Lieve Lotte! (shout)

Page 1 of 20 1, 2, 3 ... 10 ... 20  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Lieve Lotte! (shout)

Post by Wish on 2010-06-07, 12:14 am

Het begint een beetje uit de hand te lopen daar >.< en als je dan een keertje wil helpen krijg je later omdat je het niet opgelost hebt op je dak. Ik begrjip dat je boos bent, maar reageer het dan af op de juiste persoon, en dat is niet de persoon die probeert te helpen >.<

Ik heb vandaag mijn tafel hier al wat gemold ... :p Boormachine is wat zwaar en soms raakt ie de tafel :p Gelukkig mn oude bureau die als werktafel dient maar toch xD
Wish

Aantal berichten : 976
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 29

View user profile

Back to top Go down

Post by Silk on 2010-06-07, 12:44 am

Ik krijg met name hoofdpijn van van de interpunctie en constante gebruik van HOOFDLETTERS is sommige van die posts.
Als iemand steeds "..." gebruiken ipv een normale punt, heb ik het idee dat 'ie buiten adem is.
Silk

Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 2010-05-07
Leeftijd : 34

View user profile

Back to top Go down

Post by Raouken on 2010-06-07, 12:51 am

adabhfpihfbpnbf[ huisje awesome, wil verhuizen nu <3 nog 23 dagen! @_@ (ok dat is alsnog wel snel xD maar toch, wil nu weg! XD)

*gaat verder met veertjes opnaaien*
Raouken

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 2009-11-09

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-06-07, 1:22 am

Silk wrote:Ik krijg met name hoofdpijn van van de interpunctie en constante gebruik van HOOFDLETTERS is sommige van die posts.
Als iemand steeds "..." gebruiken ipv een normale punt, heb ik het idee dat 'ie buiten adem is.

Niet eens op de plek waar je een punt zou verwachten, maar midden in een zin. Ik zou het eens voor de grap in mijn text-to-speech software moeten gooien, want volgens mij klinkt het nergens naar.

[edit] Hmmm... nu blijkbaar die PM publiekelijk is gemaakt heb ik het idee dat het merendeel van die threadposters last heeft van een te hoog gehalte Drama Queen.
Muisje

Aantal berichten : 3208

View user profile http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Post by Silk on 2010-06-07, 2:37 am

Ik snap dat het erg naar is dat je niet zeker weet of je waar voor je geld gaat krijgen, maar zoals deze thread uit elkaar spat van drama zou je denken dat het over het einde van de wereld gaat en Charles hier verantwoordelijk voor is.

Woede ventileren mag best, maar zo emotioneel zijn en naar alles en iedereen modder gooien, dat slaat nergens op. (en geeft mij alleen maar meer bevestiging dat ik eventuele eigen creaties in de toekomst niet wil verkopen)
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Rosered on 2010-06-07, 2:43 am

*leest in CCC topic*
Wow ik snap dat het erg is wanneer je je doll niet krijgt. Maar ik vraag me af hoe die mensen ermee omgaan wanneer hun echt iets ergs overkomt. O_ô
Gaan mensen boos worden op een persoon die vet druk was met trouwen etc. dat ze hun niet op de hoogte houden omdat zij wel haar poppen heeft gekregen. Alsof ze hun allemaal daar iets verplicht is.

Leuk van je huisje Raou! Very Happy
Rosered

Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 2009-11-12
Leeftijd : 31

View user profile

Back to top Go down

Post by Silk on 2010-06-07, 2:58 am

Rosered wrote:*leest in CCC topic*
Wow ik snap dat het erg is wanneer je je doll niet krijgt. Maar ik vraag me af hoe die mensen ermee omgaan wanneer hun echt iets ergs overkomt. O_ô

Maar... maar.. Snap je dan niet dat levens vernietigd zijn door de snode daden van Charles en zijn duivelse minions? Dat hele volksstammen een nieuw levensdoel moeten vinden omdat hun 15 cm hoge stuk plastic wellicht nooooit aan zal komen? Echt Rosered, hoe kun je zo ongevoelig zijn Sad ?

@Raou: Cool om te horen dat je een leuk huis gevonden hebt!
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-06-07, 3:03 am

Charles is een ruggegraatloze [bleep] die bijna een jaar lang op het geld van andere mensen zit en alleen nog via anderen communiceert, maar straks gebruikt hij dat geflip van die mensen nog als excuus waarom hij niets van zich laat horen. Als iemand zegt dat ze gaat trouwen en haar dolls heeft opgeruimd in een kast omdat ze ruimte nodig heeft voor buitenlandse gasten, dan kan je best wat beleefder om een update vragen. Bijvoorbeeld "Ik hoorde dat je erg druk bent en ik hoop dat alles goed gaat. Heb je misschien binnenkort tijd om foto's van je doll te posten, want die zou ik graag willen zien." en de rest van je frustraties waar die persoon niets aan kan doen weglaten. Vliegen, stoop, azijn enzo.

Inderdaad goed nieuws van je huisje, Raouken. Heeft het een tuin?
Muisje

Back to top Go down

Post by Deredere on 2010-06-07, 3:04 am

JAAAAAAAAAA Ik wil ook drama Queenen over mijn zielige nightmare die als het zo door gaat een echte nachtmerrie gaat worden!!!!!
Schopt Domuya!

Ow wacht ben ergens wat puntjes vergeten en wat extra hoofdletters.

Edit
JAAAAAAAAAA Ik wil ook drama Queenen........ over MIJN zielige nightmare die als het zo door gaat een Echte...... NACHTMERRIE gaat worden!!!!!
SCHOPT Domuya!

Dat is voor mensen net als ik die niets beters te doen hebben....
WAAR IS DE HOTGLUE GUN!!!!

Sorrie beetje extreem last van stress.
Deredere

Aantal berichten : 607
Registratiedatum : 2009-11-06

View user profile

Back to top Go down

Post by Wish on 2010-06-07, 3:14 am

Dere, wachten is een deel van de hobby, en Dumoya heeft het nog niet helemaal verpest he Wink

@ Muis, indd een beetje respect voor de medemens is echt niet teveel gevraagd :s
Vind het echt erg dat ze zo die mooie periode van die Shelly om zeep helpen :s

Urg, net ere terug opgekomen dat onze microgolfoven kapot is en ik dus op een andere manier mn microgolfmaaltijd moet klaarmaken >.<
Wish

View user profile

Back to top Go down

Post by Deredere on 2010-06-07, 3:27 am

He Wish daar gaat mijn drama moment.

Klopt maar ze hebben nog 2,5 maand en dan zouden ze het verstuurd hebben... Ze hebben ietwat teveel hooi op hun vork genomen ben ik bang.
Wordt er niet echt blij van want ergens dit jaar gaan we toch echt naar Nieuw Zeeland, voor altijd of voor vakantie.

Maar is het dramaaen over dat zij zo idioot draamaen niet nog zinlozer ergens?

Duikt weg.

Wish ik hoop dat je je eten nog eetbaar krijgt.
Deredere

View user profile

Back to top Go down

Post by Wish on 2010-06-07, 3:32 am

Hehe ^^
Nou, het is een nieuw type doll he Smile Ze kunnen nooit helemaal voorzien hoe het gaat lopen.
Spiritdoll; waar ik mn Dark bestelde, was ook niet voorbereid op de plotse groei die het bedrijf ging doormaken. De limiteds, in grijs resin en meer mensen die er bestelden omwille van het nieuwe lichaam.
Als je er niet op voorzien bent, kan het wel eens langer duren.

Maar jij wacht echt al wel lang :s je zou denken dat ze op zn minst het project voldoende hadden getest en gewogen enz ...
Wish

View user profile

Back to top Go down

Post by Silk on 2010-06-07, 3:35 am

Succes Dere. De laatste (en enige) keer dat ik bij Domuya wat besteld had deden ze er 3 maand over om een lijf te versturen. Teveel hooi op de vork nemen is niet iets nieuws voor ze.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by allanieew on 2010-06-07, 3:43 am

reactie op een post op de vorige pagina, maar is het niet iets om een keer een ruil en verkoop meet te houden (ja dat kan op dolliverse maar dan heb ik nooit spullen bij me omdat ik vrijwilliger ben)ik heb zelf ook nog tons of stuff waar ik niks mee doe maar waarvoor ik te lui ben om ze te posten of waarvan ik denk dat ze het in de verkoop niet doen, maar dat een ander het misschien best zou willen ruilen.

het voordeel van zo'n meet is dat je wellicht ook kunt passen e.d en zien of je doll het ook werkelijk gaat dragen etc.
als er animo voor is wil ik het best organiseren bij mij thuis Smile

floor
allanieew

Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 2009-12-09
Leeftijd : 37

View user profile

Back to top Go down

Post by Deredere on 2010-06-07, 3:59 am

Helaas ik weet het had ook iets besteld een set handjes en een nekdonutding Heeft ook 2,5 maand of zo geduurd.
Maar toen had ik geen man aan mijn hoofd zeuren die geen ervaring heeft met dolls kopen
Had valse hoop dat dit wel goed zou gaan.
Maak me echt een beetje zorgen omdat ze net na dat ik besteld had op DOA allemaal dingen vertelden dat het hele project nog lang niet fatsoenlijk uitgezocht was.
En vertellen dat er een realistiesher paard aan komt die niet limited is, was ook niet een heel slimme zet gok ik.
Ik dacht dat het wel geregeld zou zijn in 5 maanden... Maar ik vrees een beetje dat dat niet gaat lukken.
Is echt het eerste doll iets wat ik gekocht heb waar ik wat spijt van begin te krijgen.
Vraag me af of als er over 2,5 maand nog niets gebeurd is ik geld terug zou kunnen vragen.
Ik heb geen idee welk nummer ik ben en alle mensen die er een besteld hebben met kortings coupon gaan ook nog eens voor.
Als het straks komt en ik woon hier niet meer wordt het een heel vervelend verhaal. Wil niet denken aan bijvoorbeeld 2 keer invoerrechten.
Nou is het natuurlijk ergens mijn eigen schuld maar ja misschien heb ik een leuke stelling van de dag.
Deredere

View user profile

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2010-06-07, 5:19 am

@Dere: Het lijkt erop dat wachten geen probleem is, maar meer de onzekerheid rondom het paard lijkt me. Ik zou zeker Domuya na die 2,5 maand of misschien wel eerder om duidelijkheid vragen. Komt tie nou wel of niet. En mocht je tegen die tijd verhuizen, ik denk dat domuya geen probleem heeft om je verzendadres te wijzigen Wink

@cccdrama: Tja sommigen maken nog steeds hun probleem ieders probleem blijkbaar :/ Toen ik van Irrimiri hoorde dat zij ook al niet zo aardige pms betreft CCC had ontvangen, begon ik me al af te vragen wat voor soort pms Shelly ondertussen zou ontvangen :/ Echt op zo'n moment woon ik even ergens op een hutje in de hei XD

@Silk: Misschien dat dit soort dramaqueens alleen op tiny dolls vallen. *.......*ok mijn volgende tiny meisje wordt zeker over de 30 cm XD

Almost forgot! @Raou: Gefeliciteerd nog met je huisje!
holyvirus

Aantal berichten : 693
Leeftijd : 38

View user profile

Back to top Go down

Post by brigitte on 2010-06-07, 5:40 am

Deredere om een update vragen staat altijd vrij. Jij bent klant, je bent voorbij de datum die hun volgens de site nodig had verstreken. het is je maar al te goed recht te vragen of hun al en verstuurdatum weten. Als je dan uitlegt dat je waarschijnlijk gaat emigreren snap ik best dat je zoiets hebt van ik wil zeker weten dat het aankomt voor ik verhuis, en hun zullen dat vast ook begrijpen. Dus ik zou zeggen stuur ze een mail of poke ze op hun Q&A board voor een update

ranouken gefeliciteerd met je huisje

over ccc wachtdraad. amerikanen maken toch graag van een mug een olifant. als ik zo naar die dr phil show kijk als ik er tijdens het zappen langs ga heb ik ook vaak zoiets van ehhh ben je er gewoon omdat je aandacht te kort hebt of ben je niet in staat een fatsoenlijk gesprek met iemand te voeren zodat het opgelost kan worden. ok ik snap de frustratie maar er bestaat zoiets als beleefd blijven.
brigitte

Aantal berichten : 915
Leeftijd : 36

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-06-07, 6:03 am

@Wish: Magnetronmaaltijd in het plastic laten zitten en dan in een pan met warm water opwarmen. Duurt langer, maar werkt ook.

allanieew wrote:maar is het niet iets om een keer een ruil en verkoop meet te houden

Ik zit ook al een tijd te denken aan een stofjesruilmeet. Ik heb van verschillende projecten lappen stof over die te klein zijn voor mensenkleding, maar nog groot genoeg voor dollkleding.
Muisje

Back to top Go down

Post by Wish on 2010-06-07, 6:06 am

Heb ik gedaan ^^ stond op de verpakking gelukkig ook op xD

Ruilmeet ^^ yay xD
Wish

View user profile

Back to top Go down

Post by brigitte on 2010-06-07, 6:14 am

Muisje wrote:
Ik zit ook al een tijd te denken aan een stofjesruilmeet. Ik heb van verschillende projecten lappen stof over die te klein zijn voor mensenkleding, maar nog groot genoeg voor dollkleding.
Dat zou me een leuk idee lijken voor een meet ik heb 20 bananendozen vol met stof en vaak na een keer iets maken, heb ik het wel gezien.
brigitte

View user profile

Back to top Go down

Post by Deredere on 2010-06-07, 6:42 am

De eerste 2,5 maand is vorbij en ik heb ze gemaild. Nou ze mailen echt niet terug helaas en ja voor een anders verscheep adres moet ik er wel eentje hebben.
Ik hoop echt dat ze zoals ik ze gevraagd heb eerst kontakt met mij maken voor ze het dan op de post mikken.

Stof ja echt stapels teveel van.
Deredere

View user profile

Back to top Go down

Post by Raouken on 2010-06-07, 9:41 am

Muisje wrote:

Ja een achtertuin, en een balkon ^_^ Het is naast Marijke(Lapino)en 2 huisjes van Anne(Hasel)vandaan XDD En het heeft een super mooie, best wel grote zolder die ik als atelier ga gebruiken, plus nog 2 kamers, keuken, mooie badkamer, wc, en kastruimte onder de trap <3 De muren en vloer waren net gedaan en mag ik voor noppes overnemen, hoef alleen de trap te verven en dan kan ik er zo in! *kan niet wachten*

Stofjes ruil meet klinkt als een goed idee btw XD Ik ga toch ook een hoop stuff wegdoen omdat ik nou ga verhuizen, heb ook al een zak vol doll kleding uitgezocht die voor een habbekrats weg mag/geruild kan worden..
Raouken

View user profile

Back to top Go down

Post by Deredere on 2010-06-08, 9:57 pm

Oeh gefeliciteerd met je nieuwe huis.

Zo te zien hebben de merels besloten het nog eens te proberen dit jaar.
Ma merel zit weer te broeden. Blijkbaar bevalt hun onze tuin.
Deredere

View user profile

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2010-06-08, 10:18 pm

blijkbaar heb ik iets gemist xD. Sinds dat Ryan hier is ben ik bijna niet online =3.
[edit] Wat een gezeik in die CCC-thread. Ik krijg al hoofdpijn wanneer ik die wall of text moet lezen van een bepaald persoon.

@Raou: gefeli met je huisje!
maankatje2000

Aantal berichten : 1506

View user profile http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-06-09, 9:26 am

Heb dus net een gigantische verkooppost lopen typen. Moet ik opnieuw inloggen wanneer ik op verzenden druk en is dus alles weg. =_=
Muisje

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2010-06-09, 9:30 am

Daarom altijd ctrl a en ctrl c voor dat je op verzenden drukt Wink Doe ik wel ondertussen.
holyvirus

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-06-09, 9:56 am

Was ik deze keer vergeten. Ik klikte eerst ook op voorbeeld. XD
Muisje

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2010-06-10, 1:31 am

Ik ben vandaag niet vooruit te branden op het werk -___-, wil naar huis.
maankatje2000

Back to top Go down

Post by brigitte on 2010-06-10, 1:36 am

Balen maankatje. succes met de laatste uurtjes.
brigitte

View user profile

Back to top Go down

Post by Deredere on 2010-06-10, 1:38 am

Helaas ik ben al thuis maar heb ook moeite te doen wat ik moet doen.
Probeerd ergens wat motivatie vandaan te vissen. albino
Wat om op te fleuren

sunny
flower flower flower flower flower flower flower flower
Deredere

View user profile

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2010-06-10, 1:43 am

Die bloemetjes doen me goed ^__^. Ik zit namelijk alleen op kantoor en de telefoon is let wel nog geen een keer gegaan vandaag. Als je met twee vingers in je neus zit, gaat de tijd erg langzaam.
maankatje2000

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-06-10, 2:09 am

Ik heb vanochtend het naveltje van mijn groene Issa Moriko weggeschuurd. Het was iets waar ik al langer over zat te denken, want op het voorhoofd zit precies eenzelfde vormpje met swirly-teken en het leek net alsof er een navel op zijn voorhoofd zat. XD
Mijn oranje Issa Moriko laat ik gewoon zoals ze is, want die face-up (of body-up XD ) heeft me de nodige moeite gekost.

Misschien dat ik nog oortjes aan mijn groene Issa ga modden.
Muisje

Back to top Go down

Post by Silk on 2010-06-10, 2:17 am

Raouken wrote:
Muisje wrote:

Ja een achtertuin, en een balkon ^_^ Het is naast Marijke(Lapino)en 2 huisjes van Anne(Hasel)vandaan XDD En het heeft een super mooie, best wel grote zolder die ik als atelier ga gebruiken, plus nog 2 kamers, keuken, mooie badkamer, wc, en kastruimte onder de trap <3 De muren en vloer waren net gedaan en mag ik voor noppes overnemen, hoef alleen de trap te verven en dan kan ik er zo in! *kan niet wachten*

Stofjes ruil meet klinkt als een goed idee btw XD Ik ga toch ook een hoop stuff wegdoen omdat ik nou ga verhuizen, heb ook al een zak vol doll kleding uitgezocht die voor een habbekrats weg mag/geruild kan worden..

Oh, dat klinkt heel cool! Nu wil ik ook...

Heb vandaag uitgerekend hoeveel recht op huurtoeslag ik heb en ineens blijkt dat er veel meer huisjes zijn die ik zou kunnen betalen (en dat met maar 2 dagen in de week - betaald - werken... wie had dat gedacht)
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Wish on 2010-06-10, 4:14 am

Bwurgh, ben kapot >.<
Vandaag een hele middag bezig geweest met scheeltjes met pareltjes een paar meter op te schuiven en morgen begint het echte werk dan nog maar. Superveel bakken van die parels komen terug van de winkels en moeten terug in de rekken. Nou, wij kunnen dus sorteren he. Er zit wel wat logica in de plaatsing van de bakjes, maar zoveel nu ook weer niet :s gaat nog wel een week of 3-4 duren denkik
Wish

View user profile

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2010-06-10, 4:36 am

@wish: Veel succes met verslepen morgen wish. Maar wat voor soort parels zijn het dan?

Nu mijn wat lollig verhaaltje: In februari had ik een Giratina Origin Forme Boekenlegger™️ besteld bij Nintendo van een paar sterrenpunten die toch binnenkort zou vervallen. Als ik na 8 weken niet mijn Giratina Origin Forme Boekenlegger™️ zou ontvangen, dan kon ik beter snel contact op nemen met Nintendo helpdesk. Nou goed ik wachten en totaal vergeten dat Giratina Origin Forme Boekenlegger™️ er aan zou komen. Dus na ongeveer.... 4 maanden dacht ik weer aan mijn Giratina Origin Forme Boekenlegger™️. Ik contact opnemen met Nintendo helpdesk waar mijn Giratina Origin Forme Boekenlegger™️ blijft.
Net een reactie terug van Nintendo helpdesk over mijn Giratina Origin Forme Boekenlegger™️ Ze hadden contact opgenomen met de hoofdkantoor om weer een nieuwe Giratina Origin Forme Boekenlegger™️ naar me toe te sturen. Nou ik ben benieuw of de Giratina Origin Forme Boekenlegger™️ nog zal verschijnen.

Korte versie: Ik wacht op een plastic boekenlegger XD
holyvirus

View user profile

Back to top Go down

Post by Wish on 2010-06-10, 6:03 am

hehe xD

De parels zijn van Gutermann, zo'n 500 verschillende types xD
Wish

View user profile

Back to top Go down

Post by Raouken on 2010-06-10, 6:12 am

Silk wrote:
Raouken wrote:
Muisje wrote:

Oh, dat klinkt heel cool! Nu wil ik ook...

Heb vandaag uitgerekend hoeveel recht op huurtoeslag ik heb en ineens blijkt dat er veel meer huisjes zijn die ik zou kunnen betalen (en dat met maar 2 dagen in de week - betaald - werken... wie had dat gedacht)

Hehe, je bent sowieso uitgenodigd voor housewarming meet, duuuus xD Ik krijg ook huurtoeslag..een tientje per maand =.=;; heb maar gezegd dat ze dat maar moeten laten en ik het achteraf wel kijk of ik het mocht krijgen(voor het geval dat ik randomly te veel verdien), bovendien is de huur toch behoorlijk laag XD

Nog 20 dagen!

*gaat verder met aan Dolliverse dingen voor op de stand/kostuumwedstrijd naaien* waarom doe ik deze dingen altijd last minute?
Raouken

View user profile

Back to top Go down

Post by Deredere on 2010-06-10, 8:36 am

PFFFFFFFFFFF je kunt me opdwijlen.
De dansles was niet te harden zo heet en benauwd.
De hele spiegel besloeg op een gegeven moment.
Deredere

View user profile

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2010-06-10, 4:59 pm

Klinkt echt cool raouken!
Nu wil ik ook weer naar friesland verhuizen.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 30

View user profile http://jointedlove.nl

Back to top Go down

Post by Hasel on 2010-06-10, 6:31 pm

Kom ook hierheen! je inschrijven is gratis en de wachttijd is ongeveer 9 maanden! Wink
Hasel

Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 2009-11-19

View user profile http://www.annevanstormbroek.nl

Back to top Go down

Post by Raouken on 2010-06-11, 5:20 am

Jaahhh Chaos! XD Fryslan boppe!

*is druk bezig met entry voor de kostuumwedstrijd op Dolliverse* heb de eerste outfit nu af, nu nog handwerk aan de tweede. Gawd, Kahlen is er zo vreselijk pretty en arrogant in! *___* *wil foto's spammn maar dat mag niet xD*
Raouken

View user profile

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2010-06-11, 5:32 am

had me tijdje terug al ingeschreven voor huizen in Fryslan, maar omdat het werkaanbod daar toch wat lager is voor kinderdagverblijven heb ik het toch maar niet gedaan.
Wil eerst een rijbewijs, dan ga ik wellicht een baan zoeken in Friesland, alvorens een huisje te zoeken daar.
Althans... ALS ik het zou doen en ik zeg niet dat ik het doe, maar klinkt wel aantrekkelijk.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by Silk on 2010-06-11, 9:01 pm

Urrrggghhh... Breakaway '05 = too prettyyyy....

[EDIT] Jullie met je Fryslan... Achterhoek FTW. Wink
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Mari-chan on 2010-06-12, 12:40 am

Eeehh... ik wil ooook! Fryslan is mooi Smile en daar heb je tenminste nog niet van die vervelende onderburen die soms hun muziek te hard zetten*stampt nog net niet hard op de vloer omdat ze beschaafd is). Maar ik denk dat mijn vriend niet zal willen verhuizen, en gezien ik 'm nog heel lang niet kwijt wil... Maar! Chaos en ik hebben 'm nu wel zo ver gekregen dat ie bij 't forum zit! Whoopdeedoo!
Mari-chan

Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 2009-11-08

View user profile http://lei-lei-mitai.deviantart.com

Back to top Go down

Post by Silk on 2010-06-12, 2:31 am

Net bij de opticien langsgeweest om m'n ogen weer eens op te meten, zegt 'ie dat ik waarschijnlijk een prisma nodig heb. En hier dacht ik dat ik gewoon altijd een stuntel was...
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2010-06-12, 6:19 am

AND I WILL TORTURE HIM WITH MY ADMIN SKILLS IF HE DOESN"T BEEHIVE!
MWHAHAHHAA

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by Wish on 2010-06-12, 8:38 pm

*pats Chaos* good girl!!
Wish

View user profile

Back to top Go down

Post by Mari-chan on 2010-06-12, 11:10 pm

Rustig Chaos, kijk hier! *houdt 'n beker chocomel voor Chaos' neus om 'r kalm te krijgen* Kijk? Chocomel! Chocomel roept om gedronken te worden! Het komt allemaal goed Smile
Mari-chan

Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 2009-11-08

View user profile http://lei-lei-mitai.deviantart.com

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2010-06-12, 11:53 pm

*drinkt rustig Chocomel*

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by Wish on 2010-06-13, 12:35 am

Hehe xD
Ziezo, Lynxx' (ofwel zaphods) lichaam even uit elkaar gehaald om schoon te maken >.< wat een rommel altijd xD Hotglueresten, vieze vlekken, maar nu is ze terug redelijk schoon. Behalve de belachelijk ongelijke vergeling >.>
Straks nog hotglue-en (of morgen, als ze vandaag nog niet helemaal droog zou raken, maar wss vandaag dus) en binnenkort eens zoeken naar dat spul dat vergeling kan wegwerken ... het is echt erg >.<
Wish

View user profile

Back to top Go down

Post by Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 1 of 20 1, 2, 3 ... 10 ... 20  Next

View previous topic View next topic Back to top