Lieve Lotte! (shout)

Page 18 of 20 Previous  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Lieve Lotte! (shout)

Post by Wish on 2011-05-11, 9:40 am

Ik heb nix waar ik zeker ben dat ze niet overkan... Maar ik ga wel zoeken naar iets =-)
Zolang ze zich nog bezighoud met racen in dr meter lange hok heb ik de tijd ervoor Wink
Wish

Aantal berichten : 976
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 29

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-05-11, 10:29 am

Ik heb deze ren en daar gebruik ik maar een deel van (het bestaat uit drie onderdelen die ik gewoon als losse onderdelen gebruik) om het hok heen en de twee andere delen om stukken van het huis af te zetten waar de konijnen niet mogen komen. Ik heb in de plaatselijke dierenwinkel ook een buitenren gezien voor kleinere konijnen (het wordt weer tijd om konijnen in de tuin te zetten, dus ze zijn weer in trek). Die zijn minder groot en ook wat fijner voor je portemonnee.
Muisje

Aantal berichten : 3208
Leeftijd : 34

View user profile http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-05-11, 8:03 pm

Gefeliciteerd Chaos! (Is het die baan waar je laatst op solliciteerde?)
Silk

Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 2010-05-07

View user profile

Back to top Go down

Post by Wish on 2011-05-11, 8:16 pm

Ik ga het echt nog moeten afwegen, er is echt niet veel plaats om nog een ren voor dr hok te zetten als ik zelf nog door deze kamer wil lopen >.<
Haar hok staat op zich al best in de weg, heb minder adn een halve meter om door te stappen :p
Wish

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-05-11, 8:42 pm

De ren bij mij thuis hakt effectief de woonkamer door midden. Daarom gaat ie ook alleen uitgeklapt als ik weg van huis ga. Het hok zonder ren is net iets te klein om twee konijnen twee keer 8 uur per dag vast te houden.
Muisje

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-05-12, 12:11 am

Ik heb zojuist een merel gered van een gewisse dood. I'm awesome! *voelt zich heel heldhaftig*
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Wish on 2011-05-12, 6:10 pm

Wow ... Wink

tonijn-cocktailsaus op boterham smorgens smaakt niet >.>
Was weer slim gisteren. Ik ging naar de winkel voor ontbijt en avondeten en ik kom terug met veel, maar geen cornflakes... dan maar oud brood met beleg >.<
Nu choco :p
Wish

View user profile

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-05-12, 9:28 pm

Eh nee, tonijn op de vroege ochtend.. daar hoef je mij ook niet voor wakker te maken.

Er zijn te weinig foto's van IH Luo op DoA te vinden Sad . Je struikelt zowat over de Akando's, maar zijn (minder pretty-pretty) broertje is duidelijk niet zo populair.

Begin langzamerhand een zwak voor hem te krijgen... ('k Heb zelfs al een personage voor 'm en een nieuwe verhaallijn)
Weer een pop die ik in het begin vreselijk vond en nu MOET hebben. Zoals eigenlijk mijn hele collectie... Nou, in ieder geval blijf ik consequent, zal ik maar zeggen Rolling Eyes .
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-05-12, 9:37 pm

Het verbaasd me dat Luo niet zo populair is gezien het aantal Brad Pitt MNMs. Luo ziet er tenminste uit als een mooie, niet-bobblehead en jonge Brad Pitt.
Muisje

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-05-12, 11:16 pm

Mij verbaasd het ook, maar wellicht komt het omdat Luo redelijk vierkante kaken heeft en niet zo'n heel androgyn gezicht heeft. Je kunt van hem moeilijk een meisje maken. En ik denk dat een Luo in jurk lachwekkend gaat zijn.

Hij lijkt wel op Brad Pitt, huh? Maar goed, ik vind die acteur sowieso niet zo heel interessant, dus dat verklaard waarom ik in het begin niet onder de indruk was van Luo.

EDIT:
Even een vraag trouwens. Dollstown discontinued de 15y girl bodies en de 7y boy bodies (wat ben ik blij dat ik er van beide één heb!), maar weet iemand of de 15y boy bodies wel gewoon verkocht blijven worden? Want anders moet ik mijn spaarrekening fanatiek gaan aanbreken.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-05-13, 12:13 am

Volgens mij staat er op de website een mededeling over wat er precies uit de productie gaat, maar volgens mij gaat ook het 15y body eruit, omdat het ook veel op het 18y lichaam lijkt.
Ik kan het 15y ichaam trouwens wel aanraden. Staat lekker stevig, ziet er goed uit en heeft een gemiddelde posing ability voor een single joint lichaam. Je moet alleen wel van kenkels houden.
Muisje

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-05-13, 12:36 am

Muisje wrote:Volgens mij staat er op de website een mededeling over wat er precies uit de productie gaat, maar volgens mij gaat ook het 15y body eruit, omdat het ook veel op het 18y lichaam lijkt.
Ik kan het 15y ichaam trouwens wel aanraden. Staat lekker stevig, ziet er goed uit en heeft een gemiddelde posing ability voor een single joint lichaam. Je moet alleen wel van kenkels houden.

Ik vind dat lijf geweldig (alles van dollstown trouwens) en och, de lijfjes die ik nu al heb, hebben ook last van kenkels. Ik zie ze niet eens meer.
Hmm... ik check de site effe en dan moet ik wellicht mijn stoute schoenen aandoen en alvast eerder inkopen doen dan gepland.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-05-13, 5:42 am

Voor als mensen nog iets zoeken om te kunnen w/soggen: cute roulette.
Muisje

Back to top Go down

Post by Raouken on 2011-05-13, 6:21 am

Silk, ik heb gelezen, toen de 15y girl bodies eruit gingen, dat de boy bodies er ook uitgaan, maar pas ongeveer een jaar na de girl bodies. Maar het is natuurlijk wel een doll company, dus je weet nooit of ze zich aan hun woord houden en 'm er niet alsnog opeens uitknikkeren..
Raouken

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 2009-11-09

View user profile

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2011-05-13, 7:54 am

Altijd typisch dat je iets zoekt en dan kan je het niet vinden :/ Ik zoek dus 70cm jointed hands in yellow, die je niet hoeft te preorderen. Ik wil ze nl voor Dolliverse binnen hebben (5 juni)

@Silk: Oh ja, luo is zeker mooi. Ik heb de mijne nog steeds, maar helaas nog in de wipfase. Ander had ik zeker wat foto's gespamd.

Sterker nog ik krijg binnenkort nog eentje op visite. Hij wordt dan om gemod naar Hellboy Smile
holyvirus

Aantal berichten : 693
Registratiedatum : 2009-11-06
Leeftijd : 38

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-05-13, 8:32 am

Ik heb nog Dikadoll jointed hands in yellow. Razz Ik neem ze morgen wel mee als ik het niet vergeet.
Muisje

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-05-13, 8:55 pm

@Raou: Ik las inderdaad dat dollstown het jongenslijf er pas volgend jaar uit doet, maar daar ga ik geen paard op verwedden. Ik denk dat ik 'm over een maand of twee ga kopen.

@holyvirus: Hellboy! Daar is 'ie uitstekend voor geknipt. Maar ik wist helemaal niet dat jij een Luo had. *enters creepy stalker mode*
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-05-14, 9:18 pm

Double post:

Poes is ziek Sad. Zo erg zelfs, dat we straks weer naar de dierenarts toegaan (gisteren ook geweest) en het waarschijnlijk op opereren aankomt.
M'n manneke heeft z'n hele darmpjes verstopt zitten. Eerst dachten we dat het alleen haarballen waren, dus kreeg ik een laxeermiddel mee. Maar nu blijkt dat Dexje een herriestopper had ingeslikt! Omdat die altijd met z'n tweeën zijn, ben ik bang dat Dex ze allebei heeft opgepeuzeld. (en hier dacht ik dat ik ze beiden opgezogen had met de stofzuiger...)

Hij is zoooo zielig nu. Loopt als een oud, stram mannetje, wil niet eten, niet drinken, heeft pijn als je hem aait. Zo'n operatie mag dan een vermogen kosten, maar ik zal graag het dubbele betalen om de oude Dex weer terug te krijgen.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-05-15, 7:34 am

Ik hoop dat het snel goed komt met Dex.
Muisje

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2011-05-15, 7:51 am

Arme Dex. Hopelijk gaat het na die operatie beter met hem. Hou hem op de hoogte.

En we kregen een nieuwe router (mijn broertje kreeg er eentje van een vriend) en daarna was mijn internet gewoon rreeeettteee traag. Ik zat 2 minuten te wachten tot ik op hotmail was, nog 2 minuten tot hij de mail opende en nog 2 minuten tot hij verwijderde.
Nu zit de oude router er tussen en geen problemen meer.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 30

View user profile http://jointedlove.nl

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2011-05-15, 8:05 am

Ah routers... Klinkt als iets niet goed is ingesteld, of wireless was aan zonder beveiliging zodat de rest van de buurt kan meesurfen Razz of firmware niet uptodate of de router was gewoon lui ..etc etc.
Dat heb ik ook eens gehad met een ouwe router, gekregen van mijn vader. Vastlopen als ik iets wilde veranderen en internet maar weigeren. Ik ben toen een heeeele dag bezig geweest met nieuwe firmware op te zetten (zeg maar net als drivers, maar die laat je dan in de router zelf. Als het mis gaat kan je de router weggooien Razz) Het ging ook nog update voor update, want de allernieuwste firmware pakte de router niet gelijk. En na een dag klooien deed tie het weer Smile Helaas volgende dag lag internet weer plat XD

@Silk: Aw, arme Dex. Heel veel sterkte. Hopelijk wordt hij snel weer de ouwe.
holyvirus

Aantal berichten : 693
Leeftijd : 38

View user profile

Back to top Go down

Post by Wish on 2011-05-15, 5:58 pm

Ondingen ... hier ook problemen ermee hoor, gaat vaag doen vanaf er meer dan 1 aparaat op is aangesloten ... Aka dan moet je 5m wachten tot je internet hebt ... noujah, msn enz werken, de rest niet >.>
Wish

View user profile

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-05-15, 6:50 pm

Operatie geslaagd en nu een dag later is meneer al een stuk beter. Hij bleek NOG anderhalve herriestopper in z'n dunne darm te hebben; helemaal vast. 't Is maar goed dat hij gisteren onder het mes gegaan was; als ik had gewacht tot maandag, dan was het bye-bye Dexje geweest.

De dierenarts stond er wel een beetje raar bij te kijken. In twintig jaar tijd had hij nog nooit meegemaakt dat een KAT met dit soort klachten op de operatietafel kwam te liggen. Pups zijn berucht voor het eten van alles wat los en vast zit, maar katten houden zich over het algemeen ver van iets wat niet eetbaar is. Behalve Dex dus. Hij spaart ze.

Ik zal in het vervolg nog voorzichtiger zijn met dingen laten liggen waar hij mogelijk aan kan kauwen, want ik heb geen zin in een tweede episode.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2011-05-15, 8:43 pm

maar goed dat je er op tijd bij was met Dex, Silk! Fijn om te horen dat het beter met hem gaat.
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Leeftijd : 37

View user profile http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2011-05-16, 4:23 pm

Fijn dat het weer beter gaat met Dex.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-05-17, 10:18 pm

Goed om te horen dat Dex goed door de operatie is gekomen. Hopelijk herstelt hij snel.

Ondanks dat ik slechte ervaringen heb gehad met swaps (dingen die niet omgezoomd zijn, waarvan de naden loslaten, of helemaal niet passen, terwijl de persoon die het heeft gemaakt dezelfde doll heeft, of swaps die een maand na de deadline verstuurd worden of helemaal niet aankomen), ben ik toch een swap op DoA begonnen. Ik heb namelijk ook goede ervaringen en hopelijk zijn daar meer mensen die interesse hebben in Mori Girl kleding. Het is mijn eerste swap op DoA die ik leid, dus best spannend.
Muisje

Back to top Go down

Post by TMar on 2011-05-18, 3:38 am

Dex, beterschap! Het zijn niet alleen jonge beestjes die zulke 'grapjes' uitgalen. Kijk maar eens naar Animal planet ofzo waarin huisdieren met ingeslikte voorwerpen aan bod komen. Maar blij dat het goed komt Smile

Muisje, succes met de swap Smile
TMar

Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 2011-04-19
Leeftijd : 39

View user profile

Back to top Go down

Post by Wish on 2011-05-20, 1:16 am

Ik had zonet (en nog steeds eigenlijk) veel plezier met Swiffer ^^
Langharige konijnen zijn echt wel cool!!

En wonderbovenwonder blijft dr staartje mooi zitten ^^
Wish

View user profile

Back to top Go down

Post by Deredere on 2011-05-20, 1:24 am

Aaahhh ik ben verslaaft. Heb een mega gave website gevonden met mega veel plaatjes en daar kan je online mee scrapbooken. Mischien ook wel leuk om achtergronden te creeren voor doll foto's.
http://www.polyvore.com/cgi/set?id=31690653
Deredere

Aantal berichten : 607

View user profile

Back to top Go down

Post by Pete on 2011-05-20, 3:19 am

Oh jemig, Wish, dat staartje! xDD Normaal zie je dat alleen bij keeshondjes. Erg schattig!
Pete

Aantal berichten : 694
Leeftijd : 26

View user profile

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-05-20, 3:42 am

@Wish: Wat een schatje!! Dat staartje is echt TE cute!

Dex moet nog een keer onder het mes en dit keer vanwege complicaties. Ik vind het zo sneu voor hem en dan helpt het niet mee dat er een moeder in je oor loopt te toeteren dat je het voor gezien moet houden, want "dat beest kost je een vermogen"! En het helpt ook niet mee dat dit een mantra van d'r blijkt te zijn sinds de eerste keer dat er sprake was van opereren.

Ik ga verdorie niet mijn dier af laten maken omdat hij zeer begint te doen aan m'n portemonnee! Dan had ik niet aan een kat moeten beginnen. De enige reden waarom ik daartoe besluit is wanneer het voor Dex teveel lijden wordt, wanneer hij te maken krijgt met een chronische, zeer nare ziekte, of wanneer het diertje oud is en je niet teveel meer met hem wil sarren.

*Silk is pissig*
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-05-20, 6:29 am

Update voor wie dat wil weten:

De kat is nu wakker, maar blijft een nachtje over. Het bleek dat z'n wond aan de binnenkant (z'n darm dus) weer open was gegaan. Of dat nu komt doordat hij te veel/te gulzig gegeten heeft, of zich te druk heeft gemaakt, dat weten we niet, maar in ieder geval was het beestje doodgegaan als we niks deden.

Arme Dex. Ik hoop echt dat het hier bij blijft, want ik heb zo'n medelijden met het kleine ventje.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Wish on 2011-05-20, 6:56 am

Mn vriend denkt op een of andere manier hetzelfde als je ma hoor... denk heel veel mensen.
Mn konijn kostte me 10€ op de markt en hij zou het dus beter vinden om een nieuw te kopen dan te laten opereren of zelfs nog maar naar de dierenarts te gaan...
Hij vind het dus ook stom dat mn zus haar konijn laat castreren, hoewel het beest er best van afziet en wij ook meer ge-ergerd rondlopen als ie los zit dan wat ook :s

Als je niet voor een dier kan/wil zorgen tot het echt niet anders kan, snap ik niet dat mensen toch voor huisdieren kiezen :s ze zijn zoals kinderen he, die dump je ook niet gewoon ergens als ze ziek zijn?

Kzal duimen voor je kat hoor, beestje heeft genoeg afgezien Sad
Wish

View user profile

Back to top Go down

Post by lifae on 2011-05-20, 8:54 am

@Silk: Het is inderdaad jammer dat sommige mensen zo denken over huisdieren. Maar huisdieren zijn echt niet hetzelfde als voorwerpen die je gewoon weggooit en vervangt als ze stuk zijn.
Heel veel sterkte en ik hoop dat het snel weer goed gaat met Dex.
lifae

Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 33

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-05-20, 9:59 am

Ik betaal ook braaf twee keer per jaar €22-27 per konijn voor inentingen, want ook al was Kunibert maar €17,50 (Dolly was iets duurder), ik zou het erg rot vinden als ze myxomatose of VHS krijgen en dood gaan (beide ziekten zijn zeer besmettelijk en dodelijk), terwijl ik het had kunnen voorkomen.
Voor een paar tientjes heb ik nieuwe konijnen, maar geen Dolly en Kunibert. Als je een huisdier neemt, ben je ook verantwoordelijk voor hun welzijn. Ik ga geen €10.000 voor een chemokuur uitgeven, maar spoedoperaties zijn een ander verhaal. Daarbij heb je een kans dat je huisdier helemaal herstelt, terwijl als je niets doet je huisdier waarschijnlijk een nare dood sterft.

Overigens vond mijn vriend het helemaal niets dat Kunibert gecastreerd moest worden. Het heeft een paar maanden op hem inpraten gekost en zelfs het argument dat het sproeien tegengaat, moest inzinken voordat Kuniberts ballen eraf mochten.
Waarschijnlijk is dat een mannending. Te veel inleven met ballen die eraf gaan enzo.
Muisje

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-05-20, 8:32 pm

Net bij de dierenarts geweest en het is zeker nog geen gelopen race. Omdat zijn darmen open waren, is er dus veel darmvocht zijn buikholte ingelopen en de kans op buikvliesontsteking is nu vele malen hoger dan de eerste keer.

Maar hoewel zorgelijk ben ik blij met de vrouw gesproken te hebben. Ik voelde me toch best schuldig dat dit was gebeurd, bang dat ik hem gewoon teveel gevoerd had. Maar nu bleek dat ik nog niet eens aan de hoeveelheid kwam die ze toestonden.
Ook merkten zij vannacht dat meneer heel slecht laat merken hoe ziek hij is. Het is bij hem óf energie level 10, óf energie level 1, iets anders is er niet. Geen signalen vooraf of zo. Als 'ie ziek is, dan is 't meteen goed hommeles.

Muisje wrote: Ik ga geen €10.000 voor een chemokuur uitgeven, maar spoedoperaties zijn een ander verhaal.

Afgezien dat ik geen tienduizend euro heb, vind ik de behandeling ook veel te heftig en de kans dat je dier er niet honderd procent uitkomt is te groot.

Maar spoedoperaties kan ik niet laten schieten. Nu moet ik wel zeggen dat als Dex NOG een keer voor ditzelfde probleem onder het mes moet, dat ik er dan vanaf zie. Veel reserve heeft hij niet meer en de kans op chronische darmproblematiek wordt met nog een operatie een stuk groter.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Raouken on 2011-05-22, 10:04 am

Awh arme Dex! Hopelijk komt hij er weer bovenop. Als dit alles achter de rug is, is het misschien een idee om hem te laten verzekeren? Je kunt een ziekteverzekering voor je kat afsluiten, gewoon net als voor jezelf, het kost niet eens zo veel(al hangt het ervanaf wat voor kat je hebt)en mocht er dan nog eens iets met hem gebeuren doet het in ieder geval iets minder pijn in de portomonnee.

Vrolijk nieuws, Dodo is nu officieel van mij en Anne! <3 We hebben haar gekregen van haar vorige eigenaar. We hebben nu ook haar dierenarts gegevens enzo, dus nu kunnen we helemaal verantwoordelijk voor haar zijn, plus haar laten chippen(ze was nog niet gechipt). Morgen maar extra kattensnoepjes halen om het te vieren! XD

Minder vrolijk nieuws, griep =.= Maar dat gaat wel weer over.
Raouken

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 2009-11-09

View user profile

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-05-22, 8:11 pm

@Raou: Ik wilde net een verzekering voor hem afsluiten toen Dex besloot te testen of 'ie inderdaad negen levens heeft. Een brandend huis kun je niet verzekeren, dus ik moet gewoon nog even wachten.

Maar YAY! Dodo! Tjonge, dat werd wel tijd zeg. Hoe lang is het diertje ondertussen bij jullie?
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2011-05-22, 8:45 pm

@ Silk:
Hopelijk is Dex snel beter en kan je hem verzekeren.
Als ik eenmaal op mijzelf ga, dan laat ik Jengo ook verzekeren, want ondanks dat hij nog niet ziek is geweest (en die inentingen zijn ook niet de grootste bedragen) wil ik het toch niet riskeren, dat als er wat gebeurd ik dat niet kan betalen.

@ Raou:
Gefeliciteerd! De vorige eigenaar (wat leuk om dat te zeggen) heeft ingezien dat het weinig zin heeft om haar zelf te houden?

Mijn eerste dag openen bij het KDV in mijn eentje ging echt super goed. Nu is maandag wel een rustige dag, werd mij verteld, maar dan nog. Ik heb zin in morgen.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by Deredere on 2011-05-22, 8:49 pm

Wiehiee heb vandaag van Anne 1 dode merel gekregen voor mijn verjaardag (had zich te pletter gevlogen tegen de serre) en 1 levende. Ze had de smaak te pakken.... Help

Last edited by Deredere on 2011-05-22, 11:05 pm; edited 1 time in total
Deredere

Aantal berichten : 607

View user profile

Back to top Go down

Post by Hasel on 2011-05-22, 10:16 pm

@ Silk, ongeveer een jaar XD sinds Eveline hier kwam wonen, toen kregen we haar ook al van de (dachten zij dan) vorige 'eigenaars'

Dodo zoekt haar baasjes gewoon uit. En de echte vorige eigenaresse gaf haar nu aan ons omdat Dodo zich niet meer laat handelen door haar. En ze ook niet meer met de andere katten samen wou.
Hasel

Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 2009-11-19

View user profile http://www.annevanstormbroek.nl

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-05-23, 12:16 am

@Chaos: is misschien wel handig voor als Jengo wat ouder wordt. Je moet even kijken of ouderdomsziekten ook gedekt worden, maar vaak kan een oude kat die ziek is met speciaal voer en medicijnen vaak nog best een goede oude dag hebben.

@Dere: Anne houdt gewoon van je. Wink (Is wat minder leuk voor de vogels.)
Muisje

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-05-23, 12:23 am

@Chaos: 't Is het wel waard, geloof me. Die consulten vallen nog wel mee als ze 1 keer per jaar zijn, maar wanneer er een keer een ongeluk gebeurd of wat dan ook, dan rijzen de kosten al snel de pan uit. Ik had ondertussen al twee EID's kunnen kopen. Luo moet nog maar even wachten.

Wat ik weet van petplan is dat ze in principe alle kosten dekken, behalve als het om preventieve behandelingen gaat. Ook hebben ze daarnaast een paar extra verzekeringen. Zo kun je een verzekering aanschaffen voor de castratie/sterrilisatie van je dier. Deze moet je dan 4 jaar aanhouden, kost je 85 cent per maand en zorgt er uiteindelijk voor dat de behandeling maar de helft van de prijs gaat kosten.
Wel is het zo dat de premie met het ouder worden van het huisdier verder oploopt.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2011-05-23, 12:44 am

Ja, ik weet het Muis. Musty (de kat van mijn ouders) is iets van 23 geworden, terwijl we vanaf zijn 19e al dachten dat hij de zomer niet ging halen. Hij was doof, had tunnelzicht, zijn nieren waren slecht, hij was sterk vermagerd en hij kwam de bank niet meer op. Ondanks dat had hij geen pijn (althans niet zover wij merkte) en we hebben hem pas in laten slapen omdat hij niet meer at. Was wel lastig, want mijn ouders hadden hem genomen toen ze samenwoonde en hij was dus mijn 'Grote Broer'.

Jengo heeft nog nergens last van gehad. Hij is gecastreerd en hij heeft zijn inentingen gehad. En hij heeft een keer een snee gehad waar we naar hebben laten kijken. *klopt het af* Maar inderdaad, als hem wat gebeurd, dan wil ik dat wel geregeld hebben, want ik ben dus super slecht in sparen.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-05-23, 1:38 am

Ik ken mensen die een kat met suikerziekte hebben en die kat moet elke dag op een vast tijdstip in de middag een spuit insuline krijgen. Dat is naast een dure liefhebberij ook lastig, want als ze een middag weg gaan, moeten ze iemand regelen die de kat een spuit gaat geven. Met dat laatste kan een verzekering niet helpen, maar wel met de kosten van de medicijnen.
Met medicijnen is zo'n kat nog best gezond, maar soms moeten mensen afstand doen van hun huisdier, omdat ze de medicijnen niet kunnen betalen, maar het dier ook niet willen laten inslapen. Dan hopen ze dat er een nieuw baasje is die dat wel kan. Zo had mijn collega een konijn uit de opvang dat elke drie maanden onder narcose moest om de tanden bij te laten slijpen. Zij had het er voor over, want het was verder een gezond en leuk konijn.
Muisje

Back to top Go down

Post by powder-Eva on 2011-05-23, 9:31 am

Yay @ Raou en Anne, dat werd tijd dat Dodo echt van jullie werd!

net moeder blij gemaakt met dollkousjes.. en meteen plannen voor shoots gemaakt Cool
powder-Eva

Aantal berichten : 140

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-05-23, 10:10 am

Ik ben vandaag in mijn vinger geprikt voor een hB test (hoeveelheid ijzer in je bloed) en het wondje zit precies op de plek waar ik mijn haaknaald houd. D:
Muisje

Back to top Go down

Post by Pete on 2011-05-23, 11:11 am

Gefeliciteerd met Dodo, Raou en Hasel! ^^ En arg, Muis, perfect placement |D

~

Ik heb vandaag besloten dat ik niet eens meer ga proberen om op tijd te gaan slapen. Het is niet zozeer dat ik een raar ritme heb of overdag me niet genoeg inspan maar als ik ga liggen wil de slaap gewoon niet komen. De afgelopen week heb ik vaak niet meer dan 4-5 uur slaap gehad en ik ben zo ***skolere moe dat ik er moe van wordt! Morgen haal ik melatonine.

Ondertussen chagrijn ik lekker door nu ik van de pil af ben (bijwerkingen van de pil: moodswings, misselijkheid en hoofdpijn - bijwerkingen van stoppen met de pil: moodswings, misselijkheid en hoofdpijn). Het kan me niets schelen of ik straks weer maandelijks sterf van de buikpijn, ik wil mezelf weer zijn! Niet mensen pijn doen doordat ik ineens een diep dal in de emotionele achtbaan heb. Echt, die vieze troep heeft meer kapotgemaakt dan de bedoeling was...

Jemig xDD Ik moet 't gewoon echt kwijt blijkbaar dat ik het op een /doll/forum ga lopen spammen om middernacht...
Pete

Aantal berichten : 694
Leeftijd : 26

View user profile

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2011-05-23, 4:34 pm

@ Pete:
Je kan naar de huisarts gaan. Misschien is er een oplossing, dat je niet de emotionele achtbaan heb, maar ook niet de verlammende buikpijn.
En hopelijk werkt de melatonine met je slapen.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by Hasel on 2011-05-23, 6:38 pm

Ik herken je probleem Pete, ik ga nu gewoon lekker eens per maand mezelf ingraven, dat liever dan mezelf niet zijn... en paracetamol is je vriend!
Hasel

Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 2009-11-19

View user profile http://www.annevanstormbroek.nl

Back to top Go down

Post by Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 18 of 20 Previous  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20  Next

View previous topic View next topic Back to top