Lieve Lotte! (shout)

Page 17 of 20 Previous  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Lieve Lotte! (shout)

Post by Wish on 2011-04-30, 9:18 pm

£Succes met je verhuis pete ^^
en weet je, misschien hebben kamergenoten van je wel internet *grin* en draadloos *evil grin* Wink
Toen ik en tim verhuisden, hadden we ook 3 weken nix... behalve dat van de buren :p

En jah, hij draait beter games, niet superb, maar op zich toch al zonder crashen xD

Voor de rest is Swiffer in een rotte periode, doet alles wat niet mag en als ik dr dan wegzet, gaat ze koppen >.< het zijn net kinderen, die konijnen xD
Wish

Aantal berichten : 976
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 29

View user profile

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-04-30, 10:40 pm

Pete wrote:Ugh, Silk, wat vervelend. Hoop dat het alleen overlast is van geluid en niet van klootzakkerig gedrag, moet je dat er ook nog eens bijkrijgen >_o

Een zacht getik met mijn vinger tegen het plafond werd beloond met de muziek steeds harder zetten en flink meezingen. Dat vind ik redelijk klootzakkerig.

En heuy... gisteren voor het eerst de politie gebeld. Heb niet op ze gewacht, maar ben om half twaalf naar mijn ouders toegegaan om daar te gaan slapen (moest vanochtend vroeg op) en heb hen dat meegedeeld. Ze wilden alsnog gaan kijken, ook omdat het rond die tijd nog niet afgelopen was. Geen idee hoe het verder is verlopen.

Voordeel in dit alles: heb gisteren kennisgemaakt met mijn zijburen en hen gevraagd of dit normale herrie was. Ook al hadden zij er zelf geen last van wilden ze best even bij me binnenkomen. Reactie van hen: "volslagen belachelijk. Klachtenlogboek bij gaan houden, meisje. Wij staan achter je."

Yay. Ik heb vrienden!

EDIT (moet niet op verzenden drukken, als ik een voorbeeldje wil hebben -_-)

@Pete: Succes met verhuizen! Hopelijk bevalt je nieuwe woning beter. Dat is een paar dagen geen internet wel waard, toch?

@Wish: klinkt idd alsof Swiffer een beetje gewend aan het raken is. Als het een beetje meezit duurt het maar een dag of twee, daarna is 'ie wat rustiger en dan begint het weer van voor af aan (tenminste, dat heb ik met Dex). Hoe jong is Swiffer?
Silk

Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 2010-05-07
Leeftijd : 34

View user profile

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2011-04-30, 10:46 pm

Fijn dat je andere buren je wel steunen. En inderdaad alles opschrijven.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 30

View user profile http://jointedlove.nl

Back to top Go down

Post by Wish on 2011-04-30, 11:00 pm

Nice dat je andere buren je steunen erin :=) sta je al niet alleen Smile

Heb trouwens geen idee hoe oud Swiffer is, heb dr nu 3 weken. Maar aangezien ik ben vergeten te vragen of ze een dwergje of gewoon konijn is, kan ik dus op geen enkele manier achterhalen hoe oud ze precies is... maar het zal wel wennen. Ze zit nu rustig in dr hok te liggen zonder boos te kijken enz xD
Wish

View user profile

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-05-01, 5:32 am

@Wish: Oh, lol. Ja, dan is het lastig uitzoeken hoe oud 'ie is. Ach, kom je vanzelf achter: als 'ie ongeveer 2 keer zo groot wordt, was het nog een jong ding, en als 'ie 3 keer zo groot wordt is het een nakomeling van Kunibert.

Voor diegenen die fan zijn van Dr. Who: Series six takes of with a bang! Not just a bang; a giant explosion!
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Wish on 2011-05-01, 5:35 am

O jee... nakomer een Swiffer size Kinubert... geen idee of ik dat aankan xD Of mn meubels nu ik het er toch over heb xD
Ze gebruikt de papieren lamp als afremblok als ze door de kamer racet ... *zucht* xD
Wish

View user profile

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-05-01, 6:07 am

Wish wrote:Ze gebruikt de papieren lamp als afremblok als ze door de kamer racet ... *zucht* xD

Lol, Dex vindt het steeds een goed idee om bij het enige raam waar ik de luxaflex niet een stukje omhoog heb gedaan - om inkijk te voorkomen - er zich dan maar doorhéén te wurmen. XD En de plantenspuit is niet iets waar hij erg van onder de indruk is.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Wish on 2011-05-01, 6:10 am

Swiffer heeft denkik op zich nog geen schrik van water :p moet es een wateerspuit gaan proberen xD
Wish

View user profile

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2011-05-01, 6:44 am

De eerste stuk van de eerste aflevering en het laatste stuk van de tweede lieten mij echt keihard: WTF! OMG! *pakt gezicht vast home alone style*

Mijn broertje en zijn vriendin keken gisteren met mij mee (en die volgen het niet) en die snapte niet waarom ik nadat het afgelopen was continu Oh My Fucking God! Aan het zeggen was.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-05-01, 6:58 am

tha_queen_of_chaos wrote:De eerste stuk van de eerste aflevering en het laatste stuk van de tweede lieten mij echt keihard: WTF! OMG! *pakt gezicht vast home alone style*

Ja! Al moet ik zeggen dat het eerste stuk tweede aflevering ook wel echt een Nooooooo!!! moment was, zelfs al hoopte je dat het stiekem allemaal vast toch wel een beetje, soort van goed zou komen.

(en ik begin Rory te waarderen.. hij was zo sneu...)

En volgende week: Pirates! Yarrrrrr.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2011-05-01, 7:40 am

Ik had het eerste stuk gemist. Kwam net binnen tijdens de tune.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-05-01, 7:48 am

Dan heb je niets gemist, hoor. Bij een dubbel-aflevering is het stukje voor de tune altijd een terugblik van wat er in het eerste deel gebeurde.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2011-05-01, 8:47 am

uhuh. En ik begreep nog redelijk wat er gebeurd was door wat ze zeiden enzo.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-05-01, 10:55 am

Wish wrote:Swiffer heeft denkik op zich nog geen schrik van water :p moet es een wateerspuit gaan proberen xD

Kunibert is ook niet onder de indruk van de plantenspuit dus die laat ik maar liggen, maar bij konijnen is het wel oppassen dat er geen water in de oren komt.
Muisje

Aantal berichten : 3208

View user profile http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2011-05-01, 9:47 pm

Ben nu pas weer bijgekomen van mijn studiereis uit Keulen, was erg leuk maar wel vermoeiend als je 3 dagen bijna niet geslapen hebt =d
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Leeftijd : 37

View user profile http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Post by TMar on 2011-05-02, 6:05 am

Maar vast wel veel plezier gehad neem ik aan Smile.

Nog 3 dagen werken en dan vakantie, te beginnen met Animecon Very Happy
TMar

Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 2011-04-19
Leeftijd : 39

View user profile

Back to top Go down

Post by Maeve on 2011-05-05, 11:44 am

Sterkte met het gedoe Silk. Klachtenlogboek bijhouden klinkt als een goed idee. Fijn dat je medestanders hebt, dat zou voor mij veel betekenen, m.n. emotioneel gezien. Geluidsoverlast (of geluidsterreur eerder) is echt zo'n slopend onderhuids ding wat mensen slecht snappen en makkelijk wegwuiven. Misschien je ook opnamen maken met een camera met (richt)microfoon voor bij je klachtenlogboek? 

Ik heb een pop gekocht van iemand in HongKong en nu vraagt de verkoper me of ik haar voluit wil laten verzekeren. Ik kom er niet uit, niet alleen zullen de douanekosten hoog zijn terwijl er zelden pakjes kwijtraken (if ever), maar ik heb ook zo'n paranoide angst dat een hoge waarde juist de douane zal triggeren om mijn pakket open te maken en aan mijn doll te gaan zitten, en ik vertrouw niet-dollmensen gewoon niet met deze poppen, ook niet als ze douane heten.
Maeve

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 2011-03-10

View user profile

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2011-05-05, 7:09 pm

Je kan wel de volledige waarde erop laten zetten, maar het voor lager verzekeren.
Dan heeft de douane weinig reden om het pakketje open te maken. Als het kwijtraakt kan je alleen niet verwachten dat je je geld terug krijgt.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by TMar on 2011-05-05, 8:27 pm

Maeve, het hangt er denk ik ook van af met welk koeriersbedrijf het pakket reist. Mijn ervaring is dat bv DHL mijn pakketten nog nooit heeft opengemaakt. Als er geen volledige waarde info op staat, rekenen ze gewoon een standaard bedrag.

Maar speel maar gewoon op zeker, dan heb je zo'n issue vooraf al getackled.

Zo, eindelijk vakantie. Gaan er nog meer mensen naar Animecon dit weekend?
TMar

Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 2011-04-19
Leeftijd : 39

View user profile

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-05-05, 9:24 pm

@Maeve: Thanks. Ik heb ondertussen een paar klachten ingediend (samen met de klachten van afgelopen december en januari is dat ondertussen een behoorlijke stapel) en ondertussen al contact gehad met een wijkconsulent die een afspraak met me wil maken.

Heeft iemand enig idee wat een wijkconsulent is/doet?

In ieder geval ben ik er behoorlijk klaar mee. No more mrs. Nice Chick. Gisteren bleek dat hij namelijk wel degelijk zijn muziek zacht kan luisteren. 'k Kon het niet eens in de slaapkamer horen. Dus, vanaf nu, iedere keer dat hij over de schreef gaat: klacht indienen en politie bellen.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2011-05-05, 9:35 pm

Go Silk. Misschien ook contact opnemen met de buren naast hem. Die hebben er waarschijnlijk ook last van. Misschien kunnen jullie samen meer bereiken.
3 boze huishoudens is beter als 1.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by Pete on 2011-05-05, 10:43 pm

@ Silk: ik hoop dat je inspanningen werken. Die man snapt het volgens mij ook gewoon niet, als er iemand zo vaak klaagt dan moet het toch wel tot je doordringen dat het aan hem ligt >_>

Beuh, ik heb even weer internet in de schoolbibliotheek voor m'n college. Moet nog huiswerken en een paper schrijven voor maandag, wat natuurlijk veel te weinig tijd is maar ik had door alle omstandigheden en verhuizing enzo er totaal geen zin in. 't Gaat niet zo lekker de laatste tijd...

M'n doll-hoekje is weg. Binnenkort maar eens wat spullen te koop zetten, meubeltjes en andere frutsels waar ik geen plek meer voor heb. Ik heb nog wat materiaal voor photocomics maar ik denk dat ik er niet meer mee verder ga. Voorlopig laat ik m'n dolls lekker in de koffer zodat ik er ook niet steeds over kan piekeren (doe ik al genoeg xD). En zodra m'n frustraties over het niet hebben van een koelkast verder oplopen zullen er misschien een paar verkocht moeten worden. Mijn vader wilde mij m'm oma's oude koelkastje kado doen, maar die paste niet door de autodeur |D En een nieuwe krijgen zit er voorlopig niet in, want m'n vader heeft vorige week op spectaculaire wijze ontslag genomen nadat zijn bazin hem geslagen (!) heeft! Het was een belachelijke situatie, die bazin liep al sinds dag 1 op hem te schelden tot het dus escaleerde. Hij is stante pede de keuken uitgelopen, messen meegenomen en weggereden, daarbij de bazin bijna omver rijdend die de uitrit blokkeerde xD Maar ben erg blij dat hij daar weg is, maar nu moet hij het rustig aan doen tot hij in Juni ergens anders kan beginnen.

~

Tenslotte, afgelopen donderdag was de laatste sessie met m'n life coach. Na 6 weken is er niet echt veel veranderd, juist verslechterd, maar ik hoop dat ik mezelf een beetje in toom kan houden in de toekomst. M'n gedrag kost me namelijk teveel relaties en vriendschappen, en nu ik door heb dat het aan mij ligt moet ik snel aan een oplossing werken. De coach (die ik niet veel langer had moeten zien omdat ik haar best leuk vond :'D) bood nog aan om me door te verwijzen naar een psychiater, maar ik denk dat ik het wel alleen kan. Ik heb geen psychologische aandoening, geen enorme trauma's, dus.

Omg, Pete, hou je klep, emo :'DDD *gaat maar stoppen want JL is natuurlijk geen LJ :p*
Pete

Aantal berichten : 694
Leeftijd : 26

View user profile

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-05-06, 12:09 am

@Chaos: zijn naaste buren zijn van hetzelfde kaliber (zij het veel minder frequent), dus daar heb ik niet veel aan, maar ik heb contact met buren op mijn galerij die voor getuigen spelen en contact met buren op de onderste galerij die voor getuigen spelen. Wil één dezer dagen eens aankloppen bij mijn andere zijbuur en zien wat hij voor last ervaart.

@Pete: *knuff* Iedereen is wel eens een beetje 'emo'. Niets mis mee en er zijn behoorlijk wat veranderingen in je leven, dus niet zo heel vreemd geloof ik dat je even niet lekker in je vel steekt.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-05-06, 12:56 am

Pete wrote:Tenslotte, afgelopen donderdag was de laatste sessie met m'n life coach. Na 6 weken is er niet echt veel veranderd, juist verslechterd, maar ik hoop dat ik mezelf een beetje in toom kan houden in de toekomst. M'n gedrag kost me namelijk teveel relaties en vriendschappen, en nu ik door heb dat het aan mij ligt moet ik snel aan een oplossing werken. De coach (die ik niet veel langer had moeten zien omdat ik haar best leuk vond :'D) bood nog aan om me door te verwijzen naar een psychiater, maar ik denk dat ik het wel alleen kan. Ik heb geen psychologische aandoening, geen enorme trauma's, dus.

Je kan op zijn minst je aanmelden bij www.gripopjedip.nl
Het lijkt me ongezond om geen ondersteunig te vragen, terwijl je toegeeft dat het slechter gaat. Bij gripopjedip krijg je online hulp, dus er hoeft verder ook niemand iets van af te weten.
Trouwens dacht ik ook dat ik geen psychologische aandoeningen had en geen trauma's. Wat heel normaal voor mij was geworden, was helemaal niet normaal, maar als je geen referentiekader hebt en er niet met anderen over hebt, blijf je denken dat het normaal is wat je voelt.
Een psychiater hoeft je niet te behandelen. Hij of zij kan je ook doorverwijzen voor bijvoorbeeld gedragstherapie. Als je zelf het idee hebt dat je aan jezelf moet werken, waarom zou je in je eentje het wiel opnieuw uitvinden wanneer je ook therapie kan volgen en met 6 maandan verbetering zien in plaats van 6 jaar.
Muisje

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-05-06, 2:32 am

'k Deel de mening van Muis hier. Als je al lang met bepaalde klachten rondloopt, dan heb je zelf niet meer goed door dat het ook anders kan. Voel je je niet oké, dan is het verstandig hulp te zoeken... zeker als je merkt dat je achteruit gaat. Daar zijn die mensen voor. En het feit dat je naar een psychiater gestuurd wordt betekent niet dat je daar ook blijft hangen; als hij/zij denkt dat je met een andere behandeling beter af bent, zal hij/zij je doorverwijzen. Het is gewoon een eerste stap in de richting van coaching-op-maat-voor-Pete.

En het is vrijblijvend. Vind je een voorstel niet prettig/nodig, dan start de behandeling gewoon niet.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by lifae on 2011-05-06, 4:49 am

@Pete: Ik heb gemerkt dat ik het moeilijk vind om hulp te vragen, omdat ik dingen ook liever zelf oplos. Maar ik ben achteraf wel blij dat een docent me anderhalf jaar geleden, toen ik een paniekaanval had, naar de huisarts schopte met de mededeling dat er nou eindelijk eens iets moest gebeuren van therapie.
Nou heb ik ook wel een 'aandoening' of 'handicap' of hoe het genoemd kan worden, en ik stond al veel te lang op een wachtlijst. Maar ik heb er nooit achteraan gezeten, terwijl er al lang iets had moeten gebeuren. En je hoeft niet per se iets officieels te hebben om hulp te krijgen.
lifae

Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 33

View user profile

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-05-06, 5:12 am

lifae wrote: En je hoeft niet per se iets officieels te hebben om hulp te krijgen.

Liever niet zelfs. Het is handiger met een hardnekkige hoest naar de dokter te gaan, vóór je een dubbele longontsteking hebt ontwikkeld. Scheelt je een antibioticum-kuur.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2011-05-06, 6:57 am

Ik sluit me aan bij wat hierboven al gezegd is.
En een psychiater kan je ook gewoon helpen terwijl je geen officiele stoornissen hebt.
Maar wat je ook gaat doen, veel sterkte en succes en ik hoop dat het je gaat lukken. Smile
VelvetBat

Aantal berichten : 1425

View user profile http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2011-05-06, 11:04 am

@ Pete:
Alles wat ik wou zeggen is al gezegd door de rest.
Maar ik qoute iemand die mij erg geinspireerd en gemotiveerd heeft
Pete op de LJ van Chaos wrote:Shrinks are there to improve the quality of your life, and if they can help you deal with your issues or even take them out, why shouldn't you go?

I often hear from people with small pains that they don't want to go to the hospital with it, because they're afraid they'll be told to 'suck it up'. But in reality, a GP would be glad to help people take away their small pains, before it grows into a larger pain.

I think that's the same for seeing a shrink: do you want to take care of the 'small pains' that don't necessarily interfere with your life YET, before they do?

If you don't want to get your parents involved, don't. You're an adult and you can make decisions for yourself =3 I think you should go for it!

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by Rosered on 2011-05-07, 8:50 pm

Pete wrote:maar ik denk dat ik het wel alleen kan. Ik heb geen psychologische aandoening, geen enorme trauma's, dus.
Ik ook niet maar ik volg wel al 4/5 jaar therapie. Therapie helpt naar mijn mening goed om te reflecteren. Mijn hele leven al heb ik last van mijn emoties en dat ik ze niet goed kan plaatsen en relativeren, dankzij individuele therapie met een haptonoom kan ik dit nu beter en is het er zeker op voor uit gegaan.
Momenteel volg ik groepstherapie om oud gedrag te veranderen dat in je jeugd is ontstaan maar je in je volwassen leven hindert. Het is behoorlijk confronterend, maar ik werk er liever nu aan dan dat ik de rest van mijn leven er mee rond moet lopen. Terwijl dat gewoon niet nodig is.
Met therapie is het ook zo dat het kan lijken of je klachten juist erger worden, maar dat is waarschijnlijk omdat je er meer mee bezig bent en er op let.
Rosered

Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 2009-11-12
Leeftijd : 31

View user profile

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-05-08, 8:00 pm

Lol, kreeg dit filmpje net door een collega doorgestuurd. Jack Sparrow (feat. Michael Bolton):

http://www.youtube.com/watch?v=GI6CfKcMhjY

(We doen wel aan werken. Echt.)
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2011-05-09, 2:32 am

Toen dat begon had ik zo iets van... ew, hiphoprap en toen dacht ik OMG dat is awesome!

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-05-09, 3:37 am

De eerste hiphop tonen bezorgden bij mij al een grote grijns. Heb een hekel aan dat muziekgenre, maar de foutheid zat er zo dik bovenop, dat kon niet anders dan awesome worden.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-05-09, 7:32 am

Double Post, maar boeien:

Ik heb morgen om 14.00 uur een gesprek met de wijkconsulent ivm de bovenbuurman. Het aantal klachten staat nu op lucky number 13... Fingers crossed.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-05-09, 9:01 pm

Succes, Silk. Hopelijk is je buurman bereid om te luisteren.

Ik heb al een tijdje foto's van deze doll rond zien gaan. Eindelijk eens een doll in grijs resin die ik wel leuk genoeg vind om te overwegen, maar hij is van Ringdoll en daar is het op dit moment een grote puinhoop. =_=
Muisje

Back to top Go down

Post by Wish on 2011-05-10, 4:11 am

Oooooh, hij is leuk xD
Leuke lengte ook xD Mocht ik Less en Dark gister niet eindelijk samen op de foto hebben gekregen, zou ik het overwegen... Alleen vind ik het lichaam niet zo super...

Zeker omdat mn vakantiegeld is gestort (nice amount). Maar Tim wil het ofwel aan vakantie opdoen, ofwel opsparen... Ik zal wel zien... als hij het zijne ook aan nutteloze rommel uitgeeft, zal ik ook wel een doll mogen ...
Zonde dat tegen dan de fairy dinges van Soom (die vent) niet meer verkocht zal worden Sad

En het is Monty Python status day!!! Ik bedoel, totaal nutteloos maar superfijn xD (op facebook ofc)

En Swiffer heeft besloten dat ze graag schoen eet... zowel de mijne als die van mn dolls -_-"
Voor de rest is ze nog een schatje.
Ik bedoel maar.... kijk wat ze doet als ze in dr hok moet... Word ik zo emo van he, alsof ze op death row zit >.<

En deze uitdrukking:

en wow dit was een chaotische post ...
Wish

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-05-10, 6:19 am

Wat een toetje.

Ik ben al aan mijn vierde paar sloffen toe, want die worden ook steeds opgegeten. XD
Muisje

Back to top Go down

Post by Raouken on 2011-05-10, 8:58 am

Omg wat schattig! <3 <3 Dat aan de kooi nommen als ze eruit willen doet Hansje ook steeds, haar ego groeit zo mogelijk nog sneller dan zijzelf xD Lieve kleine konijntjes <3
Raouken

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 2009-11-09

View user profile

Back to top Go down

Post by Wish on 2011-05-10, 5:51 pm

Doet Hansje ook echt alles om aandacht te krijgen? Swiffer doet dan soms ook stoute dingen en komt erdoor in problemen xD
Ze weet dat ze niet achter de wasmachine mag en toch doet ze het, ook al heb ik het gebarricadeerd... alleen kan ze daarna niet weg :p
Of op het bed springen en dan kusjes komen gheven als ik boos kijk xD
En jah, boos kijken als ik dr alleen in dr hok steek xD
Ik hou van mn kusjesmachine <3
Wish

View user profile

Back to top Go down

Post by Raouken on 2011-05-10, 7:27 pm

Hansje wil vooral overal aan knagen(behalve aan kabels-m'n laptop adapter daar gelaten-dus dat is wel fijn), dus lintjes, borduurdraad, slippers, schilderijen etc zijn niet veilig xD En ze wil steeds aan Dodo snuffelen en met haar spelen, ook al laat Dootje overduidelijk weten dat ze daar niet van gecharmeerd is. Verder gedraagd ze zich prima..xD *kuch*
Raouken

View user profile

Back to top Go down

Post by Hasel on 2011-05-10, 8:09 pm

Ik ben zooo blij dat Sofie niet in haar hok opgesloten hoeft te zitten XD dat rammelen doen namelijk veel konijnen, zodra ze merken dat het effect heeft (als in uit de kooi mogen of wat lekkers krijgen) gaan ze het vaker doen >.<'' ze zijn net hondjes alleen leren ze slecht gedrag makkelijker aan dan goed gedrag

edit: swiffer is trouwens squeel-waardig XD
Hasel

Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 2009-11-19

View user profile http://www.annevanstormbroek.nl

Back to top Go down

Post by Raouken on 2011-05-10, 11:45 pm

Haha ja, ik zou het ook erg praktisch vinden als Hansje niet in haar hok opgesloten hoefde xD Ik ben ook zo'n slechte opvoeder, als ze aan haar hok rammelt denk ik alleen maar 'Awwwh schatje kom maar hier, ga maar lekker rennen!' =.=;;;
Raouken

View user profile

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2011-05-11, 1:38 am

Bruggetje:
Wij hebben ook een konijn, Sammy, op het kinderdagverblijf waar ik ga werken.
Jaaa, mensen. Chaos heeft een nieuwe, awesome baan!
Ik ga werken in de kinderopvang in zaandam. Eerst een tijdje opstarten, dus van 7 tot half 9, daarna een paar weken in de vakantie en dan eind augustus aan de slag.
Dus ga per 1 augustus bij See tickets weg, dan heb ik een paar weken vrij voor ik begin bij het KDV.

Ich bin sehr ghappy

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by Hasel on 2011-05-11, 2:06 am

Gefeliciteerd! en wat tof dat ze daar een konijntje hebben!
Hasel

Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 2009-11-19

View user profile http://www.annevanstormbroek.nl

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-05-11, 2:22 am

Gefeliciteerd, Chaos. ^_^
Muisje

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2011-05-11, 2:29 am

gefeliciteerd met je nieuwe baan Chaos!
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Leeftijd : 37

View user profile http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2011-05-11, 4:15 am

Gefeliciteerd Chaos!
holyvirus

Aantal berichten : 693
Registratiedatum : 2009-11-06
Leeftijd : 38

View user profile

Back to top Go down

Post by Wish on 2011-05-11, 6:36 am

Woooot chaos!!! =D

@Raou en Hasel, ik zou Swiffer ook doodgraag gewoon loslaten in het appartement, maar het is gewoon niet mogelijk omdat we teveel weg zijn en ik bang ben voor wat ik ga aantreffen als ik terugkom...
Maar zodra ik thuisben mag ze hier zowat alles doen wat ze wil, hoewel dat vooral voeten likken is en aandacht zoeken :p

Misschien moeten we ooit es een Konijnenmeet houden xD Aangezien er toch een best grot aaneel hier konijnhouder is :p
Wish

View user profile

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2011-05-11, 7:16 am

thanks iedereen!

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-05-11, 8:42 am

Wish, je kan eventueel een ren aan het hok vastmaken om Swiffer iets meer ruimte te geven wanneer je er niet bent. Dat doe ik ook bij mijn konijnen als mijn vriend en ik overdag niet thuis zijn. Heel af en toe ontsnapt Kunibert, maar dat wordt ook steeds minder. (We hebben nu door hoe hij het doet.)
Muisje

Back to top Go down

Post by Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 17 of 20 Previous  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20  Next

View previous topic View next topic Back to top