Lieve Lotte! (shout)

Page 3 of 20 Previous  1, 2, 3, 4 ... 11 ... 20  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Lieve Lotte! (shout)

Post by maankatje2000 on 2010-06-20, 7:47 pm

@brigitte: Ik hoop dat je hand al wat minder pijn doet.

Ik begin er sterk de balen van te krijgen dit weekend. Mijn achternaam is Van der Sloot en je weet het al <___<.
Ik krijg regelmatig emailtjes over Joran, zelfs dreigmail terwijl die gast niet eens familie van mij is. Met buurman gepraat, politieagent en hij heeft de emailadressen meegenomen maar ja weet niet of het iets oplevert.
Nu moest ik afgelopen vrijdag naar de tandarts, zit je in de wachtkamer en word je omgeroepen met je naam. Loop ik langs een groep jongens die daar zitten te wachten ook en hoor ik ze zeggen dat is die slet van Joran....
Dus mijn bloed kookt maar omdat mijn moeder er ook is zeg ik niks. Zat wel in de stoel van de tandarts witheet.

Ik haat het om dezelfde achternaam te hebben, kan niet wachten tot aanstaande vrijdag op de bordspellenavond als mijn vrienden er weer grappen over maken =____=.
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 37

View user profile http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Post by brigitte on 2010-06-20, 7:57 pm

@ maankatje ja het is weer na een half uur gezakt qua pijn en het is ook niet meer rood. Over je achternaam. dat is echt heel vervelend. familie of niet jij bent niet verantwoordelijk voor zijn daden. ik hoop dat de politie iets doet. Ik snap dat ze het erg vinden wat joran gedaan heeft maar dat betekend niet dat ze zomaar mensen die van der sloot heten mogen gaan bedreigen omdat ze misschien familie zijn. Hopenlijk laten mensen je snel met rust.
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 36

View user profile

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2010-06-20, 7:59 pm

@brigitte: ik hoop het ook >__<

Oh ja en mijn 2de character van een MMORPG is gejat door iemand met een keylogger ofzo. Mijn vriend en ik hebben 2 maanden gewerkt aan haar en nu is waarschijnlijk alles weg =____=, ik hoop dat ik mijn creditcard eraf kan krijgen.
maankatje2000

Back to top Go down

Post by Rosered on 2010-06-20, 8:01 pm

Wat vervelend. :S
Mensen zijn vaak ook wel kortzichtig. Ze horen dan iets, trekken meteen conclusies en dan krijg je zulke nergens op slaande uitspraken.

De zoon van een vrouw op mijn werk heet Joran. Als ze die naam uitspreekt denken mensen in eerste instantie meteen aan die crimineel.

De meeste criminelen worden toch meestal niet bij hun achternaam genoemd? Dan zou het bijvoorbeeld Joran van der S. zijn.
Rosered

Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 2009-11-12
Leeftijd : 31

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-06-20, 8:10 pm

In de Nederlandse berichtgeving mag je een verdachte niet bij de volledige naam noemen, maar in het buitenland zit dat anders. Dus wanneer mensen hier in Nederland lezen over Piet X staat zijn naam vol uitgeschreven in buitenlandse kranten.
Waarom dat bij Joran van der Sloot anders is, weet ik niet. Misschien omdat het te absurd zou zijn om zijn naam in te korten als de buitenlandse pers bol van zijn volledige naam staat.

Het bed is trouwens geleverd, maar het dekbed, de kussens en de overtrek niet, want die zouden al door ons in de winkel opgehaald zijn. Dus niet. Dacht ik zo naar mijn werk te kunnen om kei hard te gaan werken, mag ik naar Kanaleneiland, want in de winkel neemt niemand de telefoon op. =_=
Muisje

Aantal berichten : 3208
Leeftijd : 34

View user profile http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2010-06-20, 8:11 pm

Ja maar die oen is zo vaak in de publiciteit geweest dat hij gewoon met achternaam genoemd wordt =__=.
maankatje2000

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-06-20, 8:17 pm

@ Maankatje: Wat vervelend zeg hoe die mensen dan tegen jou toen! Wat Brigitte zegt, familie of niet, jij bent niet verantwoordelijk voor zijn daden. Waarom andere mensen dat niet inzien is me dan een raadsel...
En ook balen van je MMORPG character!
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Leeftijd : 29

View user profile http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Post by Silk on 2010-06-20, 8:22 pm

Het had in het geval van Joran weinig nut om zijn achternaam af te korten, omdat iedereen dit toch al wist. Gebeurt vaker met criminelen die heel erg in de publiciteit zijn geweest (Volkert van de 'G', iemand?). Dan heeft het weinig nut om nog te doen alsof.

Maar wat vervelend voor je, Maankatje. Zelfs al was het je broer dan zouden mensen je nog niet moeten aanvallen. Jij hebt het toch niet gedaan?
Silk

Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 2010-05-07

View user profile

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2010-06-20, 9:24 pm

Volgens mij is de achternaam weghouden alleen weggelegd voor criminelen die wat gepleegd hebben in Nederland zelf. En Joran valt dus erbuiten.

Jeetje Maankatje, dat is echt vervelend. Hopelijk kan de politie wat met de dreigbrieven doen. Maar dat kortzichtige heid komt helaas te vaak voor =.= b.v. Na de aanrijding op Koninginnedag in Apeldoorn, kon je ook wel fluiten om veilig in een Suzuki Swift te rijden. >.> en er zijn wel meer van dit soort dingen. Je kan merken dat bij de massa het logisch nadenken uit is gezet.
holyvirus

Aantal berichten : 693
Registratiedatum : 2009-11-06
Leeftijd : 38

View user profile

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2010-06-20, 11:00 pm

@iedereen: tja een aantal mensen is enorm kortzichtig wanneer het om zaken gaat als Joran. Ze denken dat iedereen die dezelfde achternaam heeft iets met hem te maken heeft :/, moet er niet aandenken wat de mensen hebben gedaan met iedereen die Adolf heette toen in die tijd Mad.

Goed nieuws deze ochtend: Mijn account is gelocked, nu even een kopie paspoort emailen en ik krijg haar terug. Nu maar hopen dat ze niet al mijn spullen gestolen hebben. Mijn main account is meer waard, als ze die hadden gehacked had ik echt een potje gejanked.
maankatje2000

Back to top Go down

Post by brigitte on 2010-06-20, 11:36 pm

fijn je account hebt kunnen laten locken. hopenlijk mis je niet al te veel.
brigitte

View user profile

Back to top Go down

Post by Silk on 2010-06-21, 12:57 am

maankatje2000 wrote:@iedereen: tja een aantal mensen is enorm kortzichtig wanneer het om zaken gaat als Joran. Ze denken dat iedereen die dezelfde achternaam heeft iets met hem te maken heeft :/, moet er niet aandenken wat de mensen hebben gedaan met iedereen die Adolf heette toen in die tijd Mad.

Mijn opa heette Adolf en heeft er geen problemen mee gehad. En ondanks dat mijn grootvader overduidelijk anti-nazi was en je het gebrek aan lomp gedrag hieraan kan 'wijten', denk dat soort kortzichtigheid iets is van de laatste tijd. Net wat HV zegt: logisch nadenken is uitgezet.
Ik denk dat het voor een deel ook voortkomt uit angst. Mensen zijn een stuk panischer (en argwanender) geworden. Suzuki Swift = mogelijke tweede aanslag, man die schreeuwt tijdens dodenherdenking = mogelijke aanslag, Van der Sloot = familie van Joran = iemand die medeschuldig is aan moord en verdwijning.

Vreemd eigenlijk, want Nederland is nog steeds een van de veiligste landen ter wereld. Maar ja, een mens lijdt het meest...
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2010-06-21, 2:17 am

Silk wrote:

Mijn opa heette Adolf en heeft er geen problemen mee gehad. En ondanks dat mijn grootvader overduidelijk anti-nazi was en je het gebrek aan lomp gedrag hieraan kan 'wijten', denk dat soort kortzichtigheid iets is van de laatste tijd. Net wat HV zegt: logisch nadenken is uitgezet.
Ik denk dat het voor een deel ook voortkomt uit angst. Mensen zijn een stuk panischer (en argwanender) geworden. Suzuki Swift = mogelijke tweede aanslag, man die schreeuwt tijdens dodenherdenking = mogelijke aanslag, Van der Sloot = familie van Joran = iemand die medeschuldig is aan moord en verdwijning.

Vreemd eigenlijk, want Nederland is nog steeds een van de veiligste landen ter wereld. Maar ja, een mens lijdt het meest...

Ik ben bang dat we naar het Amerikaanse panic-systeem gaan. Die maken nl van elke mug een olifant.
maankatje2000

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2010-06-21, 2:53 am

Ja, waar is de Hollandse nuchterheid gebleven?
holyvirus

View user profile

Back to top Go down

Post by Silk on 2010-06-21, 3:05 am

holyvirus wrote:Ja, waar is de Hollandse nuchterheid gebleven?

Verdwenen door alle media-sensatie en bangpraterij. Als via actualiteitenprogramma's maar lang en vaak genoeg wordt gezegd dat er iets ergs staat te gebeuren, dan maakt het niet uit of dit ook daadwerkelijk gebeurd, men gaat er toch naar leven.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-06-21, 6:08 am

Vroegâh, toen men nog de hoed af nam als er een heer of dame langs liep, respect had voor ouderen en netjes alstublieft en dankuwel zei. Ik ben blij dat ik geen TV ontvangst meer heb en niet dagelijks bestookt wordt met media-sensatie. (De TV is na 2 jaar nog steeds niet fatsoenlijk met het ontvangstkastje aangesloten en ik mis het ook niet.)
Muisje

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2010-06-21, 4:41 pm

Laatst had ik het nog met iemand over veiligheid en dat het vandaag de dag onveiliger zou zijn.
Mijn standpunt was niet dat het onveiliger was (juist veiliger) maar de berichtgeving veel sneller is. Je hoort nu binnen enkele seconden over een moord in Amerika (of Peru) of een natuurramp in plaats van dagen/weken/maanden waardoor je veel meer hoort op korte tijd.
Vroegâh was je wereld net zo groot als je op een dag kon reizen, daarbuiten was heel ver van je bed, tegenwoordig is alles wat gebeurt aan de andere kant van de wereld een stuk dichterbij.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 30

View user profile http://jointedlove.nl

Back to top Go down

Post by brigitte on 2010-06-21, 7:51 pm

Ik ben blij dat ik alleen kinderseries kijk. soms kijk ik savonds wel eens tv en dan zie je ook wel eens spotjes van wat te doen bij een mogelijke teroristische aanslag. Ok ik weet dat er gekken in de wereld rond lopen die zichzelf graag opblazen en daarbij zo veel mogelijk mee willen nemen, maar volgens mij zijn we niet in oorlog en zo ver ik weet gebeurd dat vaak alleen als je in oorlog bent of als jou land een ander land onderdrukt. Dus tenzij ik iets gemist heb en nederland zich daar wel schuldig aan maakt, snap ik niet waarom we bang moeten zijn voor een aanslag.
brigitte

View user profile

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-06-21, 8:08 pm

Ik denk inderdaad dat de media wel een grote rol speelt met de huidige paniekreacties op de mensenmassa.
Continu staan er in de krant en tv allerlei erge berichten; dan weer een moord, dan weer iemand die een kinderschool is binnen geweest en ging schieten, dan weer een leerling op een middelbare school die gaat schieten, etc etc.
Daardoor komt denk ik ook een algemeen onveilig gevoel.

Zelf kijk ik geen journaal nu ik op mezelf woon en ik lees geen kranten. En ik vind het zelf een stuk fijner nu, zonder constant al die hysterie berichten.

Maar goed, aan de andere kant vind ik het ook vandaag de dag een stuk onveiliger dan vroeger. Maar dan vooral op een kleinschalige manier. 's avonds op straat lopen, groepjes jongens/jongeren die dreigend doen, en regelmatig ook overlast veroorzaken...
Maar bang voor een aanslag (al dan niet terroristisch) of iets dergelijks, daar ben ik niet bang voor.
VelvetBat

Back to top Go down

Post by Silk on 2010-06-22, 3:07 am

Jongens, even een ernstig filmpje tonen om jullie te waarschuwen tegen de verslavende werking van Civilization.

klik

Je kan nu niet meer zeggen dat je het niet wist...
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by brigitte on 2010-06-22, 3:53 am

Het ziet er wel mooi uit. zelf zou ik het spel niet spelen. hoorde iets van strategies en dat zijn dus spellen waar ik binnen 5 minuten vast loop. maar het ziet er zeker mooi uit.
brigitte

View user profile

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2010-06-22, 4:03 am

omg een facebook versie Very Happy
Civ is echt een spel, dat je snel onder de knie hebt (en eigenlijk geen idee heb hoe alles werkt, maar hey het werkt) en vervolgens steeds meer wil gaan spelen. Het is op zo veel mogelijke manieren te spelen. Mijn man heeft deel 2 toen heel veel gespeeld. Daarna vond hij de vervolg delen wat minder.

Ik heb op een lanparty de colonisatie versie gespeeld. Dat is best leuk om met een groep mensen te doen. Ik had ook geen idee hoe en wat dus ik deed maar wat (liep ook nog erg voor op de rest) terwijl anderen allerlei strategieën uitwerkten.
holyvirus

View user profile

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2010-06-22, 6:52 am

Civilization heeft me gelukkig nooit aangetrokken.

Het zielige... er zijn dus echt gameverslaafden.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by Silk on 2010-06-22, 7:53 am

"Now I can spend time with my wife and two beautiful children."

"We have three children."

*Akward silence*

en:

"SIX MONTHS"

*hysterisch gelach meteen gevolgd door hysterisch gehuil*

vond ik toch wel de twee leukste stukken van dit filmpje.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Deredere on 2010-06-22, 9:42 am

Yeahhhhh Nieuws gehad van Randstad Nieuw Zeeland (ja echt een uitzendbureau) Dat het contakt persoon van ons vind dat we naar NZ moeten komen omdat dat ons de allerbeste kans gaat geven om een baan te krijgen voor mijn man. De 2 bedrijven die interesse hadden, hebben dat nog steeds maar het is voor hun te moeilijk om hem aan te nemen zonder hem echt gezien te hebben. En er is nog een bedrijf met interesse en die wil ook alleen een job intervieuw doen als hij langs kan komen. Dus we gaan zoals het er nu uitziet in September naar NZ.bounce bounce
Hopelijk is kataklopje er dan al...
Deredere

Aantal berichten : 607

View user profile

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-06-22, 7:38 pm

Dat is snel zeg, September al! Maar wel fijn dat er al een paar bedrijven dan geinteresseerd zijn in je man. Ik kan me ook wel voorstellen voor zo'n bedrijf dat je liever iemand aanneemt als je die in het echt gezien hebt.

En ik duim voor je mee dat je paard dan al binnen is! Very Happy
VelvetBat

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2010-06-22, 7:44 pm

dat is leuk dere, hopelijk is je paard er dan al
maankatje2000

Back to top Go down

Post by Wish on 2010-06-22, 7:46 pm

Nice ^^
Ik begrijp het vanaf het standpunt vanaf het bedrijf wel dat ze hun mogelijke kandidaten graag in het echt ontmoeten. Een webcaminterview is niet hetzelfde als tegenover iemand zitten. Gedrag kan dus makkelijk gemanipuleerd worden.
Veel geluk in elk geval! Very Happy
Wish

Aantal berichten : 976

View user profile

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2010-06-22, 8:10 pm

Omg zo snel ineens!
Ik ben echt mega jaloers!

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-06-22, 9:28 pm

Inderdaad snel, maar wel mooi dat je niet meer hoeft te wachten op antwoord wanneer je weg kan. Nog een bonus: wanneer hier net de zomer is afgelopen, begint daar de lente. Wink
Muisje

Back to top Go down

Post by Deredere on 2010-06-22, 9:40 pm

Jaa ik ga gewoon nog even extra genieten van mooi weer...lol
Vind het heel spannend allemaal maar ik ben blij dat er nu weer wat beweging in zit. Ik hoop echt dat ze hem aan nemen. En het is ook wel fijn om NZ eerst te gaan zien. Wie weet vinden we het maar niets...
Alleen nog oppas voor onze poes regelen dat is weer wat lastiger.
Het wordt 2 of 3 weken sollicitatie vakantie....lol En dan kijken of hij aangenomen wordt en dan duurt het nog max 3 maanden gokken we voordat we er echt permanent heen kunnen.
Deredere

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-06-25, 12:58 am

Vandaag heb ik kennis gemaakt met Kastje en Muur. Nu heb ik een kluitje in mijn handen en ik heb het idee dat ik straks riet ga zien. Centralisatie van de IT afdeling is heel erg kostenbesparend. =_=
Muisje

Back to top Go down

Post by Wish on 2010-06-27, 1:21 am

Wow, nooit geweten dat ik zo snel alles kon gekuist krijgen op mn eentje. Als tim erbij is, zijn we na 4u nog altijd bezig. Ik ben sinds ik opstond (halfelf) naar de bakker geweest, afgestofd, gestofzuigd, met nat gekuisd, 3 wasmachines gedaan en wat opgeruimd.

Nu nog de strijk, maar die kan wel even wachten... eerst alles droog hebben, kan ik in 1 trek doorwerken.
Voor het eerst sinds ik en tim hier samen wonen hebben we geen vuile was in de wasmand liggen :p komt ervan als ik zo een paar zielige groene kledingstukken heb die nergens mee samen gewassen kunnen worden xD

edit; ojah, ook twee grote afwasbeurten gedaan >.> Tim wast normaal af maar "vergeet" het wel eens, wat echt om te rotten is als ie 4 dagen weg is!!!
Misschien moet ik al maar aan een lijstje werken dat ie kan doen als hij 4 dagen thuis is Twisted Evil
Wish

View user profile

Back to top Go down

Post by Deredere on 2010-06-27, 2:22 am

AAAAAAAAAAAAHhhhhhhhhhhhhhh vraagje Domuya's D-1 Flexi Fashion zijn hopelijk niet een van die dolls die niet op DOA mogen?
Deredere

View user profile

Back to top Go down

Post by Wish on 2010-06-27, 2:28 am

http://www.denofangels.com/forums/showthread.php?42407-Criteria-for-Dolls-quot-On-Topic-quot-for-DoA-%28Updated-7-7-08%29

Hier een topic met criteria en links naar offtopic dolls. Ik zie die Dumoya er nergens bijstaan.

Je laat me weten als je besteld he Wink
Wish

View user profile

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2010-06-27, 2:38 am

@Wish: Hopelijk leert Tim een paar schoonmaak trukje van je. Wink
@Deredere: Geen idee, als het niet in het offtopic lijst staat, dan mag het vast wel.

Vanavond ga ik naar een vrijgezellenfeestDinee van een vriendenstelletje. De bruidegom to be ken ik al vanaf de middelbare school.
Ik was ook nog uitgenodigd voor het vrijgezellenfeest van de bruid to be, maar ik krijg geen reactie van de organisator op het laatste moment. Dus ik weet niet waar en hoelaat het is :/ Organisatorisch heeft het nog wat haken en ogen aan. Mijn man klaagde ook al steen en been over de geweldige communicatie XD
Ik heb ondertussen maar laten weten dat ik alleen 's avonds ga. Dan heb ik verder nog wat aan de middag. Nu nog uitzoeken waar het restaurant is XD
holyvirus

View user profile

Back to top Go down

Post by Deredere on 2010-06-27, 2:47 am

Staat er niet bij dus wel cool als lichaam voor mijn MSD hoofdje
Deredere

View user profile

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-06-28, 1:04 am

Deredere wrote:AAAAAAAAAAAAHhhhhhhhhhhhhhh vraagje Domuya's D-1 Flexi Fashion zijn hopelijk niet een van die dolls die niet op DOA mogen?

D'r staat me ook iets van bij dat ik op DoA enkele topics ben tegen gekomen over die lijn, dus bij mijn weten zijn ze gewoon geaccepteerd op DoA.
VelvetBat

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2010-06-28, 1:42 am

Ik heb mijn character terug van de MMO cheers
maar ze hebben haar op mijn kosten naar een andere server verhuist, kost $25 =___=. Iig de account is frozen en word hersteld naar haar orginele staat op de juiste server binnen een week.

Schijthackers, ze hebben haar helemaal kaal geplukt ; ;.
maankatje2000

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-06-28, 4:58 am

Dat is rot. Naast gehackte accounts, lijkt me het me erg vervelend om gekey-logt te worden. Ze zijn er niet met andere gevoelige gegevens vandoor gegaan?
Muisje

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2010-06-28, 5:26 am

@maankatje: Hopelijk trekken ze alles weer recht. Is het toevallig WOW? Ik hoorde dat je weer je spullen terug kon krijgen via een gm als je account is gehackt. In het begin van het spel deden ze wel moeilijk over. Een van mijn ouwe guildies was haar spullen kwijt door de hackers (tier set weg) en ze kreeg een keer wel haar pants terug (XD) Geen idee of ze toen de rest ook terug kreeg. Ik was alleen getuige bij de pants Razz De GM was helaas onzichtbaar voor de rest behalve voor haar :/

Pff het is nu echt warm binnens huis, terwijl buiten gewoon lekker weer is. Maar ik moet nog door een aantal tutorials heen banjeren en daarna 3D modeleren :/ En lekker rustig nu met het voetbal. Razz
holyvirus

View user profile

Back to top Go down

Post by brigitte on 2010-06-28, 5:54 am

Fijn dat je het terug krijgt. hopenlijk krijg je alles terug. wel minder dat ze op jou kosten verhuisd hebben.
brigitte

View user profile

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2010-06-28, 7:47 am

nee gelukkig niet aan mijn creditcard gegevens geweest, ik heb mijn accounts nagekeken.

Ik speel Final Fantasy 11 online, daar is een van mijn accounts gestolen. Ik speel ook WoW maar die wil niemand hebben lol. Ze resetten mijn account nu terug naar de datum waar ik het laatst heb gebruikt, das dus de 18e. Je krijgt dus alles terug, ook de dure spullen. Vind het gewoon niet cool dat iemand aan mijn spullen is geweest. Heb voor deze account maar ook een security token besteld om dit te voorkomen voor de toekomst.
maankatje2000

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2010-06-29, 12:24 am

Fijn dat je je karakter toch weer terug krijgt, met spulletjes inclusief. Maar wel balen dat het gebeurd is, dat lijkt me ook zeker geen fijn (en veilig) gevoel online.
VelvetBat

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2010-06-29, 12:29 am

het is net als bij inbraak, als iemand aan je spullen komt is het zeker niet tof Sad
maankatje2000

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2010-06-29, 1:57 am

Nee dat is het zeker niet Sad Ook al zijn het maar virtuele spullen (en eigendom van het gamebedrijf) het voelt wel aan als je eigen goed.
holyvirus

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-06-29, 3:12 am

Ik loop even flink te balen. Omdat de boel op mijn werk "apart" geregeld is, moeten de kosten die worden gemaakt om mensen met een beperking te ondersteunen betaald worden uit onderzoekspotjes. Ik snap dus niet hoe die regeling ooit ingesteld is, want een deel van het onderzoeksgeld is verzameld door middel van collectes en privédonaties door patiëntenorganisaties en goede doelen.
Als een van mijn collega's door rugklachten een andere stoel nodig heeft, moet in theorie iemand die geld in bijvoorbeeld een astmafonds-collectebus gooit daarvoor betalen.

Daarnaast heeft mijn promotor een groot deel van het onderzoeksgeld dat beschikbaar is voor het onderwerp waar ik ook onderzoek naar doe al aan het onderzoek van mijn collega's gegeven, dus er is al weinig geld voor mij om mijn werk mee te doen. =_=
Ik moet maar even een kostenplaatje opvragen, om te kijken hoe erg de schade zal zijn.
Muisje

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2010-06-30, 10:31 pm

balen muisje =(

Maandag vertrekken Ryan en ik voor 4 dagen naar Berlijn om even weg te zijn van de verbouwing. Ze zijn bijna met de grofbouw klaar, en binnenkort wordt de binnenwand weggetikt om het allemaal met elkaar te verbinden.

Ik merk aan Ryan dat hij er moeite mee heeft dat dit waarschijnlijk onze laatste lange zomer samen wordt. Volgend jaar studeert hij af en dan mag hij 'lekker' gaan werken. Hij twijfelt sterk om naar Nederland te komen terwijl hij twee jaar geleden niet eens wilde emigreren. Mij maakt het niet uit op zich. Ik wil vestigen waar hij is, nadat ik mijn Bachelor gehaald heb.
Heb hem gezegd maar te genieten van zijn zomer hier nu, heeft nog 2 maanden voordat hij terug moet. Zorgen maken om later kan nog wel wachten.
maankatje2000

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2010-06-30, 10:38 pm

Lange afstandsrelaties zijn al moeilijk maar helemaal als je in een ander land woont.
Hoelang nog voor je je bachelor gehaald heb? En ga jij dan naar Amerika?

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by Silk on 2010-06-30, 10:52 pm

Lastige situatie hoor, Maankatje. Ik kan me voorstellen dat hij (en jij) er moeite mee heeft en het moeilijk is te genieten van een vakantie die vroeg of laat toch eindigt.

Bestaat er de mogelijkheid dat hij in Nederland werk kan vinden? En wat Chaos al vroeg: duurt het nog lang voor je je bachelor haalt?
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 3 of 20 Previous  1, 2, 3, 4 ... 11 ... 20  Next

View previous topic View next topic Back to top