Lieve Lotte! (shout)

Page 19 of 20 Previous  1 ... 11 ... 18, 19, 20  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Lieve Lotte! (shout)

Post by Muisje on 2011-05-23, 7:25 pm

Er zijn verschillende soorten anticonceptiepillen en vaak heeft de ene net wat minder hulpstoffen of bijhormonen die het verschil uitmaken tussen je rot voelen en bijna nergens last van hebben.
Ik ben wel blij dat ik een pil heb die naast goede anticonceptie ook nog eens alles regelmatig en pijnloos heeft gemaakt. Zonder al te veel details die je niet wil horen lag ik voordat ik aan de pil begon twee weken kreupel (bij een cyclus van 20-40 dagen) en paracetamol en dergelijke hielpen nooit.

Je huisarts is er om te overleggen welke pil je het beste aankan (voor als je er weer aan wilt beginnen). Als je bijwerkingen hebt, is het sowieso handig om het er met je huisarts over te hebben, want zeker met de anticonceptiepil waarvan er zo veel varianten zijn, zijn er verschillende mogelijkheden om uit te proberen.

Owja, wat ik eigenlijk wou zeggen: Blue Fairy komt met SD-sized meisjes! So pretty! :DDD
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 34

View user profile http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-05-23, 8:38 pm

@Pete: Zelf wordt ik per nacht zo om het uur wakker, dus ik weet een beetje hoe irritant slecht slapen is en hoe moe je ervan wordt. Toch zou ik je willen aanraden om een vast ritme aan te leren. Het gaat er niet zozeer om dat je vroeg gaat slapen, maar dat je iedere avond op hetzelfde tijdstip naar bed gaat en iedere ochtend op hetzelfde tijdstip eruit.
Wellicht dat het niet veel uitmaakt nu omdat er andere oorzaken zijn voor je slaapproblemen, maar zo leert je lichaam in ieder geval wel dat het rond die tijd rust krijgt.

En ik raad je aan om naar de huisarts te gaan. Deze klachten die je noemt kunnen heel makkelijk lichamelijke oorzaken hebben. Misselijkheid, moodswings en problematiek met menstruatie bijvoorbeeld kunnen komen door een vertraagde schildklier. Als er hormonaal maar iets mis is, kun je een heel scala aan problemen krijgen en de heren doctoren kunnen beter zien of er iets aan de hand is dan jijzelf ;p. Bovendien zijn dit geen klachten om lang mee rond te blijven lopen.

Heel veel knuffels.
Silk

Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 2010-05-07

View user profile

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2011-05-23, 9:58 pm

En dan belt je werk (see) en spreekt je voicemail in om terug te bellen omdat je net even 2 seconden naar de wc was en dan bel je terug en zijn ze in gesprek.
Dan bel je later en weer niet te bereiken.... En het is niet zo dat ik daar moet zijn en er niet ben. Heb het nagekeken en moet pas later beginnen. *zucht*
Ik ga niet de hele ochtend bellen.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 30

View user profile http://jointedlove.nl

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-05-24, 3:01 am

Silk wrote:En ik raad je aan om naar de huisarts te gaan. Deze klachten die je noemt kunnen heel makkelijk lichamelijke oorzaken hebben. Misselijkheid, moodswings en problematiek met menstruatie bijvoorbeeld kunnen komen door een vertraagde schildklier. Als er hormonaal maar iets mis is, kun je een heel scala aan problemen krijgen en de heren doctoren kunnen beter zien of er iets aan de hand is dan jijzelf ;p. Bovendien zijn dit geen klachten om lang mee rond te blijven lopen.

Overigens, zelfs als de oorzaak "stress" of "bijwerkingen" is, dan nog hoef je het niet af te doen met "leer er maar mee leven". In veel gevallen is je lichaam uit balans geraakt en kan het wel wat hulp gebruiken om weer in balans te komen. Met veel rust en tijd kan het ook wel, maar hoeveel rust krijg je als je je de hele tijd zit op te vreten door alles wat er aan je lichaam mankeert?

St. Janskruid wil ook wel eens helpen bij slaapproblemen en moodswings. Het is denk ik bij de drogist verkrijgbaar, maar je moet niet vergeten dat het de werking van bepaalde medicijnen vermindert. Dus ook de werking van de anticonceptiepil, maar als je die toch niet gebruikt, is het geen probleem. Als je het gebruikt, moet je het wel bij je huisarts en apotheek vermelden. Dan kunnen ze er rekening mee houden.
Muisje

Back to top Go down

Post by Pete on 2011-05-24, 4:31 am

Bedankt voor alle goede raad en lieve knuffels. Ik heb besloten om inderdaad eerst maar eens naar de huisarts te gaan en te vragen wat hij aanraadt. De vorige keer was hij nogal opdringerig met het type pil dat ik nu heb, maar nu ga ik voet bij stuk houden. Ik ga ook vragen om wat testjes, hoorde van een vriendin dat haar depressie veroorzaakt werd door vitaminetekort, en van mijn moeder dat ze vroeger inderdaad schildklierproblemen had en ook in een depressie schoot. Wie weet, ik lijk sprekend op mijn moeder, ik zal wel wat genen hebben meegepikt. De dokter (die de postcodeletter GP heeft, wat ik best lollig vond) zal me er hopelijk mee helpen.

~

@ Chaos: jemig, slechte timing van je werk, zeg. Ik hoop dat het niet erg dringend is.
Pete

Aantal berichten : 694
Leeftijd : 26

View user profile

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2011-05-24, 7:14 am

Nee, waarschijnlijk omdat ik ziek ben. *Zie mijn LJ voor uitleg*
Heb ze niet te pakken gekregen. Heb het vandaag 2 keer geprobeerd.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by TMar on 2011-05-24, 8:05 am

Dat klinkt erg heftig Pete! Ik heb wat dat betreft een relatief makkelijke menstruatie (al ben ik dan meestal vermoeider dan normaal, heftig zweten etc).

Zulke klachten zijn niet normaal dus bij de huisarts inderdaad voet bij stuk houden.
TMar

Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 2011-04-19
Leeftijd : 39

View user profile

Back to top Go down

Post by Momo on 2011-05-24, 8:05 pm

Nou ja van menstruatie heb ik al sinds het begin van het jaar geen last meer... Wel voelde het 3 maanden lang als of ik elk moment aan de beurt was... Maar goed ik ben ook zwanger. Ik als ik dan toch mijn neus hier weer laat zien dan kan ik de mededeling ook meteen spuien!
Momo

Aantal berichten : 288
Leeftijd : 38

View user profile http://www.wndesign.nl

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-05-24, 9:37 pm

Lol, en op zo'n heerlijke tussen-neus-en-lippen door manier. Gefeliciteerd, Mo!
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2011-05-24, 10:44 pm

gefeliciteerd Mo!
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Leeftijd : 37

View user profile http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2011-05-25, 12:04 am

Gefeliciteerd Momo!

@ Pete: Succes ermee. Er zijn inderdaad verschillende oorzaken voor moodswings en depressies, en ook lichamelijke zoals je zelf al noemde. En daarnaast, wat Muisje zegt, er zijn ook tig verschillende anticonceptiepillen en misschien zit er een bij waar je beter op reageert. Smile

Ik ben in elk geval gezegend met een pil waar ik totaal geen bijwerkingen van heb (mijn depressies had ik al voordat ik aan de pil begon, dus die zijn er niet aan te wijten), en op aanraden van de gynaecoloog slik ik hem zelfs non-stop door omdat ik anders zo dood was van de menstruatiepijnen. Dus nu geen menstruaties meer en daar ben ik echt dolblij om.

Maar succes bij de huisarts dus! En laat je vooral niet afschepen. Smile
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Leeftijd : 29

View user profile http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2011-05-25, 2:19 am

Nog gefeliciteerd. Ik wist het wel al door facebook, maar ik weet niet of ik je al behoorlijk gefeliciteerd had, en nu je het toch meedeelt en iedereen je feliciteerd doe ik het ook.

Weet je al wanneer je uitgerekend bent BTW?

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by Raouken on 2011-05-26, 4:52 am

Ik wist het ook al, maar er zijn nooit genoeg felicitaties <3 Dus nog een keertje gefeliciteerd!

Dit is heel random, maar gosh wat heb ik toch een schattig konijntje <3 *weerstaat de verleiding haar plat te knuffelen*
Raouken

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 2009-11-09

View user profile

Back to top Go down

Post by Pete on 2011-05-26, 5:12 am

@ Momo: oooh leuk! De allerbeste reden om met de pil te stoppen, lijkt me (om gewenst zwanger te worden, that is xD).

Pete

View user profile

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-05-26, 7:17 am

Raouken wrote:Dit is heel random, maar gosh wat heb ik toch een schattig konijntje <3 *weerstaat de verleiding haar plat te knuffelen*

Typisch, hè, hoe snel beestjes je in zo'n sappy mama-kuiken kunnen veranderen. Knuffel d'r maar lekker op los. Krijgt het dier niets van.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-05-26, 7:57 am

Bertje krijgt ook extra knuffels naast de antibiotica. Hij was aan het niezen en gelukkig is het maar een infectie aan de bovenste luchtwegen en niet erger. Het viel overigens niet mee om 6,5 kg konijn vanaf de bushalte naar de dierenarts te slepen en terug. Volgende keer gaat mijn vriend mee.
Muisje

Back to top Go down

Post by Raouken on 2011-05-26, 11:21 pm

Silk wrote:
Raouken wrote:Dit is heel random, maar gosh wat heb ik toch een schattig konijntje <3 *weerstaat de verleiding haar plat te knuffelen*

Typisch, hè, hoe snel beestjes je in zo'n sappy mama-kuiken kunnen veranderen. Knuffel d'r maar lekker op los. Krijgt het dier niets van.

Hahaha ja! Is niks voor mij! XD Maar ze is zo schattig en knuffelig en klein en schattig en... <3 Hahaha xD

Hopelijk gaat het snel beter met Kunibert, Muisje!

Woei, straks komt m'n moeder langs, we hebben morgen in Grou(geloof ik..)een familie dag met de Friese kant van de familie(we gaan zeilen! Jeej! Het is echt pokkeweer hier, gaan wij zeilen xD)dus ze komt vast bij mij langs. Morgen dus zeilen met allemaal mensen die ik al niet meer heb gezien sinds ik een heeeel klein Raou'tje was..xD En de befaamde 'Tante Geertje' ontmoeten, waarover ik steeds maar hoor dat ik zo op haar lijk omdat Tante Geertje ook een beetje gek, uh, excentriek is, van 'verkleden' houd en stiekem eens naar een fantasy festival wil maar niet zo goed durft. Ik ben benieuwd..xD Straks nog even shoppen voor nieuwe kleren, want nu iedereen toch al die vooroordelen over me heeft moeten die wel bevestigd worden! (ik wil die rood-roze H&M jurk! Het vloekt bij elkaar en het vloekt bij mijn haar!)
Raouken

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-05-27, 12:07 am

Het gaat beter met Kunibert, maar nu begint Dolly ook te niezen. :S
Muisje

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-05-27, 1:24 am

Oh jee. Hopelijk gaat dat niet erger worden. Dat klinkt altijd zo eng, als de ander ook symptomen krijgt.

Wordt snel beter Kunibert en Dolly!
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Pete on 2011-05-27, 1:43 am

Ai, is het toch iets besmettelijks? In ieder geval beterschap met de twee konijntjes.
Pete

View user profile

Back to top Go down

Post by allanieew on 2011-05-27, 2:07 am

Mo nog gefeliciteerd.
Het is leuk, maar ook moeilijk tegelijk, geloof me ik kom nog dagelijks voor nieuwe 'problemen' te staan en als je het ene getackeld hebt dan volgt het volgende ding.

Ik heb zojuist iig al mijn vakantie geld (ja alle 70 euro's Wink...) verbrast aan het kopen van speelgoed voor Teyl (toevallig zijn 3 van de 4 octopusvormig Smile.....) Wie is nou het grootste kind?
allanieew

Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 2009-12-09

View user profile

Back to top Go down

Post by Wish on 2011-05-27, 3:46 am

FF random...
Ik ga in Juli naar Gackt!!! Tim heeft daarnet de tickets besteld en moet ze alleen nog betalen ^^ straks dus es doen!!!!

en later vanavond gaan we tweede maal naar een huis kijken en een bod doen, dus wie weet hebben ik en tim deze week ook een huis gekocht.

en ik kreeg een jobvoorstel op mn werk, volgende week tweede inleidend gesprek, wie weet komt daar dus een nieuwe job uit ^^

Jah, het was me de week wel xD
Wish

Aantal berichten : 976

View user profile

Back to top Go down

Post by Pete on 2011-05-27, 11:40 pm

Wauw Wish, hopelijk gaat 't huis en de job nog duur, en gaaf dat je naar Gackt gaat! ^^ Dat er nog kaartjes te krijgen zijn, het was toch al in begin juni? *heeft gehoord dat ongeveer haar hele klas van Japans erheen gaat*
Pete

View user profile

Back to top Go down

Post by Wish on 2011-05-27, 11:51 pm

Concerten zijn midden-eind juli over heel europa en de kaarten gingen pas gisteren in de verkoop Wink

Vorig jaar waren alle concerten uitverkocht binnen de 5-10 minuten enz, nu zijn het meer en grotere locaties enz ^^ *gargle*

Noujah, eerst nog Maximum the Hormone gaan zien in juni Wink
Wish

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-06-03, 7:41 am

OMG, Dollheart komt met YoSD sized piratenoutfitjes die er tof uit zien.
Muisje

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2011-06-05, 4:50 am

Die Yo-SD outfitjes zijn super cute deze keer. Must resist.
maankatje2000

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2011-06-05, 6:58 am

Dolliverse was leuk. Heb weer veel te veel gekocht.
Maar ik heb nu Tenshi thuis. Totale impuls aankoop, maar what evah!
Ze is een MNF Des.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-06-05, 8:00 am

Cool, Chaos. Het is een mooie mold. Wat voor lichaam heeft ze (cutie legs en bust size?)
Muisje

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2011-06-05, 11:24 am

Dat is zeker een goeie impuls aankoop. Je straalde helemaal, chaos! En Tenchi zag er al erg schattig uit.
holyvirus

Aantal berichten : 693
Registratiedatum : 2009-11-06

View user profile

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2011-06-05, 4:14 pm

Ze is large bust en heeft zover ik kan zien cutie legs.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-06-05, 7:01 pm

Toevallig vind ik dat de beste combinatie voor bij dat hoofdje. Wink
Muisje

Back to top Go down

Post by Mari-chan on 2011-06-05, 9:47 pm

Ik kom iig heel gouw eens langs om haar te bewonderen! Is ze A-line of B-line?
Mari-chan

Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 2009-11-08
Leeftijd : 31

View user profile http://lei-lei-mitai.deviantart.com

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2011-06-05, 10:47 pm

Het was een leuke impuls-aankoop. DES is zo sweet.
maankatje2000

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2011-06-06, 12:01 am

Nog gefeliciteerd met je DES! Very Happy
VelvetBat

Aantal berichten : 1425

View user profile http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-06-06, 12:27 am

@chaos: OEH! Des is mooi! Gefeliciteerd.

Lol, een getuigenis van hoe compleet 'oblivious' ik ben. Gisterenmiddag een eind in het bos gewandeld, omdat het mooi weer was, krijg ik vandaag te horen van collega's dat er rond die tijd iemand aan het begin van dat bos door het hoofd is geschoten.

Niks van meegekregen.

En zo maak ik mijn reputatie weer waar (toen ik nog in Kanaleneiland woonde had ik ook verscheidene van dit soort 'is er iemand overvallen/vermoord/etc dan?' momenten).
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2011-06-06, 2:30 am

@silk: toch maar goed dat je er niks van meegekregen hebt. Lijkt me verschrikkelijk om dat te horen te krijgen terwijl je daar bent =(.
maankatje2000

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-06-06, 2:49 am

Klopt. Maar ik ben wel 's werelds slechtste getuige. Mocht de politie ooit op een dood spoor zitten, dan zorg ik er alleen maar voor dat dit spoor een tweede hartaanval krijgt.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Wish on 2011-06-06, 5:09 am

Ahh, terug eindelijk wat tijd voor de pc xD

Kzou het ook maar eng vinden als zulk iets vlakbij gebeurd is zonder het te weten... :s

Voor de rest, Dolliverse was fijn :p Heb ook nieuwe aankoop: een FL Puki multihead Shiwoo vampire <3 en een hoop zooi die ik leuk vond qua kledij enz ^^

Enige lastige gisteren was de terugrit, rond Breda heel veel problemen gehad, een of andere gek die denkik een paar autos voor me gereden moest hebben. Bepaald moment zie ik de wagen voor me superhard remmen (witte rook en stank enz) dus doe hetzelfde maar >.< geluk dat ik er niet in zat en niemand in mijn achterant ...
Als het die ochtend zou gebeurd zijn, denkik dat ik nu een paar verbandjes meer zou hebben ... *bibbert er nog steeds van*
Wish

View user profile

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-06-06, 7:40 am

Wish wrote:
Kzou het ook maar eng vinden als zulk iets vlakbij gebeurd is zonder het te weten... :s

Als je het niet weet, kun je het ook niet eng vinden ;p.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Pete on 2011-06-06, 7:50 am

Nog gefeliciteerd met je MSD, Chaos! ^^ Leuk om mensen zó blij te zien met hun nieuwe doll xD

En da's echt eng, Silk! @3@ Maar gelukkig dat je het later pas hoorde, en niet midden in het bos.

~

Zo, een behoorlijke loot van Dolliverse meegenomen (2 face-protectors, pruik voor Kiahn, corset + rok en wat random fur pruikjes) en toch -5 euro uitgegeven ;p Had wat oude kleding meegenomen voor de Bring & Buy wat me dus meer opleverde dan ik uitgaf. Nouja... 'k moet de corset + rok nog betalen.... xDD Damn you, Say!
Pete

View user profile

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2011-06-06, 8:34 am

Ik heb haar nu vast en het is wel wennen zo'n klein formaat, maar ze is zo schattig.
En ik had een slechte dag (heb 3 uur gereisd terwijl het normaal 5kwartier is) dus ik heb haar schattigheid nodig om mijn verstand te houden.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by Deredere on 2011-06-06, 8:44 am

Das wel minder om er zo lang over te doen.
Veel plezier met je nieuwe kleine I love you

Ow ik ben zoo blij. Hopelijk ben ik dat vanmiddag nog als ik thuiskom.
We hadden een beetje erg last van een menselijke parasiet.
Vrijdag is ze niet over de lijn gestapt maar gesprongen. En zondag heb ik haar mijn land af kunnen zetten.
Heeerlijk.
Wat heb ik een PEST hekel aan manipulerende gesuikerde bullshit parasieten.
Hopelijk is de boodschap duidelijk aangekomen en heeft ze niet het lef hier nog te verscheinen.
Deredere

Aantal berichten : 607

View user profile

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2011-06-06, 11:11 am

@Dere: Dat klinkt best vervelend. Maar de manier hoe je het zegt, klinkt het als een vervelend diertje XD

Oh wat hou ik toch van hypocrisie Razz Als je een regel opstel dat foto's maar 500 px mogen zijn en dan zelf een te grote foto gaat posten. XD

Goed voorbeeld doet volgen.
holyvirus

View user profile

Back to top Go down

Post by Pete on 2011-06-06, 9:51 pm

@ Chaos: da's... echt belachelijk veel vertraging @3@
@ Dere: sow... Hopelijk heeft ze de hint begrepen inderdaad!
@ holyvirus: en dan niet eens iets over de shoot zeggen, maar gewoon heel bitchy 'foto's zijn verwijderd, waren te groot' replyen xD *zucht*

~

Ik wou dat het eens ophield met regenen zodat ik foto's kan maken op m'n onverwachte vrije dag (beide klanten belden af, yay~!).

Pete

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-06-06, 10:18 pm

Owww, drama met mods op een ander forum?

Nu moet ik zeggen dat ik op dewdrops.nl een maximale breedte voor foto's had ingesteld en er was één persoon die daar eindeloos over kon mekkeren. Totdat ik zelf een grote foto wilde posten, want toen heb ik de limiet omhoog bijgesteld.
Heerlijk, dat administrator zijn. XD
Muisje

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2011-06-06, 10:51 pm

@pete: Ja dat ook XD echt de moderatie daar is soms....

@Muisje: hehe leuk heh om de baas te zijn Razz Ik moet de forum nog eens gaan updaten naar de nieuwe versie.

Maar helaas niet deze week. Ik heb vrijdag een bruiloft en ik heb de bruidegom's moeder met de corsages en bruidsboeket. Het komend weekend samen uiteten met mijn schoonfamilie. (mijn schoonzusje en haar vriend zijn weer in Nederland vanuit Engeland) Maar vandaag ff weer naar Enschede (school) toeren. Ik heb het maar weer druk XD
holyvirus

View user profile

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2011-06-07, 8:15 am

Double post Razz

Nou mijn studiebegeleider had zich vergist in de tijd met de afspraak en hij maar denken dat ik te laat was. Zelf had hij ook een verkeerde tijd ingevuld in zijn agenda XD Gelukkig kon het nog doorgaan anders was ik ook voor niks naar Enschede geweest.

En Aves Studio waar ik 1,8 kilo apoxy heb besteld heeft verder niks aan mijn order gedaan :/ Het ligt nu dood leuk bij de Nederlandse Antillen ondanks dat ik gelijk had vermeld dat het verkeerd was.
holyvirus

View user profile

Back to top Go down

Post by Raouken on 2011-06-07, 8:58 am

Dat zuigt HV, goed excuus voor een vakantie richting de Antillen? XDD

Pff ik hoest me nou al anderhalve week een ongeluk, word er knettergek van! M'n longen doen pijn, m'n rug doet pijn, m'n ribben doen pijn, m'n keel doet pijn..nouja, alles, dus =.= Bah! Ik ga nooit meer zeilen met windkracht heelveel en regen =.= Obviously ben ik geen oprechte Fries! (gezien dat de anderen nergens last van hadden-en als je weet dat de gemiddelde leeftijd van die anderen rond de 80 ligt weet je dat dit vrij beschamend is =.=;Wink
Raouken

View user profile

Back to top Go down

Post by Wish on 2011-06-08, 8:45 am

Omg, ik ga falen in pukis xD
Daarnet een Evi popje gekocht (zelfde grootte) in zo'n setje met slaapkamer en kledij enz :p
Het lichaampje al gemod zodat er een puki hoofdje opkan
en ik ben gewoon al 1 setje kledij kwijt... heb alleen de onderbroek over.
Wish

View user profile

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2011-06-08, 11:16 am

Nog even en de pukis nemen de wereld over. Razz

@raouken: Beterschap. Sommige ouwtjes zijn sterker dan de jonge generatie.

Ben bezig een bootje te verfen (zit nu in de primer) voor een bruiloft aanstaande vrijdag. Maar ik weet niet welke kleur? Goud, silver of wit? zilvervloot leek me wel grappig XD

holyvirus

View user profile

Back to top Go down

Post by Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 19 of 20 Previous  1 ... 11 ... 18, 19, 20  Next

View previous topic View next topic Back to top