Lieve Lotte! (shout)

Page 5 of 12 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Lieve Lotte! (shout)

Post by Pete on 2011-12-15, 2:06 am

Ik denk dat ze een oogje toeknijpen omdat de persoon uit onwetendheid de doll heeft gekocht. Ook al roepen wij met z'n allen dat het niet kan om recasts te kopen zullen er misschien mensen zijn die het niet zo'n probleem vinden en die doll kopen. Daar zouden de mods rekening mee hebben kunnen houden.

Maar stel dat je dus een recast hebt gekocht, wat moet je er dan mee als je hem wilt verkopen? Ben je je geld dan gewoonweg kwijt of kun je er toch nog iets mee? Een lastig vraagstuk. Ik denk dat de BJD Cafe mods, die geen specifieke regels erover op hebben gesteld, het in dit geval toelaten omdat de persoon in kwestie a) niet zelf heeft gerecast, en b) pas later ontdekte dat het een recast is. Ik denk dat ze vinden dat we ieder voor onszelf moeten bepalen of we de doll willen kopen of niet en dat is opzich een optie die open gehouden zou moeten worden.

Wat vinden jullie dat je in zo'n geval moet doen? Je geld proberen terug te krijgen bij de oorspronkelijke verkoper op Marktplaats?
Pete

Aantal berichten : 694
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 26

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-12-15, 2:20 am

In haar DoA profiel heeft ze duidelijk staan dat ze weet dat ze een recast heeft. Maakt niet uit hoe ze die heeft gekocht, ze weet nu dat het een illegale reproductie is en daarmee hoeft ze de tweedehandsmarkt niet te vervuilen.

Als je een legitieme doll denkt te kopen of je hebt er niet bij stil gestaan dat er ook recasts kunnen bestaan en achteraf blijkt dat je een recast hebt, dan ben je opgelicht en heb je pech gehad, hoe hard het ook klinkt. Ik heb ook eens een CD via eBay gekocht waarvan ik ontzettend blij was dat ik hem eindelijk had gevonden, maar toen ik hem thuis kreeg bleek het een bootleg te zijn. Ik had ook beter kunnen weten door de locatie van de verkoper en de prijs, maar ik stond er niet bij stil dat het een illegale kopie kon zijn. Desondanks moet ik er niet aan denken dat ik willens en wetens illegale producten doorverkoop.
Als je je geld niet terug kan krijgen (wat bij oplichting vaker voorkomt) dan kan je op zijn minst de verkoper bij marktplaats aangeven.

[edit] Het klinkt een beetje als een echo wanneer ik hetzelfde op BJDcafé post. XD
Muisje

Aantal berichten : 3208
Leeftijd : 34

View user profile http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Post by Lavender-Traces on 2011-12-15, 2:42 am

Ik heb laatst nog figures verkocht op marktplaats, waarvan ik niet wist dat het bootlegs waren. De persoon in kwestie had het vermoeden van wel maar wilde ze toch kopen voor een klein prijsje. Ze zou dan kijken of het bootlegs waren en zo niet, extra geld storten.

Een van de drie bleek dus gewoon het origineel (had ik ook in een winkel gekocht, de andere zelf 2e hands). en daarvoor is netjes bijbetaald. Maar het idee dat ik bootlegs had zonder het te weten zit me nog niet lekker. Maar ze nam het goed op, dus daar ben ik enorm opgelucht mee. Ik had zelf geen vergelijkings-materiaal om erachter te kunnen komen.
Ik heb hier nog wel enkele sleutelhangers liggen die bootleg zijn en die ik nooit en te nimmer zal verkopen. Hoe nutteloos dan ook. Het voelt gewoon enorm fout.
Lavender-Traces

Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 2011-06-11

View user profile http://lavandula-bjd.deviantart.com/

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2011-12-15, 3:45 am

Ja met figures is het echt lastig om te zien of het bij aankoop op ebay of ze echt zijn of niet. Je kunt gokken op de woonplek van de verkoper maar soms verkopen mensen uit Hong Kong zelfs legitime dingen.

Mijn figures komen of van Archonia of Hobby Link Japan. Stukken duurder dan sommige ebay-verkopers maar ik weet dan dat ik geen knock-off krijg.

Mijn Archonia pakket ligt klaar om verstuurd te worden maar een knuffel die gereleased is zit er nog niet bij, die is nog onderweg van de leverancier. Wordt spanned of ze het gaan redden voor de 19e lol.

maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Leeftijd : 37

View user profile http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Post by Lavender-Traces on 2011-12-15, 4:18 am

Precies. Ik kocht daarom altijd vanuit een betrouwbare winkel die hier zat en op conventies. (Wel met goed kijken, alsnog. Just in case.) Maar veel kocht ik ook tweedehands, dus dan kun je iig foto's en close-ups vragen. Smile

Lavender-Traces

Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 2011-06-11

View user profile http://lavandula-bjd.deviantart.com/

Back to top Go down

Post by Pete on 2011-12-15, 11:03 am

@Muis: oh, nee, dat wist ik niet. FAIL. Dan is het inderdaad echt neit netjes wat ze doet.

Maar om het over iets totaal anders te hebben, ik heb conversatie gehaald! Ik was er vorig jaar op blijven zitten en dit keer er hard voor gewerkt en bijles gekregen van twee vrienden die ik nu ook ontzettend dankbaar ben <3 En yeah, het betekent nogal veel om dat vak te halen, want dan hoef ik niet vijf jaar over mijn studie te doen met boete en teleurstelling van ouders. Mijn hemel, wat ben ik opgelucht... \(^o^)/
Pete

View user profile

Back to top Go down

Post by sbslink on 2011-12-15, 11:40 am

@Pete: Gefeliciteerd!! Dat is mooi dat het nu wel gelukt is!
sbslink

Aantal berichten : 711
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 33

View user profile

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2011-12-15, 6:55 pm

Gefeliciteerd Pete!
maankatje2000

Back to top Go down

Post by Maeve on 2011-12-15, 7:49 pm

Gefeliciteerd!
Maeve

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 2011-03-10

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-12-15, 8:37 pm

Yay Pete! Dat zal een hoop zorgen minder zijn en kan je nu van je kerstvakantie genieten. Very Happy
Muisje

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2011-12-15, 9:01 pm

Even over die langstudeer boete, dat is de stomste regeling ooit! Okay er zijn sommige die wat minder lang hadden kunnen doen over hun studie in het verleden maar om zo onze nieuwe studenten af te straffen BAH!
maankatje2000

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2011-12-15, 9:31 pm

Gefeliciteerd Pete! Echt supergoed van je!

In ander nieuws: Gisteren camera meegenomen naar mijn werk om wat foto's te maken van de kindjes. Attention whores die ze zijn heb ik een heleboel foto's. Veel niet zo leuk, maar ook een paar superleuke!
Blije, trotse ouders zullen blij en trots zijn.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 30

View user profile http://jointedlove.nl

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2011-12-16, 9:35 am

Gefeliciteerd Pete!!

@maankatje: Gelukkig maar dat het een jaartje uit gesteld is, anders waren meer studenten te pineut geweest. *Kuch* voor mij maakte het toch niet uit *kuch*

Over school gesproken. Voor het eerst een brief geschreven naar de Examencommissie. Met mijn cijfer lijst was het weer mis. Er blijken nog vakken open te staan, terwijl ik de studiepunten al binnen heb met een andere vakdeel. Verklaarde gelijk waarom ik die vakken niet kon afronden. Anders had ik te veel studiepunten. Na veel speurwerk blijkt dat die openstaande vakken er helemaal niet bij gevoegd hoefde worden. pff. Krijg er een punthoofd van.
holyvirus

Aantal berichten : 693
Registratiedatum : 2009-11-06
Leeftijd : 38

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-12-16, 11:09 am

Ik heb nu uiterste respect voor mensen die poppen re-rooten. @_@
Ben uren bezig geweest, want alle plukken mohair moeten gekamd en gesplitst worden en ik heb alleen de buitenste ring nog gedaan. Het ziet er wel gaaf uit. Frankie Stein met suikerspinroze poefhaar met groene plukjes. Very Happy
Muisje

Back to top Go down

Post by Evelien on 2011-12-16, 2:00 pm

maankatje2000 wrote:Even over die langstudeer boete, dat is de stomste regeling ooit! Okay er zijn sommige die wat minder lang hadden kunnen doen over hun studie in het verleden maar om zo onze nieuwe studenten af te straffen BAH!

Je krijgt 'm ook als je niet meteen de goeie studie kiest he... Mijn vriend is nu bezig met zijn vierde studiekeuze, de eerste drie waren 't niet, maar ondanks dat hij nu netjes op tijd alles haalt zit hij straks waarschijnlijk toch met die boete... bah.

Oh, even een vrolijke noot: ik ben zelf net voor de zomer afgestudeerd als basisschoolleerkracht en werk sindsdien drie dagen in de week voor een juf die ernstig ziek is, langdurige inval dus en als alles goed gaat komt zij gewoon terug, maar ik ben gisteren door dezelfde school aangenomen voor een échte baan voor de andere twee dagen omdat ze zo blij met me zijn! Jeeeeee!!!!! Werk in het onderwijs vinden is op 't moment zó moeilijk, zeker hier in de regio, dus ik ben ontzettend blij...

Oh, hebben jullie gezien dat 't BJD Café het recast-topic verwijderd heeft en er iets over heeft toegevoegd aan hun regels? Wink
Evelien

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 2011-11-05

View user profile http://evsdolls.livejournal.com

Back to top Go down

Post by sbslink on 2011-12-16, 9:49 pm

@Evelien: Gefeliciteerd Smile
sbslink

Aantal berichten : 711
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 33

View user profile

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2011-12-16, 10:05 pm

Gefeliciteerd Evelien!
maankatje2000

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-12-16, 10:36 pm

[quote="Evelien"]
maankatje2000 wrote:Oh, hebben jullie gezien dat 't BJD Café het recast-topic verwijderd heeft en er iets over heeft toegevoegd aan hun regels? Wink

Het is maar beter dat ze het in de regels vermelden. Zo zijn de meeste nieuwelingen in de hobby meteen op de hoogte dat er ook recasts bestaan en dat deze niet geaccepteerd worden (in tegenstelling tot het kijken van een gedownloade film wat "iedereen toch doet?"). Is de kans ook kleiner dat ze in onwetendheid een recast kopen.

En gefeliciteerd met je extra dagen bij je baan!
Muisje

Back to top Go down

Post by Maeve on 2011-12-16, 10:36 pm

@Evelien: Ja dat was me opgevallen, ik ben er blij mee. Lullig voor dat meisje wel, maar het houdt echt op. Ik hoop dat ze het een beetje snapt ook nu, haar achteloze houding over dat haar doll een recast was vond ik wel vrij pittig.

En gefeliciteerd met je baan!
Maeve

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-12-16, 10:47 pm

Aan haar DoA profiel te zien wist ze dat ze een recast had en dat ze die daarom niet op DoA mocht laten zien, dus extra schandelijk dat ze zo om het feit dat ze een recast verkocht zat te draaien.
Muisje

Back to top Go down

Post by Evelien on 2011-12-16, 11:47 pm

Dankjulliewel! Ben erg blij! Wel erg cru, want er is hier zo weinig werk dat mijn zusje (al drie jaar afgestudeerd, al drie jaar aan het invallen) uit het onderwijs weggaat omdat er geen perspectief is. Ze willen haar graag hebben, maar er zijn gewoon geen vacatures. Ik heb echt té veel mazzel gehad... Natuurlijk heb ik mezelf wel bewezen (drie directeuren zijn in mijn lessen komen kijken om me te beoordelen, doodeng) maar toen ik ooit begon bij deze school was dat echt een gevalletje 'op het juiste moment op de juiste plek'.

Ik zou me echt vreselijk voelen als ik erachter zou komen dat ik een recast had, maar nog verschrikkelijker als ik 'm vervolgens weer zou proberen te verkopen. Ik zou me ontzettend schuldig voelen naar de onwetende koper. Al snap ik dit meisje sowieso niet helemaal, aangezien ik de pop als geheel spuuglelijk vind. Razz Hoofd en lichaam kloppen totaal niet met elkaar als je 't mij vraagt, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk...
Evelien

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-12-16, 11:51 pm

Ik zou ook ontzettend balen wanneer blijkt dat ik een recast gekocht zou hebben, maar je gaat toch ook geen gebrande DVDs met muziek en films op marktplaats verkopen? Waarom dan wel een recast?
Muisje

Back to top Go down

Post by Evelien on 2011-12-17, 12:18 am

Nee, precies, dus wat moet je ermee? Wegstoppen diep in een la? Weggooien is ook zo wat... Ik zou 't echt niet weten. Ik ga maar heel erg mijn best doen om niet met een recast te eindigen, haha Razz
Evelien

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2011-12-17, 1:04 am

Ik heb maar 2 dolls die ik tweedehands gekocht heb en ik merk dat ik daardoor wel wat moeilijker bond. Ga voortaan dus gewoon weer bij een dealer of company bestellen. Dan weet je tenminste haast zeker dat je een oorspronkelijke doll heb en geen recast.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 30

View user profile http://jointedlove.nl

Back to top Go down

Post by Maeve on 2011-12-17, 1:14 am

Evelien wrote:Nee, precies, dus wat moet je ermee? Wegstoppen diep in een la? Weggooien is ook zo wat... Ik zou 't echt niet weten. Ik ga maar heel erg mijn best doen om niet met een recast te eindigen, haha Razz

Ruilen misschien..? Weggeven aan iemand? Doneren aan aan een goed doel?

Weggooien zou ik ook niet kunnen.
Maeve

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-12-17, 1:37 am

Zelf houden lijkt me beter, want als je de recast weggeeft heb je kans dat deze toch door onwetendheid doorverkocht wordt. Ik zie het zo gebeuren dat iemand denkt "Het is toch één van die dure poppen?" en het dan doorverkoopt aan iemand die ook denkt dat het "één van die dure poppen" is, maar verder er weinig verstand van heeft.
Muisje

Back to top Go down

Post by Maeve on 2011-12-17, 2:20 am

Maar als je hem nou echt niet meer wil? Ik kan me voorstelling dat je je zo naar voelt over je pop als je erachter komt dat het een recast is dat je er echt niets meer mee kan. Misschien alsnog wel met een nieuwe officiele versie van de mold, maar niet met de recast zelf.

Dus dan zou ik denken aan weggeven, of op zijn hoogst ruilen met iemand binnen de hobby die weet waar het over gaat.

Als je hem weggeeft aan iemand buiten de hobby denk ik ook dat het hele verhaal eromheen met nadruk uitgelegd moet zijn. Inclusief: als je hem niet meer wilt wil ik hem graag terug hierdoor. Hiermee dek je eventuele doorverkoop af bij iemand met weinig verstand van de hobby.

Maar ik zou hem zelf liever weggeven/ruilen met iemand binnen de hobby.
Dan is de verzekering ook dubbel want iemand snapt het probleem zelf, plus dat iedereen eromheen het ook weet. Dan begrijpt iemand ook dat blije fotoshoots niet kunnen, en dat het meeslepen van het popje naar meets ed alleen maar kan onder de vlag van: kijk, recast. Zoek de verschillen.

Maeve

View user profile

Back to top Go down

Post by Evelien on 2011-12-17, 2:36 am

tha_queen_of_chaos wrote:Ik heb maar 2 dolls die ik tweedehands gekocht heb en ik merk dat ik daardoor wel wat moeilijker bond. Ga voortaan dus gewoon weer bij een dealer of company bestellen. Dan weet je tenminste haast zeker dat je een oorspronkelijke doll heb en geen recast.

Dat is wel zo, maar mijn eerste (en tot nu toe enige) BJD was een tweedehandsje en ik ben helemaal gek op haar. Ze was ook nog eens achterlijk goedkoop ($130 voor een MSD terwijl er niks mis is met haar!), maar desondanks weet ik 100% zeker dat ze geen recast is. Je moet 't treffen denk ik, en gewoon heel goed op blijven letten... Want op zich vind ik op mooie tweedehands poppen jagen heel erg leuk, zeker als ik mooie exemplaren binnen Europa vind Smile
Evelien

Back to top Go down

Post by allanieew on 2011-12-17, 2:51 am

mensen lezen ook zo slecht okee ik weet dat niet iedereen op DoA kan maar als je dan een link post met hele goede argumenten en foto's van vervalste volks headplates en vervolgens commentaar krijgt op een volgende post waarin beschreven wordt, je zou ook op de headplates kunnen letten (lekker handig als je alleen een lichaam koopt) dan kan ik zo iemand echt wel even door de wringer halen. Moet ik alles blijven voorkauwen, ik plaats zo'n link niet voor niks.

(het ging over deze link http://www.denofangels.com/forums/showthread.php?377635-Volks-fake-head-plate-photos.-photos-of-counterfeit-Volks.-Please-BEWARE.)

diep in mijn hart weet ik wel dat bowens lichaam echt is maar de twijfel blijft gek genoeg
allanieew

Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 2009-12-09

View user profile

Back to top Go down

Post by Evelien on 2011-12-17, 5:15 am

Iemand is blijkbaar toch zo gek om de besproken recast te kopen... op Marktplaats staat de advertentie inmiddels op "gereserveerd".
Evelien

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2011-12-17, 10:18 am

Nog een extra reden om niks te kopen op Marktplaats Razz

Gefeliciteerd Evelien met je contract! Een vriendin is ook maar een andere richting gegaan, nadat er nog steeds geen plek was in het onderwijs. Het zelfde verhaal met mijn vader meer dan 30 jaar geleden. Het lijkt erop dat er niks is veranderd :/

holyvirus

View user profile

Back to top Go down

Post by Evelien on 2011-12-17, 12:50 pm

Dankjewel! Ja, mijn zusje gaat zich waarschijnlijk inschrijven bij een gastouderbureau, ze is helemaal afgeknapt op het onderwijs. Mijn moeder is vroeger ook gestopt met de Pabo (idd ongeveer 30 jaar geleden) om dezelfde reden... Geen werk. Ik heb té veel mazzel gehad!!
Evelien

Back to top Go down

Post by Momo on 2011-12-18, 12:00 am

Wat maak ik hier van.

krijg een mailtje in het engels dat irrimirri met SA stopt.
Momo

Aantal berichten : 288

View user profile http://www.wndesign.nl

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-12-18, 12:04 am

Dat was ze toch al langer van plan? Zelfs ik hoorde dat al enige maanden geleden. *shrug*

[edit] Als iemand de oude SA terug wilt...? Hoewel ik JointedLove ook een prima Nederlandstalig forum vind. XD
Muisje

Back to top Go down

Post by Amaris on 2011-12-18, 3:07 am

Die email kreeg ik ook.
Moet eerlijk bekennen dat ik er sinds de switch naar het Engels nooit meer kom.
Ben benieuwd of iemand het over gaat nemen. Op zich is Jointed Love nu natuurlijk ook een goed Nederlands forum inderdaad. Dus is SA nog wel nodig, ga je je afvragen...
Amaris

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 2011-11-06
Leeftijd : 29

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-12-18, 3:22 am

Op DoA vragen mensen zich af of er misschien een WBJD (dus meer dan de ABJD van DoA) forum kan komen en een aantal BJD owners houden zich tegenwoordig ook bezig met repaints van vinyl dolls, dus SA zou een mooie basis kunnen zijn voor die vraag vanuit de community.

JointedLove voorziet trouwens wel in de Nederlandstalige behoefte van BJD owners, lijkt me. Niet te groot of te druk, maar wel gezellig.
Muisje

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2011-12-19, 12:30 am

Ik moet aan mijn paper werken maar het lukt niet D=! Teveel afleiding grrr.
maankatje2000

Back to top Go down

Post by brigitte on 2011-12-19, 2:04 am

Ik heb de mail ook gehad dus ik denk dat iedereen met een account daar die mail kreeg. Maar er komen zoveel kopzorgen bij het overnemen van SA kijken dat ik er voor bedank. Maar een WBJD forum zou ik niet verkeerd vinden. Ik zit niet te vaak op doa omdat me engels niet super is maar het is wel een superplek om info te vinden. Dus een engelse WBJD forum zou wel erg handig zijn.
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 36

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-12-19, 2:51 am

Ik heb het er met een aantal personen over gehad en ook die zeggen dat SA flink op de schop moet, wil het iets met overlevingspotentie hebben, maar dat zal wel tot drama leiden. :/ Dus inderdaad, je haalt een hoop kopzorgen in huis.
Muisje

Back to top Go down

Post by VelvetBat on 2011-12-19, 2:57 am

Ik heb de mail ook gehad en ik zou het forum ook niet willen overnemen.
Ik vond SA leuk voordat het Engels werd, daarna ben ik er eigenlijk nog amper geweest. En nu zit ik op diverse forums die ik verder wel leuk vind en zou ook niet de behoefte hebben om dan zelf een forum over te nemen.
Eerlijk gezegd denk ik dat het gewoon het einde van SA betekent.
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Leeftijd : 29

View user profile http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-12-19, 3:00 am

Toch wel jammer, maar gloriejaren lijken altijd beter wanneer je erop terugkijkt. Vroegâh enzo.
Muisje

Back to top Go down

Post by Pete on 2011-12-19, 5:39 am

Vroegâh was alles beter inderdaad xD Jammer van dat forum, maar ik zie het als dat vriendinnetje van de basisschool dat je nu nooit meer ziet. Good memories, but meh... xD

Vandaag heb ik getrommeld voor Serious Request, een printer op school gesloopt en eindelijk is het kerstkadootje voor mijn fliendje binnen: The Complete Sherlock Holmes deel 2! Gaat vast goed staan in zijn boekenkast naast deel 1 (het oorspronkelijke deel 2 ligt nog in Sri Lanka).
Pete

View user profile

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2011-12-19, 8:40 am

Het was wel te verwachten dat SA niet lang zou blijven. Irrimiri had inderdaad eerder aan gegeven om te stoppen. Zonder community blijft een forum ook niet echt bestaan. Dus zelfs als er interesse is in een wbjd forum, dan nog moet je een soort vaste kliek hebben die leven in blijft blazen. En ondertussen open genoeg zijn voor nieuw bloed. Want na zoveel jaar slijt de interesse en gaat de ouwe garde weer weg.

Ik zit nu al zoveel forums en plekken dat ik een stuk minder actief ben geworden in een community.
holyvirus

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-12-19, 9:01 am

Een leuk forum is ook voor de oude garde interessant. Kijk maar naar DoD, daar zitten mensen al jaren lang te posten en nieuwe mensen vinden daar nog steeds hun plek.
Muisje

Back to top Go down

Post by Pete on 2011-12-19, 9:25 am

Yeah, maar wat dat forum de community bied is van alle tijden xD Forums die op elkaar lijken komen en gaan, maar zodra je iets unieks hebt blijft dat juist vaak bestaan.
Pete

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-12-19, 9:33 am

Ik denk wat DoD aantrekkelijk maakt is dat mensen daar dagelijks over alles en nogwat praten en daarnaast is er soms wat doll wank. Ik hoorde de meeste wereldnieuws nieuwtjes zoals de dood van MJ, Bin Laden en Kim Joing-Il daar het eerst. XD
Muisje

Back to top Go down

Post by Evelien on 2011-12-19, 9:52 am

DoD is Den of Demons toch? Ik heb daar dit weekend geprobeerd te registreren maar werd geweigerd omdat dat ding dacht dat ik een spambot was, ofzo... Heb een berichtje gestuurd naar de admin, maar tot dusver geen reactie. Ik wacht nog maar even geduldig af Razz
Evelien

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2011-12-19, 10:19 am

Misschien dat BJDcafe er interesse heeft in een kant en klaar forum met een host? Wink Hoeft alleen de database over te zetten en een andere domijnnaam aan te koppelen. Razz
holyvirus

View user profile

Back to top Go down

Post by Pete on 2011-12-19, 10:26 am

Dat zou nog eens een idee zijn! Hoewel ik betwijfel of dat mailtje naar Joyce en Marcia is gestuurd...
Pete

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2011-12-19, 10:45 am

SA opgeslokt door BJDcafé. De ironie...
Muisje