Lieve Lotte! (shout)

Page 6 of 20 Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Lieve Lotte! (shout)

Post by Muisje on 2011-08-18, 8:41 am

@Wish, gelukkig is je broertje terecht, maar dat lijkt me vreselijk om mee te maken.

@HV, als je dat ene boek met tekenideeën nog niet hebt besteld, kan ik er dan eentje meebestellen?
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 34

View user profile http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Post by Wish on 2011-08-18, 8:47 am

Heb net het extra nieuwsbericht gezien op tv en het was echt rampzalig daar Sad Ben er nog altijd niet goed van, in de meeste beelden voel je de paniek van de mensen daar gewoon...

Ben echt blij dat ie goed zit enz, en al zn vrienden zijn ook terecht en nog heel. Heb iets opgevangen van schuilen in scholen en sportzalen enz, maar weet dus niet eens zeker of ie droog zit enz :s

Denk dat ik toch moeite ga hebben met slapen vannacht. Nooit zo lang gewacht op goed nieuws, en het wachten is echt slopend.
Wish

Aantal berichten : 976
Leeftijd : 29

View user profile

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2011-08-18, 10:30 pm

Sterkte wish. Gelukkig is je broer oke.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 30

View user profile http://jointedlove.nl

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2011-08-19, 10:56 am

@Wish: Fijn dat je broer en zijn vrienden ok zijn. De beelden liegen er niet om, het is daar echt verschrikkelijk geweest.
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Leeftijd : 37

View user profile http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-08-19, 8:12 pm

@Wish: Fijn te horen dat je broer en vrienden terecht zijn. Ik hoop dat je, ondanks alle stress, toch nog een beetje hebt kunnen slapen. Heb je alweer met hem kunnen praten?
Silk

Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 2010-05-07

View user profile

Back to top Go down

Post by Deredere on 2011-08-19, 11:29 pm

Zelfs hier in NZ was het op het nieuws. Wat een nare toestand. Lijkt me vreselijk om mee te maken.
Deredere

Aantal berichten : 607
Registratiedatum : 2009-11-06

View user profile

Back to top Go down

Post by Wish on 2011-08-20, 7:36 am

Hehe, even minder goed nieuws van me :p
Ik ben deze ochtend opgenomen in het ziekenhuis met zware buikpijn en 2u geleden kwam ik erachter dat het nierstenen zijn. Zal hier dus nog wel een paar daagjes blijven Sad gelukkig is er internet :p

Voor de rest heb ik Hasel en Raouken op bezoek ... noujah, had zo een beetje. Vrijdag was heel gezellig enz, maar voor de rest hebben ze zich wat moeten redden zonder me Sad
Wish

View user profile

Back to top Go down

Post by Momo on 2011-08-20, 8:17 am

Bagger veel sterkte!
Momo

Aantal berichten : 288
Leeftijd : 38

View user profile http://www.wndesign.nl

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-08-20, 11:26 pm

Beterschap, Wish.
Muisje

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2011-08-21, 7:24 am

Oh wat vervelend Eline!
Hopelijk gaat het snel beter. Moet je nu geopereerd worden?

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by Wish on 2011-08-21, 8:04 am

normaal niet, steentje is klein genoeg om uitgeplast te worden. Gaat gewoon wat tijd kosten Sad
Mocht normaal vandaag naar huis, maar wil de dokter nog zien voor ik vertrek enz
Wish

View user profile

Back to top Go down

Post by Wish on 2011-08-21, 9:32 pm

Net terug van de dokter. Ben ontkoppeld van mn infuus om te zien o fik zonder de pijnmedicatie kan. Als ik straks rond 4-5u nog geen pijn heb, mag ik naar huis Smile duimen dus!
Voor de rest al beter geslapen dan vorige nacht ^^
Wish

View user profile

Back to top Go down

Post by Pete on 2011-08-22, 12:04 am

Oeh, klink allemaal vrij pijnlijk, Wish! Hopelijk mag je idd naar huis vanavond ^^ Beterschap!
Pete

Aantal berichten : 694
Leeftijd : 26

View user profile

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-08-22, 12:46 am

@Wish: Heel veel beterschap Wish en ik duim voor je dat je vanavond naar huis mag. Het klinkt allemaal wel vreselijk pijnlijk.

Redelijk vaag. Ik ben al een tijd weer op zoek naar een woning, krijg ik via de website van de woningbouwvereniging ineens te zien dat ik (kennelijk) een woningaanbod geweigerd heb. Wat vreemd is, want ik heb hem niet eens aangeboden gekregen, laat staan dat ik heb kunnen zeggen dat ik hem weigerde.

'k Wordt straks teruggebeld en ik hoop dat dit nog recht te breien is, want dit lijkt op het eerste gezicht een geschikt appartement.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-08-22, 2:55 am

Double post:

Ik wordt zo ondertussen strontziek van het gebeunhaas van deze knakers. Een maand geleden heb ik de webbeheerder van de woningbouwvereniging ge-emaild, omdat mijn eigen account niet meer leek te werken. Ik was al weken aan het reageren op huizen, maar deze bleven op een blanco status staan.
Deze tante had me een andere inlogcode en wachtwoord gegeven en sindsdien werkt alles picco-bello.

Blijkt het de inlogcode te zijn van een ANDERE huurder van hen. Die meid heeft mijn huis dus geweigerd, verbaasd dat ze hem uberhaupt aangeboden kreeg, met als gevolg dat ik nu nog steeds niks heb.. sterker nog: de afgelopen tijd voor niets heb gereageerd.

En uiteraard is de miep die hier over gaat vandaag niet aanspreekbaar...
Ik weet wie morgen heel boos aan de telefoon hangt.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Momo on 2011-08-22, 4:18 am

Lekker Silk ze moeten daar dus een hele trui recht breien voor je!!!

Hopelijk krijg je niet zo'n miep aan de telefoon die je met een zeurstem telkens interupeerd... Heel fijn is dat...
Momo

Back to top Go down

Post by sbslink on 2011-08-22, 7:19 am

@Wish: zo dat is een hele drukke en spannende week voor je geweest zo te lezen. Hopelijk gaat het nu allemaal weer beter.

@Silk: Zo dat is wel heel vervelend.
sbslink

Aantal berichten : 711
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 33

View user profile

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-08-22, 7:08 pm

Momo wrote:Lekker Silk ze moeten daar dus een hele trui recht breien voor je!!!

Hopelijk krijg je niet zo'n miep aan de telefoon die je met een zeurstem telkens interupeerd... Heel fijn is dat...

Ik ga deze tante dadelijk bellen en heb een heel lijstje eisen opgesteld die ik kan opdienen. Dit gaat een lesje 'niet laten afwimperen' zijn voor Silk (die over het algemeen heel goed is in dit WEL laten gebeuren).

@sbslink: lol, understatement. Het voelt zo ondertussen alsof ik in een slechte klucht ben aanbeland.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Pete on 2011-08-22, 7:25 pm

Wat een prutswerk, Silk. Ik zou je bijna vragen om de naam van dat bedrijf zodat wij er in ieder geval niet mee in zee gaan. >_o

Pete

View user profile

Back to top Go down

Post by Momo on 2011-08-22, 8:11 pm

Sterkte met bellen en aangezien je wel heel laaiend bent zal je je vast niet laten afwimpelen. Ik duim voor je Silk!
Momo

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2011-08-22, 8:21 pm

Succes Silk. Hopelijk kunnen ze wat voor je betekenen aangezien je door hun schuld nu een goed huisje bent misgelopen.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by Wish on 2011-08-22, 8:50 pm

Wat een rotsysteem :s Ik hoop dat ze dan maar eens extra moeite gaan doen voor je aangezien hun het verpest hebben =s

Ik ben in tussentijd weer thuis, maar nog een weekje rustig aandoen en pijnstilling doornemen. Ben niet 100% pijnloos, maar ik crepeer in elk geval al niet meer.
En wat een ***weer zeg... ben stiekem blij dat ik thuis/binnen mag blijven. Nu alleen nog een oplossing zoeken op de lamp in mn kamer die kapot is en ik dus geen licht meer heb op mn tafel.
Oeh, weer een donder ^^ heel de nacht donderde het en het was net 2u droog ofzo :p
Wish

View user profile

Back to top Go down

Post by Hasel on 2011-08-23, 12:19 am

Ooh gelukkig ben je weer thuis Smile Daar zal je vast ook wel weer beter kunnen slapen!
Hasel

Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 2009-11-19

View user profile http://www.annevanstormbroek.nl

Back to top Go down

Post by Pete on 2011-08-23, 4:54 am

Blij weer thuis te zijn, zie ik, Wish ;p En ik hoorde dat het in het zuiden en oosten wat erger was dan aan de kust. Hier klaarde het nog best goed op voor een paar uurtjes tijdens de middag. Yay nazomer Cool

Edit: weet iemand hoe je omgaat met onredelijke, allervernietigende woede? Van mijn kant...?
Pete

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-08-23, 8:19 pm

Pete wrote:Edit: weet iemand hoe je omgaat met onredelijke, allervernietigende woede? Van mijn kant...?

De oorzaak aanpakken?
Muisje

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2011-08-24, 8:07 pm

Ben blij dat je weer thuis bent Wish, en goed uitzieken he?
maankatje2000

Back to top Go down

Post by Pete on 2011-08-24, 10:22 pm

Muisje wrote:De oorzaak aanpakken?
Misschien een goed idee. Uitleg: er is een jongen op onze vereniging die een Twitter heeft gemaakt waarop hij zijn walgelijke, gewelddadige fantasieen post, en het is een hele hit geworden. Veel andere leden (vooral jongens) volgen hem en sommigen moedigen hem zelfs aan om meer te posten. Het zijn soms echt misselijkmakende dingen waar ik erg overstuur van. Niet eens zozeer van die jongen als wel van de rest van de vereniging die dit als een soort attractie ziet en niet door schijnt de hebben dat veel anderen het ook erg vreselijk vinden. Op spelletjesavonden gaat 't sowieso wel een keer over wat hij nu weer gepost heeft zodat ik er toch mee geconfronteerd word. Ik wil het niet weten. Ik moet die jongen ook niet tegenkomen want dan komt die woede er waarschijnlijk uit >_o

Wat een blije post xD Ik zal het goedmaken met een katje.
Pete

View user profile

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2011-08-24, 11:23 pm

Zijn account aangeven met als melder wangedrag. Als je het niet wil doen, dan doe ik het wel. Vind zoiezo mensen die walgelijke dingen op het internet posten vreselijk.

[Edit] wilde ook een leuk plaatje posten maar het werkt niet bij me en ik ben te lui om het op mijn flickr te zetten Embarassed
maankatje2000

Back to top Go down

Post by lifae on 2011-08-24, 11:33 pm

Ik ben het eens met Maankatje.. Het klinkt echt niet goed en als je er geeneens omheen kan en je wordt er naar van, is het toch het beste er iets aan te doen.
Zijn er geen andere mensen die het vervelend vinden? Misschien zou je dan met z'n allen de jongens erop aan kunnen spreken, dat je liever hebt dat als ze het er zo nodig over moeten hebben, ze zorgen dat jullie er niet naar hoeven luisteren.
lifae

Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 33

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-08-24, 11:56 pm

Hmmm... werkgevers kijken tegenwoordig ook naar je Twitter en "the internet never forgets". Twitter account aangeven en de rest is karma voor de volgers.
Muisje

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-08-25, 12:47 am

@Pete: ik deel de mening van de rest om z'n account aan te geven.

Daarnaast, ik weet niet hoe stevig jij in je schoenen staat en of je de mogelijkheid ziet, maar... ik zou je willen adviseren op de spelletjesavond, wanneer het gesprek weer op die geweldadige posts komt, duidelijk te maken dat jij het helemaal niet prettig vind om dit soort dingen te horen. Je hoeft er niet over uit te wijden, maar ik denk dat deze jongens niet eens doorhebben hoe confronterend dit soort 'fantasieen' voor andere mensen kunnen zijn.

In ieder geval kan ik me voorstellen dat die speelavonden voor jou er niet leuker op worden zo.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2011-08-25, 1:14 am

Muisje wrote:Hmmm... werkgevers kijken tegenwoordig ook naar je Twitter en "the internet never forgets". Twitter account aangeven en de rest is karma voor de volgers.

Je moet ook nooit je dronken foto's op Facebook plaatsen xD. Pas geleden een verhaal gelezen van een gast die ontslagen was nadat zijn baas zag op zijn FB dat hij was gaan feesten terwijl hij zich die dag ziek gemeld had.
maankatje2000

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-08-25, 1:32 am

Lol. Stumper!
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Pete on 2011-08-25, 2:36 am

Hah, mensen zijn zo goed van vertrouwen, natuurlijk gaat iedereen je stalken op Facebook, en je baas is zeker geen uitzondering xD

Ik heb een vriendin inmiddels gevraagd het account aan te geven (ik heb zelf geen Twitter) en de komende spelavond ga ik proberen sterker in m'n schoenen te staan. Ga maar op de gang lol hebben om je rape-Twits.
Pete

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-08-25, 3:53 am

Mochten ze je een saaie zeurpiet of iets dergelijks noemen, want het "is maar fantasie en niet echt", dan moet je je goed in je achterhoofd houden dat zij de lompe horken zijn door de aangegeven grenzen van een ander te negeren.

[edit] Daarnaast mag best gezegd worden dat dit soort geweldadige fantasieën thuis horen in een kleine fetishhoek en dat dit soort dingen niet door de maatschappij als normaal gezien wordt. Dat ze even weten dat het niet gewoon is wat ze doen en het zou zelfs als pathologisch gezien kunnen worden (door mensen die niet zo "ruimdenkend" zijn). Ergens schaden ze zichzelf door er zo openlijk mee te koop te lopen.
Muisje

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-08-25, 5:32 am

Even een verkeersregelvraagje voor diegenen die er verstand van hebben:

Je fietst op een weg met rode fietspaden erlangs die zo breed zijn dat je makkelijk met drie fietsers naast elkaar kan rijden. Nu moet je linksaf (weg is niet goed zichtbaar voor wie niet weet dat daar een weg zit), maar er zit een stoet auto's dicht achter je en je hebt een tegenligger. Hoe kun je dan, volgens de regels, het best voorsorteren/ je gedragen als fietser?

(niet heel hypothetisch, deze weg zit vlak achter mijn huis en heb er dus regelmatig met deze situatie te maken, maar weet 't antwoord niet goed)
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-08-25, 9:09 am

Ik doe een gok: je had uitsteken om aan te geven dat je af wilt slaan en wanneer de auto's je geen voorrang willen verlenen, voor de afslag stoppen en dan wachten tot je over kan steken.
Muisje

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-08-25, 11:23 pm

Ja, dat snap ik. Punt is dat als je moet stoppen, dit een gevaarlijke situatie oplevert vanwege de breedte van de fietspaden. Je kan helemaal aan de rechterkant gaan staan, maar dan sta je er over tien minuten nog, omdat men langs je heen blijft rijden.

Normaliter moet je voorsorteren. In dit geval sta je dan echter midden op de weg met als gevolg - logisch - scheldkanonnades.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2011-08-27, 12:41 pm

Ik ben moeheidsaangeschoten. Oftewel ik ben zo moe dat ik niet moe ben en hyper. Mijn oogleden zijn zwaar en ik weet dat ik te bed moet, maar mijn hersenen werken op volle toeren.
Ik had verjaardag, en was om half 1 thuis, toen moest ik mijn Grote Beer (die voor het eerst in 15/20 jaar gewassen is) weer opvullen en dichtnaaien (hij is 40 jaar en naadjes zijn niet zo stevig meer.), maar hij is superschoon en hij ruikt lekker.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-08-28, 7:55 pm

tha_queen_of_chaos wrote:... toen moest ik mijn Grote Beer (die voor het eerst in 15/20 jaar gewassen is) weer opvullen en dichtnaaien (hij is 40 jaar en naadjes zijn niet zo stevig meer.), maar hij is superschoon en hij ruikt lekker.

Awwww... Dat is wel één van de meest schattige posts in de Random thread.

EDIT: De bek van mijn kat ruikt naar kattenbrokjes.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Deredere on 2011-08-29, 8:41 pm

Ishtar is gisteren mee naar school geweest. Het lukte me maar niet om een fashion tekening te maken zonder de werkelijke kleding. Had een hoge staande kraag nodig en een leuke pose. Kraagje geknipt van papier en inelkaar geplakt en op Ishtar gezet. Dat werkte geweldig.
Deredere

View user profile

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2011-08-31, 9:17 pm

@Dere: Foto's!

Ik zit met een dilemma.

Mijn collega verslaapt zich nu al twee weken iedere dag. Op de dagen dat ik werk probeer ik hem wakker te bellen dat hij enigzins op tijd komt of niet extreem laat.

Het is aan mijn baas het om hem daarop aan te spreken dus dat laat ik zo. Maar ik begin steeds minder zin te krijgen om hem iedere ochtend te bellen. Maar aan de andere kant als ik het niet doe voel ik me weer schuldig. Ik weet het niet mee =(.
maankatje2000

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-08-31, 9:51 pm

Het is aardig dat je voor hem opkomt, maar uiteindelijk is het zijn verantwoordelijkheid. Zeg eerlijk tegen je collega dat je het bezwaarlijk vindt worden. Misschien doet het hem wat wanneer het voor hem duidelijk is dat hij er niet alleen zichzelf mee heeft, maar dat het ook effect heeft op anderen.
Muisje

Back to top Go down

Post by Deredere on 2011-08-31, 10:12 pm

Koop een zwaar irritante wekker als cadeautje. Kun je het op een leuke manier brengen.
Deredere

View user profile

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-08-31, 10:15 pm

@Maankatje: Ik ben het met Muisje eens. Dit is de verantwoordelijkheid van je collega. Vertel hem dat je het bezwaarlijk vindt om hem steeds wakker moet bellen.
Ik weet niet wat de reden is dat hij zich regelmatig zo verslaapt, maar zelfs al komt het door een persoonlijke situatie thuis, dan zal hij dat toch echt zelf kenbaar moeten maken aan jullie baas. Alleen zo kan die man er rekening mee houden.

Zelf zou ik voorstellen om hem niet meer uit de problemen te 'bellen', maar het een keer z'n beloop te laten. Doordat je nu steeds voor hem de kolen uit het vuur haalt, kan het makkelijk zijn dat het voor hem een gewoonte gaat worden. "Ach, Maankatje of een andere collega maakt me wel wakker als ik me verslaap. Zo erg is het niet."
Hij krijgt zo geen enkele impuls om iets aan z'n gedrag te veranderen. Uiteindelijk help je hem waarschijnlijk meer, door het in dit geval niet voor hem op te nemen. Bovendien haal jij je zo geen verantwoordelijkheden op je hals die niet van jou zijn.

Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Pete on 2011-09-01, 1:01 am

Het is inderdaad zijn eigen verantwoordelijkheid, hoewel je werk goed doen een gedeelde verantwoordelijkheid van alle medewerkers is. Al hij het team niet kan komen versterken is het dus wel iedereens probleem. Maar 't begint nu wel uit de hand te lopen dat je hem iedere dag moet bellen, dus ik zou hem er direct op aanspreken of je baas wat harder poken. Misschien heeft je collega wel last van stress dat slapen moeilijk maakt, of is er een medische reden ofzo. Wie weet. Hopelijk gaat hij er binnenkort wel werk van maken om op tijd te komen =/
Pete

View user profile

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2011-09-01, 2:44 am

Dank jullie!

Ik heb een goed gesprek gehad met hem erover vandaag. Hij zei ook dat hij het waardeerde dat ik het voor hem deed maar dat ik het niet meer hoef te doen.

Hij heeft slaapproblemen en nu is onze baas psycholoog en gaan ze samen een oplossing zoeken voor zijn problemen.
maankatje2000

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-09-01, 8:38 pm

*zucht* Soms zou ik het fijn vinden wanneer opdrachtgevers duidelijk zijn in hun wensen en niet zeggen dat we zelf iets mogen verzinnen als ze eigenlijk al weten welke kant ze op willen.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Raouken on 2011-09-06, 5:15 am

Grmbl, ik wil mijn nieuwe computer! Heb ik eindelijk een nieuwe besteld(mijn niet zo oude, niet zo trouwe Macbook heeft 3 weken geleden de geest gegeven), op een site waarop stond dat ie binnen 5 dagen geleverd kon worden, duurt en duurt het maar. Iedere keer krijg je een mailtje dat de wachttijd een paar daagjes opgeschoven is want 'er zijn leveringsproblemen'. Fair enough, maar vermeld dan niet op de website dat ie binnen 5 dagen geleverd is! Nu zou het zaterdag worden, nou, het zal mij benieuwen...

Dus als iemand zich afvroeg 'Waar is Raou toch heen', naar het land van computerlozen, dus..
Raouken

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 2009-11-09

View user profile

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2011-09-06, 6:28 am

ik heb er heel luxe nu 3 internetmogelijkheden (familieleden met pc's/laptops niet meegerekend). Mijn desktop, Tablet en nu een mini laptop omdat de tablet haat is.
Dus als je een tablet wilt lenen...

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by Sponsored content

Sponsored content