolt. Kunibert heeft lol, want deze bal is net als Kunibert te groot om onder de bank te kunnen. Alle konijnenspeeltjes eindigen daar namelijk altijd.
Muisje

Back to top Go down

Post by Deredere on 2010-05-26, 6:18 am

Wendy heeft er ook eentje. Moet hem weer eens terug vinden want ze vind het best leuk om er mee te spelen.

Mmm ik heb teveel vierkantjes geknipt... Geen idee hoe ik het gedaan heb maar ik heb van elke kleur een verschillend aantal over....
Ben echt niet helder vandaag.
Deredere

Aantal berichten : 607

View user profile

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2010-05-26, 11:29 pm

ik heb me vandaag in een discussie gemengd op DoA waar ik spijt van ga krijgen maar ik heb een hekel aan beschuldigingen -___-, of ik ben te gevoelig voor kritiek
maankatje2000

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2010-05-27, 12:18 am

Ik heb het gevonden. Gawd wat een drama queens zitten daar tussen =.= Had ook al een comment eerder geplaatst, dat een kunstenaars uitkering geen vetpot is. Want omg hij krijgt geld van de regering, dus kan hij hun dolls versturen XD
holyvirus

View user profile

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2010-05-27, 12:21 am

Hij heeft fouten gemaakt, dat klopt maar om zo iedere nederlander over een kam te scheren gaat mij veel te ver. Ik zal even ook generaliseren dat het drama queens zijn lol.
maankatje2000

Back to top Go down

Post by brigitte on 2010-05-27, 12:24 am

Maar je hebt wel gelijk maankatje. wat zouden wij kunnen doen. Ik wist er van en las dat mensen frauderaportten in gingen sturen. dus wat moeten wij dan als nederlanders die geen ene donder met de zaak te maken hebben moeten doen.
brigitte

View user profile

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2010-05-27, 12:27 am

Hehe ja, ik heb ook even gereageerd en je gesteund Wink Vind het ook erg vervelend dat het zo mis is gegaan. Maar ja dan hoeven ze nog niet hun woede op anderen te venten. >.>

Edit: mocht die persoon nog verder op in gaan. Ik heb nog een leuk verhaaltje over de nederlandse fraudemelding site, die dicht ging vanwege een rechtzaak gespand door de scammers. Er was sprake van smaad en schending van privacy, dacht ik (ff googlen nog) Tja zo werkt het nou in Nederland :/ privacy > fraude

Edit2: Gelukkig heeft een moderator op gereageerd. Smile Hopelijk wordt de drama daarna minder.

Last edited by holyvirus on 2010-05-27, 2:00 am; edited 1 time in total
holyvirus

View user profile

Back to top Go down

Post by Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 18 of 20 Previous  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20  Next