Lieve Lotte! (shout)

Page 5 of 20 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 20  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Lieve Lotte! (shout)

Post by tha_queen_of_chaos on 2010-07-07, 10:45 am

Oeh Muis, Ik hou van vers gebakken brood.
Had op mijn werk wat recepten uit de libelle overgeschreven, staan ook altijd wel wat lekkere dingen. (heb uit eentje geschuurd, maar waren allemaal chocolade dingen en ga ze niet allemaal overschrijven, plus de libelle viel toch al uit elkaar)

@ Silk: Ben benieuwd. Groothandels hebben soms ook van die weegschalen.

Heb last Airbender gekeken. Begin is bagger, veel te snel waardoor het meer een samenvatting van een film leek, maar de tweede helft was echt een stuk beter. Hij valt na die verschrikkelijke revieuws echt een stuk mee.
Alleen jammer dat ze de humor vna de serie volledig weg gelaten hebben.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 30

View user profile http://jointedlove.nl

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-07-07, 7:40 pm

Ik had zo het idee dat de special effects en de vechtscenes het kijken waard zijn. Gisteren heb ik de verzamelbox van de tekenfilmserie besteld, zodat ik de serie een keer kan afkijken. XD
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 34

View user profile http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2010-07-07, 8:27 pm

Ja, effects en vechtsscene's zijn awesome, maar ook de sets en kostuums zijn het kijken al waard.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-07-07, 9:10 pm

Mijn vriend is niet zo blij met mijn bananenrozijnenbroodcreatie, maar mijn konijn juist wel. XD
Muisje

Back to top Go down

Post by Silk on 2010-07-07, 10:24 pm

Ik baal verschrikkelijk. Vandaag is onze art director (die tevens de game test waar ik op dit moment halve tijd in aan het werk ben) voor de zoveelste keer bij me gekomen om aanwijzingen te geven hoe het verhaal dat ik schrijf beter verteld kan worden. Het gaat hier niet om kleine dingen, maar echt fundamentele fouten in de opbouw, of reacties van personages die - gezien de situatie waar ze zich in bevinden - compleet achterwege gelaten zijn.

Als iemand die geen schrijver is me hier op moet wijzen, voel ik me een onbenul.

En ik weet best dat ik beter kan (dit heb ik al eerder bewezen). Probleem is gewoon dat ik tot nu toe niet eens de tijd heb gehad om de game te testen en te zien hoe het verhaal overkomt, of simpelweg de tekst goed door te lezen om het te herschrijven. Het enige wat ik tot nu toe heb gedaan is als een idioot ervoor zorgen dat alle scenes AF komen.

9 dagen voor een script van een uur is gewoon veel te weinig. (dat wist ik al, maar ik had niet gedacht ik me hierdoor ook enorm incompetent zou gaan voelen)

[/rant]
Silk

Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 2010-05-07

View user profile

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2010-07-08, 12:27 am

Onder druk kunnen zelfs de beste schrijvers dingen vergeten. Ook fundamentele dingen.
Bij de meeste games zijn ze maanden bezig alleen al met het verhaal!
Voel je niet incompetent!

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by Wish on 2010-07-08, 4:59 am

Spicy noodles are spicy indeed... *staat lichtjes in brand*
Wish

Aantal berichten : 976
Leeftijd : 29

View user profile

Back to top Go down

Post by brigitte on 2010-07-08, 6:23 am

silk onder druk schrijven is vragen om fouten. Het kon dus de beste overkomen.

geeft een glas water aan wish.

heeft een zwembad in de tuin met een doorsnede van 3 meter. helaas zal het ff duren voor hij redelijk vol is. En vandaag is mijn tuinmeubel aangekomen wass een heel karwei om hem op de plaats te krijgen, maar het was het zo waard. (tafel met doorsnede van 1,5 m die voor de deur neer werd gezet en die we achterom moesten brengen en dat terwijl de poort en deel van de straat in de volle zon staat.)
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 36

View user profile

Back to top Go down

Post by Wish on 2010-07-08, 6:27 pm

Mmmmm, zwembad :p Ik heb niet eens een eigen tuin! xD Ik moet er een delen met alle andere 30 appartementen (dus ik zit er niet zoveel)

(Post-wagentje reed net voorbij >.< )

ugh, al een uur wakker, stomme mug! Normaal word ik inderdaad zo vroeg wakker om te gaan werken maar vandaag moet ik niet werken!
Straks maar wat kuisen en dan naar de kringloopwinkel :p
Wish

View user profile

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2010-07-08, 7:25 pm

Ben weer terug! Was geweldig, heb blaren op mijn blaren. En heb de duiters zien verliezen op Brandenburger Tor =( . Was net zo heet als in Nederland dus heb niks gemist qua weer lol.

@Rosered: gecondoleerd met je cavia. Ze houdt nu mijn taquito gezelschap, die heb ik in Mei in moeten laten slapen T___T *knuf*
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Leeftijd : 37

View user profile http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Post by Silk on 2010-07-08, 10:55 pm

tha_queen_of_chaos wrote:Onder druk kunnen zelfs de beste schrijvers dingen vergeten. Ook fundamentele dingen.
Bij de meeste games zijn ze maanden bezig alleen al met het verhaal!
Voel je niet incompetent!

Ik weet het ook wel, en als ik meer tijd had gehad dan was deze game geen probleem geweest. 'k Had gewoon even een dipje gisteren.

Dank je wel voor je berichtje. Jij ook, brigitte.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2010-07-09, 5:50 am

ik vind mezelf ook een aardige schrijven, maar ik moet ook echt zin hebben, want als ik mezelf forceer dan is het bagger en raffel ik het af.
Daarom ben ik ook niet te best in lange verhalen. Op een gegeven moment is het nieuwe eraf en ga ik het afraffelen. Enige waar ik het niet mee heb is mijn roman, maar daar ben ik ook heel lang mee bezig, want daar faal ik helemaal in als ik het forceer.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by Rosered on 2010-07-09, 6:30 am

Dankjewel maankatje.
De caviahemel is vast heel leuk. Met veel gras en lekkere blaadjes.
Mijn cavia had eerder ook gezelschap van een andere cavia. We hadden er twee gekocht. Helaas overleed die andere al na 2 jaar. En mijn cavia heeft lang zonder maatje gezeten. Sad
Wel balen als je expres twee beestjes koopt zodat ze niet eenzaam zijn en zich vervelen, en dan gaat er één veel te vroeg dood.

~

Pff warm in mn kamer. Vanmiddag lekker gezwommen in de plas vlakbij mijn huis. Very Happy (heeft ook een klein strandje enz)
Echt fijn was dat.
Rosered

Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 2009-11-12
Leeftijd : 31

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-07-12, 3:41 am

Hier in Bunnik zwemt de plaatselijke jeugd in het kanaal. Ik word zo af en toe wanneer ik van mijn werk naar huis fiets getrakteerd op een paar blote billen. Gelukkig hebben de meeste jongeren wel zwemkleding aan.

Vandaag kwam ik er achter waarom het zo lang duurde voordat mijn bestelling bij Amazon verzonden wordt. De verwachte verzenddatum is 7 december. De vorige keer dat ik pre-orderitems bestelde werd mijn bestelling in stukken opgedeeld naar beschikbaarheid toen ik voor "alles bundelen" koos, maar blijkbaar is dat deze keer niet gebeurd. Met een mailtje vroeg ik of ik beter kon kiezen voor opsplitsen van de bestelling en de extra verzendkosten betalen of voor de pre-orderitems opzeggen. Krijg ik een bericht terug dat ik kan kiezen tussen opsplitsen en de extra verzendkosten betalen of de pre-orderitems opzeggen.
Mijn vriend wou toch nog wat bij Amazon bestellen, dus ik ben ergens wel blij dat mijn bestelling nog niet verstuurd is.
Muisje

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2010-07-14, 6:02 pm

Over 12 jaar verwacht ik dat ik ergens in een macDonalds of burger king aan mijn avondeten zit te genieten. Niks bijzonders natuurlijk, afgezien van het feit dat dat in London is!

En zaterdag: Dante Basco!!! (zuko's voiceactor van Avatar:last airbender) en de film and comic con!
Ben de 21e weer terug!

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-07-15, 6:12 am

Veel plezier, Chaos. Ben je van plan om in de toekomst te verhuizen? Wink

Vandaag heb ik een nieuw badpak besteld. Zoiets, maar dan in het zwart met vlinders.
Muisje

Back to top Go down

Post by Raouken on 2010-07-15, 6:40 am

Cool muisje Very Happy

Meuh ik baal. Ik had hier van de vorige bewoners van mijn huisje een kat overgenomen, samen met Anne, Dodo heet ze en ze is zo vreselijk lief <3 Echt een dametje, en we zijn al helemaal aan elkaar gehecht met z'n drietjes en wonder boven wonder ben ik niet allergisch voor haar..komen we eergister opeens een vrouw tegen die haar roept, en wij '???'en die vrouw 'hebben jullie haar dat bandje gegeven?'en wij 'ja dat is onze kat' en die vrouw 'nee, dat is mijn kat.' Blijkt Dodo dus eigenlijk Muppet te heten en al 5 jaar van een vrouw in een andere straat hier te zijn! Maar het stomme is, toen die jongens haar anderhalf jaar geleden in huis namen was ze heel mager, had ze vlooien en was er duidelijk niet goed voor haar gezorgd...die vrouw vertelde dat dit wel vaker gebeurd was, ze heeft nog 2 katten en 1 daarvan plaagt Dodo steeds en ze denkt dat ze daarom steeds bij anderen naar binnen wil. Ook zei ze dat er nog een andere jongen in onze straat haar ook een tijdje gehad heeft en die uiteindelijk een andere kat heeft genomen die veel op haar lijkt. En dat een vriend van haar z'n poes binnenkort kittens kreeg en we er daar wel een van mochten hebben. Maar Dodo is dus niet onze kat, hij is van haar.

Maar het stomme is, ze luistert nu al veel beter naar ons, die vrouw moet haar lokken met kattenmelk en ik hoef alleen maar m'n hand uit te houden en ze komt naar me toe, ze laat zich niet echt oppakken door haar eigenlijke baasje en door mij en Anne wel, als het regent wacht ze onder een auto bij mijn huis in plaats van naar haar baasjes huis te gaan waar ze zo naar binnen kan en als ze binnen komt en ik geef haar eten heeft ze overduidelijk echt honger. Die vrouw zegt dat ze goed voor haar zorgt maar daar lijkt het niet op..maarja, daar is dus niks aan te doen, Dodo heeft er niks over te zeggen en wij ook niet, ze is geen Dodo, ze is Muppet en ze is van die vrouw, wat die er ook mee doet. Maar als ze miauwend voor de deur staat in de regen en duidelijk honger heeft en niet naar huis wil kan ik het ook niet over m'n hart verkrijgen de deur dicht te laten, al moet het wel..

Meh, ik vind het echt jammer. We zijn zo dol op haar en nu mag ze eigenlijk alleen maar af en toe door ons geaaid worden in de tuin, maar niet meer naar binnen en zeker geen eten. We hadden al een mooi bandje voor haar gekocht en op maat genaaid(ze heeft zo'n smal nekje dat andere bandjes afvallen, daarom had die vrouw ook geen bandje om haar nekje), en ze zit zo schattig in de vensterbank en ze vangt zo handig de motten XD We kunnen wel een andere kat nemen, maar een andere kat is niet Dodo en misschien ben ik daar weer allergisch voor. Als ik nou wist dat ze het thuis fijn heeft en gewoon een zwervertje is, zoals die vrouw zegt, was het minder erg maar ze vind het daar kennelijk echt niet leuk..

/muur van tekst

Raouken

Aantal berichten : 533

View user profile

Back to top Go down

Post by Silk on 2010-07-15, 6:59 am

Hè, da's wel balen zeg, Raouken. Beetje vreemd ook. Dat diertje leeft dus al een hele tijd niet meer bij haar, is er dan niet iets met haar af te spreken dat jullie Dodo-Muppet van haar overkopen, of zo. Daar zal Dodo-Muppet waarschijnljk ook veel meer aan hebben en hoeft die vrouw zich niet druk te maken over het dier.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2010-07-15, 7:10 am

Het is wel balen inderdaad. Sad Katten tegenwoordig zijn gechiped, inprincipe was de eigenaar via die chip zo gevonden. Dus het risico was er. Katten hebben echt hun eigen willetje. De kat van mijn zus deed zijn behoefte altijd bij de kattenbak van de buren of haalt daar soms zijn eten vandaan als hij weer goedkope brokken krijgt van mijn zus. XD Mijn zus had hem echt een tijdje binnen moeten houden, anders ging hij weer op rooftocht.

Bekijk het eens van de positive kant. Je hebt geen dure verplichte inenting kosten etc Wink, maar je hebt nog wel steeds een gezellige buurt kat. Eten geven is inderdaad niet verstandig. De kat moet nu leren wat echt zijn thuis is (en eventueel uitvechten met de andere kat(en) om zijn plek) :/ (als de vrouw hem echt nog wil hebben) Mocht de kat tegen die tijd toch verwaarloost uit zien, dan zou je de eigenaar op aan kunnen spreken. Eventueel stappen zetten naar de dierenbescherming Wink
holyvirus

Aantal berichten : 693
Registratiedatum : 2009-11-06
Leeftijd : 38

View user profile

Back to top Go down

Post by brigitte on 2010-07-15, 7:36 am

Dat is balen ranouken en ook zeker niet leuk.
brigitte

View user profile

Back to top Go down

Post by lifae on 2010-07-15, 8:46 am

Dat is exht bagger... Dan is het inderdaad beter het in de gaten te houden en als ze er weer enorm verwaarloosd uit gaat zien, naar de dierenbescherming.

Nu snap ik haar kant ook wel een beetje (aangezien Binkie, de kat die bij mn vader thuis woonde ook werd gevoerd door de overburen omdat zij vonden dat ie verwaarloosd werd, terwijl hij behoorlijk dik was en regelmatig anti-vlooienmiddel kreeg), maar in haar geval klinkt het echt alsof ze er niet goed voor zorgt.

Probeer anders uit te zoeken welk ras ze is, want de kans is groot dat je ook gewoon tegen een andere kat van hetzelfde ras (of dezelfde mix van rassen) kan. Ik kan zelf tegen vrij weinig katten, maar van een Brittish Shorthair merk ik bijna niets.
lifae

Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 33

View user profile

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2010-07-15, 5:47 pm

@gaaf badpak muisje, ik hou van retro

balen van die kat raou, je raakt er aangehecht en dan komt de vrouw opdraven die er niet eens goed voor zorgt. Katten hebben een eigen willetje en als ze ergens beter verzorgd worden dan komen ze liever daar dan bij hun eigenaar.
maankatje2000

Back to top Go down

Post by Silk on 2010-07-15, 11:00 pm

TNT is vaag...

Vier maand geleden heb ik drie keer hetzelfde boek besteld bij bol.com en drie keer is hij niet aangekomen. Wel heb ik op mysterieuze wijze twee keer een rekening gekregen die er verdacht veel uitzag alsof 'ie van een pakketje was afgetrokken.
De postbode wilde het boek dus niet afgeven, maar ik mocht het wel voor hem betalen. Fijn.

Nu is bol.com heel netjes en heeft alle drie bestellingen ongedaan gemaakt. (dat deden ze ook bij twee andere bestellingen van me die ook verdwenen waren) Kous af, zou je denken.
Tot ik gisteren datzelfde boek weer in m'n brievenbus kreeg, met rekening met datum 29-03. Na vier maand tijd is het laatst bestelde pakketje alsnog bij me thuis gekomen.

It's a miracle!

Serieus, in twee jaar tijd is de kwaliteit van TNT gigantisch gekelderd. Lang leve de privatisering van postorde-bedrijven.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-07-15, 11:06 pm

Klacht indienen. Niet dat ze er wat aan gaan doen, maar misschien dat na een hoop klachten er wel wat gebeurt. Als je het meldt bij Bol.com stappen ze misschien over op een andere bezorgdienst als ze er vaker last van hebben.

[edit] Raouken, er is jurisprudentie over de vraag van wie een huisdier is, degene die op een chip of bandje staat geregistreerd of degene die het dier verzorgt. Wettelijk is een dier een goed, maar is een chip of bandje geen bewijs van eigendom. In een zaak waarbij na 10 jaar de oorspronkelijke eigenaar van een kat via de chip was opgespoord (de tweede eigenaar had nooit gekeken of de kat gechipt was), moest de kat terug naar de eerste eigenaar, maar mocht de tweede eigenaar alle kosten voor de verzorging verhalen op de eerste eigenaar. Hij had immers goed gezorgd voor het "goed" dat toegewezen was aan de eerste eigenaar. (Uiteindelijk werd tussen de eigenaren afgesproken dat de kat bij de tweede eigenaar kon blijven, omdat het dier al zo oud was.)
Dat een kat het moeilijk heeft tussen de andere katten is vervelend, maar je laat je kat niet onder de vlooien zitten. Sommige mensen zouden wat beter moeten nadenken over hun huisdier. Zeker als het erg warm is, is het beter als je een beetje op die kat let en ervoor zorgt dat ie water heeft. Het lijkt me niet handig om het aan de eigenaar over te laten.
Muisje

Back to top Go down

Post by Silk on 2010-07-15, 11:17 pm

@Muis: Heb ik gedaan en ook via Bol.com werd er verder onderzoek gedaan. 'k Hoop dat ze gewoon een ander postbedrijf aan de haak slaan. Scheelt hun een hoop geld en de klant een hoop ge-emmer.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Hasel on 2010-07-15, 11:33 pm

@Raou, mijn paps zei dat als ze liever bij ons zat we dat gewoon zo moesten laten >.<'' en zelfs nick zei dat we der gewoon konden blijven voeren enzo... die mevrouw zal het nooit kunnen bewijzen en dan merken we vanzelf bij wie Dodo het liefst is. (Desnoods laten we der chippen Wink )
Hasel

Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 2009-11-19

View user profile http://www.annevanstormbroek.nl

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-07-15, 11:55 pm

Het was niet helemaal duidelijk, maar bij de eerste keer "klacht in dienen" bedoelde ik bij TNT en van TNT verwacht ik gezien hoe ze mijn klacht hebben "afgehandeld" niet dat ze er veel mee doen.
Muisje

Back to top Go down

Post by brigitte on 2010-07-16, 1:11 am

Hasel sorry maar wil even op je uitspraak reageren. een kat laten chippen om zo een kat op te eisen is best gemeen. Ik heb zelf mee gemaakt dat meerdere katten van me zijn afgepakt omdat we toestonden dat ze naar buiten mochten. En dat is niet echt leuk.
mijn situatie bij de laatste kat was als volgende.
Wij hebben 15 jaar een kat gehad en haar perfect verzorgt. onze achterbuurvrouw die dement aan het worden is besloot dat Lizzy wel een lieve poes was en begon haar te lokken met melk en vis en al. toen ze lizzy eindelijk binnen had begon ze haar angstvallig binnen te houden. Nu hadden we dit al 3 keer eerder mee gemaakt met die oude vrouw en ja ze was al dement dus wat doe je er aan. Je kan moeilijk ruzie gaan maken met een oude demente vrouw die zich alleen eenzaam voelt. echter die vrouw wou wel dat wij de dierenarts betaalden als er iets mis met lizzy was. terwijl wij onze kat nooit mochten zien omdat zij haar angstvallig binnen hield. Toen hebben wij gezegt als jij zo nodig onze kat moet stelen betaal je maar ook alle kosten. Wij hebben er dus maar voor gekozen om haar onze kat te "geven" omdat we wisten dat zij die kat perce moest hebben en daarom alles zou doen om haar te pakken te krijgen.
Ik denk beter dat je het met de "echte" eigenaar moet oplossen door het uit te praten of de kat zelf te laten beslissen door te zien naar wie hij/zij zelf naar toe komt. als jij en raou dat zijn, heeft de kat jullie geaccepteerd als baas en is dat die andere eigenaar tja dan is dat balen. Maar gewoon laten chippen om eigenschap op te eisen is in mijn ogen not done.
brigitte

View user profile

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2010-07-16, 1:19 am

Muisje en Brigitte hebben wel een punt. De kat blijft een gemeengoed van de vrouw en elke vorm van "afpakken" kan vallen onder diefstal. (Voor het zelfde geld is de kat al gechiped Wink) Zelf zou ik het ook niet leuk vinden als men mijn huisdier probeert te lokken. Ik ken natuurlijk niet de eigenaars kant, maar voor het zelfde geld probeert ze haar kat te laten wennen aan haar, maar als iedereen de kat maar blijft voeren, gaat dat ook tegen werken.

Ben blij dat het met een papegaai ff een ander verhaal is. Ten eerste het blijven dure beesten. (staan ook in de top tien van gesloten goederen Sad) en soms heb je net de pech, zoals met Jacko, dat ze eenkennig zijn. Razz

@chaos: nog veel plezier in London!!
holyvirus

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-07-16, 1:30 am

Een chip is geen bewijs van eigendom. Hooguit een hulpmiddel om de eigenaar op te sporen mocht een kat gaan zwerven.
Het is jammer dat de kat al een eigenaar blijkt te hebben terwijl er gedacht werd dat het een zwerfkatje was. Het is helemaal jammer als het lijkt dat de eigenaar niet perfect voor haar huisdier zorgt. Toch kan je je niet iets toe-eigenen dat niet van jou is.
Wat je wel kan doen is aan de eigenaar vragen of je de kat in je huis mag laten (vooropgesteld dat de kat op elk moment het huis mag verlaten) of dat je haar mag voeren. Als je dat mag, dan kan je een soort van co-verzorger zijn en als het niet mag, zal je je daar in moeten berusten. Sommige dingen zijn niet eerlijk, maar je moet ze wel accepteren. Dat staat los van dat je je daar best boos over mag voelen.

Er zijn overigens genoeg katten in het asiel en ik denk dat ze daar ook best allergie-informatie kunnen geven. Desnoods vraag je of je wat haar van een bepaalde kat mee mag nemen om thuis te testen of je er allergisch voor bent.
Muisje

Back to top Go down

Post by brigitte on 2010-07-16, 1:46 am

Ik heb zelf een kat uit het arsiel. en toen was het zo dat je de kat binnen 2 weken terug mocht brengen maar dan moest je 75 euro betalen (naast de 75 euro om hem/haar te mogen adopteren) Ik denk dat je dan beter kan kijken of er ergens een nest is die ze weg doen en vragen of je daar soms voor een paar dagen mag meenemen of kijken of er mensen zijn die katten hebben en of je daar een dagje langs mag komen om te zien hoe je op hun kat reageerd. Dat is goedkoper.

Al zou het fijner zijn voor Raou en Hasel als er iets geregeld kan worden rondom de huidige kat.
brigitte

View user profile

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2010-07-16, 2:52 am

Maar als er al een chip zit, dan heeft het geen zin om nog een chip te plaatsen Wink

Ik herinner me trouwens nog een paar momenten van verdwaalde dieren in mijn jeugd XD

Mijn broertje had toen hij nog klein klein was, een hele mooie zwart kat aangehaald. De kat was hem gaan volgen naar ons huis. Hij vond het wel erg gezellig bij ons en wilde niet meer weg. Maar omdat de kat zo goed uitzag, dachten we dat hij wel een eigenaar moet hebben. Met briefjes verspreiden over de wijk, kregen we nog steeds geen reactie. We mochten hem niet houden van onze ouders, dus de kat is uiteindelijk naar het asiel gebracht. Daar kregen we trouwens te horen dat een kat voeren niet zo verstandig was.

Mijn vader was eens aan het joggen en werd achtervolgd door een kleine ras hond. (Zo'n langharige engelse jacht hondje) die vrolijk met hem liep. (met een dooie haan in zijn bekje XD) Dus hij kwam thuis en de hond was hem nog steeds gevolgd, met de haan in zijn bek XD Tja daar zit je dan met een vreemde hond, zelf terug naar huis kon hij ook niet. Gelukkig had hij zo'n adres buisje om zijn hals band. Ik weet nog heel goed dat het niet mee viel om dat buisje van een enthousiaste hond af te krijgen. Maar goed, baasje kwam zijn hond ophalen. Geen idee wat we met de dooie haan hebben gedaan XD
holyvirus

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-07-16, 3:04 am

Die ging de GFTbak in. De eigenaar van de hond vertelde dat hijzelf ook vaak jogde en dat de hond dan meeging. Vandaar dat de hond pap achterna liep.
Muisje

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2010-07-17, 12:35 am

Ik sta nog steeds een beetje met ongeloof bij, maar vannacht heeft de hele buurt in rep en roer gezeten. Een van de huizen in mijn straat is in brand gevlogen. Mijn wijk bestaat uit van die smalle arbeiders huizen, dus als er eentje in de brand vlieg, neemt het gemakkelijk een paar huizen extra mee. Gelukkig zijn er geen slachtoffers gevallen, maar ik lees net in de Telegraaf dat een paar buurtbewoners een baby hebben gered.
Ik schrijf mijn hele verhaal met fotos nog in mijn livejournal. Nu ga ik ff mijn slaap te kort en adreline wegdrinken met wat koffie.
holyvirus

View user profile

Back to top Go down

Post by brigitte on 2010-07-17, 12:40 am

Dat is flink schrikken geweest voor je.
brigitte

View user profile

Back to top Go down

Post by Nevarim on 2010-07-17, 1:21 am

Jeetje zeg, dat moet inderdaad schrikken geweest zijn. Laatst was er in de binnenstad van Deventer ook al een flinke brand, ik kon het vanaf mijn huis zelfs zien namelijk. Hopelijk is de schade te overzien.
Nevarim

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 2010-07-17
Leeftijd : 35

View user profile

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2010-07-17, 2:16 am

Ja inderdaad o0 en daar was het nog veel erger. Hele corps brandweer in de regio waren toen opgerukt. Hier was de brandweer ook 2,5 uur aan de slag geweest voordat het vuur uit was.

Hier zijn de foto's http://s460.photobucket.com/albums/qq323/Elviddenvelp/Brand%20in%20mijn%20straat/?albumview=slideshow

(btw ik heb eerst het alarm nummer gebeld voordat ik foto's ging maken Wink Viel trouwens niet mee foto's maken. Ik zat enorm te shaken. :/)
holyvirus

View user profile

Back to top Go down

Post by Nevarim on 2010-07-17, 3:12 am

Oef, dat ziet er best heftig uit.
Wel verstandig dan om eerst het alarm nummer te gaan bellen. Ze hebben het maar druk de laatste tijd de brandweer.
Nevarim

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 2010-07-17
Leeftijd : 35

View user profile

Back to top Go down

Post by sbslink on 2010-07-17, 3:25 am

Wow.. dat is zeker heftig :O
sbslink

Aantal berichten : 711
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 33

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-07-17, 6:26 am

Dat is inderdaad niet niets en nog redelijk uitslaand ook. :S
Muisje

Back to top Go down

Post by [E] on 2010-07-17, 8:05 am

Ik ben vandaag naar de Divadesign winkel geweest die Silke (op BJDcafe) me had aangeraden.
Ze maken kleertjes voor antieke poppen en victoriaanse outfits voor mensen,
maar sinds kort ook bjd kleertjes en ze hebben hun eigen bjd's.
De dame die er werkt is heel erg aardig
en ik was bijna de tijd uit het oog verloren
toen ik met haar aan het babbelen was.
(en ik moest nog wel wat boodschappen doen toen)
Ik ga er volgend weekend terug heen met een aantal van mijn dolls
want ze was nieuwsgierig welke dolls ik had.
Ik kan deze winkel in elk geval heel erg aanraden
en mensen die in of nabij Antwerpen wonen,
zouden er zeker eens een kijkje moeten gaan nemen...

[E]

Aantal berichten : 118

View user profile http://eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.lifeyo.com/Home/

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-07-17, 8:45 am

Werd er ook niet in de Antwerpen-meet topic op DoA aangeraden om daar heen te gaan?
Muisje

Back to top Go down

Post by [E] on 2010-07-17, 8:59 am

Inderdaad (door mij zelfs dacht ik), maar er werd verder niks over gezegd erna, dus dacht ik er zelf al eens langs te gaan Smile

[E]

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-07-17, 9:13 am

Ik denk dat een winkeltje met o.a. dollspullen juist wel leuk is om heen te gaan tijdens een meeting, maar het ligt er aan hoeveel tijd men heeft en hoever die winkel van het station of waar we ook heen gaan ligt.
Muisje

Back to top Go down

Post by [E] on 2010-07-17, 9:19 am

Inderdaad, het is blijkbaar ook maar 5 minuten lopen van het stadspark...
Route
ik zal het nog es vermelden in het topic misschien.

[E]

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2010-07-17, 7:56 pm

dat lijkt me ook erg leuk om die te bezoeken ^__^
maankatje2000

Back to top Go down

Post by Wish on 2010-07-17, 9:09 pm

Lijkt mij ook wel interessant. ^^

edit, toevoeging.

Iemand op DoA maakte me er attent op dat de option-parts foto's van Dark meer dan 3 keer zoveel bekeken worden dan de gewone foto's xD
Mensen zijn zo'n pervs! xD Me likes! xD

en nog eentje

Een vriend die nu in Japan zit heeft voor mij een DVD gekocht ^^ eentje die normaal amper te verkrijgen is I love you Laatste in de winkel ^^ yaaaaaaay
Gackt - Requiem et Reminescence II ^^ Nu nog hopen dat er engelse subs opstaan xD en dat mn laptop of PS3 geen zones heeft xD en anders weer een excuus om een zoneloze dvdspeler te kopen :p
Wish

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2010-07-17, 11:05 pm

Maar hoevaak zie je nou option parts? Lang niet iedereen heeft ze thuis. XD

Blijft de standaard part wel goed zitten met de magneetjes? Ik heb zo'n beeld voor me dat als je schudt de part via de broekspijp naar beneden komt.
Muisje

Back to top Go down

Post by Wish on 2010-07-17, 11:52 pm

Blijft best goed zitten denk ik hoor. Ik zal eens met hem schudden xD
Ok, blijft wel zitten, maar hij is best zwaar om sterk mee te schudden xD Ikwoog hem gisteren en hij woog 2,5kg met kleren en alles aan ... best veel toch? (zonder vleugels)

Je mag zelf ook eens proberen de 31ste Wink

En indd, niet veel bedrijven doen aan option parts dus ze zijn best zeldzaam xD
Wish

View user profile

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2010-07-18, 10:54 am

Japan heeft net als europa zone 2 Wink Alleen hebben ze wel weer ntsc inplaats van PAL, maar daar zal de meeste dvdspelers en tv's mee uit de voeten kunnen.
holyvirus

View user profile

Back to top Go down

Post by Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 5 of 20 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 20  Next

View previous topic View next topic Back to top