Lieve Lotte! (shout)

Page 3 of 20 Previous  1, 2, 3, 4 ... 11 ... 20  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Lieve Lotte! (shout)

Post by Hasel on 2011-07-03, 8:35 am

Veel plezier ^^
Hasel

Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 2009-11-19

View user profile http://www.annevanstormbroek.nl

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2011-07-03, 9:19 am

Veel plezier Wish!

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 30

View user profile http://jointedlove.nl

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-07-03, 9:53 am

Veel plezier, Wish.

Ik kom aan op het station in Bunnik en ik mag gelijk de statistieken in. Fiets gejat. =_=
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 34

View user profile http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2011-07-03, 10:15 am

@Muisje: Echt balen. Toch niet de roze?

@Wish: veel plezier!
holyvirus

Aantal berichten : 693
Registratiedatum : 2009-11-06
Leeftijd : 38

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-07-03, 7:33 pm

Zowel mijn oude als mijn nieuwe fiets zijn roze, maar mijn nieuwe fiets (de dag ervoor gekocht) is dus gestolen. Ik had niet eens de tijd om mijn verzekeringspapieren op de bus te doen.

Last edited by Muisje on 2011-07-03, 10:08 pm; edited 1 time in total
Muisje

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-07-03, 8:09 pm

Jee Muis, da's serieus kut zeg.
Silk

Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 2010-05-07

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-07-03, 8:31 pm

Nu heb ik nog het geluk dat mijn werk een fietsplan heeft waarbij je je vakantieuren kan inwisselen tegen de kosten van een nieuwe fiets, dus het geld kan ik wel terug krijgen. Ik heb 450 vakantieuren, dus dat is niet het probleem, maar ik had het geld even "geleend" van mijn spaarrekening tot ik het bedrag van mijn werk terug zou krijgen.
Dus ik heb niet echt het geld voor een tweede nieuwe fiets.
Muisje

Back to top Go down

Post by sbslink on 2011-07-03, 10:06 pm

Wow muis dat is echt kut zeg.. dat is wel heel erg snel.
sbslink

Aantal berichten : 711
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 33

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-07-03, 10:07 pm

Op aanraden van Mo heb ik de fietsverzekering gebeld en er is een mogelijkheid dat er wat met terugwerkende kracht geregeld kan worden, maar er werden geen garanties gegeven.
Muisje

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2011-07-03, 10:08 pm

Jezus wat kut dat je fiets gestolen is Muis =(
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Leeftijd : 37

View user profile http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-07-05, 2:59 am

Weet iemand hoe dat werkt als je iemand garant wil laten staan voor je huur- of koopcontract?

Ik heb even rondgezocht op het internet, maar kom alleen op fora uit en iet één of andere informatie site.
Mijn vraag is of de persoon die garant wil staan wordt gecontroleerd op de hoeveelheid inkomen die hij heeft. (en of mensen met een lager inkomen dus niet garant mogen staan)
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2011-07-05, 3:13 am

Meestal als het een ouder of verzorger is, dan wordt er niet naar gekeken. Het is dan op goedvertrouwen. Mijn vader heeft een keer garant gestaan voor de huur voor mijn zus (niet muisje) toen ze nog in een moeilijk periode zat. Woningbouw wilde alleen het geld zien en als het netjes betaald wordt, zal ze een worst wezen waar het geld vandaan komt of wat het inkomen van de garantpersoon is XD

Als je echt zeker wilt weten hoe het in elkaar steekt, kan je contact opnemen met de verhuurder.
holyvirus

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-07-05, 4:01 am

Ik denk dat ik de banketbakker voor mijn bruiloft heb gevonden. Very Happy
Muisje

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-07-05, 8:35 am

@Virus: Ok. Dan moet ik even wachten tot ik een reactie terug krijg (particuliere huurder is via Funda gecontacteerd) en dan kan ik dit bedrijf er eens over vragen.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Deredere on 2011-07-05, 12:05 pm

Wat een geweldige vrolijke taarten Muis. Zonde om op te eten Wink
Deredere

Aantal berichten : 607

View user profile

Back to top Go down

Post by Momo on 2011-07-05, 8:17 pm

Muisje wrote:Op aanraden van Mo heb ik de fietsverzekering gebeld en er is een mogelijkheid dat er wat met terugwerkende kracht geregeld kan worden, maar er werden geen garanties gegeven.

Soms loont het de moeite! Ik zeg altijd maar zo nee heb je ja kun je krijgen. Ik duim voor je!
Momo

Aantal berichten : 288

View user profile http://www.wndesign.nl

Back to top Go down

Post by Momo on 2011-07-05, 8:19 pm

Muisje wrote:Ik denk dat ik de banketbakker voor mijn bruiloft heb gevonden. Very Happy

Daar kwam de onze ook vandaan!!! Die zijn godelijk!
Momo

Aantal berichten : 288

View user profile http://www.wndesign.nl

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2011-07-05, 8:38 pm

@muis: ze hebben daar echt hele mooie taarten, ik vind die roosjes geweldig gesculpt O:
maankatje2000

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-07-05, 8:44 pm

Mnjam mnjam.... Mag ik ook zo'n taart?
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by allanieew on 2011-07-05, 9:56 pm

aaaaargh nou heeft mijn andere konijn ook een probleem...........

maar zo erg is het niet hoor Razz
Teyl kan tijgeren (buikschuivend kruipen) en nu moet ze zich iedere keer uit de voeten maken Smile

ik heb nu dus ook een probleem want ieder keer als teyl toki ziet begint hij te kreunen en verwacht hij dat ik haar breng, maar hij is zo ruw met haar dat ik toki liever uit zijn buurt hou.

en ja 4,5 maand is erg vroeg om te gaan kruipen, maar teyl is met alles vroeg, hij is 72 cm groot, heeft er al een tand in hangen, kletst je de oren van het hoofd en is een flinke handvol (het houd me de hele dag bezig)
Er zijn kinderen van een half jaar ouder bij ons in de vrienden groep die minder kunnen Rolling Eyes
Het betekent ook dat ik niet mee kan op het vakantie kamp dat ik al jaren organiseer (meneer drinkt nog steeds geen melk uit de fles hij wil alleen maaar aan de real stuff hangen, hij eet al wel groenten en fruit, maar daar kan hij nog geen week op teren Smile.....)

maar hij is wel lief Smile
floor
allanieew

Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 2009-12-09

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-07-05, 10:02 pm

Nouja, als Teyl vroeg is met alles, dan kan hij maar beter ook vroeg leren dat hij niet altijd zijn zin krijgt. (Als het om kwetsbare dingen zoals konijnen gaat.) Wink
Jammer dat je niet op kamp kan, maar volgend jaar is Teyl vast wel zelfstandig genoeg om het een weekje met alleen zijn papa uit te houden.
Muisje

Back to top Go down

Post by allanieew on 2011-07-05, 10:53 pm

nee, lol zijn papa gaat wel op mee op kamp (en ook nog 1 week met scouting) en dit jaar is het laatste jaar dat we het organiseren (het aantal deelnemers loopt terug en we krijgen het kamp niet meer vol wat een probleem is met een excursie kamp want dan stijgen de kosten enorm)
dus ik neem genoegen met een rol achter de schermen en logeren bij mijn moeder (die heel graag kleding voor me wil kopen , het winkelen zelf vind ik niet zo leuk maar de gevolgen, lees compleet nieuwe garderobe, zijn dan wel weer okee Smile....)

en toki is nog steeds sneller dan Teyl (en ook gemener, zij zet eerder haar tanden in hem dan andersom) maar voorlopig wisselen we maar af, als teyl in de box of in bed ligt mag toki vrij en als teyl rondkruipt moet toki onder de trap (haar hok met een plexiglasdeur ervoor)
allanieew

Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 2009-12-09

View user profile

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-07-06, 8:37 pm

De game waar we nu aan werken is naar vertalers gestuurd en ik heb nog nooit zulke stompzinnige vragen gehoord.

"This dialogue is between a boy and a girl. Is the girl talking to the boy?"
"Is "Lizzy" a girl? Oh and is "Adam" a boy?"
"In this scene they find a "bike". One character says "we've found it". What does "it" mean? The bike?"

Ik heb erg de neiging om te antwoorden met: "First read the script THEN ask stupid questions. You're asking about context-related information and you could get that yourself if you had just used your brain."
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-07-06, 10:03 pm

Vertalen is best lastig, hoor. Ik heb liever dat mensen zulke domme vragen stellen dan dat ze er een potje van maken (waarvoor je mag betalen en daarna mag je betalen om het te laten fixen). Dat neemt niet weg dat zulke domme vragen jouw kostbare tijd verspillen.
Muisje

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-07-07, 12:08 am

Ik vertaal zelf voor m'n werk regelmatig de teksten van het Nederlands naar het Engels, dus ik weet dat het lastig is. Maar toch, in dit geval had ik meer het idee dat de ze dialogen niet eerst doorgelezen hebben. Heel veel vragen hadden ze gewoon uit de context kunnen halen, of door eerst te kijken wie de zin zegt (jantje, pietje, of klara). Je kan niet vertalen als je niet weet waar de scene over gaat.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-07-10, 3:32 am

Jaaaaah, Mori Girl swap is af! Nu kan ik zonder schuldgevoel aan projectjes voor mezelf werken.
Muisje

Back to top Go down

Post by Wish on 2011-07-11, 6:06 am

Typisch ... echt zoooo ongelofelijk typisch >.<
Wil ik na een pauze van een maand of 3-4 nog eens terug wow spelen... kan ik niet inloggen, account gelocked. Blijk ik gehackt te zijn geweest >.<
Echt, dan gebruik ik uit pure noodzaak een oude laptop, waar de licentie van de antivirus wss verlopen was, heb ik dit voor...
Noujah... heb nu nieuwe pc en als ik geluk heb, hebben ze morgen mn account weer actief... en k heb me dus ook zo'n offline authenticator aangeschaft...

en oja... Swiffer is er daarnet in geslaagd om uit te breken... toch dr hok maar iets meer afbakenen vannacht :p slim beest xD
Wish

Aantal berichten : 976
Leeftijd : 29

View user profile

Back to top Go down

Post by Rosered on 2011-07-13, 6:50 am

Vervelend Wish. Sad

Jemig dat gespam in verkooptopics, niet normaal. (zeikt over ander forum)
Rosered

Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 2009-11-12
Leeftijd : 31

View user profile

Back to top Go down

Post by Wish on 2011-07-13, 7:03 am

Helemaal eens daarmee...
Krijg je een bericht dat er antwoord is, dan hoop je toch wel op interesse ipv een opmerking ofzo >.<
Wish

View user profile

Back to top Go down

Post by Hasel on 2011-07-13, 9:28 pm

Yay, gelukkig zijn er nog wel lieve klanten met veel geduld en beschaafd taalgebruik <3
Hasel

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-07-13, 10:24 pm

Gelukkig zijn er hier ook regels over het bemoeien met de verkooptopics van andere mensen. Very Happy Dan hoef ik me in ieder geval hier niet aan dat soort praktijken te storen.
Muisje

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2011-07-14, 8:01 am

yep, het is gewoon te irritant. Ik snap nog steeds niet waarom het op BJD cafe niet verboden word.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by Hasel on 2011-07-14, 8:32 am

Heeft BJD café enige logica?! (retorische vraag)
Hasel

Back to top Go down

Post by Pete on 2011-07-14, 10:41 am

Hm, nouja, regels omtrent etiquette zijn niet per sé vanzelfsprekend? Zo moest ik toen ik wat spulletjes verkocht echt expliciet vragen of het in goede staat ontvangen was, want dat meldde niemand uit zichzelf (behalve Holyvirus, voor je je aangesproken voelt ^^"). Er staat nergens in de regels dat je dit moet doen, dus tja.. Same goed for spamming threads, I guess.

En ik ben weer terug na twee weken vakantie en geen zin in forums. Bovengenoemd forum dreef me tot zulke wanhoop dat ik ook maar een weekje vrij van BJD in het algemeen nam. Ik vind het zo zonde dat dat juist het grootste forum is terwijl er nooit naar leden geluisterd word, suggestie-threads direct gesloten worden na een beetje discussie en mensen gewoon... geen moeite schijnen te willen doen voor de hobby en maar lukraak in het rond vragen. Ik probeer me te bedenken dat ik ooit ook nieuw was maar lieve hemel...! Ja, ik ben moe en moet morgen de hele dag werken. *chagrijnt*
Pete

Aantal berichten : 694
Leeftijd : 26

View user profile

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2011-07-14, 11:36 am

Pff het is gewoon hypocrisie den top daar. Als ik het zo hier en daar hoor van een moderator, wordt er ook niet naar hen geluisterd. C-o-m-u-n-i-c-a-t-i-e is de vreemde eend daar. Die "discussie" over de ignore functie was wel even lachen Razz Doa heeft het, Sa heeft het, JL heeft het en ik denk dat bjdcafe het zeker kan gebruiken XD (tldr: Thinkpink vroeg, wat missen jullie. Een member vraagt: wil wel een ignore functie. Discussie door de rest van de members breekt los dat het onzin is en een moderator sluit het maar XD) Heb de member maar doorverwezen naar twee andere forums Wink

Gelukkig hebben we dit forum nog en ik probeer ook wat leven in te blazen in de nl kant van SA. Zover zie ik nog wel mensen posten in SA en de buitenlanders doen ook gezellig mee Smile (Heb alleen last van een zeer spammende chinese verkoper >.>. Het begint zo op een wow goldseller te lijken. :/)

@pete: Voel me niet aangesproken hoor Wink Het is toch logisch om te doen. Wel raar dat je niks gehoord heb van de rest, want een van je kopers (waar ik twee pruiken heb gekocht) vroeg wel aan mij of ik het wou melden of alles goed aan was gekomen. XD
holyvirus

View user profile

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-07-14, 8:05 pm

holyvirus wrote:tldr: Thinkpink vroeg, wat missen jullie. Een member vraagt: wil wel een ignore functie.

Lol. Ik met m'n sociale hoofd ben nog nooit op BJD café geweest, maar ik kan me de outbirk al voorstellen na deze opmerking en de argwanend polsende blikken van andere leden. "Wie zou ze willen ignoren dan? Mij? Een ander? Misschien die persoon die ikzelf ook wel heel irritant vind... Of toch mij? ... Nee, WE HEBBEN DIE IGNORE FUNCTIE HELEMAAL NIET NODIG, HOOR!"
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-07-14, 8:16 pm

De ignore functie is de beste uitvinding ooit. Ik gebruik het op DoA, DoD, FaceBook, LJ, etc. Als ik me niet erger aan bepaalde posts, hoef ik me ook niet in te houden om mijn bek niet lost te trekken. Daar wordt iedereen gelukkiger van. Wink
Helaas is de ignore functie van JL al een tijdje stuk. Je kan wel mensen op de ignore lijst plaatsen, maar dan blijf je de posts van die personen wel zien.

Geven ze op BJDcafé geen feedback meer wanneer er iets gekocht of verkocht wordt? Dat is toch de manier om te laten weten dat je tevreden bent (of niet), zodat andere mensen daar ook wat aan hebben.
Muisje

Back to top Go down

Post by Wish on 2011-07-14, 8:34 pm

Ik vind het ook vooral zonde dat er geen feedback word gegeven. Het is een van de fora waar je het meest verkoopt, koopt en grouporders gehouden worden en dan hoop je echt wel dat er iets van feedback komt :s
Je moet echt de mensen zelf een pm sturen of ze feedback willen posten want door zelf feedback te posten snappen ze de hint niet...
En indd zelfs geen berichtje dat je pakje is aangekomen. Nou, als je er geen bericht van krijgt, neem je aan dat alles goed ging he?

ah well, eindelijk goed weer! (ook al maar 1 dagje)
Kan ik mss mn nieuwe zomerjurkje aandoen (rood met zwarte en roze bollen xD)
Wish

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-07-14, 8:59 pm

Foto?

Als feedback geven niet gestimuleerd wordt, dan is dat een gemiste kans. BJDcafé is het grootste Nederlandstalige BJD-forum en dat is een positie waarop ze best trots mogen zijn, maar dat is er ook een die veel mogelijkheden biedt. (Naast een afzetmarkt creëren.)

[edit] Arck! Glorydoll heeft een 30% sale. Dollcompanies blijven het moeilijk maken. XD
Muisje

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2011-07-14, 9:31 pm

@muis: heb je die concept foto's al gezien op de FL blog, ik ben bang dat ik ga vallen voor haar =x.
maankatje2000

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-07-14, 9:52 pm

Ik vind haar outfitje leuk en ze heeft een bijzonder gezichtje (best wel origineel), maar ik voel nog geen "WANT!".
Muisje

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-07-14, 11:39 pm

Yiesh... En toen kwam zonet een eerste kledingstuk binnen voor m'n EID. Die hele pop heb ik nog niet, maar toen ik de grootte van het jasje zag kwam het naderende onheil met een 'dun dun dun dun' op me afzetten Very Happy.

Iplehouse maakt trouwens erg fraaie kleding. Mooie binnenkant van jasje is mooi.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by TMar on 2011-07-15, 5:53 am

Hasel wrote:Heeft BJD café enige logica?! (retorische vraag)

Hahah, nee idd niet.

Had gisteren voor het eerst in maanden weer eens een paar fotoverhalen erop gezet. Log ik vandaag in: een verwijderd en twee anderen totaal vernaggeld vanwege een pixellimiet, terwijl ze netjes allemaal 640x480 zijn, een goed gangbare standaard voor op forums. Is zeker geklaagd over traag laden enzo. Sorry hoor, dan onderhoudt je je pc niet goed. Iedereen heeft tegenwoordig kabel, adsl of glasvezel (zoals ik hiero). Ik heb in een draad erover gewoon gezegd dat ik het zwaar truttig vind.

Muisje, BJDcafé heeft wel een feedback sectie, wordt meen ik ook veel gebruik van gemaakt. Maar mijn indruk onderhand is dat het wordt geleid door kleuterjuffen.
TMar

Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 2011-04-19
Leeftijd : 39

View user profile

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2011-07-15, 6:23 am

Edit: @tmar: Ik had het gelezen, maar het heeft niks te maken met de verbinding van andere mensen. Het heeft met de bandbreedte van de server waar het forum op zit te maken. Thinkpink betaald voor een hoeveelheid data dat mag worden uitgewisseld. Als dat wordt overschreden, gaat de site de lucht uit en mogen ze gaan dokken. Thinkpink heeft daar geen zin in en heeft zo de regel in gesteld. (Wat natuurlijk nergens op slaat, maar het is wel duidelijk dat ze niet veel van de techniek kaas hebben gegeten Wink het zij ze vergeven)

Silk wrote:
holyvirus wrote:tldr: Thinkpink vroeg, wat missen jullie. Een member vraagt: wil wel een ignore functie.

Lol. Ik met m'n sociale hoofd ben nog nooit op BJD café geweest, maar ik kan me de outbirk al voorstellen na deze opmerking en de argwanend polsende blikken van andere leden. "Wie zou ze willen ignoren dan? Mij? Een ander? Misschien die persoon die ikzelf ook wel heel irritant vind... Of toch mij? ... Nee, WE HEBBEN DIE IGNORE FUNCTIE HELEMAAL NIET NODIG, HOOR!"

ROFL!

Komt er eens een meet in Deventer (en Deventer heeft een heel mooi groot park dicht bij het station) opperen een paar dat ze een hekel hebben aan picknicken en niet in het park willen rondsjouwen. Sinds wanneer is in het park zitten standaard een picknick? Zelf zie ik het niet zo zitten om met poppen en al in een cafe te gaan rondhangen :/
holyvirus

View user profile

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2011-07-15, 7:07 am

Ik heb de breedte even aangepast van het forum, want ik merkte dat foto's afgesneden werden. Dit is gelukkig verholpen.

Ik ben nog aan het kijken naar die ignore functie en waarom hij niet werkt, maar vind tot nu toe geen problemen, maar ik zoek nog even door.
Edit: Het probleem is bekend en word gefixed door de programmeurs van Forumsmotion (degene wiens forumbuilder ik gebruik)

Als mensen nog verzoekjes hebben, ik zit op msn (hetzelfde als mijn username, maar met @hotmail.com erachter) voor verzoekjes of dergelijke.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-07-15, 8:40 am

Ik overleef het hier ook wel zonder ignore, hoor. Zoveel vervelende mensen zitten hier niet. Wink

@Holyvirus: Dan kunnen ze vast op de Brink gaan zitten en er misschien achter komen waarom Deventer ook wel Deventerror genoemd wordt. Razz
Het Vogelpark is meer een mini-dierentuin dan een park en je hoeft inderdaad niet te gaan zitten op een kleedtje, maar mensen, die niet willen picknicken, hoeven toch niet te komen?
Muisje

Back to top Go down

Post by Wish on 2011-07-15, 10:05 am

Euh, Chaos, de breedte van het scherm mocht indd wat breder, maar op dit moment kan zelfs mn 22" scherm het niet aan en zelfs in full-screen mode heb ik een schuifbalk onderaan.
Misschien terug naar een vaste breedte gaan maar breder dan voordien?
Wish

View user profile

Back to top Go down

Post by TMar on 2011-07-15, 10:26 am

Holyvirus, als ze dat nou gewoon als reden opgeven. Iig zijn ze gewoon niet eerlijk naar hun leden toe.

Bovendien volstaat in principe een pm met verzoek of je je bericht wil aanpassen en dat zou ik dan ook gewoon hebben gedaan. Kan toch gebeuren dat je een nieuwe regel niet gelezen hebt. Maarja, als je geen vertrouwen hebt in je leden dat ze dat dan ook gaan doen, dan heb je geen respect voor ze.

Ik ga me er iig niet meer mee vermoeien.

Maar goed, nu ff lekker m'n rijbewijs halen en dan ga ik tuigjes maken voor de dolls dat ze in een gordel kunnen zitten Very Happy
TMar

Leeftijd : 39

View user profile

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2011-07-15, 10:42 am

Hey ik heb ook een balk. Dan wel de browser maxiaal uitgerekt en op twee monitoren XD Grappig dat een browser toch een maximale lengte heeft.

@muis: lol, maar dan ze wel veilig voor de terrorzwanen XD

@Tmar: Mee eens. Ik heb het ook mondeling van een mod gehoord wat er aan de hand was. Maar verder kunnen moderators gewoon posts aanpassen wanneer het nodig is. Alleen hoe ze het bij jou hebben gedaan was inderdaad niet zo netjes.
holyvirus

View user profile

Back to top Go down

Post by TMar on 2011-07-15, 10:44 am

Mwa, die mods zijn niet redelijk idd.
TMar