Lieve Lotte! (shout)

Page 4 of 12 Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Lieve Lotte! (shout)

Post by Muisje on 2011-12-08, 7:49 am

Bij ons was het de regel dat je voor €5 iets kocht en je nam iets mee dat je thuis had liggen en nog nooit had gebruikt. Ik had een frituurpan liggen die ik al 8 jaar heb, maar nooit heb gebruikt, omdat er hoogstens een kroket in past en ik heb nu een normale frituurpan. Daarnaast had ik ook twee boeken (kwaliteit "lees je op je vakantie en daarna nooit meer") meegenomen. Voor de €5 had ik suffe zut bij de AH gekocht, want ik dacht dat hoe meer pakjes ik in het spel breng, hoe groter de kans dat ik meer dan één pakje krijg. Maar ik kreeg er maar één, hoewel dat bestond uit 3 bollen wol en een rondbreinaald.

Ik ben nu druk aan het breien met de wol en ik heb 10 extra bollen wol nodig om de poncho af te breien, maar de twee Zeeman winkels (daar komt de wol vandaan) waar ik geweest ben hadden maar 5 bollen. :/
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 34

View user profile http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2011-12-08, 8:41 pm

Ze kan niet erg goed tegen tegenslagen hebben we gemerkt. Ze liep al bij een haptonoom voor rouwverwerking maar is gestopt met gaan om een reden die ik niet weet.

@muis: geweldig die song. Het beurde mijn humeur helemaal op deze ochtend xD.
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Leeftijd : 37

View user profile http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Post by Pete on 2011-12-08, 11:13 pm

@Muis: wat lullig dat er zomaar gejat wordt op je werk, juist na het spelen van een spel met elkaar. Ik hoop dat diegene er door het schuldgevoel nooit echt van kan genieten >< En ik heb uiteindelijk nog iets gekregen van een vriend van me die ook meedeed, een Tetris-machine! Die ga ik meenemen in de trein en als er weer mensen zijn die harde muziek draaien, ga ik ernaast zitten met mijn tie-lileli-lilela~

@Maankatje: ik hoop dat je zusje weer bijtrekt, mijn jongste (ook 17) had eerder ook enorme driftbuien maar het is nu wat gekalmeerd. Hopelijk is het een kwestie van tijd. Maareh, rouwverwerking? Dat is best heftig... Misschien triggert een kleine tegenslag wel erg grote gevoelens. En jammer voor je vader van dat schuurtje.
Pete

Aantal berichten : 694
Leeftijd : 26

View user profile

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2011-12-08, 11:59 pm

@pete: Ja ze is nl niet mijn echte zus. Toen ze 7 was heeft zij en haar jongere zusje haar ouders verloren en zorgen sindsdien mijn ouders voor haar. Maar zij associeert alle pijn gelijk aan de pijn van verlies van haar ouders. Dus als ze een tegenslag krijgt te verwerken reageert ze in het extreme. Ik bemoei me er niet mee maar het is ontzettend vermoeiend maar mijn ouders vangen het heel erg goed op. Het is gelukkig al veel minder geworden maar ze moet ooit een keer inzien dat je kleine pijntjes hebt en grote pijnen en dat je niet op iedere pijn hetzelfde kunt reageren.

De jongste heeft dat niet maar erge verlatingsangst. Ze moet elke dag een stevige knuffel van iedereen anders is ze verdrietig.

Mijn pa en ma zijn niet zo rijk en de kinderen hebben wel een nalatenschap maar dat zit hun huis. Verder krijgen ze nog wat pensioengeld van hun ouders maar dat is niet veel en over alles moet mijn vader verantwoording leggen bij de kinderrechter elk jaar dus alle vakanties en kadootjes komen uit mijn pa's zak. Ik ben altijd gewend om het met minder te doen maar ze hadden een rijker leven bij hun eigen ouders en die hadden natuurlijk ook niet verwacht dat ze vroeg doodgingen.

Wat ik ook op merk de laatste tijd is dat mijn zus dus altijd omgaat met oudere meisjes 20-25 jarigen en die hebben natuurlijk veel meer en mogen ook veel meer dan mijn zus. En het lijkt net of het gras altijd groener is bij de ander. Ik ben zelf ook jong geweest en wij hadden het thuis nooit breed maar ik ben niks te kort gekomen, altijd goede kleding en schoenen gehad maar als je, je eigen laat meeslepen met de allernieuwste trends dan lijkt hetgene wat je hebt niet veel. Het lijkt mij erg lastig om nu in deze tijd een puber te zijn.

Last edited by maankatje2000 on 2011-12-09, 12:09 am; edited 1 time in total
maankatje2000

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-12-09, 12:08 am

Misschien kan je die ene euromunt bij een muntenverzamelaarswinkel kopen. Heb je gelijk een kerstcadeau voor haar. Wink
Het is heel begrijpelijk dat ze zo reageert. Het is alleen geen excuus voor haar gedrag. Iedereen mag blij zijn dat je ouders er goed mee om kunnen gaan, want voor hetzelfde geld was ze minder goed terecht gekomen en werd ze wegens "gedragsproblemen" uit huis geplaatst. Het komt voor en meestal gaat het dan alleen maar bergafwaards tenzij de persoon zelf hard knokt om het beter te maken.

@Pete: Dit jaar had ik een cadeau dat niemand anders wilde hebben: Breiwol. XD Ik ben al aardig op weg met mijn poncho.
Muisje

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2011-12-09, 12:23 am

@muis: Ik vind wol altijd een fantastisch kado, helaas kan ik niet breien maar mijn vriendin wel xD

Ik heb een italiaanse euro voor haar te pakken gekregen van 2009 ter ere van Louiss Braille. Mooi kado ^__^ hoop dat deze de pijn een beetje verzacht.
maankatje2000

Back to top Go down

Post by Momo on 2011-12-09, 5:26 am

@ maankatje: Ik begrijp zeker wel dat ze zo reageert. Ik hoop dat ze rust vind.
Momo

Aantal berichten : 288
Leeftijd : 38

View user profile http://www.wndesign.nl

Back to top Go down

Post by Evelien on 2011-12-09, 5:39 am

Muisje wrote:Misschien kan je die ene euromunt bij een muntenverzamelaarswinkel kopen. Heb je gelijk een kerstcadeau voor haar. Wink
Het is heel begrijpelijk dat ze zo reageert. Het is alleen geen excuus voor haar gedrag. Iedereen mag blij zijn dat je ouders er goed mee om kunnen gaan, want voor hetzelfde geld was ze minder goed terecht gekomen en werd ze wegens "gedragsproblemen" uit huis geplaatst. Het komt voor en meestal gaat het dan alleen maar bergafwaards tenzij de persoon zelf hard knokt om het beter te maken.

@Pete: Dit jaar had ik een cadeau dat niemand anders wilde hebben: Breiwol. XD Ik ben al aardig op weg met mijn poncho.

Hehe, wij hadden er ook wol tussen zitten, mijn duo-collega ging ermee vandoor (zat al te breien terwijl het spel nog gaande was haha).
Evelien

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 2011-11-05

View user profile http://evsdolls.livejournal.com

Back to top Go down

Post by Pete on 2011-12-09, 8:40 pm

@maankatje: ai, dat klinkt als een erg moeilijke situatie voor jou en je ouders... Maar gelukkig heb je een mooi kado, zulke dingen hoevel niet honderd euro te kosten natuurlijk om er toch iemand blij mee te maken ^^
@ Muis: ben benieuwd naar je poncho ^^

En vlak voor de tentamenweek is een slecht tijdstip om te stoppen met koffiedrinken. I need my caffeine! >____<
Pete

View user profile

Back to top Go down

Post by Maeve on 2011-12-10, 12:47 am

maankatje2000 wrote:Het lijkt mij erg lastig om nu in deze tijd een puber te zijn.

Knap van je ouders dat ze dit doen, Maankatje (en van de rest van het gezin natuurlijk ook). Het zal niet altijd makkelijk zijn.
En ja, pubers... Ik wordt een beetje heen en weergeslingerd tussen shock over wat allemaal maar normaal wordt gevonden om te hebben en te krijgen op die leeftijd, en medeleven omdat ik denk dat dat echt een naar ijkpunt is voor de rest van je leven, want wanneer is het dan ooit goed genoeg?

@Pete: Ha, ik ga de week voor een tentamen steadily van 2 naar 4+ koppen per dag. Daarna kick ik weer af.
Maeve

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 2011-03-10

View user profile

Back to top Go down

Post by Raouken on 2011-12-10, 1:59 am

Met twee Sinterklaasfeestjes(eentje thuis en eentje met de geekclub om het maar eens zo te noemen)ben ik erg verwend, maar ik ben nog wel het meest blij met een aansteker waarmee ik vuur kan maken! Nu kan ik zelf mijn waterpijpje aansteken! Very Happy (ik krijg aanstekers nooit aan, maar bij deze lukt het wel!) En er staat nog een naakte zeemeermin op ook.

Sinterklaas vind ik toch wel het leukste feest <3 Lekker snoep, leuke spelletjes(geektriviant gemixed met drankspelletje voor da win!)en ellenlange gedichten schrijven waar niemand echt gelukkig van word <3 Kerst vind ik een stuk minder, maar dat komt ook omdat mijn moeder altijd moet werken met kerst, dus het is gewoon..samen wat nommen en dat was dat. Sinds een paar jaren eten we met/rond kerst bij m'n tante met de hele familie(dat klinkt als heel wat, maar de hele familie is niet meer dan 10 mensen xDD)en tante kookt erg graag met overvloedig veel paprika en ui, en laat ik daar nu allergisch voor zijn..dus ik vind het niet erg dat ik het gezamelijke kerstdiner dit jaar mis omdat Hasel en ik naar een vriend in Dresden gaan om oud en nieuw te vieren xD

@Pete: overstappen op red bull? XDD
Raouken

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 2009-11-09

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-12-10, 7:01 am

Heeft iemand enig idee hoeveel 50 gram mohair is? Ik probeer mohair voor mijn Monster High dolls te kopen om hun haren te re-rooten, maar ik heb geen idee hoeveel ik nodig heb. De meeste verkopers verkopen bundels van 50 gram.

[edit] Volgens mij zit Doll Chateau de poppenwereld te trollen.
Muisje

Back to top Go down

Post by Maeve on 2011-12-10, 7:50 am

Ik kan er niets aan doen maar ik vind haar vrij geweldig.
Maeve

View user profile

Back to top Go down

Post by brigitte on 2011-12-10, 7:54 am

Wat is trollen? Ik ken die term niet sorry.

Zelf vind ik hun nieuwste doll echt geweldig. Ik wou zoiets al eens maken maar het kwam er maar nooit van. Dus dat nieuwste meisje word mijn volgende spaarproject.
brigitte

Aantal berichten : 915
Leeftijd : 36

View user profile

Back to top Go down

Post by Maeve on 2011-12-10, 8:03 am

@Brigitte: tof!

Ik heb alleen zo weinig met die hoofden. Ik heb een Hugh hoofdje besteld voor mijn Bella, maar ben inmiddels eigenlijk wel gewend aan Bella. En nu D-storic zowaar een echt bedrijf lijkt te zijn begin ik ook weer te dromen over een WS Narae 408 hoofdje op mijn Bella lijf.
Of op dit rare lijf...
Volgens mij zou dat echt geweldig kunnen zijn.

Maeve

View user profile

Back to top Go down

Post by brigitte on 2011-12-10, 8:08 am

Hun hoofden zijn niet altijd de beste nee. Maar deze ging best wel. Plus een face up kan ook heel veel doen.
brigitte

View user profile

Back to top Go down

Post by Momo on 2011-12-12, 11:21 am

Deze mama is best emo als ze een baby op tv ziet die onrecht wordt aangedaan... \\\hormoontjes///
Momo

Back to top Go down

Post by brigitte on 2011-12-12, 11:24 am

Daar hoef je geen mama voor te zijn hoor Momo. Als ik zoiets zie dan loop ik tegen de tv te schelden.
brigitte

View user profile

Back to top Go down

Post by Momo on 2011-12-12, 11:26 am

Ach het is een serie en ik zit al met tranen. Nog erger is het als het babietje het red of zo iets... En dan is het mega blubber...
Momo

Back to top Go down

Post by allanieew on 2011-12-12, 12:59 pm

ik had dat voorheen ook niet, maar nu zit ik me ook echt te verbijten hoor Smile
(het gaat meer van nee je gaat nu niet huilen das stom, nee, je doet het niet, NEE, wat zei ik nou Smile......)

en ik ga zo spijt hebben van het feit dat ik op dit tijdstip nog zit te computeren, als morgen de baby weer afgaat om 7:00 uur of vroeger, maar wakker in bed liggen naast een snurkende vent is ook niks.
allanieew

Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 2009-12-09

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-12-12, 8:44 pm

brigitte wrote:Wat is trollen? Ik ken die term niet sorry.

Trollen is het expres onruststoken op het internet. Dat kan door vervelende opmerkingen te maken, maar ook door mensen belachelijk te maken. Bij Doll Chateau kan er best wel eens iemand zitten die denkt "Eens kijken hoeveel suffe zut we op een doll kunnen stoppen tot niemand het meer koopt."
Muisje

Back to top Go down

Post by Momo on 2011-12-12, 9:38 pm

allanieew wrote:ik had dat voorheen ook niet, maar nu zit ik me ook echt te verbijten hoor Smile
(het gaat meer van nee je gaat nu niet huilen das stom, nee, je doet het niet, NEE, wat zei ik nou Smile......)

en ik ga zo spijt hebben van het feit dat ik op dit tijdstip nog zit te computeren, als morgen de baby weer afgaat om 7:00 uur of vroeger, maar wakker in bed liggen naast een snurkende vent is ook niks.

Een baby hebben doet een hoop op de emo afdeling. En deze baby is nog onvoorspelbaar wanneer ze afgaat.
Momo

Back to top Go down

Post by brigitte on 2011-12-13, 12:48 am

Ik wil best geloven dat Doll Chateau de grenzen op aan het zoeken is hoeverre ze kunnen gaan.
Het zijn vaak ook dolls waar je van moet houden. Zo vind ik hun Bella wel ok maar de rest van hun dolls niet. Na de humantaur beter bekeken te hebben ben ik aan het overwegen om te kijken met welke bedrijven ze matchen voor een hoofd dat meer mijn smaak is. Maar ben weg van het lichaam maar dat komt ook meer omdat ik al eens een jaar geleden twee lichamen wou kopen en die tot een centaur iets wou modden. Maar ik betwijfel of ik het zo goed kan als Doll Chateau.
brigitte

View user profile

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2011-12-13, 4:28 am

Oproepje aan de Volks kenners. Herkennen jullie deze hoofdjes:
Een nederlandse shop verkoopt overduidelijk een recast. Het lichaam is van bobobie, die is al geidentificeerd. Ik kom niet echt uit welke soort hoofdjes het zijn. Het ligt net op het puntje van me tong. Het is me wel duidelijk dat het van Volks is.

[BJD doll 1] http://www.poppenimport.nl/products/BJD-pop.html Een Lucas?

[BJD doll 2] http://www.poppenimport.nl/products/BJD-pop-918.html Ik zat zelf te denken aan een Megu of Mimi of de Foursisters.
holyvirus

Aantal berichten : 693
Registratiedatum : 2009-11-06

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-12-13, 4:44 am

Zou die eerste een van de school hoofdjes kunnen zijn?
Muisje

Back to top Go down

Post by sbslink on 2011-12-13, 4:58 am

Ik heb geen idee of Doll Chateau het express doet.. maar ik weet wel dat ik het gezicht van Bella geweldig vind.. de lichamen vind ik alleen een beetje.. ehh vreemd.
sbslink

Aantal berichten : 711
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 33

View user profile

Back to top Go down

Post by Raouken on 2011-12-13, 5:40 am

Oh lol,toen at het forum m'n post op! Hoe dan ook, de eerste lijkt erg op een Lucas/School A maar ik denk dat ie gemod is voor ie gerecast werd want de ogen zijn groter en de neus lijkt minder scherp. De tweede is zeker weten een Four Sisters(Megu is 1 van de four sisters, het is dezelfde mold maar dan 4 keer anders aangekleed en genoemd). Wat een slechte recasts zeg, bah!
Raouken

View user profile

Back to top Go down

Post by Pete on 2011-12-13, 7:29 am

Ugh, zou dit het bedrijf zijn dat de recast maakte die nu op BJD Cafe te koop is (no offence naar de vrouw die haar gekocht heeft)...? Zo naar om te zien dat iemands harde werk gewoon klakkeloos gekopieerd word en onwetende mensen er zo in luizen >_<

Kan hier internationaal gezien iets mee gedaan worden, denken jullie (Volks en Bobobie een mailtje sturen)?
Pete

View user profile

Back to top Go down

Post by Raouken on 2011-12-13, 9:02 am

Ik denk het wel, die four sisters recast lijkt me dezelfde doll als die nu op bjd cafe te koop staat...misschien zou Volks mailen wel wat uithalen, volgens mij zijn ze redelijk serious business over dit soort dingen, hadden ze niet ook..hoe heetten ze...Foreverdoll ofzo? Ook zo'n Chinees recastersbedrijfje, die hadden ze aangeklaagd en die zijn ermee gestopt.
Raouken

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-12-13, 9:23 am

Er staan nu ook al recasts in Nederland te koop? Nog een reden om voorzichtig te zijn met kopen en alle bewijsjes van echtheid bewaren. Maakt het verkopen ook lastiger. =_=
Muisje

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2011-12-13, 10:08 am

=___= das 170 euro teveel voor een recast

voor kenners zullen het wel door hebben dat het recasts zijn maar voor newbies is dit een stuk lastiger.

[edit] Vakantie!!! van school tenminste lol. Ik kan eindelijk weer iets leuks gaan doen in plaats van leren =d.
maankatje2000

Back to top Go down

Post by Evelien on 2011-12-13, 12:49 pm

Deze dolls hebben ook een poosje op Marktplaats gestaan, ook ik als newbie vond ze toen al verdacht. Geen merk erbij, slechte foto's, ik weet niet, ik vertrouwde het meteen al niet.
Evelien

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 2011-11-05

View user profile http://evsdolls.livejournal.com

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-12-13, 8:32 pm

Mag je op BJDcafé recasts verkopen?
Muisje

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2011-12-13, 8:54 pm

Muisje wrote:Mag je op BJDcafé recasts verkopen?

Geen idee =/. Ik had verwacht van niet.

Was ontzettend vroeg wakker vanmorgen. Om 4 uur vanwege de regen. We hebben namelijk op het werk al 2 keer een lekkage gehad met extreem veel regenval en daar maakte ik me zorgen om. Gelukkig nog een droge kelder deze ochtend.
maankatje2000

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-12-13, 8:56 pm

De eerste is inderdaad een gemodificeerde School A (met name de ogen zijn bijgewerkt). De tweede is een four sisters.

Urgghh, ik word altijd zo pissig als ik recasts zie. Zeker als ze zo slecht gemaakt zijn (niet dat dit zou moeten uitmaken).
Als Volks en BBB over het algemeen reageren op dit soort tips, dan zou ik ze zeker waarschuwen.
Silk

Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 2010-05-07

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-12-13, 9:00 pm

Nouja, de verkoper staat nu vermeld op de DoD blacklist. Ik had even een blik geworpen op de verkooptopic en vind het nogal schandelijk dat verkoper met vage woorden probeert te verbergen dat ze een recast verkoopt.
Muisje

Back to top Go down

Post by Silk on 2011-12-13, 9:04 pm

DoD blacklist is al iets, maar wordt maar door een beperkte groep gelezen. Persoonlijk hoop ik dat de makers van deze sculpts er werk van maken; Hoe eerder deze persoon uit de markt geschopt wordt, hoe beter.

Hoe ben je aan deze links gekomen, HV?
Silk

Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 2010-05-07

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-12-13, 9:11 pm

De DoD blacklist is beperkt, maar het word wel gelezen door mensen die overal vandaan komen en het werkt afschrikwekkend. (De Grote Boze DoD Blacklist!) Zolang we maar niet gaan doen alsof het normaal is om recasts te verkopen zullen er minder mensen in de verleiding komen om ze te kopen en verkopen.

Maar uiteindelijk wil je de recasters en importeurs aanpakken, dus die moeten ook aan Volks en Bobobie gerapporteerd worden.

[edit] Mailtje naar Bobobie gestuurd over de importeur (die lijkt mij het dichts bij de recasters te zitten) en de marktplaats-advertentie gerapporteerd.

Last edited by Muisje on 2011-12-13, 11:05 pm; edited 1 time in total
Muisje

Back to top Go down

Post by sbslink on 2011-12-13, 11:03 pm

Gefeliciteerd Lifae! Smile
sbslink

View user profile

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2011-12-14, 1:14 am

*rant on*

Tot twee keer toe hebben mensen afgehaakt op mijn verkoop van pruikjes omdat de verzendkosten megaduur zijn voor buiten Europa. Ik geef ze geen ongelijk maar het is niet meer te doen om klein grut via DoA te verkopen. Bedankt TNT!

*rant off*
maankatje2000

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-12-14, 1:31 am

Gefeliciteerd Lifae! alien <- feestalien voor jou.

Vervelend van de gemiste verkopen, Maankatje. Helpt het wanneer je in je thread zet dat je in de EU zit en dat verzendkosten daarbuiten hoog oplopen? Dan zullen er nog steeds mensen afhaken, maar dan hopelijk voordat je steeds moeite doet om de verzendkosten door te geven.
Sommige Europese kopers zoeken juist naar spullen van binnen Europa om op verzendkosten te besparen, dus je locatie aangeven kan ook kopers aantrekken.
Muisje

Back to top Go down

Post by Pete on 2011-12-14, 1:58 am

Fijne verjaardag, Lifae ~!

En je locatie aangeven is altijd een goed idee, als ik door verkoopthreads scroll op DoA klik ik veel sneller op dingen die bijvoorbeeld 'EU' of 'UK' aangeven. Ik denk dat je de mensen die afhaken wel compenseert met mensen die door de vermelding eerder in jouw thread gaan kijken.

Ondertussen is het pakje dat ik 4 weken geleden naar Mexico heb verstuurd nog steeds niet aangekomen... De koper wilde geen verzending met tracking omdat het zo duur was, maar zo te zien heeft ze nu zichzelf er mee (hoewel ik het eerder heb gehad dat een pakje niet aankwam in de VS. Het was een frutsel van nog geen tien dollar dus ik refundde het uiteindelijk, maar het kwam na DRIE MAANDEN toch nog aan. Ik ga voortaan maar alleen aangetekend verzenden...)
Pete

View user profile

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2011-12-14, 3:01 am

@muis & pete: Daar had ik helemaal niet aangedacht. Ik heb mijn threadtitel alvast aangepast.

Gefeliciteerd Lifae!
maankatje2000

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2011-12-14, 10:24 am

Je kan dit soort dingen altijd melden bij de copyright owner. Het is dan aan de copyright owner om actie te ondernemen of niet.

Silk wrote:Hoe ben je aan deze links gekomen, HV?

De verkoper op BJDcafe had de naam van de shop vermeldt, waar ze de doll gekocht had, nadat er navraag werd gedaan naar het lichaam. FF googlen en klaar Smile

Edit: Zo ook een mailtje naar Volks.
Edit2: Gefeliciteerd Lifae!
@Pete: Dat zal je altijd net krijgen, dat het pakje foetsie raakt. Sad Ik gok dat het nog vast zit bij de douane daar en naar maanden weer te voorschijn komt. Voortaan bied ik ook alleen tracking aan en naar keuze een verzekering. Tja, ik ga geen $$$spullen van anderen zomaar in de limbo sturen.
holyvirus

Aantal berichten : 693
Registratiedatum : 2009-11-06

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-12-14, 11:24 am

Hopelijk komt het pakketje snel aan bij de koper, Pete. Soms werkt tracking ook maar tot de grens en dan moet je hopen dat je een nette koper hebt die meteen aangeeft wanneer het pakje is ontvangen.

Niet dat ik er nog vaak kwam, maar als BJDcafé de verkoop van recasts toestaat, noobs leert dat recasts okay zijn en daarmee de tweedehandsmarkt en de community verziekt, dan krijgt het van mij een boycot.
Muisje

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2011-12-14, 9:36 pm

@Pete: Ik weet dat Tracking niet meer werkt zodra het in door de amerikaanse post wordt overgenomen, dus misschien is dat in mexico ook.
Mijn ervaringen zelf in mexico is dat pakketten enorm lang bij de douane blijven hangen, ik stuur namelijk koekjes op naar een vriend van me daar.

*hoera hoera* Lisa heeft haar rekentoets gehaald voor de Pabo. De nieuwe BSA is 55 studiepunten van de 60 (echt te gek >__<) dus ik hoop dat ze het haalt, maar iig is ze nu weer vrolijk! Ben echt blij voor haar want ze zag zo tegen op die rekentoets. Ik heb haar die italiaanse euromunt vanmorgen gegeven, mijn oren piepen nog van het gillen xD.
maankatje2000

Back to top Go down

Post by sbslink on 2011-12-14, 9:53 pm

@Maankatje: Gefeliciteerd met haar behalen van de toets Smile
sbslink

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-12-14, 10:57 pm

Ben maar een discussie gestart op BJDcafé over recasts en ben ook benieuwd of mensen daar positief op reageren of dat mensen zich persoonlijk aangevallen voelen. -_-

@Maankatje: Leuk om te horen dat ze het gehaald heeft. ^_^
Muisje

Back to top Go down

Post by allanieew on 2011-12-15, 1:28 am

Muisje wrote:Ben maar een discussie gestart op BJDcafé over recasts en ben ook benieuwd of mensen daar positief op reageren of dat mensen zich persoonlijk aangevallen voelen. -_-

ik heb ook even gereageerd met persoonlijke ervaring (min of meer) op dit gebied en ik heb gelijk maar even hard uitgepakt ook in de richting van de mods op bjd cafe (gna gna) echt ik zou die pop zo hard van het forum gebonjoured hebben.

(nog een bijwerking van het moederschap ik ben tegelijkertijd ook harder geworden, gek he huilen om niets en tegelijkertijd........... Rolling Eyes )

Last edited by allanieew on 2011-12-15, 1:59 am; edited 2 times in total (Reason for editing : spellingcheck)
allanieew

Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 2009-12-09

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-12-15, 1:43 am

Misschien ben je harder omdat je nu verantwoordelijk bent voor een jong kind en je weet hoeveel invloed je hebt op welke kant je kind later opgaat. (Je hebt geen 100% invloed, maar als je alles toelaat, heb je een grote kans dat het mis gaat.)
Ik had iemand die recasts probeert te verkopen gelijk van mijn forum afgegooid, dus ze mag blij zijn dat ik BJDcafé niet run. XD

[edit] Weten de mods van BJDcafé niet dat er een recast te koop staat of laten ze het maar toe?
Muisje

Back to top Go down

Post by Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 4 of 12 Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Next

View previous topic View next topic Back to top