Lieve Lotte! (shout)

Page 11 of 12 Previous  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Lieve Lotte! (shout)

Post by tha_queen_of_chaos on 2012-01-13, 6:09 am

Lettertype iets anders doen dan de standaard in een iets lichtere kleur en achtergrond ook iets anders?

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 30

View user profile http://jointedlove.nl

Back to top Go down

Post by Silk on 2012-01-13, 6:17 am

Ja, dat doe ik wel.

Voor mijn portfolio gebruik ik lettertype Verdana, een iets ronder en groter lettertype dan gebruikelijk en ik heb de regels ingesteld op anderhalf, waardoor het geheel wat leesbaarder wordt. De koppen zijn blauw- grijs.

Voor mijn CV heb iets soortgelijks gedaan, alleen heb ik dan lettertype Courrier new gepakt, zodat alles nog net op één pagina past, lol.
Silk

Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 2010-05-07
Leeftijd : 34

View user profile

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2012-01-13, 7:02 am

Netjes. Hopelijk word je snel aangenomen.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2012-01-13, 9:46 pm

Frustratie. Ik probeer uit te zoeken hoe ik de database van het forum kan overzetten. Die geeft forumsmotion namelijk niet vrij, maar er zijn programma's die kunnen krijgen, maar dat is zo technisch. Ik kom er niet uit. Zelfs mijn broertje weet het niet goed.
Iemand die weet hoe ik van dit forum de cookiedata kan vinden. Tutorials die ik vind werken niet goed.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by Silk on 2012-01-14, 1:10 am

*knuf* Ik kan je helaas niet helpen, maar wel een lading positieve vibes jouw kant opsturen. Wie weet helpt dat 8D.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2012-01-14, 1:15 am

Nou, het heeft geholpen, want het was gelukt met de cookie data. Firefox en chrome deden het niet, maar explorer wel. (WTF? Wie gebruikt dat nog?)
Nu weer andere problemen, maar heb nu hulp ingeschakeld van de maker van dat programma, want ik doe alles wat er in de instructie staat en nog werkt het niet.

Ik wil gewoon mijn forums, post en leden overzetten zodat we niet helemaal overnieuw moeten beginnen.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2012-01-14, 12:21 pm

@Chaos: Vervelend zeg dat forummotion geen database vrijgeeft :/ Dat maakt het al een stuk lastiger. Ik heb zelf ook de converter ondertussen gevonden Wink Ik zag je post al staan op het phpforum en hopelijk krijg je snel antwoord. Ik zal ook even een kijkje nemen, of ik wat wat soeps kan maken van de code.

Edit: Als ik uitgelogd ben, kan ik niet bij de members lijst. Aangezien de meeste crawlers alleen data kan copieren dat zichtbaar is, kan misschien dat de reden zijn waarom de members lijst leeg blijft.
holyvirus

Aantal berichten : 693
Registratiedatum : 2009-11-06
Leeftijd : 38

View user profile

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2012-01-14, 10:20 pm

hmm, misschien kijken of ik dat ergens kan aanpassen.

Edit: Heb de permissies aangepast van de ledenlijst, maar nog steeds geeft hij aan dat de leden niet bestaan.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by Lavender-Traces on 2012-01-15, 1:22 am

Pf. Dankzij Staralfur kan ik weer het forum op. Had er geen idee van dat de link veranderd was. Ik ben in elk geval weer 'actief'.

Lol; ik gebruik nog explorer? XD
Lavender-Traces

Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 2011-06-11
Leeftijd : 26

View user profile http://lavandula-bjd.deviantart.com/

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2012-01-15, 11:11 am

holyvirus wrote:
@Maankatje: Hopelijk zijn ze daar inderdaad makkelijker te vinden in the USA, hoewel ik weer verschillende geluiden van hoor.
Viel me al op hoe "krenterig/voorzichtig" de nederlandse speelgoedwinkels inkopen. Toen ik nog he-man figuren spaarde, hadden ze alleen wave 1 en daarna was het uitverkoop, terwijl in Duitsland nog volop te verkrijgen waren inclusief de opvolgende waves.

Ik was ooit 1 dag voor Kerst in de Toys 'r Us op Timesquare en leeg dat die winkel was xD. Je moet snel zijn geloof ik met MH dolls in winkels daar, er is een grote run op. Ik hou van shoppen dus ik kan me wel vermaken die 6 weken dat ik daar ben xD. Nu alleen nog beslissen welke doll van me mee opreis gaat.
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 37

View user profile http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Post by holyvirus on 2012-01-15, 1:03 pm

@Chaos:We komen er wel uit Smile Je hebt een pm.

@Maankatje: Op walmart schijnt er ook al een hele run op te zijn. Vermoed ook dat er wat op Ebay en Amazon verschijnen Wink

Ik wil eigenlijk nog een Lagoona, maar nu kan ik haar dus nergens in de winkels vinden :/ Even kijken of ze morgen nog wel bij de Blokkers liggen.

holyvirus

Aantal berichten : 693
Leeftijd : 38

View user profile

Back to top Go down

Post by Silk on 2012-01-16, 9:37 am

Net een nieuwe foto gepost op DA, is 'ie al twee keer gefavorite voordat mijn computer klaar is met de pagina laden. @_@ Een echt 'back to the future' moment, lol. Mijn hersenen proberen nu nog te begrijpen hoe zij een document konden zien dat ik nog niet op m'n monitor had staan.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by lifae on 2012-01-16, 10:17 am

Ik vind Daish van Dollmore stiekem best mooi. Alleen jammer dat ze zo enorm groot is. Zie haar liever is MSD formaat.
lifae

Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 33

View user profile

Back to top Go down

Post by Deredere on 2012-01-16, 1:09 pm

Kan iemand het beeld van Elanee in een Sissi jurk uit mijn geheugen wissen? IK HEB GEEN TIJD! (Maar het staat zo gaaf bij mijn dood kostuum... (kan moeilijk mijn man in een Sissi jurk stoppen))
Deredere

Aantal berichten : 607

View user profile

Back to top Go down

Post by Wish on 2012-01-16, 5:56 pm

Dat kan je altijd doen hoor Dere! Wel foto's maken Wink
Wish

Aantal berichten : 976
Leeftijd : 29

View user profile

Back to top Go down

Post by Deredere on 2012-01-16, 9:52 pm

Ik hoop het. Lig mega achter met wat ik had willen doen deze zomervakantie. Gelukkig kan ik weer volle dagen werken nu mijn rug en rechter arm weer een beetje beginnen mee te werken. In April ga ik hopelijk naar Armegeddon. Een film en anime conventie. Natuurlijk als Dood.
Maar ja mijn entry voor WOW gaat voor.
Deredere

View user profile

Back to top Go down

Post by allanieew on 2012-01-17, 2:51 am

holyvirus wrote:@Chaos:We komen er wel uit Smile Je hebt een pm.

@Maankatje: Op walmart schijnt er ook al een hele run op te zijn. Vermoed ook dat er wat op Ebay en Amazon verschijnen Wink

Ik wil eigenlijk nog een Lagoona, maar nu kan ik haar dus nergens in de winkels vinden :/ Even kijken of ze morgen nog wel bij de Blokkers liggen.

ondanks het feit dat het eigenlijk in een ander topic thuis hoort

ik was daarstraks in oss en ze hadden er nog wel 6 school lagoona's staan, dus als je er echt graag 1 wilt hebben kan ik wel wat regelen (al vind ik zelf de standaard laagoona's mooier)

verder 2 toralei's (de kat) en 1 clawdeen gespot (2e editie) een paar cleo's en natuurlijk een hele lading ghoulia's
als ik er iemand een plezier mee doen hor ik het graag (ben zelf van het weeken weer in oss, maar mijn familie kan ik ook om een boodschap sturen)
allanieew

Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 2009-12-09

View user profile

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2012-01-17, 7:35 am

waar in oss hebben ze toralei's??? Die zoek ik!
maankatje2000

Back to top Go down

Post by Wish on 2012-01-17, 9:00 am

Kan dit ajb verder worden besproken in het daarvoor bestemde topic?

Dit is speciaal aangemaakt om de shout niet vol te spammen en de informatie te bundelen.

Bedankt!
Wish

Aantal berichten : 976
Leeftijd : 29

View user profile

Back to top Go down

Post by allanieew on 2012-01-17, 10:18 am

Wish wrote:Kan dit ajb verder worden besproken in het daarvoor bestemde topic?

Dit is speciaal aangemaakt om de shout niet vol te spammen en de informatie te bundelen.

Bedankt!

dat weet ik wish, maar ik vind het zo raar om te reageren op iets wat iemand in een ander topic geplaatst heeft, vandaar de verkapte excuses bovenaan mijn post.

bij deze: maankatje je het antwoord op je vraag staat in het monster high topic Razz
allanieew

Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 2009-12-09

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2012-01-18, 12:05 am

Yay, link naar het forum teruggevonden met dank aan Maankatje. XD Kan ik weer buurten. Very Happy
Muisje

Aantal berichten : 3208

View user profile http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2012-01-18, 1:07 am

=D welkom terug! We misten je al =).
maankatje2000

Back to top Go down

Post by Muisje on 2012-01-18, 1:59 am

Hoefde niet eens zoveel bij te lezen. De meeste posts worden toch door mij gemaakt. XD
Muisje

Back to top Go down

Post by Silk on 2012-01-18, 3:06 am

Haha, waarom denk je dat we je misten ;p?
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2012-01-18, 3:08 am

Omdat ik dat zei D=!
maankatje2000

Back to top Go down

Post by Silk on 2012-01-18, 4:53 am

Eh... O, ja.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Raouken on 2012-01-18, 10:59 am

Ohja ik had ook pas net door dat het dus die andere link was die het deed en niet die ik gebookmarked had..duh D:
Raouken

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 2009-11-09

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2012-01-18, 8:44 pm

Het zakhorloge dat ik via eBay heb gekocht kwam gisteren aan. Kapot. Dus ik stuur de foto naar de eBayverkoper met de vraag of ze wat voor mij kunnen doen, krijg ik bericht terug dat ik de beschrijving van de auction beter moet lezen, want dit product heeft maar één "clasp". =_=
Daarna krijg ik via gewone mail en niet het eBayberichtensysteem een mailtje met of ik mijn Paypal adres will bevestigen. (of het **** is, WTF?) Daarna krijg ik nog een mail met dezelfde boodschap dat ik de beschrijving van de auction beter moet lezen, want dit product heeft maar één "clasp", alleen deze keer gaat het over een product dat ik wel heb gekocht, maar waar ik geen vraag over heb gesteld.
Muisje

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2012-01-18, 9:10 pm

Ik heb ook pas een conflict gehad met een ebayseller. Ik moest een ipod hoesje bestellen voor mijn zus voor de 4e generatie ipod zodat er een gaatje voor de camera is. Krijg ik dus 2e generatie ipod hoesje opgestuurd en die heeft dus geen cameragaatje. Duurde wel even voordat ik het teruggestuurd kon krijgen omdat de seller beweerde dat het ook voor de 4e gen gebruikt kon worden. Dus maar neutraal feedback omdat ik toch mijn €6 teruggekregen heb.

Seller zit in HK en zijn engels is niet al te best en mijn chinees komt ook niet verder dan pangsit lol.
maankatje2000

Back to top Go down

Post by Silk on 2012-01-18, 9:44 pm

@Muis:
WTH! Ik heb geen ervaring met e-bay en kan je dus ook geen raad geven hoe je dit aan moet pakken, sorry, maar om over een Babylonische spraakverwarring te spreken...
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2012-01-19, 1:36 am

Als ik volgende week geen refund heb (want daar hadden ze het ook over in de mail waarin ze om mijn paypal account vroegen), dan stuur ik de foto nog een keer met een pijltje naar de afgebroken pin. Ze zijn niet verplicht om wat te doen aan schade die ontstaat tijdens versturen (geen verzekerde verzending), maar dan kan ik wel feedback over hun verpakkingsmethode achterlaten.
Het horloge kostte trouwens $12, dus het is geen groot verlies. Het is alleen heel WTF met hun communicatie.
Muisje

Back to top Go down

Post by Lavender-Traces on 2012-01-19, 1:37 am

Ah... ik lees nu pas de mededeling over de link verandering. |D Geen wonder, ik was heel die dag niet online en had daardoor niet tijdig meer kunnen lezen.

Hm, ebay kan idd soms lastig zijn. Je moet het maar net treffen. Ik heb een keer iets gekocht waarna plots bleek dat niets meer verzonden werd. Conflict geopend, geld uiteindelijk terug en de seller was plots verdwenen. Gezien eerdere positieve feedback neem ik aan dat er in diens leven iets onverwachts gebeurd is..maar blijft lastig uiteraard.

Voortaan houd ik het maar op mijn vaste adresjes. Goede klantenservice en direct contact. >.<"
Lavender-Traces

Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 2011-06-11
Leeftijd : 26

View user profile http://lavandula-bjd.deviantart.com/

Back to top Go down

Post by Muisje on 2012-01-19, 1:38 am

Dit was mijn vaste adresje waar ik eerder had gekocht. Dit is alleen de eerste keer dat er iets stuk is gegaan tijdens verzending. XD
Muisje

Back to top Go down

Post by Silk on 2012-01-19, 2:40 am

Net een sollicitatie gestuurd naar Quantic Dream die vertaald ongeveer neer kwam op: "Sjeblieftalsjeblieftalsjeblieftalsjeblieftalsjeblieft!"

Lol, ik verwacht er niet iets van terug te horen - ik heb te weinig ervaring voor hun - maar zij zijn een groot voorbeeld voor me, dus ik moest het gewoon proberen.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2012-01-20, 12:20 am

Nooit geschoten is altijd mis. Hopelijk wordt je uitgenodigd voor een gesprek.

Ik sta nu voor de keuze om of mijn nagels lang laten groeien en dan kan ik een maand geen viool spelen of nepnagels plakken voor de grote dag. De derde optie is om mijn korte nageltjes te lakken.
Muisje

Back to top Go down

Post by Silk on 2012-01-20, 12:51 am

O, jongens... lange nagels is een crime. Ik zou het wel weten (prefereert kortgetrimde vingers).

Ik heb geen ervaring met nepnagels en hoe goed ze blijven zitten, maar ik kan me voorstellen dat deze mooier qua vorm blijven dan nagels die je lang laat groeien. Lange nagels hebben de neiging af te scheuren etc.

EDIT:

Even iets heel anders, maar is er op dit forum toevallig iemand met het maken van logo's. Ik ben - heel schandalig, volgens de designers - toch een DIY logo aan het fabriceren en kan wel even een extra oog gebruiken om te beslissen of deze meteen de prullenbak in kan of dat er op voortgeborduurd kan worden:

Dit is slechts een schets. Mijn uiteindelijke logo wordt een vector.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2012-01-20, 1:07 am

Persoonlijk vind ik het idee van symbool en daaronder in duidelijke letters heel klassiek en professioneel. Het duurde wel even voordat ik zag dat het symbool uit een F en S bestaat en persoonlijk zou ik voor iets dikkere letters onderin gaan, zodat wanneer het logo klein afgedrukt wordt, de naam ook nog snel te lezen is.

Mijn nagels zijn van nature heel dik waardoor ze bijna niet scheuren of om te buigen zijn. Binnen een maand zijn ze een centimeter gegroeid, wat ik lang genoeg vind voor een mooie look, alleen zijn mijn nu nagels 2 milimeter voorbij het nagelbed en dat gaat me over een week al problemen met viool spelen opleveren. Op vioolspeellengte zijn mijn nagels breder dan dat ze lang zijn, vandaar dat ik ze wat langer wil laten groeien. Ik heb ook nog nooit nepnagels gebruikt, dus ik heb geen idee hoe dat is.
Muisje

Back to top Go down

Post by Silk on 2012-01-20, 2:54 am

Hoe vaak speel je normaliter viool? Als het je gewoonte is om iedere dag even te oefenen, dan gaat een maand afkicken best zwaar kunnen zijn.

Dank je voor je feedback, trouwens. Ik ga nog even prutsen.
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2012-01-20, 3:32 am

Ik hoor elke dag te oefenen en ik vind het op zich niet erg even niet te oefenen. Het enige "probleem" is dat ik wel wil oefenen voor een kamerconcertje dat mijn vioollerares (die tevens ook een vriendin van me is) in april/mei wil houden voor alle leerlingen en de gemiddelde leeftijd van de leerlingen is 8 jaar. Ik ben helemaal niet ambitieus bezig met vioolspelen, maar ik wil het ook niet afleggen tegen een stel basisschoolleerlingen. Ook niet wanneer ik zelf pas een paar jaartjes les onder de riem heb.
Daarnaast vind ik een maand lang les afzeggen rot voor die vriendin, want ik weet dat ze het geld goed kan gebruiken.

[edit] Om even terug te komen op het eBay verhaal van eerder: ik heb een refund gekregen voor het horloge (en een hele hoop mailtjes die allemaal hetzelfde zeiden. o_O )
Muisje

Back to top Go down

Post by Deredere on 2012-01-20, 9:06 am

Ik zou gewoon een dagje proberen met van die goedkope opplak nagels en kijken hoe je dat vind. Soms vallen ze wel af . Ik vind het altijd erg wennen als mijn nagels ineens langer zijn dan normaaal. en grijp mis.
Deredere

View user profile

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2012-01-20, 9:08 am

Ik ben gewend om met lange nagels te leven, hoewel ik ze vanwege mijn werk nu wel korter hou. Ik speel dan ook geen viool.
Ik vind lange nagels mooier en als je ze laat groeien dan wen je er geleidelijk aan om er mee om te gaan.

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by Deredere on 2012-01-20, 9:18 am

Op dit moment heb ik lange nagels en zit te denken ze kort te knippen want ik heb geen idee hoe ik ze schoon moet houden. Zeker niet als ik weer eens op heet land bezig ben.
Deredere

View user profile

Back to top Go down

Post by Muisje on 2012-01-21, 12:21 pm

Gisteren dus het briljante idee gehad om nepnagels te plakken en vandaag had ik mijn vrijgezellenfeestje waarbij we o.a. een workshop BH maken hebben gedaan. Erg leuk, maar wel heel lastig met lange nagels waar je niet aan gewend bent.

Maar het feest je was heel erg leuk en ik ben ook erg blij dat er zoveel mensen zijn gekomen. Nu ben ik kapot en te hyper om te gaan slapen. Very Happy
Muisje

Back to top Go down

Post by Silk on 2012-01-21, 9:27 pm

Vraagje voor jullie DA-whizkids: Wat is een llama precies? Heb er net eentje gekregen en ze zijn schattig hoor, maar... ehm... wut?
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by Deredere on 2012-01-21, 9:33 pm

wahahaa je kan er niks mee het is een soort waardring voor wat je doet. Je kan ze ook aan andere mensen geven. Als je op hun pagina bent staat er links boven een lama, als j daar op klikt krijg je de optie. Soms vragen mensen om een lama in ruilvoor een punt die j kunt spendereen aan reclame meuk of aan een upgrade van account.
Deredere

View user profile

Back to top Go down

Post by Silk on 2012-01-22, 12:22 am

Ohhhh.... Dank je voor de uitleg. Ik dacht al: "word ik nou geacht iets terug te geven, of zo?" Smile
Silk

View user profile

Back to top Go down

Post by maankatje2000 on 2012-01-22, 10:34 pm

@muis: een workshop BH maken klinkt fun maar ook weer bizar xD. Ik heb zelfs al een hekel als ik BHs moet passen en de verkoopster komt me even helpen @___@

@silk: Ik heb er ook een aantal gehad maar nooit teruggegeven. Totaal niet sociaal op DA xD.

Wennen om op maandag te werken, mijn nieuwe rooster is vandaag in gegaan. Gelijk al heel wat problemen op het werk tegengekomen die ik op de maandagmorgen liever niet heb XD. Fun!
maankatje2000

Back to top Go down

Post by tha_queen_of_chaos on 2012-01-22, 10:42 pm

Jongens, als niks tegenzit dan hebben we vanavond discussies op het nieuwe forum!!!

My Livejournal
tha_queen_of_chaos
Admin

Back to top Go down

Post by Muisje on 2012-01-22, 11:11 pm

Geen idee of ik llama's heb gekregen. Ik bekijk mijn DA zelden.

@Maankatje: de maten waren vooraf al opgenomen (bij mij heel sneaky, want ik heb nooit geweten dat het voor mijn vrijgezellenfeestje was) en de patronen waren getekend, dus niemand heeft een BH hoeven te passen. Het enige pasmoment was over de kleding heen om te bepalen hoe strak de maagband moet.

Yay, nieuw forum. Gaat dan weer www.jointedlove.nl in werking?

[edit] Is het trouwens bij iedereen zo dat alle subforums in een rij onder elkaar staan?

Ik vond trouwens Shoshon hoeven voor een mooi prijsje op DoA (voor $10 minder dan dat ze origineel bij Soom kostten). Bijna niemand heeft die hoeven gekocht toen Shoshon uitkwam, omdat ze er zo "debiel" (niet mijn woorden) uitzien, maar dat is juist wat ik er zo leuk aan vind.
Muisje

Back to top Go down

Post by miemster on 2012-01-22, 11:47 pm

Ik heb idd ook alle subforums in een rijtje onder elkaar.

En ik ben zo blij dat ik de hoeven bij mn Shoshon toen wel gekocht heb, ze zien er idd redelijk debiel uit, maar dat is juist idd wat ze voor mij ook leuk maakt en die 2 pinnen achterop zorgen er ook voor dat ie heel stabiel kan staan.

miemster

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 2011-11-30

View user profile

Back to top Go down

Post by Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 11 of 12 Previous  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Next

View previous topic View next topic Back to top